• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Steeds hardere kreunen verlieten mijn mond en ik vroeg me af of niet een van de jongens het gehoord zou hebben, desnoods Louis, zijn kamer lag hier praktisch naast... Ach, misschien maar beter als hij het niet zou horen, kreeg ik daar ook geen problemen van. Een paar extra scheldwoorden rolden over mijn tong toen ze het tempo alleen maar versnelde en ik merkte dat ik al bijna aan mijn hoogtepunt zat. Ik haalde mijn hoofd omhoog en met nog steeds gesloten ogen begon ik haar kusjes op de rug te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Harry kreunde steeds harder en harder terwijl de scheldwoorden door de kamer heen vlogen, maar ik trok me er weinig van aan. Ikzelf kreeg geen woorden over mijn lippen, alleen maar gekreun en af en toe een genietende zucht. Ik voelde hoe een warm gevoel in mijn buik begon te ontstaan en ik wist dat ik mijn hoogtepunt heel snel zou bereiken, aangezien Harry me dat net al bijna had gegeven. De kusjes op mijn rug maakte het er alleen maar beter op en ik wist het tempo nog iets te versnellen voordat ik het warme gevoel door mijn lichaam verspreid voelde raken en ik even schokte, wat betekende dat ik mijn hoogtepunt had bereikt. Ik beet even op mijn lip en ging verder op hetzelfde tempo zodat Harry ook nog zijn hoogtepunt kon bereiken, wat naar mijn gevoel niet lang meer zou duren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Waarneer Yasmin het tempo nog iets hoger legde, voelden ik gewoon dat ze klaar kwam en precies op dat moment kwam ik ook klaar en spoot ik m'n goedje bij haar naar binnen. Haar naam rolden kreunend over mijn lippen en hijgend liet ik mijn hoofd terug zakken tegen de leuning aan. Waarna ik Yasmin iets optilde, zodat mijn kleine vriend uit haar gleed en ik haar tegen me aantrok. 'Dit was by far de beste seks ooit...' En dat was totaal niet gelogen, meestal had ik zoiets gezegd tegen een van al die meisjes voor de fun, maar Yasmin is echt goed. Een klein kusje drukte ik tegen haar slaap aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Sorry, mijn laptop werd gisteren afgepakt. ;s)

    Yasmin Christina Golding.

    Ik hijgde even na en nestelde mezelf iets dichter tegen Harry aan om vervolgens te knikken. Harry had me precies gegeven wat ik verlangde en weliswaar nog wel beter. Ik had wel wat vriendjes gehad en de seks daarmee was altijd redelijk, maar Harry lag een stuk boven de maat vergeleken met hun. Ik glimlachte toen hij een kusje tegen mijn slaap aandrukte, maar besefte toen pas dat ik eigenlijk niet eens wist waar we nu stonden. Ik bedoel, we hadden toch helemaal niks? Ik zweeg en piekerde in mijn hoofd verder, aangezien ik nu niet het moment wilde verpesten met mijn vragen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik glimlachte toen Yasmin zich nog beter tegen me aanlegde en ik besefte heel goed wat ik aan het doen was. Ik beet zachtjes op mijn lip toen ik merkte dat haar houding iets veranderde. Het liefste sprak ik geen woorden uit en bleef ik zo even heerlijk liggen, maar als ze ergens mee zat... 'Wat is er? Je doet ineens... Zo anders...' Ik kon mezelf wel weer voor m'n kop slaan. Fantastisch gedaan, Harry. Ik duwde mezelf iets omhoog, maar wel zodat Yasmin nog tegen me aan kon liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik slikte toen ik Harry's woorden hoorde en merkte hoe hij rechter ging zitten, maar ik kon blijven liggen. Nou ja, liggen... Ik zat meer tegen hem aan met mijn benen opgetrokken. "Anders?" vroeg ik, waarna ik even een moeilijk gezicht trok aangezien ik hoorde dat mijn stem duidelijk een octaaf hoger klonk.
    Ik zuchtte en speelde wat met de ijzeren armbanden om mijn polsen heen, de enige voorwerpen die ik nog aanhad. De rest lag op de grond. Ik wist dat ik dit niet lang meer kon verzwijgen dus aarzelde ik eventjes, maar durfde toch uiteindelijk mijn mond te openen. "Ik ben gewoon nogal... verward. Dit wat ik net gedaan heb zou ik normaal gesproken nooit doen, en al helemaal niet met iemand die ik nog amper ken..." zei ik moeilijk om vervolgens even op mijn lip te bijten. "Je doet iets met me, en het heeft een duidelijk invloed op me."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik voelde me toch wel lichtelijk vereerd naar haar woorden, kon dat? Ik schudden mijn hoofd heen en weer en knikte lutteloos. 'Ik voel me ook wel anders, ja...' Murmelde ik zachtjes, of meer fluisteren. 'Normaal gesproken voel ik niets, ik bedoel als ik seks heb met een meisje, maar bij jou was het anders... Het is niet dat ik verliefd ben, want dat zou ik direct merken.' Aangezien het zo'n lange tijd geleden is dat ik voor het laatst verliefd ben geweest, dacht ik er nog achter aan. Mijn beide armen sloeg ik om haar heen en glimlachend begon ik wat cirkeltjes op haar arm te tekenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik kreeg langzaamaan een verbaasde uitdrukking op mijn gezicht en knikte eventjes. Het vreemde was dat Harry ongeveer hetzelfde gevoel leek te hebben, maar ik wist niet wat het betekende. Verliefdheid was het niet, dat was duidelijk. Ik twijfelde duidelijk met wat ik nou moest doen, maar Harry sloeg zijn armen al om me heen en ik bleef rustig tegen hem aanleunen. "Wat is het dan wel?" vroeg ik hem aarzelend terwijl ik doelloos naar de niet zichtbare cirkeltjes keek die Harry op mijn armen tekende.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik schudde langzaam mijn hoofd en leunde weer tegen de leuning aan, om Yasmin zachtjes mee naar achteren te trekken. 'Ik heb echt werkelijkwaar geen idee. Zullen we kijken wat er uit komt?' Ik beet op mijn lip en vond deze actie direct al niet meer subtiel. Het leek net alsof... Ach, what ever op z'n minst konden we het proberen, toch? 'Vind je dat goed? Als het dan niet lukt dan is het ook gelijk over...' Niet dat ik dat wilden, want Yasmin deed echt iets positiefs met me. Ik kon het gevoel alleen nog niet helemaal verklaren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Ik zou mij graag uit willen schrijven)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Lol, de hele rpg gaat dood. Volgens mij waren ik en Lieke sowieso de enigen die reageerden. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Seaver schreef:
    (Ik zou mij graag uit willen schrijven)


