• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Lichtelijk teleurgesteld liep ik terug naar mijn slaapkamer toen ze gewoon ging douchen. Ergens had ik een opmerking verwacht dat ik samen met haar kon douchen, aangezien we ook al seks hadden gehad, maar zo'n feest was het blijkbaar nog niet... En eigenlijk mocht ik daar ook nog niet op hopen. Na een kleine vijf minuten stond ze alweer aangekleed en wel in mijn slaapkamer. Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik haar aan. 'Wil je de joggingbroek niet aan?' Anders dan deed ik hem aan, namelijk, dan hoefde ik niet een extra schone te pakken. Ik hoopte niet dat ze aan me kon zien dat ik er een beetje anders over dacht... Of dat mijn gezichtsuitdrukking veranderd was. Dan moest ik het straks nog gaan uitleggen en daar had ik eigenlijk niet zo heel veel zin in.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik schudde langzaam mijn hoofd en keek Harry eventjes nauwlettend aan. Zijn gedrag straalde iets minder vrolijkheid uit, maar ik hield wijselijk mijn mond dicht deze keer. Ik had geen zin in een ellenlange discussie wat op ruzie ging uitlopen. "Nee, dan heb ik het te warm." zei ik om vervolgens de joggingbroek naar hem toe te gooien en mezelf installeerde op zijn bed terwijl ik even rondkeek. Zijn kamer was leuk genoeg en straalde volwassenheid uit, ook al had ik het gevoel dat als ik zijn kleerkast opentrok ik een lading kleding over me heen zou krijgen... Ik kamde mijn haren met mijn vingers terwijl ik Harry nog eens bekeek. "Ik weet wel niet waar ik de handdoek moet laten." zei ik verontschuldigend, kijkend naar de handdoek die ik op mijn schoot had gelegd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Er verscheen alweer een glimlach op mijn gezicht toen ze me mijn joggingbroek toegooide. 'Die had je er ook wel kunnen laten liggen, hoor...' Ik schudde eventjes mijn hoofd heen en weer. 'En het is eigenlijk ook nog te lang voor jou... Je lijkt wel op een verzopen kat zo,' een lach verliet mijn mond en ik keek toe hoe ze op mijn bed klom om vervolgens erop te gaan liggen. Ik pakte de handdoek van haar schoot af. 'Die had je wel in de badkamer kunnen laten liggen, ik ben zo terug.' Met haar handdoek en de joggingbroek liep ik terug naar de badkamer, waar ik de handdoek in de wasmand gooide en de joggingbroek op het hoekje van de wastafel legde. Normaal gesproken sliep ik altijd helemaal naakt, maar aangezien Yasmin er nu bij was zou ik wel alleen de joggingbroek aandoen. Ik nam niet eens de moeite voor een boxer, alleen een joggingbroek was ook goed. Gauw trok ik alle kleding uit en ging onder de warme stralen van de douche staan, net zoals Yasmin was ik in prin cipe ook binnen vijf minuten klaar, ik had nooit zo heel lang nodig, voor 's avonds niet. Ik droogde snel mijn lichaam af, trok de joggingbroek aan en mikte de handdoek bij de rest van de vuile was, om daarna weer terug naar mijn slaapkamer te lopen. 'Dus, wat wil je nu doen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik trok een pruillip en stroopte uiteindelijk de mouwen van de hoodie ietsjes op. Kon ik er wat aan doen dat Harry een grotere maat als ik had? Ik knikte wat afwezig op Harry's woorden en legde me uiteindelijk neer zodat ik naar het plafond staarde. Als ik alleen was, was ik bijna altijd aan het dagdromen. Eigenlijk was dit een vage dag geweest. Ik ontmoet mijn zangcoach, heb seks met hem en nu lig ik op zijn bed in zijn huis terwijl we een soort van relatie hebben, maar ook weer niet... Ik slaakte een zachte zucht en schrok op toen ik Harry's stem hoorde, waardoor ik mijn gezicht naar hem toedraaide. "Een film bekijken?" Niet dat ik veel wist om te doen, aangezien ik in een hoodie zat en Harry alleen een joggingbroek aanhad konden we moeilijk buiten gaan zitten, leek me... Ik bekeek Harry's borstkas nog even en een onwillekeurige glimlach sierde mijn lippen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Het leek wel alsof ze schrok toen ik ineens terug stond in mijn slaapkamer, ik schudde even wild mijn krullen heen en weer waarna ik knikte. 