• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje toen Yasmin haar handen uit mijn krullen haalden, maar toen ik ze op mijn schouders voelden, was het wel goed. Lichtelijk verbaasd keek ik haar aan toen ze de zoen stopte en een kreun verliet mijn mond toen ik haar lippen over mijn kaak heen voelden. Een kriebel raasde door mijn lichaam heen na haar woorden, iets wat ik niet helemaal kon plaatsen. Ik knikte snel. 'J-ja, misschien heb je gelijk.' Fluisterde ik schor, waarna ik Yasmin zachtjes van me afduwde, naar de deur beende en deze op slot draaide. Met een ondeugende grijns liep ik terug naar haar, waar ik mezelf boven op haar liet zakken. 'Niemand kan ons nu nog storen...' Mompelde ik tegen haar lippen aan, om ze er vervolgens tegen aan te drukken.
    [Geeft niets, hoor. Wat moet je doen dan? :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Van huisje naar huisje rijden en bij elk huis een glas drank inclusief wat voedsel eten. ;p Morgen heb ik een kater. (': )

    Yasmin Christina Golding.

    Ik beet even op mijn lip toen ik zijn schorre stem hoorde, maar misschien kwam dat gewoon omdat hij opgewonden was. Iedereen zo zijn trek, niet? Ik grinnikte even toen ik zijn ondeugende grijns zag en hij zich bovenop me liet zakken. Goed, ik lag toch liever onderop.
    Tevreden toen ik zijn lippen weer tegen me aanvoelde liet ik mijn handen over zijn rug glijden terwijl ik een lijn trok van bovenaf, langs zijn ruggengraat af. Ik stopte bij de zoom van zijn shirt en plukte wat aan de onderkant ervan, waarna ik het T-shirt snel uittrok en even de kus verbrak, maar al snel had ik mijn lippen alweer tegen de zijne gedrukt en streelde ik zijn buik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Een rilling gleed over mijn rug waarneer ze met haar vingers van bovenaf over mijn ruggengraat gleed. Mijn ademhaling versnelde toen ik haar handen bij de zoom van mijn t-shirt voelden, na een paar tellen lag deze naast ons op de grond en voelden ik haar lippen weer tegen die van mij. Deze keer voelden ik haar handen over mijn buik heen strelen en ik kon het niet laten om een soort grom geluidje te maken, met mijn vingertoppen gleed ik opnieuw onder haar t-shirtje en streelde deze keer haar rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Tevreden met zijn reacties streelde ik hem verder, maar ik kon het niet laten om even te glimlachen tegen zijn lippen aan. Steeds had ik het gevoel gehad dat Harry juist ruw en snel met seks, maar dit was heel rustig en liefdevol. Ik had het niet verwacht, maar dat nam niet weg dat ik het niet fijn vond. Harry gaf me het gevoel van vertrouwen en veiligheid, maar hij gaf me ook wat ik nodig had. Spanning... Eigenlijk was het enige probleem het leeftijdsverschil en zijn status als beroemdheid, maar er zat me nog iets in de weg. Hoe dan ook, die gedachten kon ik later wel met mezelf bespreken. Eerst mezelf en Harry plezieren.
    Ik zoende hem weer ietsjes ruwer en liet mijn vingers van zijn buik naar zijn borstkas, schouders, nek en krullen glijden en zo weer terug. Eventjes alles verkennen, hm?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Het leek wel alsof ik haar vingers overal voelden, geen enkel plekje van mijn bovenlichaam bleef onaangeraakt. Een zachte kreun verliet mijn mond en ik liet mijn vingertoppen terug naar onder zakken, waar ik de zoom van haar t-shirt vast pakten. Voor een seconde onderbrak ik onze zoen om haar t-shirt uit te trekken, deze naast ons te gooien en direct daarna verenigde ik onze lippen weer met elkaar. Met mijn vingertoppen maakte ik rondjes om haar navel heen. Iets in me zei dat ik fout bezig was, dat ik dit niet kon doen, maar om mezelf er mee te laten stoppen, voor geen goud. We zouden wel kijken wat er achteraf van kwam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik liet Harry mijn shirt uittrekken en direct vonden onze lippen elkaar weer. Ik slaakte een zachte zucht toen ik zijn vingertoppen op mijn buik voelde en ik liet mijn handen uiteindelijk naar zijn v-lijn glijden die ik netjes volgde totdat ik bij zijn broek uitkwam. Even aarzelde ik, wat als we nou eigenlijk gewoon een hele domme fout maakten en ons puur door onze lust lieten leiden? Want dat was in principe wat we nu aan het doen waren, ik kende hem amper een dag...
    Ik bande de twijfel uit mijn hoofd en liet mijn vingers langs zijn broekrand glijden terwijl ik mijn lippen langs zijn hals liet gaan en er zachte kusjes op plaatste.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Een genietende zucht verliet mijn mond toen ik haar handen over mijn v-lijn voelden, toen haar handen bij mijn broeksrand aankwamen slaakte ik een zachte kreun. Ik slikte hoorbaar toen haar vingers over mijn broeksrand gleden. Heel even gleed er die ene twijfel door mijn hoofd dat ik haar nu abrupt moest stoppen, maar dat duwde ik ver weg. 'Weet je zeker dat-' Mijn zin werd afgebroken toen ik haar lippen in mijn nek voelden, een paar kreunen rolden over mijn lippen en direct wilden ik de vraag al niets meer stellen. We moesten gewoon door gaan.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 17:02 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Serieus?! Deze had ik gepost... :\)

