• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Bijna wil ik nog een keer op haar onderlip bijten omdat het me te lang duurt, maar precies op dat moment opent ze zelf haar mond. Ik glimlachte tegen haar lippen aan toen ze een genietend geluidje slaakte en gleed met mijn vingertoppen weer een stukje naar beneden, tot aan haar bh bandje. Voor een tel aarzelde ik, maar al snel nam de lust dat over en had ik het klipje opengemaakt, gelijk trok ik de bandjes over haar schouders heen, schoof ze over haar armen en liet haar bh naast ons neervallen. Mijn handen liet ik rusten vlak onder haar borsten, nog net niet erop. Ik slaakte een zachte kreun toen ik haar vinger over mijn boxerrand voelden, helaas gleden haar handen daarna weer terug naar boven, een gefrustreerde grom verliet mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik trok mijn wenkbrauwen even op toen ik doorkreeg dat hij een tel lang niks deed, maar voordat ik vragen kon gaan stellen lag de bh alweer op de grond. Ik slaakte even een zucht toen dat ding eindelijk uit was, want het begon me aardig te frustreren dat Harry er langer over deed dan anderen. Ach ja, ik was niet zo ervaren als hem, niet?
    Mijn lippen vormden een lichte grijns toen ik zijn grom hoorde en om hem te plagen liet ik mijn handen nog een stuk hoger glijden, naar zijn schouders. Ik kon ook vervelend gaan doen als ik wilde...
    Zijn handen onder mijn borsten leken te brandden omdat ik ze een stukje omhoog wilde hebben, maar natuurlijk deed hij dat niet. Dat viel te verwachten, toch?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik murmelde iets toen ik merkten dat haar handen juist alleen maar hoger gingen, dan lager, god, het was echt frustrerend. Expres begon ik nu ook met mijn duimen onder haar borsten te wrijven, alleen omdat zij mij ook aan het plagen was, gewoon elkaar een beetje plagen was niets mis mee, of wel? Ik grom nog een keer, omdat ze dat volgens mij wel leuk leek te vinden en beet daarna zachtjes in haar tong, om vervolgens met de mijne rondjes om die van haar te draaien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik maakte een verontwaardigt geluidje toen hij met zijn duimen onder mijn borsten wreef en luisterde naar het grommen terwijl ik mijn handen helemaal naar zijn krullen liet gaan en uiteindelijk tergend langzaam mij weg naar beneden zocht. Het klonk best sexy, eigenlijk...
    Harry beet zachtjes in mijn tong en draaide uiteindelijk rondjes eromheen, waardoor ik automatisch meedeed en voelde hoe ik uiteindelijk weer bij zijn boxer bleef steken, maar ik deed niks meer. Als hij mij gaf wat ik wilde, deed ik het ook.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Ik slaakte een gefrustreerde geluidje toen Yasmin haar handen helemaal naar mijn krullen bracht, normaal gesproken voelden het fijn, maar op dit moment... Gelukkig liet ze -ze al snel daarna verder naar ondere glijden. En uiteindelijk bleven haar vingers bij mijn boxer hangen, waar ze stopte. God, ik had het al door. Ik kreunde zacht en stopte met het wrijven, waarna ik mijn handen omhoog liet glijden en ze om haar borsten omsloot, langzaam begon ik zachtjes in haar borsten te kneden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Tweede keer dat ik niet doorheb dat ik moet reageren... Dit topic is vervloekt. ;p)

    Yasmin Christina Golding.

    Ik liet een kreun uit mijn mond ontsnappen toen Harry mijn borsten eindelijk aanraakte en mijn ademhaling versnelde, waarna ik netjes doorging met waar ik mee bezig was. Geven en nemen, eigenlijk was dit alles een, groot spelletje.
    Ik streelde even over zijn erectie heen en liet mijn hand uiteindelijk in zijn boxer glijden zodat ik niet meer door de stof heen hoefde te wrijven, maar hem gewoon kon aanraken. Ik trok zijn boxer nog even niet omlaag, want ik zat zo wel lekker namelijk. Mijn vingers omsloten uiteindelijk zijn erectie en maakte zachte trekbewegingen terwijl ik even op mijn lip beet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Of dit topic haat jou gewoon. Haha.]
    Harry Styles.
    Ik grijnsde tegen haar lippen aan toen ik haar hoorden kreunen, met mijn duim en wijsvinger draaide en trok ik af en toe zachtjes aan haar tepel. Een kreun verliet mijn mond toen ik haar vingers over mijn erectie voelden gaan, wel over de boxer, helaas. Maar die woorden nam ik direct terug toen ze met haar hand mijn boxer in gleed, mijn ogen vergrootte zich en duidelijk verbaasd hapte ik naar adem. 'O-oh f-fuck,' Meerdere kreunen verlieten mijn mond toen ze haar hand om mijn erectie omsloot en zachte trekbewegingen maakte. Perplex bleven mijn handen gewoon om haar borsten liggen, niet in staat ze te bewegen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Beiden. x'D)

    Yasmin Christina Golding.

