• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Harry Lou Year! <3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Ik slaakte een overwinningskreetje en grinnikte zachtjes. 'Ja, heel tevreden. Ik ben nog nooit zo tevreden over iets geweest.' Dat laatste was heel sarcastig, maar over het eerste was ik wel tevreden. Gewoon omdat ze mij gelijk gaf. Ik rolde met mijn ogen en beet zacht op mijn lip. 'Dat het er sexy uit ziet als je drinkt...' Mompelde ik heel snel, zo snel dat ik me af vroeg of ze het uberhaupt gehoord zou moeten hebben. Wat ik stiekem natuurlijk niet hoopte, want het was gewoon niet goed dat ik zo over mijn "leerling" dacht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Same to you! ^^)

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grinnikte even. De sarcastische ondertoon in zijn stem was niet te missen, maar toch klonk het nog vrij lief... En een beetje uit de hoogte, maar ik wist zeker dat -dat gespeeld was. "Daar ben ik blij om." antwoordde ik smalend om vervolgens mijn wenkbrauwen op te trekken en te luisteren naar zijn woorden. Alhoewel, de woorden wat ik nog kon verstaan... Ik ving gelukkig net genoeg op om er zelf een redelijke zin van te maken, een zin die me liet opstaan om naar Harry toe te lopen en hem bijtend op mijn lip aan te kijken. "En daarbij dacht je?" vroeg ik hem speels, waarna ik door zijn krullen streek met mijn linkerhand en mijn andere hand in mijn zij zette. Plagen mocht ik toch wel...?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Dat weet ik...' Mompelde ik zachtjes. Mijn ademhaling versnelde iets toen ik zag hoe Yasmin opstond, naar me toe kwam lopen en me lipbijtend aankeek. Ik sloot mijn ogen voor een seconde, om ze ook direct weer te openen. Ik wist maar nooit wat ze van plan zou zijn. Een geluidje verliet mijn mond toen ik haar linkerhand door mijn krullen heen voelden gaan. 'D-dat...' Ik ging haar dus echt niet de echte reden vertellen, straks kregen we er weer ruzie door. 'N-nog niets...' Mompelde ik uiteindelijk, wat waarschijnlijk heel goed gelovig klonk. Erm, kuch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik liet een zachte lach uit mijn mond ontsnappen toen ik zijn handelingen en bewegingen zag en ik nam één pluk van zijn haren tussen duim en wijsvinger, waarna ik de pluk om mijn vinger wikkelde en hem weer losliet.
    "Zeg het maar." zei ik met een lieve ondertoon, waarna ik heel onschuldig op zijn schoot ging zitten en hem aankeek terwijl ik mijn hoofd een tikkeltje schuin hield. Niets was leuker dan plagen, echt niet... Ik begon Harry's gedachtelijn naarmate beter te leren kennen en ik kon eruit opmaken dat er nogal wat dirty things door zijn hoofd vlogen. Iets wat elke jongen had weliswaar, maar bij Harry leek het net iets meer te zijn dan bij de ander. Iets wat hem ook weer heel aantrekkelijk maakte aan de andere kant, want ik hield van zulke types.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik slikte hoorbaar toen Yasmin bij me op schoot kwam zitten en gelijk schudden ik mijn hoofd heen en weer. Mooi niet dat ik haar ging vertellen waar ik aan dacht. God, waar had ik mezelf weer ingehaald?! 'E-er is niets. E-echt.' Mijn stem haperde af en toe een beetje, waardoor je er juist uit kon opmaken dat er wel iets was. Ik beet op mijn lip en plaatste mijn armen om haar middel en streelde met mijn vingertoppen haar zij. Als zij mij ging plagen, kon ik haar ook plagen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik fronste lichtjes en had de neiging om nu een pruillip op te zetten, maar zijn strelende vingers in mijn zij hielden me tegen. Als hij me durfde te kietelen was hij nog lang niet jarig... Echt niet.
    "Waag het, Styles." siste ik in zijn oor, waarna ik met mijn lippen vlak langs zijn kaaklijn terug gleed naar voren zodat ik hem weer kon aankijken, maar ik raakte hem niet aan. Ik kon hem horen ademen en zijn ademhaling was duidelijk versneld, maar de mijne was net zo goed gehaast aan het worden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Rustig maakte ik cirkeltjes met mijn vingertoppen, maar toen ik Yasmin iets in mijn oor hoorde zeggen stopte ik er abrupt mee en versnelde mijn ademhaling nog iets. Ik had er werkelijkwaar nog niet aan gedacht om haar te kietelen, niet dat ik het op zo'n moment ook zou doen. 'Je brengt me op ideeën...' Mijn stem leek wel een octaaf hoger. Ik beet op mijn lip toen ik haar lippen tegen mijn kaak aanvoelden, waarna ze me weer gewoon aankeek, verder deed ze niets. Ik kuchte zachtjes, waarna ik haar ook aankeek. Niet nadenken, maar gewoon doen. Mijn rechterhand verplaatste ik naar haar wang, om haar zo iets dichter naar haar toe te trekken. Haar lippen raakten bijna die van mij. 'Eigenlijk kunnen we dit helemaal niet doen...' Kreunde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik maakte een tevreden geluidje toen hij stopte en beet op mijn lip door zijn woorden. Dit spelletje maakte me gewoon gek en zeker weten opgewonden, dat kon ik je alvast vertellen. Wat ik ook wist was dat Harry er ook opgewonden van raakte, wat was te merken aan zijn ademhaling. Ik keek Harry recht in zijn ogen aan toen onze lippen elkaar bijna raakten en door zijn woorden blies ik een beetje adem tegen zijn lippen aan.
