• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde toen ik haar hoorden kreunen en liet mijn vingertoppen terug omhoog dwalen, naar haar heupen, waar ik de zijkanten van haar slipje vast pakte en 'm, voor zo ver dat lukte, naar beneden liet zakken. Om haar nagels af en toe in mijn vel te voelen gaf me alleen maar meer een extra kik om door te gaan. Ik sloeg mijn been om haar been heen, om deze op te halen en zo haar slipje verder uit te doen, bij haar voeten bleef die alsnog steken en verder zou ik 'm ook niet krijgen. Met mijn vingertoppen bleef ik cirkeltjes maken vlak boven haar schaamstreek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik slaakte een zachte zucht toen ik voelde hoe het slipje uiteindelijk ver uitgetrokken was, waarna ik met mijn voeten de stof van me af wist te krijgen en het op de grond dwarrelde. Ik beet op mijn lip en zette mijn nagels iets dieper in zijn huid, willend dat hij verderging dan cirkeltjes maken. Op dit moment was ik ongeduldig, ja.
    "Toe nou..." mompelde ik zachtjes bij zijn oor, waarna ik mijn lippen even aanmoedigend langs de rechterkant van zijn kaaklijn liet glijden en een aandringend geluidje maakte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Er werd hier iemand ongeduldig... Niet dat ik zelf niet ongeduldig was, maar volgens mij niet eens zo erg als Yasmin. 'Smeek het,' was het enige wat ik nog zei, alleen om haar nog langer te plagen. Af en toe liet ik mijn duim net iets verder uitschieten, maar ik bleef net vlak boven haar schaamstreek, verder dan dat kwam ik op dit moment nog niet. Zachtjes drukte ik een kusje tegen haar slaap aan en je kon de grijns er gewoon in voelen. Ik hield er van om mensen gigantisch te plagen, vooral tijdens seks, dan was het heerlijk om ze zo machteloos te zien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Na Harry's woorden trok ik even een grimas, wetend dat hij duidelijk de leiding begon over te nemen. Ik wilde mijn lippen stijf op elkaar houden en het gewoon zo laten, maar zijn uitschieters maakten het daar niet bepaald makkelijk op. Ik voelde hoe Harry grijnsde tegen mijn slaap aan en ik liet een hopeloze kreun weerklinken, maar dat zou me toch niet verder helpen dan dit.
    "Harry, laat die hand lager glijden dan dat alsjeblieft." zei ik uiteindelijk, waarna ik op mijn lip beet en mezelf des te natter voelde worden toen ik wist dat ik de macht zeker niet had. Het had wel wat eigenlijk, onderdanig zijn...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Langzaam liet ik mijn rechterhand steeds lager zakken, terwijl ik met de linker gewoon nog steeds cirkeltjes bleef maken. Zonder ook maar een aankondiging aan te geven liet ik mijn een vinger bij haar naar binnen glijden en bewoog deze gelijk op en neer, wel expres heel langzaam. Zacht verliet een kreun mijn mond toen ik merkte hoe nat ze al wel niets was. Ik sloot mijn ogen en begon steeds sneller te bewegen, op dit moment vond ik dat ik haar wel lang genoeg had geplaagd. 'Dus, dit vind je wel lekker, hmm,' kreunde ik zacht in haar oor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Zijn hand zakte steeds lager en ik wilde hem bijna gaan helpen, aangezien het me nu toch echt wel lang genoeg geduurd had. Opeens voelde ik zijn vinger bij me naar binnen glijden en ik hapte even naar adem, want het kwam heel onverwachts aan. Ik drukte mijn nagels zo diep mogelijk in zijn vel en begon meer te kreunen, naarmate hij sneller ging.
    "F-Fuck..." stamelde ik om vervolgens niet te reageren op zijn vraag, want dat leek me duidelijk genoeg. Ik sloot mijn ogen en genoot van Harry's bewegingen terwijl ik mijn nagels uit zijn huid haalde en hem weer begon te strelen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Dat ene kleine woordje was voor mij genoeg om te weten dat ze genoot. Ik grijnsde en tuitte mijn lippen, om deze vervolgens naar haar oorlel te brengen en zachtjes trok ik eraan, liet mijn tong er over heen gaan en een kleine kreun verliet mijn mond. Opnieuw liet ik heel onverwachts een tweede vinger bij haar naar binnen glijden, volgens mij voelden dat gewoon het lekkerst. Haar nagels in mijn vel lieten me af en toe ook kreunen, maar nu ze opnieuw begon met strelen, prikte mijn erectie toch al wel aardig tegen haar kont aan. Het zou een wonder zijn als ze dat niet zou voelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik begon iets onregelmatiger te kreunen toen Harry aan mijn oorlel trok. Net toen ik dacht dat ik iets stiller zou zijn bracht hij een tweede vinger bij me naar binnen, waardoor ik een hardere kreun slaakte en mijn hoofd optilde. Harry zelf begon ook weer redelijk opgewonden te raken, aangezien zijn erectie niet te missen was.
    "Hm, wil je ook wat?" vroeg ik hem zacht, waarna ik mijn heupen ietsjes op en neer begon te bewegen op het ritme van zijn vingers en mijn hoofd weer in zijn nek legde. Het lag best comfortabel zo... Alleen had ik het gevoel dat Harry wilde dat ik ietsjes naar achteren zou gaan zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Mijn hoofd lag weer terug tegen de gebruikelijke leuning en een kreun verliet mijn mond toen ze zachtjes heen en weer begon te bewegen. Expres reageerde ik niet op haar woorden omdat ze uiteraard wist wat ik wilden, natuurlijk. Ik slaakte een gefrustreerde grom en liet mijn vingers nog een tikkeltje sneller bewegen, waarna ik zachtjes in haar oor begon te hijgen en te kreunen. Wie weet zou ze dan gauw van gedachten veranderen en zat ze net iets anders... Mijn ogen sloot ik opnieuw en ik liet mijn linkerhand terug omhoog glijden, waar die haar borst vond, zachtjes speelde mijn duim -en wijsvinger met haar linkertepel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Harry zei niets, dus besloot ik om te doen alsof ik dom was en gewoon zo te blijven zitten. Als hij ging plagen, deed ik het ook. Het enige probleem was dat Harry me verschrikkelijk aan het opwinden was met zijn gehijg en gekreun. Ik voelde hoe Harry het tempo nog iets versnelde en ik beet op mijn lip, wetend dat ik mijn hoogtepunt al snel zou gaan bereiken als ik zo doorging, maar ik had de drang om het nog niet te doen. Ik liet mezelf nog even door kreunen en wachtte nog even af, maar ik zou heus wel gaan verzitten voordat ik mijn hoogtepunt had bereikt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Mijn actie om niets te zeggen was op niets uitgelopen, want nu had ik helemaal niets gekregen. Bijna direct wilden ik ook stoppen en verder gaan om haar te plagen, maar besefte dat -dat misschien een beetje heel kinderachtig zou zijn. Ik likte nog een keer aan haar oorlel, waarna er een iets hardere kreun mijn mond verliet en ik het niet kon laten om zachtjes haar naam, op een hele geile toon, uit te spreken. Mijn linkerhand, die zo juist met haar tepel bezig was, liet ik nu gewoon vlak onder haar borst liggen, als zei niets bij mij deed, dan kreeg ze ook niet alles.
    [Ik ga nu slapen, maar ik moet morgen werken van 10u tot 18u dus ben de hele dag niet online...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Slaap lekker en succes! :3 Ik ben er ook niet al te lang morgen... ;p)