    Ik liet nog een aantal kreunen ontsnappen toen hij het zich duidelijk gemakkelijk maakte met mijn lichaam. Ik voelde hoe verbaasd Harry reageerde toen ik mijn hand in zijn boxer had laten glijden en ik legde mijn hoofd in mijn nek zodat onze lippen elkaar niet meer raakten en ik hem normaal kon aankijken met een speelse blik in mijn ogen. "Moet ik stoppen?" vroeg ik zachtjes, terwijl ik even op mijn lip beet en rustig verder ging met mijn handelingen. Harry leek wel verlamd te zijn en ik voelde zijn handen gewoon op me rustten, maar dat gaf niet. Ik vond het niet erg om heel even te wachten. Mijn ogen hadden zich inmiddels in die van Harry geboord met dezelfde vragende blik en mijn hand bleef rustig op hetzelfde tempo de bewegingen maken die ik wilde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Waarneer Yasmin haar hoofd in mijn nek legde en me aankeek met een speelse blik, kneep ik nog één keer zachtjes in haar borsten, om er vervolgens opnieuw niets mee te doen. Direct na haar woorden schudden ik heftig mijn hoofd heen en weer. 'N-nee, alsjeblieft niet.' Zoiets had iemand al eens eerder bij me uitgehaald en dat was niet nog iets wat je nog een keer wilden meemaken... Gelukkig bleef ze doorgaan op hetzelfde tempo en af en toe verlieten wat kreunen mijn mond. Yasmin keek me aan met een vragende blik, ik hield mijn hoofd een beetje naar links en een frons verscheen tussen mijn wenkbrauwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik schudde even geruststellend mijn hoofd als teken dat het al goed was en wierp Harry een verontwaardigde blik toe toen hij compleet stopte met alles, gelukkig kon ik wachten. Ik grinnikte even zacht om zijn woorden en luisterde naar zijn gekreun om vervolgens mijn hand uit zijn boxer te halen. Nee, ik was niet zo gemeen dat ik hem hier zo zou achterlaten... Ik was makkelijk de eerste keer.
    Ik duwde Harry zachtjes van me af en kwam overeind toen ik de plaats had. "Ga eens zitten." zei ik met een glimlachje, waarna ik mijn blik even op zijn boxer richtte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Een schorre grinnik verliet mijn mond toen ik Yasmin's verbaasde blik zag, ik ging heus nog wel verder, als ze dat soms dacht... Maar hardop zou ik dat toch niet uitspreken. Nu was ik diegene die haar een verontwaardigde blik schonk en er een geluidje bij maakte, toen ze haar hand uit mijn boxer haalde. Zou ze dat nou expres doen? Omdat ik niet verder ging? Toen ze me van haar af duwde was ik heel even bang dat ze niet meer wilden, maar toen ze haar woorden uitsprak, nam ik dat direct terug. Met een ondeugende glimlach keek ik haar aan en liet mezelf in de stoel terug zakken, mijn armen legde ik op de leuning en terwijl ik Yasmin aankeek likte ik even over mijn lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik beet even op mijn lip bij het zien van Harry's blik, wetend dat ik hem heel eventjes had laten schrikken. Gelukkig voor hem was ik niet het type dat gewoon wegliep, dat is zielig. Als je het niet wilt moest je er niet aan beginnen, simpel.
    Ik glimlachte licht bij het zien van zijn glimlach, waarna hij over zijn lippen likte en ik mijn wenkbrauwen even met een speelse grijns optrok. Met een sierlijke beweging ging ik op mijn hurken zitten recht voor Harry's neus, waarna ik zijn boxer langzaam omlaag trok en zijn erectie fier overeind kwam te staan. Ik kon begrijpen waarom zoveel meisjes het bed met hem hadden gedeeld... Ik boog me uiteindelijk over hem heen, likte speels zijn eikel en nam hem uiteindelijk in mijn mond om vervolgens langzaam op en neer te gaan tot halverwege.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Afwachtend bleef ik Yasmin aankijken, maar ze bleef alleen maar voor me staan, voor een seconde sloot ik mijn ogen, wat ik beter niet had kunnen doen want ik merkte hoe mijn boxer uitgetrokken werd. Direct opende ik mijn ogen weer en verliet een opgeluchte zucht mijn mond. Mijn erectie stond al vrij recht overeind, meestal duurde het even voordat een meisje het al zo kreeg. Ik beet op mijn lip, volgde al Yasmin's handelingen, toen ze snel over mijn eikel likte, beet ik iets te hard op mijn lip waarna ik bloed proefde. Een rilling liep over mijn rug, wat haat ik bloed. Maar het was nu niet echt de gepaste tijd om daar overna te denken, toen ik voelden hoe Yasmin haar lippen om mijn erectie omsloot liet ik direct mijn handen naar haar haren gaan, waar ik ze in vast klemden. Een paar kreunen rolde over mijn lippen heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yasmin Christina Golding.

    Ik liet Harry zijn handen in mijn haren vastklemmen en zette mijn handen aan de weerszijden van zijn benen zodat ik een beetje grip had, terwijl ik mijn tempo stukje bij beetje verhoogde. Harry's gekreun hoorde ik aan en het deed me even grijnzen voor zover dat ging met zijn erectie in mijn mond... Ik zette mijn nagels dieper in het leer van de zetel en sloot mijn ogen terwijl ik op mijn gemakje doorging, maar wel op een tempo dat nog wat opleverde. Ik had nog wel gevoeld hoe Harry rilde, maar ik wist niet de precieze reden. Ach, het zou ook niet heel belangrijk zijn...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.
    Het maakte me alleen maar meer opgewonden om zo toe te kijken hoe Yasmin bezig was, haar nagels drukten ze in de stoel en ik merkte hoe met de secconde mijn ademhaling steeds versnelde. Met mijn handen bracht ik haar -haar naar de rechterzijde van haar schouders, een iets luidere kreun verliet mijn mond en hoofd liet ik naar achter vallen, op de leuning van de stoel. Met een genietende zucht sloot ik mijn ogen, mijn handen liet ik af en toe iets bewegen over haar hoofdhuid, maar veel kans had ik niet om iets te doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you