    [Mag ik me eraan ergeren? Ja. Mag ik erop reageren? Nee.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Ik zing het liefst hoog. Laag kan ik ook wel, maar dat vind ik moeilijker. Ik heb is toen ik echt heel hoog zong glas kunnen breken, maar dat is alweer jaren geleden." Vertelt ze me. Ze is dus heel erg goed! Terwijl zij in gedachtes vervaagd pak ik een map met songteksten. "Euh... Gotta Be You, Harry's uithaal. All I Want For Christmas, de hoge noten." Ik blader de map even snel door en pak dan deze twee teksten. "Euhh... Rae, hier." Ik geef haar de bladen. "De gemarkeerde zijn uithalen, ik zal Gotta Be You wel even zingen en spelen. Dan krijg je een idee." Ik glimlach en begin mijn gitaar te stemmen. Als hij goed is sla ik de eerste akkoorden aan.

    Girl I see it in your eyes you're disappointed
    'Cause I'm the foolish one that you anointed with your heart
    I tore it apart
    And girl what a mess I made upon your innocence
    And no woman in the world deserves this
    But here I am, asking you for one more chance

    Can we fall, one more time?
    Stop the tape and rewind
    Oh and if you walk away I know I'll fade
    'Cause there is nobody else

    It's gotta be you
    Only you
    It's got to be you
    Oh, Only you

    Now girl I hear it in your voice and how it trembles
    When you speak to me I don't resemble, who I was
    You've almost had enough
    And your actions speak louder than words
    And you're about to break from all you've heard
    Don't be scared, I ain't going no where

    I'll be here, by your side
    No more fears, no more crying
    But if you walk away
    I know I'll fade
    'Cause there is nobody else

    It's gotta be you
    Only you
    It's got to be you
    Oh, Only you

    Oh girl, can we try one more, one more time?
    One more, one more, can we try?
    One more, one more time
    I'll make it better

    One more, one more, can we try?
    One more, one more,
    Can we try one more time to make it all better?

    Cause it's gotta be you
    Its gotta be you
    Only you
    Oh, Only you

    It's gotta be you
    Only you
    It's got to be you
    Oh, Only you


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Yasmin Christina Golding.

    Ik trok mijn wenkbrauwen langzaam op en keek op zodat ik Harry een beetje zou kunnen aankijken, maar dat ging vrij moeilijk in de houding waarin ik zat. "Het kan..."
    Ik wilde wel niet dat ik hem zou kwijtraken als het mislukte. Ik bedoel, hij moest mij nog steeds begeleiden en hij was iemand met wie ik toch redelijk goede gesprekken had gehad. We hadden zeker een aantal dingetjes gemeen. "Maar... tegen wie zeggen we het?"
    Niet iedereen mocht het weten, toch? Ik ging bijvoorbeeld niet mijn ouders opbellen om even te zeggen dat ik iets ging proberen met Harry wat eigenlijk definitief was, maar toch om uit te testen was. Dat klonk alsof we elkaar gebruikten...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Gefrustreerd beet ik op mijn lip en slikte hoorbaar. Waarom moest het allemaal zo moeilijk gaan? Waar had ik dit ook alweer aan verdiend? 'Erm, nog tegen niemand? Totdat we echt zeker weten wat het is? Of heb jij een beter idee?' Glimlachend streelde ik een paar haren uit haar gezicht weg en maakte dat ze me aankeek, voor zo ver dat lukte. 'Het komt wel goed,' murmelde ik zachtjes, om mijn lippen voor een seconde tegen die van haar aan te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you