    Yasmin Christina Golding.

    Ik beet hard op mijn lip toen Harry mijn naam uitsprak met een ondertoon waarvan ik nog gekker werd en liet een laatste kreun ontsnappen, waarna ik mezelf dwong om mezelf met mijn handen op te tillen en een stukje naar achteren te zitten. Ik liet Harry's vingers uit me glijden en zette mezelf zo neer zodat zijn erectie de plaats van zijn vingers overnam. Ik liet me langzaam zakken om vervolgens weer omhoog te komen en dit telkens te herhalen. Ik sloot mijn ogen en zocht grip op Harry's bovenbenen, waardoor ik mezelf beter omhoog kon duwen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( kan iemand het zeggen als het de volgende dag is?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een zachte kreun toen Yasmin mijn vingers uit haar liet glijden en merkte hoe ze zichzelf verzetten. 'Oh, fuck, damn,' zo verlieten nog meerdere scheldwoorden mijn mond toen Yasmin zichzelf op mijn erectie neerzetten en deze automatisch in haar gleed. Ze begon langzame bewegingen te maken en haar handen voelden ik op mijn bovenbenen. Mijn handen lagen nu op haar heupen, waar ik zachtjes in haar vel kneep, om ze vervolgens omhoog te laten gaan naar haar borsten, om daar, deze keer, wat ruwer te knijpen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik hoorde Harry's gevloek even aan en slaakte af en toe een kreun aangezien het gevoel verschrikkelijk fijn was en het een beetje op een drug begon te lijken, verslavend. Toen ik voelde hoe Harry in mijn vel kneep en daarna ook nog een stukje ruwer in mijn borsten beet ik op mijn lip om het gekreun te verminderen, maar tevergeefs. Het kreunen werd alleen maar erger en ik versnelde het tempo een beetje, mezelf afvragend of Harry er genoegen mee nam dat ik nu de leiding had. Op dit gebied kwamen we wel een beetje overeen eigenlijk, we wisselden elkaar steeds af.


    Reading a good book is like taking a journey.