• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yasmin Christina Golding.

    Ik voelde hoe mijn haren volledig naar mijn rechterschouder werden verplaatst, wat me een beetje irriteerde. Ik had dan altijd een koud gevoel aan mijn linkerkant, maar dit keer viel het wel mee omdat ik het al behoorlijk warm had door de opgewondenheid. Ik wist heus wel dat Harry vrij weinig kon bewegen op dit moment, maar dat mocht hij dadelijk wel doen.
    Ik nam zijn erectie zo ver mogelijk in mijn mond en deed mijn best om het zo goed mogelijk te doen, maar af en toe moest ik toch even kokhalzen. Ach ja, ik kwam nu wel ver genoeg voor mijn gevoel. Ik lette wel goed op zodat hij niet klaarkwam, want dan was het plezier er al snel af.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik merkte hoe Yasmin af en toe moest kokhalzen, wat mij alleen extra opgewonden maakte, natuurlijk wist ik dat dat voor haar niet zo'n prettig gevoel is, maar al die geluidjes voelden gewoon zo goed aan. 'Hmm,' murmelde ik zachtjes en drukte mijn nagels in haar hoofdhuid, niet al te hard, maar wel goed dat ze het zou opmerken. Ik voelden hoe ik bijna aan mijn hoogtepunt zat te komen, veel zin om haar nu te laten stoppen had ik niet, dus het was wel goed zo, voor mij dan. Wie weet zou ze me wel gaan pesten nu en er mee ophouden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik maakte een zacht geluidje toen Harry zijn nagels in mijn hoofdhuid drukte en liet zijn erectie langzaam uit mijn mond glijden toen ik voelde dat hij bijna zijn hoogtepunt had bereikt. Ik veegde mijn mond af en klapte mijn kaken even dicht, gewoon om uit te testen of dat pijn deed. Pijn deed het niet, maar het gaf wel even een tintelend gevoel. Ik kroop een stuk omhoog en drukte mijn lippen even op die van Harry, waarna ik speels grijnsde tegen zijn lippen aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik grijnsde bij het horen van haar geluidje, maar die grijns verdween algauw toen ik hoorde hoe mijn erectie met een plopje uit haar mond ging. Ik slaakte een gefrustreerde kreun, ze had dus gemerkt dat ik aan mijn hoogtepunt zat... Damn. Yasmin kroop een stukje omhoog en nog geen tel later voelden ik haar lippen tegen die van mij, ik merkte hoe ze grijnsde en direct beet ik speels op haar onderlip, om er daarna even met mijn tong over te likken. Mijn handen liet ik vanuit haar haren naar onder zakken, waar ze op haar onderrug stil bleven liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik had even een triomfmomentje toen ik Harry's gefrustreerde kreun hoorde, wetend dat ik hem bijna zover had gekregen om klaar te komen. Met een nadruk op bijna... Ik voelde Harry op mijn onderlip bijten en na een luttele seconde likte hij met zijn tong eroverheen, waarna zijn handen op mijn onderrug terechtkwamen.
    Ik haalde mijn lippen een stukje van elkaar en liet mijn tong Harry's mond nog eens verkennen, waarna ik een spelletje met zijn tong begon en mijn handen zich weer in zijn krullen vastzetten. Zelf wilde ik dolgraag verder met het echte werk, maar ik moest nog eventjes geduld hebben. Netjes wachten, Yasmin...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een zacht geluidje toen haar tong in mijn mond kwam, haar handen voelden ik nog geen tel later in mijn krullen en ik glimlachte licht. Mijn handen liet ik afzakken naar het billen, waar ik zachtjes in kneep, om ze vervolgens naar voren te brengen en haar broeksknoop in een ruk open te trekken. Nu mocht er wel weer wat actie komen. Mijn handen zetten ik op haar heupen om zo de broek een stuk verder uit de kunnen doen, maar heel erg ver kwam ik niet, ik hoopte dat ze snapte dat ze de rest zelf moest doen. Mijn vingertoppen liet ik vlak boven haar slipje heen trippelen, eentje liet ik heel even onder het bandje glijden, om 'm vervolgens weer terug bij de rest te houden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik slaakte een tevreden kreun door Harry's handelingen en kwam voor een paar seconden weer overeind zodat ik mijn broek bij de andere kleding kon gooien. Nog geen seconde later voelde ik zijn vingertoppen boven mijn slipje bewegen en ik bleef half staan zoals ik net deed, ook al was deze houding niet echt prettig omdat mijn spieren in mijn schouders zo verzuurden.
