• Nou, ik dacht eindelijk klaar te zijn en mijn eerste blog bericht online te kunnen gooien, maar toen had ik de kleur van de titel/naam van mijn blog niet goed opgeslagen. Het gevolg is dat ik die nu zwart is ipv van wit en minder goed zichtbaar/minder minderjarig mooi en ik kan niet meer terugvinden waar je de kleur kan aanpassen. Ik zweer dat het er eerst nog stond en nu poef is, ik heb 2 uur lopen zoeken en raak nu toch echt wel gefrustreerd. Mijn vraag is dan ook of iemand hier die ook WordPress heeft, weet waar ik de kleur van mijn blog titel/naam kan aanpassen zodat ik eindelijk kan verwezenlijken wat ik al zolang wil.


    You were born original, don't die as a copy.

    De enige plek waar je dat soort dingen kan aanpassen (en het ligt ook net aan je thema of dat kan of niet, dacht ik) is bij het "aanpassen" kopje, via "WP Admin" -> "Weergave" -> "Aanpassen." Alleen daar kan je zulke dingen veranderen..


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    sardothien schreef:
    De enige plek waar je dat soort dingen kan aanpassen (en het ligt ook net aan je thema of dat kan of niet, dacht ik) is bij het "aanpassen" kopje, via "WP Admin" -> "Weergave" -> "Aanpassen." Alleen daar kan je zulke dingen veranderen..


    Ja klopt, in dat menu zit ik dus ook en eerst kon ik het aanpassen, maar nu vind ik het.
    niet meer. Mega frustrerend.D:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 23:21 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Zoals sardothien al zegt en dan gewoon bij Kleuren.


    16 - 09 - '17

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja klopt, in dat menu zit ik dus ook en eerst kon ik het aanpassen, maar nu vind ik het.
    niet meer. Mega frustrerend.D:


    Dan kan het zijn dat je via "Aanpassen" naar het "Premium Plan" bent gegaan? Dat is een preview met heel veel verschillende dingen dat je kan aanpassen aan je thema, maar daar moet je uiteindelijk voor betalen. Je kunt daar dus wel van alles gaan lopen aanpassen en opslaan, maar je kunt het dan niet zien op je echte blog omdat je er voor moet betalen.
    Misschien is dat gebeurd? Anders weet ik het echt niet namelijk.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    sardothien schreef:
    (...)

    Dan kan het zijn dat je via "Aanpassen" naar het "Premium Plan" bent gegaan? Dat is een preview met heel veel verschillende dingen dat je kan aanpassen aan je thema, maar daar moet je uiteindelijk voor betalen. Je kunt daar dus wel van alles gaan lopen aanpassen en opslaan, maar je kunt het dan niet zien op je echte blog omdat je er voor moet betalen.
    Misschien is dat gebeurd? Anders weet ik het echt niet namelijk.


    Nou ik geloof dat de combinatie 'Paarse balk/witte header letters' niet kan maar 'Roze balk/witte letters' wel.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ik geloof dat de combinatie 'Paarse balk/witte header letters' niet kan maar 'Roze balk/witte letters' wel.=')


    Oké, ik heb echt geen flauw idee dan haha. Sorry!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    sardothien schreef:
    (...)

    Oké, ik heb echt geen flauw idee dan haha. Sorry!


    Maakt niet uit, ik moet het maar nemen zoals het is.=')


    You were born original, don't die as a copy.