    "Niemand hoeft dit toch te weten?" fluisterde ik zacht, waarna ik met mijn vingers eventjes over zijn borst trippelde en hem vragend aankeek. "Waarom zou je -je laten tegenhouden door een regeltje?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Ons geheimpje...' Fluisterde ik zachtjes en een kleine kreun verliet mijn mond toen iik haar vingers over mijn borstkas heen voelden. Tegenhouden ging al niet meer, want mijn "kleine" vriend begon me een beetje in de weg te zitten. 'Fuck the rules,' grinnikte ik zachtjes, waarna er een twinkeling in mijn ogen verscheen en ik mijn lippen met vol overgave op die van haar drukten. Mijn rechterhand liet ik afzakken naar haar nek, waar ik zachtjes met haar nekhaartjes begon te spelen, mijn linkerhand hield ik rustig op haar heup.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik knikte vluchtig en voelde hoe zijn opkomende erectie tegen mijn bovenbeen begon aan te drukken wat me nog iets extra opgewonden maakte. Ik beet even op mijn lip, grijnsde licht en glimlachte kleintjes tegen zijn lippen aan toen hij de zijne eenmaal tegen die van mij had aangedrukt. Ik voelde een rilling over mijn rug lopen toen ik zijn hand in mijn nek voelde en ik streelde rustig verder, maar al snel had ik beide handen in zijn krullen verwikkeld en speelde ik er stilletjes mee terwijl ik zachtjes op zijn onderlip begon te bijten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde tegen haar lippen aan toen ik de rilling over haar rug heen voelden, ik slaakte een genietend geluidje toen ik haar beide handen in mijn krullen voelden. Een zachte kreun verliet mijn lippen toen ze op mijn onderlip beet, algauw opende ik mijn mond en ging met mijn tong op verkenning in haar mond. Mijn linkerhand liet ik iets meer afzakken naar de zoom van haar t-shirt, waar ik mijn vingers onder liet glijden, zachtjes streelde ik met mijn vingertoppen haar onderrug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik leek even tevreden te zijn toen Harry zijn tong in mijn mond liet glijden en draaide kleine, langzame cirkeltjes rondom zijn tong. Mijn handen grepen iets vaster in zijn krullen en ik schopte mijn pumps uit zodat ik wat makkelijker op zijn schoot kon gaan zitten, met mijn benen langs beide zijdes van zijn lichaam. In principe zat ik nu dus gespreid op mijn knieën.
    Een zachte kreun ontsnapte uit mijn mond toen ik zijn warme vingertoppen over mijn onderrug voelde gaan en ik leek even kippenvel te krijgen, waardoor ik hem iets ruwer begon te zoenen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Een kreun verliet mijn mond toen ze haar handen iets verstevigde in mijn krullen, ik hoorde Yasmin wat rommelen en uiteindelijk zat ze met haar beide benen aan weerszijde van die van mij, ik grijnsde lichtjes toen ik haar hoorden kreunen en liet mijn rechterhand vanuit haar nek ook richting beneden glijden, waar ik ook deze onder haar t-shirt liet glijden en zo met beide handen rustig cirkeltjes bleef tekenen. Een kleine glimlach verscheen rond mijn lippen toen ik de kippenvel onder mijn vingertoppen voelden en ik pinde mijn nagels iets in haar huid toen ze me ruwer begon te zoenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik maakte een zacht geluidje toen Harry nu beide handen onder mijn shirtje had laten glijden. Zijn nagels in mijn huid deden geen pijn, het gaf eerder een goed gevoel. Mijn handen dwaalden af naar zijn schouders zodat ik betere grip had en daardoor de zoen ook nog extra kon verdiepen. Ik wist dat Harry veel meer ervaring als mij had op dit gebied, wat ook best logisch was door zijn leeftijd...
    Ik liet mijn lippen van de zijne afglijden en plaatste wat kusjes op zijn kaaklijn, waarna ik hem even aankeek. "Moet de deur niet op slot?" fluisterde ik.
    (Sorry voor de slechte inhoud, maar mijn moeder jaagt weer om naar het volgende adres te gaan. ;s)


    Reading a good book is like taking a journey.