• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grinnikte eventjes. "Ja ja... Getuigen waren er zeker niet?" vroeg ik hem om vervolgens mijn hoofd te schudden. Het was dat Harry het volgens mij niet zou doen, anders had ik allang een discussie gehad hier. Ik had er een hekel aan als mensen alles met geld probeerde op te lossen, maar ik besefte wel dat Harry het niet bepaald meende. Ik luisterde stilletjes naar zijn geneurie, haalde mijn schouders op bij zijn woorden en zuchtte eventjes. "En mannen hebben een ander beeld van netheid, maar ik geef toe dat ikzelf ook niet de mooist opgeruimde kamer van het huis heb."
    Die van mijn zusje was erger, maar wat verwacht je van een kind? Het kwam gewoon door mijn studie, dan had ik geen tijd om op te ruimen en anders geen zin... Zo vervelend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    'Nee,' een onopgemerkte grijns verscheen op mijn gezicht, waarna ik links afsloeg. 'Ik ben best wel opgeruimd, hoor... Het is niet zo erg.' Na een paar seconde reden we de straat in en direct parkeerde ik Louis sexy eend aan de overkant, zodat het niet echt zou lijken dat de auto van mijn zou zijn... Ik sloeg de auto af, opende mijn gordel en stapte uit de auto, om het portier vervolgens dicht te gooien. Leunend tegen het portier wachte ik totdat Yasmin ook haar auto uit kwam en we naar binnen konden gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik grinnikte zachtjes en klikte mijn gordel los toen Harry dit ook deed, aangezien ik nu gokte dat we dus in de buurt van zijn huis waren. Ofwel, in de goede straat dacht ik dan... Tenzij hij om de een of andere reden ergens anders parkeerde, maar dat dacht ik niet. Ik volgde Harry's voorbeeld en stapte uit de auto, deed het portier iets voorzichtiger dicht en keek Harry afwachtend aan. Ik wist niet welk huis nou van hem was en ik vond het een beetje dom uitzien om elk bordje te gaan controleren, terwijl ik net zo goed even geduldig kon wachten. "We zullen zien." beantwoordde ik zijn opmerking nog even om vervolgens te glimlachen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Uiteindelijk was Yasmin ook uitgestapt, snel klikte ik de auto dicht, om vervolgens haar hand vast te pakken. Glimlachend liep ik met haar richting mijn appartement, eigenlijk had ik een vrij simpel huisje, al vond ik het zelf. Al zoekend naar de sleutel liep ik het tuinpad op, om de sleutel uit mijn zak te halen, vrolijk duwde ik hem in het slot, om deze twee keer om te draaien, de deur duwde ik open en glimlachend ging ik in de deur opening staan. 'Welkom in huize Styles,' grinnikte ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Snel sta ik op als ze niet meer terugkomt. "Goedzo Niall, wat is het volgende dat je gaat doen? Je vrienden wegzetten?" Mompel ik in mezelf. Ik kijk rond. "Rae, Rae, zo bedoelde ik het niet!" Roep ik paniekerig. Stel je voor dat ze iets ergs gaat doen... Niet aan denken nu! Ik klop op de deur van Harry maar val daarna meteen binnen. "Help! Ik ben Rae kwijt en misschien gaat ze iets stoms doen omdat ze gepest word." Ik heb gewoon gezegd wat ik heb gedaan toen ik gepest werd. Ik liep weg, ze dachten dat ik een time-out nodig had... Ze vonden me terug op een flat, terwijl ik moed zocht om te springen. "Ow, jullie zijn er niet..." Ik sleut de deur en loop naar buiten. Scooter staat er nog, tas ligt binnen... Ik loop naar de wcs en hoor haar. "Rae, het spijt me."

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:07 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Harry is thuis. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Je weet dat Harry al naar zijn huis is dus hij is niet meer in zijn ruimte. Je kan Niall de kamers en wc's door laten zoeken aangezien haar scooter er nog staat en haar tas nog in de kamer ligt.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Sorry, ik was niet klaar... Ik wou Biall laten zien zien dat jullie al weg waren maar Q ging heel stom doen. Ik zie niet at ik typ dus let niet op de vele spelfouten... Alles is uuuuppeer wazig...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Heb ik ook. Dan moet je een paar keer herladen dan zie je beter :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (No problem. ^^)

    Yasmin Christina Golding.

