• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [douchen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katerine
    Onder het tekenen ben ik in slaapgevallen, en lig nu op mijn zij met opgetrokken benen en met mijn tekenboek onder mijn arm te slapen, de dekens lagen nogsteeds op zijn plek aan het voeteneinde van het bed en ik sliep vast genoeg om nog Jake nog mama te horen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Hayden
    Ik kijk op en dan is Nick bij me en kust hij me. Hij zegt dat hij al hoopte dat ik kan en ik verbreek de kus. Ik kijk hem even aan en zet dan eerst gewoon mijn helm weg, ik heb nog niets gezegd, maar nu wel. 'Ik wil je terug Nick, heel heel heel graag. Ik weet alleen niet of ik het aankan. Of ik het aankan dat je een kind hebt, niet ouder wordt en zoveel beter kan krijgen dan ik. Maar ik weet wel dat ik het met je wil en ga proberen.'


    Nick
    Ze verbreekt de kus en kijkt me eerst gewoon aan en zet vervolgens haar helm weg.
    Een tijdje bleef het stil tot zij begon te praten. 'Ik wil je terug Nick, heel heel heel graag. Ik weet alleen niet of ik het aankan. Of ik het aankan dat je een kind hebt, niet ouder wordt en zoveel beter kan krijgen dan ik. Maar ik weet wel dat ik het met je wil en ga proberen.' Zegt ze vervolgens. 'Daar kan ik mee leven, ik ben al blij dat het het wilt proberen' Andwoord ik met een korte glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik open mijn ogen en draai me op mij zij naar Jake. Hij heeft nog steeds alleen een boxer aan. 'Waarom zucht je?' Vraag ik aan hem. Ik streel met mijn hand over zijn borstkas en kijk naar hem.


    Jake
    'Niets lieverd.' glimlach ik en laat een aspirine verschijnen die ik stiekem inneem.
    Ik streel weer over haar buik zachtjes. 'Het word uitgesteld zeker?' vraag ik haar zachtjes.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 14:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij glimlacht dat er niets is en streelt dan over mijn buik. Hij vraagt zachtjes aan me of het wordt uitgesteld. Ik kijk op naar hem. 'Ik weet het niet,' geef ik eerlijk toe. 'Er is ineens zoveel verandering gekomen.' Ik leg mijn hand op zijn hand die mijn buik streelt. 'Maar op een dag dan zullen we ook zo liggen, dan heb ik een dikkere buik en voel jij ons kindje schoppen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Hij antwoordt met een korte glimlach dat hij daar al blij mee is. Ik bijt op mijn lip. 'Weet je het zeker? Nu kan je me nog dumpen als je wilt? Oké, straks ook nog, maar dan zou het meer pijn doen omdat ik hoop heb.' Ik heb nog niet alle versieringen gezien bij het huis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    Hij antwoordt met een korte glimlach dat hij daar al blij mee is. Ik bijt op mijn lip. 'Weet je het zeker? Nu kan je me nog dumpen als je wilt? Oké, straks ook nog, maar dan zou het meer pijn doen omdat ik hoop heb.' Ik heb nog niet alle versieringen gezien bij het huis.


    Nick
    'Ik weet het zeker, en daarbij zou ik dan alle rozen moeten opruimen en dat is mij teveel werk' zeg ik met een korte lach waarna ik mijn lippen weer op die van haar druk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Er komt een brede glimlach op mijn gezicht. 'Ik kan niet wachten tot die dag komt.' zeg ik zachtjes.
    Ik druk een kus op haar zachte lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hay
    Ik kijk op als hij het woord rozen zeg en ik kijk even langs hem heen. Mijn ogen worden iets groter, vanaf hier zie ik twee boeketten rozen die een hart vormen. Nick kust me dan en ik leg mijn hand tegen zijn wang om hem vervolgens met liefde echt terug te kussen. 'Dank je,' prevel ik tegen zijn lippen aan die verrukkelijk smaken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Er komt een brede glimlach op mijn gezicht. 'Ik kan niet wachten tot die dag komt.' zeg ik zachtjes.
    Ik druk een kus op haar zachte lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [lol, Lizl, komt Nate nog een keer gezellig langs? -wbw-]

    Leslie Day
    De brede glimlach op zijn gezicht maakt me blij. 'Je zal ook niet zo heel lang hoeven wachten,' zeg ik. Jake kust me zachtjes en ik kus hem terug. 'Ik ga beneden nog even wat drinken. Ik heb zin in rode wijn. Ga je mee?' Vraag ik dan aan hem. Rode wijn doet me ineens aan bloed denken. 'Jake.. Injecteer me nooit meer oké?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik bijt op mijn lip en pak gewoon haar hand vast. Ik kan haar niets beloven.
    Ik trek haar recht en kus haar zachtjes.

    [Hm waar? Ze kan niet in huis zijn anders heeft Jake dat te snel door]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij geeft geen antwoord en probeert me geloof ik af te leiden door me te kussen. Ik verbreek de kus gewoon en kijk hem aan. 'Ik drink liever je bloed dan met een naald,' zeg ik eerlijk tegen hem. Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Je bloed is namelijk erg lekker.'

    [Ghehehe, misschien als Les langs Luna gaat?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Chad
    Ik kreunde harder en balde mijn handen tot vuisten, terwijl ik dieper en sneller begon te stoten.
    Ik voelde de tweestrijd in mijn onderbuik woeden. De pijn, die net niet teveel was, waardoor ik enkel geiler werd en het genot, dat daardoor nog meer versterkt werd.

    +

    Axton
    Ik kwam vlak na haar klaar. De lucht werd even uit mijn longen geslagen toen ze op me viel.
    Ik hijgde wat verder uit en drukte een kus op haar voorhoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”