• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach vanuit de badkamer en pak dan de olie met als geur den. Ik kijk mezelf even aan in de spiegel. Nee, ik ga niet iets anders aantrekken, er zit namelijk een kans in dat Katherine de kamer binnenkomt. Ik loop dan met de olie in mijn hand naar Jake en hij ligt al klaar. 'Hm, jammer dat je alleen je shirt uit hebt gedaan,' fluister ik in zijn oor als ik op zijn kont zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Moet er meer uit dan?' vraag ik lachend en duw haar even van me af en doe mijn jeans ook uit. 'Beter?' lach ik en ga weer liggen zoals ik daarnet lag. Ik hoop dat Katherine zo slim is eerst op de deur te kloppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Lachend vraagt Jake of er meer uit moet en ik wil net grijzend instemmen als hij me van zich afduwt en zijn jeans uittrekt. Er komt een idee in me op, maar dat ga ik nog niet gelijk uitvoeren. 'Stukken beter,' stem ik ik en ik ga weer op zijn kont zitten en doe wat massage olie op zijn rug, lekker koud, en ik begin die dan te verspreiden over zijn rug en hem lekker te masseren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt hard op mijn lip en begin in ademnood te geraken maar weiger naar boven te gaan.
    Ik wil dit kunnen!

    }why the fuck doet ze dat steeds?{
    Axton
    Ik dacht dat Alexi nu wel genoeg tijd alleen buiten had gehad. Sloom zette ik de tv uit en liep naar het strand.
    Daar liet ik mijn blik om me heen glijden, maar zag haar nergens. Waar hing ze uit?
    Toen zag ik haar ondergoed en jas op het zand, vlak bij het water. Was ze gaan zwemmen? In dit koude water?
    Ik keek nu al een beetje paniekerig om me heen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna Day
    We kijken elkaar aan en mijn ogen zien alle kleine details en spikkeltjes in zijn ogen, hij heeft best wel mooie ogen. 'Ik zou niet weten wat te doen zonder jou,' zegt hij en dan komt er een langere kus. Mijn lippen bewegen zachtjes tegen die van hem en ik voel een heel goed gevoel door me heen stromen wat er al vanaf de eerste keer was toen Chad en ik seks hadden. Ja.. Demonen hè? Die hebben het niet zo op relaties. Dat dacht ik tenminste. Totdat ik het zelf vond.

    Chad
    Ik genoot gewoon stil van haar lippen op de mijne. Ik voelde me doodmoe door de stormloop van emoties en bijna doodervaring eigenlijk.
    Maar ik wou niet slapen. Ik had geen zin in de nachtmerries. Nooit meer...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [grenzen verleggen xd]

    Alexi
    Na een tijdje geef ik het op aangezien mijn longen op knappen staan en zwem ik naar boven. Hm toch langer dan ik dacht. Ik begin te rillen en nies eens. Misschien moet ik toch maar uit het water. Al ben ik nu wel een heel stuk wakkerder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zag haar plots boven het wateroppervlak komen en ik zweer het je. Ik zou gestorven zijn van opluchting. Mijn hart begon langzaam weer te werken, nadat het enkele seconden had stil gestaan en opgelucht liep ik naar het water toe.
    Ik warme alles rond Alexi op. Zowel water als lucht.
    "Kom, hier, gek!" schreeuwde ik naar haar en stak mijn hand naar haar uit. Damn, mijn hart.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Plots is alles stukken warmer en ik frons verbaasd mijn wenkbrauwen. Dan hoor ik Axton's stem en begint het kwartje te vallen.
    'Ik ben niet gek, hoogstens gestoord.' zeg ik met een glimlachje om mijn lippen en stap het water in. Ik pak zijn hand vast en verstrengel onze vingers. 'Ik ga je niet knuffelen anders ben je nat en Axton je heb enkel je boxer aan!' zeg ik en kijk hem bezorgt aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja en jij niets." kaatste ik terug. Ik liet haar opdrogen en trok haar mee naar haar ondergoed en jas.
    Ik duwde het hoopje stof in haar handen.
    "Straks ben je verkouden." zei ik bezorgd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik kan wel tegen een stootje.' mompel ik. Er zijn mensen die dit als sport doen dus jah en het is gezond in feite.
    Ik trek het ondergoed terug aan en wikkel de jas om me heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sla mijn arm om haar schouders.
    "Mijn gestoorde meid." zuchtte ik en schudde mijn hoofd.
    "Kom, jij gaat in bad." misschien konden we met warmte de mogelijk opgenomen verkoudheid bestrijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Alleen als jij met me mee gaat.' grijns ik lichtjes en druk een kusje op zijn lippen.
    Ik leg bewust niet mijn hoofd op zijn schouder omdat hij anders koud krijgt en zucht zachtjes.
    'Waarom ben ik gestoord? Jij staat hier anders ook in je boxer.' breng ik er tegenin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik ben een demon. Ik kan daar tegen." bracht ik daar dan weer tegenin.
    "En natuurlijk ga ik met je mee."
    Ik leidde haar met mijn arm om haar schouders naar binnen en meteen naar de badkamer. Daar liet ik het water al lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Mens, demon, engel, kabouter, allemaal hetzelfde het gaat over kleren.' zeg ik mopperend en leg mijn jas aan de kant.
    Ik ga zitten op de lavabo en kruis mijn benen. Ik sla mijn armen over elkaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte. Kabouter? Serieus?
    Als het bad volgelopen was, draaide ik de kraan toe en ging erin zitten.
    "Kom." zei ik glimlachend en wees uitnodigend naar mijn schoot.


    “To live will be an awfully big adventure.”