• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik lik haar verder en bef haar afwisselend met gewoon over haar clitje te likken.
    Ik kijk even naar haar genietende gezicht op en doe weer verder. Mijn handen blijven haar billen kneden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er trekt een siddering door mijn lichaam, Jake gaat gewoon heerlijk door en ik bijt op mijn lip om niet hardop te kreunen. Ik voel mijn hoogtepunt er dan aankomen. 'I-ik kom bijna,' zeg ik zachtjes, zodat hij erop voorbereid is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en twijfel even. Of ik stop en zorg dat ze niet klaarkomt om haar te pesten of ik lik door. Beter het tweede denk ik. Anders kan ik het nog terug verwachten. Ik begin sneller te likken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake likt me nog sneller en ik open mijn ogen om naar Jake te kijken. Ik kom dan met een kreun klaar en mijn ademhaling gaat sneller. Damn. Dit voelde echt zo goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga over haar hangen en kus haar zachtjes even. Ik wacht tot zij er klaar voor is.
    Zachtjes streel ik terug over haar heupen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt weer over me heen hangen en kust me even terwijl ik weer op adem probeer te komen. Om Jake te pesten draai ik gewoon mijn hoofd van hem weg, het enige wat ik nog wel vrij kan bewegen. Hij streelt zachtjes over mijn heupen en de aanraking zorgt ervoor dat ik kippenvel krijg. 'En nu?' Vraag ik zachtjes en licht uitdagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Nu wil ik je nog een tweede keer laten komen.' fluister ik in haar oor en neem plaats tussen haar benen.
    Ik zet mijn eikel tegen haar ingang en stoot dan in één beweging in haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De woorden die hij in mijn oor fluistert zorgen ervoor dat er een rilling door me heen trekt, ik voel me nu gewoon echt machteloos worden. Jake zorgt ervoor of ik wel of niet genot krijg. Precies wanneer ik op kijk naar Jake stoot hij in me en mijn ogen worden ietsje groter met een kreun. Niets voorzichtig, hij deed het gewoon, hij wachtte niet eens op toestemming en ergens vind ik dat wel aantrekkelijk en sexy. Het is gewoon een hele andere kant van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zet mijn handen naast haar hoofd en begin direct aan een goed tempo te stoten in haar. Kreunen verlaten mijn mond en ik druk mijn lippen op de hare, om die te smoren en zo Katherine niet wakker te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ook dit is weer een tikkeltje anders, hij stoot gelijk op een redelijk tempo door. Ik kreun, maar Jake kreunt nog harder en ik grijns licht. Hij drukt zijn lippen dan weer op die van mij en ik wil mijn benen om zijn middel doen. Ik beweeg mijn benen omhoog, maar ik word gelijk tegen gehouden. Die verdomde rottouwen dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik besluit haar iets meer vrijheid te geven. En tijdens het stoten leun ik iets naar achteren zodat ik de touwen in één beweging van haar voeten los kan maken. 'Beter?' vraag ik en druk terug mijn lippen op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kan maar net een grijns onderdrukken als Jake mijn voeten losmaakt. Tijd voor het plannetje. Jake stoot nog steeds door. 'Ja, beter, dank je,' fluister ik, ik probeer mijn toon onderdanig te krijgen zodat Jake geen argwaan krijgt. Ik sla mijn benen om zijn heupen en voel hoe hij gelijk meer in me komt. Het is perfect dat mijn handen bij elkaar gebonden zijn en niet uit elkaar. Ik pak de touwen beet en begin die dan heel zachtjes heter te maken, zodat ik ze kan doorbranden. 'Ja, ga door,' fluister ik opgewonden tegen Jake, zodat hij hopelijk niet doorheeft wat ik doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Er klopt iets niet want Leslie is gewoon niet onderdanig. 'Les wat je ook van plan bent, ik zweer het je, ik pak je nog terug.' zeg ik gewoon en druk terug mijn lippen op de hare terwijl ik doorstoot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Stik. Jake heeft door dat ik iets van plan ben. Zijn woorden zorgen er weer voor dat ik een rilling krijg. Het is gewoon zo anders, maar best wel geil. Toch zet ik mijn plan door en ik zoen Jake gewillig terug. Ik ben niet ver van mijn hoogtepunt verwijderd en dit is het moment waarop ik de touwen bijna laat doorbranden. Ik stoot nog een paar keer mee, totdat ik klaar kom met een luide, maar gesmoorde, kreun. Dan brand ik de touwen door, rol Jake en mij om zodat ik bovenop lig en ik ga dan van zijn erectie af. Met de energie die ik nog heb spring ik van het bed af en ik kijk dan lichtelijk grijzend naar Jake. Hij is nu niet klaargekomen en zit nog met een stijve.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake?
    :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.