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grijnsde om zijn reacties en streek nog rustig over zijn broeksband heen, maar toen ik Harry's woorden hoorde keek ik eventjes op. "Heel zeker..." prevelde ik zacht, waarna ik verder ging met kusjes plaatsen en even op zijn huid zoog, waardoor er een mooie, rode plek ontstond en ik een tevreden geluidje maakte. Ik maakte zijn broekknoop los en begon hem uit te sjorren, maar doordat Harry op me zat ging dat nog niet zo makkelijk. Ik wierp hem even een blik toe toen ik zijn broek tot aan zijn knieën had weten te krijgen, maar de rest moest hij maar zelf doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Zacht verliet een opgelucht zucht mijn mond, ik had er een hekel aan als meisjes na een paar minuten er toch achter kwamen dat ze het liever niet wilden en dat je dan opgewonden op het bed lag, of waar dan ook. Ik slaakte een zachte kreun toen ze aan mijn huid zoog en ik wist wel vrij zeker dat er een zuigzoen zou staan. Dat werden weer duizenden vragen van Louis. Mijn ademhaling versnelde toen ik haar vingers aan mijn broeksknoop voelden, om vervolgens te voelen hoe mijn broek tot aan mijn knieën uit was, de rest trapte ik zelf uit en mijn broek lag vervolgens op de grond. Voor een seconde keek ik haar doordringend aan, om mijn lippen daarna weer tegen die van haar te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik begreep waarom Harry een opgeluchte zucht slaakte. Ja, ik zou het ook vervelend vinden als ik een jongen was geweest om achtergelaten te worden met een probleempje... Als meisje had je daar weinig last van, maar als jongen leek het me inderdaad niet heel prettig.
    Ik hoorde hoe zijn ademhaling weer versnelde en ik begon me af te vragen hoe snel die jongen wel niet kon ademen, maar toen ik zijn lippen weer op de mijne voelde had ik al geen zin meer om daarover te piekeren. Ik kuste hem vol overgave terug en streelde met mijn handen rondom zijn erectie terwijl ik mijn benen om hem heen wist te slaan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dinaggo -> DeGeneres
    En ik dacht zeker dat ik had gereageerd... Omfg. Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Zacht beet ik aan haar onderlip en trok er even aan, om vervolgens een kreun te slaken toen ik haar handen rondom mijn erectie voelden, waarna ze haar benen om mijn middel sloeg. Stop het, Harry, voor het te laat is. En daar had je dat vervelende stemmetje weer, ik wist dat het eigenlijk heel fout was wat we aan het doen waren, maar aan de andere kant voelden het ook gewoon heel erg goed. Mijn vingers bracht ik terug naar haar heupen, waar ze via haar rug zo een weg omhoog streelde en ze uiteindelijk weer in haar nek terecht kwamen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik opende na een tijdje mijn mond toen Harry aan mijn onderlip trok en liet mijn tong nu eens zijn mond verkennen. Ik wist niet wat het was, maar steeds weer kreeg ik het gevoel alsof Harry in tweestrijd stond. Zelf probeerde ik dat gevoel steeds weg te stoppen omdat ik hiervan genoot en ik niet wilde dat het ophield, maar het bleef steeds terugkomen. Toch maakte ik een genietend geluidje toen ik zijn vingers van beneden naar boven tot aan mijn nek voelde glijden, ik kon het niet helpen.
    Mijn handen gleden een stukje omhoog, naar de rand van zijn boxer. Ik liet één vinger er speels overheen glijden, maar daarna liet ik mijn handen weer naar zijn borstkas kruipen om ze daar te houden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)



    Nathaniel Ivar Smith.
    Ik knikte langzaam en zuchtte zacht. Zes dagen was wel genoeg hoopte ik. Ik pakte mijn gitaar en sleutel en liep richting de deur. "Dus dan neem ik aan dat ik je morgen weer zie." Zei ik nog vrolijk voordat ik de deur open deed en in de deuropening ging staan. Ik vond het leuk om met Liam te zingen, maar ik was blij dat ik nu weer iets anders kon doen. Al zou ik thuis, of wat ik momenteel even thuis nooemde, waarachijnlijk weer random beginnen met zingen bij alles wat ik deed. Ik zwaaide nog even naar Liam voordat ik de deur weer dicht deed en begon te lopen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn topics. Nessje reageer je ook snel?]


    I'm finally back, Finally after a Year break