'Dat is goed, wat voor een film wil je zien? Ik heb 'm waarschijnlijk toch wel.' Ik kon bijna een videotheek beginnen, zoveel films had ik liggen, maar die winkels liepen niet meer zo goed... Ik merkte dat Yasmin naar me aan het staren was en glimlachend keek ik haar aan. 'Bevalt het uitzicht je? Oh, normaal gesproken slaap ik naakt... Maar ik dacht voor jou ben ik zo aardig om iets aan te doen. Tenzij je het niet erg vind als ik naakt slaap?' Ik kon het altijd proberen om te vragen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Waar zit ik mee opgescheept? Ik ga lol maken met het leukste meisje ter wereld!" Ik trek haar in een knuffel en blijf zo een tijdje staan. "Je kan alles bij me kwijt, ik ben er voor je." Fluister ik. Als ik Rae zo zie komen de gedachtes weer. Niemand stond er voor mij, daarom probeer ik het wel goed te doen. "Wil je iets leuks gaan doen?" Ik haal me uit de knuffel en kijk haar in haar betraande ogen. Met de mauw van mijn witte sweater veeg ik haar uitgelopen mascara weg waardoor er strepen komen, maar het maakt me niks uit. Ik pak haar hand en glimlach. "We gaan het vanaf nu alleen maar leuk hebben, dat beloof ik." Ik steek twee vingers in de lucht.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Yasmin Christina Golding.

    Ik keek bedachtzaam voor me uit, nadenkend over welke film ik nog niet had gezien. Uiteindelijk begon er een lampje te branden en ik keek weer naar Harry. "Heb je Underworld?" vroeg ik aan Harry, mijn wenkbrauwen opgetrokken. Goed, het was een filmserie en ik moest toegeven, ik had nog niet eens deel één gezien. Ik heb er altijd al aan willen beginnen, maar het is er eerlijk gezegd nooit van gekomen.
    Na Harry's woorden glimlachte ik eventjes en knikte ik, zonder enige genegenheid. "Ja, perfect. En mij maakt het niets uit of je kleren aantrekt of niet, ik heb je toch al naakt gezien." Trouwens, normale mensen sliepen met hun ogen gesloten, als het al een probleem zou zijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik trok een wenkbrauw vragend op. 'Ken ik niet, maar vast wel, Louis heeft ooit de hele kamer vol gegooid, oke, niet letterlijk, met films. Er ligt niet normaal veel, je kan komen kijken en alles wat je leuk vind kunnen we kijken.' Een grinnik verliet mijn mond, waarna ik al aanstalte maakte om naar de kamer te lopen waar de films liggen. Het was serieus een echte kamer ervoor. 'Mooi zo. Ik slaap namelijk liever naakt dan met iets aan...' Ik schonk haar een knipoog en glimlachte daarna.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik haalde mijn schouders eventjes op. "Mijn vader raadde hem aan. Ik heb hem zelf ook niet gezien, hoor." zei ik met een zwak glimlachje, om vervolgens overeind te komen en met lichte stapjes achter Harry aan trippelde. Af en toe had ik wel eens een vreemde trek, zoals lichtvoetig willen lopen. Dit had ik dus nu, bijvoorbeeld. Ik slikte eventjes toen ik het aantal films zag en ging moedeloos op de grond zitten voor een kast. "Als jij dat fijn vindt, moet je vooral zo doorgaan." glimlachte ik terug, waarna ik op mijn onderlip beet en wat willekeurige films bekeek. Ik had echt geen flauw idee wat ik eigenlijk aan het zoeken was... maar uiteindelijk viste ik een of andere film met de titel Mirrors 2 uit de kast, waarna ik hem aan Harry gaf. "Ik heb het eerste deel wel eens gezien... Deel twee niet."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rae Jade Parker