    Ik wierp Harry een verontwaardigde blik toe als teken dat ik het plagen niet meer zo leuk vond en ging uiteindelijk op zijn schoot zitten met mijn rug naar hem toe. Ik had me net ietsjes voor zijn erectie geplaatst, mijn benen aan zijn weerszijden en mijn hoofd een stukje naar achteren zodat ik hem nog een paar kusjes in zijn hals kon drukken en even zachtjes in zijn oorlel beet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Gelukkig had Yasmin me begrepen en al snel lag ook haar broek bij de rest van onze kleding. Ik grijnsde ondeugend naar haar toen ze me een verontwaardigde blik gaf, toen ze andersom op mijn schoot zat, plaatste ik mijn handen op haar heupen en liet mijn vingertoppen verder omhoog strelen, totdat ik opnieuw bij haar borsten uit kwam, haar tepels pakte ik met elk een duim -en wijsvinger vast om ze vervolgens zacht rond te draaien. Een kreun verliet mijn mond toen ze zacht in mijn oorlel beet en ik bracht mijn mond naar haar oor. 'H-heb jij een condoom?' Als ze dat niet had zaten we gigantisch in de problemen, aangezien ik er zowaarlijk deze keer ook geen had. Louis vond het leuk om de laatste weg te jatten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik beet op mijn lip terwijl Harry mijn lichaam streelde met zijn vingers en slaakte een genietende kreun toen zijn vingers mijn tepels ronddraaide. Harry's kreun maakte me alleen maar extra opgewonden en ik wilde bijna mezelf omdraaien en gewoon beginnen met het echte werk, totdat ik Harry's woorden hoorde en ik aarzelend mijn hoofd schudde. "In mijn tas..."
    Die tas lag dus op de kamer. Ja, wat? Ik had geen condooms op zak als ik naar een zangcoach ging lopen... Je verwacht dan niet bepaald dat je seks gaat hebben. Ik slikte wel de pil, dat was het probleem niet. Ik begreep heus wel waarom Harry altijd veilige seks wilde hebben...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een gefrustreerde zucht toen ze me vertelden dat ze alleen een condoom in haar tas had. Waarom moest Louis ook alweer mijn laatste jatten? 'En die heb je niet bij, neem ik aan?' Ik beet voor een luttele seconde op mijn lip, om daarna mijn ogen te sluiten en mijn hoofd opnieuw tegen de leuning aan te leggen. 'Wil je ook zonder?' Ik begreep best als ze het niet wilden, maar op dit moment was het gewoon nog even het enige waar ik aan kon denken. 'Het is niet erg hoor, als je niet meer wilt...' Mompelde ik er nog zachtjes achteraan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik schudde mijn hoofd stilletjes. Sorry dat ik geen condooms ging meenemen als ik 'les' had. Je moest toegeven dat niemand zou rekenen op seks met haar coach... Ik slikte even hoorbaar en wist mezelf even geen houding te geven, aangezien dit nou niet echt de meest comfortabele situatie was. Ik keek even op bij zijn woorden en beet aarzelend op mijn lip. Er kon toch niet veel gebeuren, ik slikte toch een pil...? Harry leek trouwens geen SOA te hebben, want anders gingen niet duizenden meisjes met hem naar bed.
    "Het is goed." antwoordde ik met een heldere stem om vervolgens een zucht te slaken en een kusje op Harry's oor te plaatsen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Voor een kleine seconde was ik bang dat ze nee zou zeggen, maar dan zou de situatie tussen ons nog raarder zijn geweest dan die al was. Niet dat het straks niet raar zou zijn na dit, maar ik denk minder raar dan als je er zo abrupt mee zou stoppen. Ik probeerde de kreun te onderdrukken, toen ze haar lippen tegen mijn oor aandrukte, maar het lukte niet helemaal. 'Je bent echt zeker dat je het wilt doen?' Ik drukte een zacht kusje op haar wang en liet mijn handen naar beneden zakken waar ik rustig cirkeltjes begon te maken op haar buik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grinnikte zachtjes toen ik zijn kreun hoorde, ook al klonk het eerder als een vaag geluid. "Heel zeker." fluisterde ik om vervolgens mijn hoofd naar achteren te leggen toen ik zijn vingers over mijn buik voelde glijden. Ik vroeg me af wat er gebeurd zou zijn als ik nee had gezegd... Het zou zeker heel vaag zijn geworden, want ik wist me net al amper een houding te geven. En dan moest je daar ook nog bij tellen dat we allebei vrijwel naakt waren, ik had alleen mijn slipje nog aan...
    Een beetje ongeduldig liet ik mijn lippen nog even langs zijn hals glijden en maakte ik een zacht, aandringend geluidje.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Voor de zoveelste keer deze dag verliet een opgeluchte zucht mijn mond, ik vroeg me af hoe vaak je zoiets kon doen... Ik grinnikte en schudde die gedachte weg. Een geluidje rolde over mijn lippen toen ik haar lippen in mijn nek voelden, je kon het niet echt een kreun noemen, waarna ik merkte dat ook zij een geluidje maakte. Grijnzend liet ik mijn handen naar beneden afzakken, waar ik over de stof van haar slipje streelde en een zachte kreun over mijn lippen heen rolde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik voelde hoe Harry's handen steeds lager zakte totdat hij eindelijk de zachte stof aanraakte van het ondergoed. Volgens mij was de stof inmiddels kletsnat dankzij mij, maar daar kon ik verder weinig aan veranderen. Ik sloot mijn ogen even en liet mijn hoofd rustig in Harry's nek rusten terwijl ik een kreun over mijn lippen liet glijden. Ik streelde met mijn handen zijn bovenbenen en zette af en toe heel zacht mijn nagels in zijn huid, ervoor zorgend dat ik hem wel geen pijn deed.


    Reading a good book is like taking a journey.