• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ben nog even bezig met ontbijten, maar kan wel eventjes reageren :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [staat onderaan, vorige pg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Nee ik ook niet,' zeg ik glimlachend. 'Maar misschien dat we nog wel wat zien dat we willen hebben.' Jake is als eerste klaar met eten en Katherine daarna. 'Wat eten jullie snel,' mompel ik dan en ik eet gewoon rustig verder. Ik geniet gewoon van mijn eten en ben na vijf minuten klaar. 'Hm, klaar.' Ik laat Jake's hand los en Katherine springt op om de borden af te halen maar ik wuif het weg. 'Ga maar tv kijken of een boek lezen of wat je dan ook wilt schat, ik ruim wel af,' zeg ik tegen haar. Ze knikt en gaat dan de eetkamer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik trek haar op mijn schoot voor ze kan rechtstaan. 'Ik ruim wel af.' fluister ik en druk een kus op haar wang. Ik glimlach even lief en sta dan voorzichtig op zonder haar te laten vallen en begin af te ruimen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wil net opstaan als Jake me op zijn schoot trekt en me tegenhoud. Hij fluistert dat hij wel afruimt en drukt een kusje op mijn wang. Zijn glimlach is echt heel erg lief en hij staat dan op en zorgt ervoor dat ik niet val. Ik help alsnog gewoon Jake met afruimen. 'Jij hebt al gekookt Jake,' zeg ik glimlachend. Ik neem een bord en bestek mee. 'Gaat het vanavond nog door?' Vraag ik dan met een licht ondeugende blik aan Jake. Hoewel ik het kan begrijpen als het niet doorgaat, omdat Katherine er is. Gelukkig ligt haar kamer aan de andere kant van het huis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach en kijk haar aan. 'Is dat wel verstandig?' grinnik ik.
    Als Katherine slaapt kunnen we dat wel doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake lacht en vraagt of het wel verstandig is. 'Hm, zoveel dingen in het leven zijn niet verstandig,' knipoog ik naar hem. Ik loop naar hem toe en druk een langere kus op zijn lippen en streel dan een keer zachtjes over zijn kruis en ik loop dan met een lachje weg van hem. Ik heb Katherine naar boven horen lopen dus ik denk dat ze op haar kamer een boek lezen is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kan een zucht niet tegenhouden en kijk haar even verlangend na voor ik mijn hoofd schud voor mijn gedachten op orde te krijgen. Ik begin maar te afwassen om me af te leiden en probeer niet te denken aan Leslie naakt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    Wanneer ik klaar ben met eten wacht ik tot mama ook klaar is voordat ik de tafel wil afruimen maar mama wuift het weg en zegt dat ze zelf wel afruimt. Ik twijfel even maar knik vervolgens en loop dan de eetkamer uit naar boven en ga op mijn bed zitten. Ik haal het tekenboek vervoorschijn en blader daar doorheen tot ik ergens bijna op het eind een lege bladzijde vind en aangezien ik geen potloden heb laat ik er een verschijnen, ik teken een lijn op het lege papier en schets vervolgens Jake en Mama.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk nog een keertje achterom naar Jake en zie hem me nakijken. Ik lach en loop de living in. Daar ga ik gewoon op de bank zitten met mijn benen opgetrokken opzij en lees in een tijdschrift. Gewoon een vrouwen tijdschrift met verhalen van vrouwen over hun leven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik was af en ga dan in de zetel naast haar zitten. Ik kijk even mee maar besluit dan dat het niets voor mij is en leg de tv aan.
    Ik zap wat en zucht. Niets op tv.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op als Jake naast me komt liggen en ik grijns even naar hem en weer terug naar mijn tijdschrift. Ik hoor Jake zuchten en ik kijk weer op. 'Wat is er?' Lach ik. 'Verveel je je?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Zo zou je het kunnen noemen.' grinnik ik en druk een kus op haar wang; Ik begin gewoon te zappen.
    Ik moet toch iets doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake drukt een kus op mijn wang en hij zapt dan weer verder. 'We kunnen ook wat samen doen?' Zeg ik dan tegen hem en kijk Jake dan aan. Gewoon iets leuks en gezelligs.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Wat stel je voor? ik ben één en al oor.' zeg ik glimlachend en grinnik dan 'He dat rijmt.'
    Ik druk mijn lippen op de hare voor een seconde of 5.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'