• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik ging boven haar hangen en stootte naar binnen.
    Meteen drukte ik mijn lippen op de hare om mijn gekreun te voorkomen of toch in ieder geval te dempen en begon aan een hevig tempo door te stoten.

    Axton
    Ik liet nu ook een vinger bij haar naar binnen glijden, maar bleef met mijn duim haar clitje bewerken.
    Mijn vrije hand begon haar borst te kneden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik druk mijn lippen op de zijne zodat mijn kreunen gesmoord worden en geniet van zijn handen.
    Ik schuur wat over zijn lid heen en weer om 2 redenen, zo voel ik zijn vingers nog beter en maak hem nog wat harder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik open mijn ogen en draai me op mij zij naar Jake. Hij heeft nog steeds alleen een boxer aan. 'Waarom zucht je?' Vraag ik aan hem. Ik streel met mijn hand over zijn borstkas en kijk naar hem.

    Luna Day
    Chad doet wat ik zeg en hij stoot bij me naar binnen. Gelijk voel ik zijn lippen op die van mij en hij stoot ook al op een hevig tempo. Mijn heupen bewegen mee en ik voel hem diep in me komen. Ik kreun tegen zijn lippen aan en ik zet dan lichtelijk pijnlijk mijn nagels in zijn tepel, eens kijken of hij van pijn houdt tijdens seks.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kreunde ook zachtjes. In 1 beweging legde ik haar in de zetel en ging boven haar hangen.
    Ik liet nog een vinger bij haar naar binnen glijden en wachtte ongeduldig tot ze er klaar voor was.

    Chad
    Mijn ritme haperde even en ik zoog mijn adem een beetje geschrokken naar binnen. Toch vond ik het niet echt erg, het leek zelfs of ik nog meer opgewonden werd. Damn, ik was echt een ziek persoon. Ik kreunde zacht en begon sneller te stoten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik voel het genot samen komen en voel dat ik niet ver meer zit. 'Neem me.' fluister ik zachtjes in zijn oor.
    Mijn ene arm ligt terug om zijn hals en de andere gewoon op de zetel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik haalde mijn vingers uit haar en zette mijn hand aan weerskanten van haar op de zetel, als steun.
    Meteen begon ik in haar te stoten en voerde het ritme al snel op van langzaam en rustig naar wat sneller.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik spreid mijn benen weid zodat hij meer plaats heeft en kus zachtjes zijn lippen. Liefdevol maar dat verandert al snel in gewoon vurig.
    Mijn onderlijf beweegt mee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik begon weer harder te stoten en mijn handen dwaalden over haar lichaam. Ze bleven bij haar borsten hangen, waar ze die zachtjes begonnen te masseren.
    Mijn kreunen werden gesmoord tegen haar lippen aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    Even hapert Chad en denk ik dat hij het ook niet wil, maar als ik op kijk naar hem zie ik dat hij alleen nog maar geiler geworden is. Good to know. Chad stoot nog sneller en mijn ademhaling gaat gejaagd. Langzaam begin ik Chad's tepel om te draaien en mijn andere hand ligt op zijn schouder waar ik mijn nagel tot bloedens toe in zet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik kreunde harder en balde mijn handen tot vuisten, terwijl ik dieper en sneller begon te stoten.
    Ik voelde de tweestrijd in mijn onderbuik woeden. De pijn, die net niet teveel was, waardoor ik enkel geiler werd en het genot, dat daardoor nog meer versterkt werd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik draai ons om zodat ik hem nu bereid en wip op en neer op een redelijk hoog tempo.
    Ik kreun nu luidop en kijk hem aan terwijl ik zachtjes op mijn lip terug bijt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde harder en voelde het genot zich al samenballen in mijn onderbuik.
    Damn, ze was gewoon veel te goed. Je kon niet anders dan verslaafd worden aan zoiets...

    }eten{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik ga even door mijn haar omdat het voor mijn gezicht hangt en wip ondertussen verder.
    Ik probeer het klaarkomen bij mij tegen te houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik voelde hoe ik bijna kwam en trilde een beetje onder haar in een poging het orgasme nog even tegen te houden.
    Mijn hand dwaalde weer af naar haar clitje en ik streelde er stimulerend over.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kom met een luide kreun klaar. Ik laat me perongeluk op hem vallen.
    Ik hijg uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'