    Ik glimlach door mijn tranen heen en knuffel hem terug. 'Dankje.' Mompel ik gemeend. Dit was wat ik nodig had Het voelde fijn een echte knuffel en eens niet van mijn ouders. Hij voelt warm aan en het geeft me een warm vrolijk gevoel. Hij komt los uit de knuffel en Hij veegt mijn tranen en maskara weg dat nu op zijn shirt zit, maar het lijkt hem blijkbaar niet te boeien. Hij vraagt of ik wat leuks wil doen. 'Tuurlijk wil ik wat leuks doen dat heb ik al tijden niet meer gedaan.' Zeg ik met een echte glimlach rond mijn lippen. 'Wat gaan we doen dan?' Vraag ik hem een tikkeltje nieuwschierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    "Het pretpark? Of wil je iets minder gevaarlijks? Dan kunnen we naar de dierentuin..." Ik denk na, wat is nog meer opvrolijkend. "Of we gaan voetballen in het park, zwemmen op het strand, een boot huren en varen... Wat wil jij?" Ik kijk Rae aan, ze komt los en geniet duidelijk van het moment. Het maakt mij ook meteen een stuk vrolijker, Rae blij zien geeft mij een warm gevoel. "Er zijn heel veel leuke dingen! Wat heb je bijna nooit of helemaal nooit gedaan wat je écht een keer wilt doen?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    Net zoals Yasmin begon ik een hopeloze zoektocht tussen alle films, de meesten waren van Louis. De enige film die ik gekocht had was Love Actually en voor de rest kon ik het niet meer herinneren. Yasmin gaf me uiteindelijk een film aan met de titel Mirrors 2. Ik knikte bedenkelijk en schudde mijn hoofd. 'Ken ik niet, wat voor soort film is het? Maar we zullen 'm wel kijken, hoor.' Ik had niet veel zin om nog langer verder te zoeken naar die andere film waar ik de titel allang weer kwijt van was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    "Horror." antwoordde ik met een grijns om vervolgens nog eens door te kamer te kijken. Ik ging dus echt niet één bepaalde film hier zoeken, dan maar een willekeurige film die me wat leek. "Ik kan me nog herinneren dat het om een spiegel draaide en elke keer als iemand erin keek werd hij of zij vermoordt door het spiegelbeeld..." mompelde ik. Ja, zoiets zou het wel zijn... Normaal gesproken pakte ik mijn laptop en keek ik een film via internet, maar zo kon het ook. Ik speelde met de mouwen van Harry's hoodie en wist niet waar we die film gingen kijken. Uiteindelijk liep ik gewoon terug naar de slaapkamer, aangezien ik niet het idee had dat Harry helemaal naar beneden ging lopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rae Jade Parker
    "Er zijn heel veel leuke dingen! Wat heb je bijna nooit of helemaal nooit gedaan wat je écht een keer wilt doen?" vraagt hij me dan. O dat wist ik wel denk ik tenminste. Ik denk na. Pretpark nee. Dierentuin Nope. Wat ik echt is wil doen is bungee jumpen en dat is hier in de buurt al wil ik het niet alleen doen en mijn ouders zijn angsthazen met hoogtevrees dus die willen ook niet. Ik heb geen vrienden dus dat kon ook niet en alleen durfde ik nooit. Misschien wou Niall het met me doen? It's worth a shot? Ik kon het vragen. 'Nou er is wel een ding dat ik altijd al wou doen, maar niemand het met me wou doen zelfs Mijn ouders niet en het is hier in de buurt. Zou je misschien met mij een tandemjump doen? Bungeejumpen?' Vraag ik hem. Ik kijk hem smekend aan met mijn grote puppyogen. 'Please?' Smeek ik hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles.
    'Oke, leuk.' Horror is opzich best aardig, als het goed in elkaar is gezet. Maar waarschijnlijk zou ik na een kwartier toch wel in slaap vallen, als de avond viel werd ik altijd veel vermoeider dan dat je overdag merkte. 'Het klinkt wel intressant... Maar ik zal wel zien,' Yasmin liep voor me uit terug naar mijn slaapkamer, waar ik snel de dvd in de tv stopte, ja de dvd-speler zat er bij in. Louis vond het altijd fantastisch om films ermee te kijken. Al hoe wel het niet zo veel verschil maakte, maar oke. Ik mikte de afstandsbediening net naast Yasmin. 'Kies maar wat je wilt,' met een grinnik ging ik naast haar liggen en trok bij mezelf de dekens erover heen, geen idee of zij het ook wilden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you