    Ik liet me door Harry meetrekken terwijl ik natuurlijk ook zelf een beetje bewoog en keek snel zijn voortuintje door, maar voor ik het wist stonden we al binnen en keek Harry vrij trots, vond ik. Ik liet mijn ogen even door de ruimte glijden waar we nu stonden en hield mijn hoofd een tikkeltje schuin, waarna ik langzaam knikte. "Mooi." zei ik eerlijk om vervolgens eventjes op mijn lip te bijten. "Ik vind het wel gezellig, voor zover ik het nu kan zien." zei ik met een glimlachje om vervolgens mijn vest uit te trekken en het netjes aan de kapstok te hangen die ik tegenkwam.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    De huissleutel legde ik op het tafeltje, evenals de sleutel van Louis rode eend. Snel sloot ik de deur en hing mjn jas op aan de kapstok om vervolgens te knikken. 'Ja, het is ook gezellig, ik ben gezellig...' Grinnikend liep ik voor Yasmin uit naar de woonkamer, om zo door te lopen naar de keuken, hier was het wel al een stukje warmer. 'Wat wil je? Eerst douchen en dan wat drinken? Of eerst iets drinken en dan douchen?' Het liefste ging ik nu direct onder de douche staan, maar het was haar keuze.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik schudde grinnikend mijn hoofd en liep als een hondje achter Harry aan, waar ik me een beetje aan irriteerde. Niet aan Harry, hoor... maar aan mezelf. Ik vond het een beetje irritant overkomen dat ik hem maar wat achterna aan het lopen was, maar dat had ik altijd al gehad als ik voor de eerste keer in iemands huis rondliep. "Douchen." antwoordde ik meteen, waarna ik een zachte zucht slaakte door de toekomende warmte. Iets drinken kon later wel, ik wilde nu even onder warm water staan. Mijn huid voelde een beetje plakkerig aan, volgens mij... Maar dat was normaal na de seks, niet?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik knikte. 'Goede keus, kom,' glimlachend keek ik haar aan, om vervolgens voor haar uit de trap op te lopen. 'Daar is de badkamer, wat me vrij logisch lijkt...' Aangezien er gewoon een bordje ophangt met "badkamer", maar je weet maar nooit... Sommige mensen waren niet zo snugger. 'Ik pak even wat kleding voor je,' voordat Yasmin ook maar iets kon zeggen liep ik mijn slaapkamer in, waar ik een gewone joggingbroek en een hoodie pakte. Verontschuldigend gaf ik ze aan haar. 'Sorry, ik heb niets beters en waarschijnlijk zal het je ook wel te groot zijn... Oh ja, de handdoeken liggen in het linker kastje. Ik ga wel na jou douchen.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    Ik heb mijn hoofd op mijn knieën laten rusten. De tranen stroomde over mijn wangen naar het tipje van mijn neus en drupte dan op mijn vingers. Iedere traan stond voor een klap van de afgelopen weken. Misschien wel maanden. Ik snik even en huiver. Het was koud want het bovenste raam stond open waardoor de koude lucht naar binnen kon waaien. 'Rae het spijt me.' Hoor ik dan naast me. Ik kijk op en voel nu hoe de tranen naar beneden glijden. Mijn maskara zal vast wel op mijn neus zitten en ik kijk in Nialls diepblauwe ogen. 'Het komt niet door jou.' Zeg ik schor waarna ik even mijn keel schraap. 'Het is een ophoping van een week.' Ga ik nu minder schor verder. Mijn stem klonk Hees, maar het was vrij logisch. 'Sorry dat je met mij opgescheept zit.' Zeg ik zacht met een emotieloos lachje rond Mijn lippen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yasmin Christina Golding.

    Ik lachte stilletjes om het bordje dat op de deur hing, maar sprak er verder niet over. Ik maakte de badkamerdeur open en keek eventjes rond terwijl Harry kleding was gaan halen. De badkamer zag er vrij natuurlijk uit en geen overbodige poespas was te vinden. Toen Harry terugkwam en mij de kleding overhandigde schudde ik geruststellend mijn hoofd. "Geen probleem." zei ik met een glimlachje. Ik zou wel alleen de hoodie aantrekken, aangezien ik het toch niet snel koud had en hij toch te groot zou zijn en dus het meeste wel zou bedekken. Ik knikte, legde de kleding in een hoekje neer waar ik ook een handdoek klaar legde, waarna ik shampoo en zeep wist te vinden en een douche nam om vervolgens mijn lichaam en haar af te drogen en mijn ondergoed weer aantrok, net zo goed als de hoodie. Ik ruimde alles een beetje op en liep de badkamer weer uit, waarna ik Harry vond in zijn slaapkamer. "Je kan douchen."


    Reading a good book is like taking a journey.