• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:37 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach door zijn woorden en draai mijn gezicht iets naar hem toe en druk mijn lippen op de zijne. Ik druk een kusje in zijn hals dan.
    Ik schuur even pesterig met mijn lichaam over zijn onderlichaam. Gewoon omdat ik hem wil terugpakken voor het "gek" zijn.

Axton
    Ik hmmde zachtjes, maar hield een kreun tegen.
    Ik opende mijn ogen en keek haar beschuldigend aan.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik kijk hem onschuldig aan. 'Wat? Ik doe toch niets?' zeg ik gespeeld verbaast alsof ik er echt niets van weet.
    Ik verschuif me expres wat zodat ik weer over zijn kruis schuur maar het nu echt perongeluk lijkt.

Axton
    Ik beet op mijn lip, toen ze weer over mijn kruis schuurde.
    "Vast niet." mompelde ik zacht. Nja, eigenlijk kon het wel per ongeluk zijn... of misschien niet.

Alexi
    Ik verschuif me weer en doe alsof ik geirriteerd geraak. Alsof ik nog niet helemaal goed zit wat niet waar is. Ik zit zoiezo perfect.
    Ik beweeg wat met mijn billen net op zijn kruis en zucht dan. 'Ik zit goed.' glimlach ik en druk een kus op zijn lippen.

Nick
    'Omdat ik daar verschrikkelijk in ben, en op die manier heb jij ook eens iets te doen' Andwoorde ik simpelweg, 'Anyway, ik moet gaan ophangen. Jake heeft gezegd dat het eten bijna klaar is en ik ga nog even bij Katherine kijken met haar kamer. Ik bel je mischien later vanavond nog wel oké?' Vraagt ze en voordat ik kan andwoorden hangt ze op. Ik loop met het boek naar boven en zie vervolgens dat ik weer een sms'je heb van Hayden. 'Dan heb ik dat er voor over.' stond er, was het verstandig om terug te gaan? Was het verstandig om er mee door te gaan? Of zal ik dan ook deze relatie verpesten? 'Als je dat zeker weet.. Er ligt een briefje onder het kussen van mijn bed in de kamer met daarop het adres van mijn huis. Als je het zeker weet kom dan vanavond naar me toe, ik wacht hier en snap het als je besluit niet te komen' Stuur ik terug, ik zou het huis voor haar klaarmaken, iets wat ik kon doen in een vingerknip als ik een moter zou horen, maar ik verwachte het niet.

{Hayden? :3 }

Don't be like the rest of them, darling

Sorry ik zie je gb nu pas. Kan je even quoten? :3

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

LostMagic schreef:
    (...)

Jake
    Een genietend en goedkeurend geluidje komt over mijn lippen gerold en ik voel me ontspannen.
    'Ga door.' mompel ik onverstaanbaar en geniet van haar handen.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik verschuif me weer en doe alsof ik geirriteerd geraak. Alsof ik nog niet helemaal goed zit wat niet waar is. Ik zit zoiezo perfect.
    Ik beweeg wat met mijn billen net op zijn kruis en zucht dan. 'Ik zit goed.' glimlach ik en druk een kus op zijn lippen.

Axton
    Ik staarde naar het plafond, terwijl ze bezig was aan het verschuiven en klemde mijn kaken stevig op elkaar. Toen ze zei dat ze goed zat, keek ik haar weer aan en zuchtte even opgelucht. Ik beantwoordde haar kus rustig.

Huaso schreef:
    (...)
    Chad
    Ik genoot gewoon stil van haar lippen op de mijne. Ik voelde me doodmoe door de stormloop van emoties en bijna doodervaring eigenlijk.
    Maar ik wou niet slapen. Ik had geen zin in de nachtmerries. Nooit meer...

Alexi
    'Is er iets?' vraag ik onschuldig als ik onder mijn handen op zijn borstkas voel hoe gespannen hij is.
    Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Heb ik je pijn of zo gedaan?' Ik bijt zachtjes op mijn lip.

Hayden Fitch
    Ik krijg na even weer een sms terug en bijt op mijn lip. Ik sta op en loop gelijk naar zijn bed. Ik pak het briefje eronder vandaan en pak dan ook zijn kussen. Ik snuif er zachtjes aan, Nick's geur zit erin. Ik bijt op mijn lip, alweer, en krijg tranen in mijn ogen. Liefde hoort toch makkelijk te zijn? Ik pak dan mijn helm en motorsleutels en ren richting mijn motor.

LostMagic schreef:
    Alexi
    'Is er iets?' vraag ik onschuldig als ik onder mijn handen op zijn borstkas voel hoe gespannen hij is.
    Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Heb ik je pijn of zo gedaan?' Ik bijt zachtjes op mijn lip.

Axton
    "Nee, hoor." glimlachte ik.
    Ik drukte een kusje op haar lippen. "Niet pijn gedaan.."

Nick
    Ik liet in het hele huis bloemplaatjes en rozen verschijnen en twee boeketten voor de deur en liep vervolgens naar de deur en bleef in de deuropening staan.

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    'Wat is er dan? Je bent zo gespannen?' vraag ik zachtjes en druk nu een iets langere kus op zijn lippen.
    Mijn nagels gaat even zachtjes over zijn borstkas.

Lizl, je hebt een ABO *O*

Leslie Day
    Jake is al best wel ontspannen en mompelt dan dan dat ik door moet gaan. 'Voor jou alles, liefste,' fluister ik in zijn oor en druk een kusje in zijn nek. Ik hoop dan toch dat hij me daar niet aan gaat houden. Ik zal namelijk echt niet álles doen... Tenzij hij het echt wil. Ik masseer stevig door en hoop het goed te doen.

Luna Day
    Ik glimlach even tegen zijn lippen aan en verbreek dan de kus. 'Je moet rusten Chad,' beveel ik hem dan. 'Dus je moet slapen. Ik heb je brief gelezen en weet van je nachtmerries, maar iedereen heeft slaap nodig. Maar ik heb een oplossing, tijdelijk.'

Hayden Fitch
    Ik zet snel mijn helm op en start mijn motor. Ik heb een gps ingebouwd in mijn motor en voer het adres in. Ik rijd als een gek erheen en als ik dan aangekomen ben zet ik mijn motor af en ook mijn helm. Het huis ziet er mooi uit.