• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    "Sure." Ik pak haar hand en trek haar mee. Ik wil het al een tijdje, maar de lads willen niet mee omdat ze het niet durfen ofzo. Ik ren over de straten terwijl overal paparzzi vragen aan me steld. Ik trek Rae mee naar binnen. Ik loop naar iemand en begin te vragen. "Hier kan je bungeejumpen, right?" De vrouw knikt verveeld. "Euh... Kunnen wij twee dan gaan bungeejumpen?" Ze tikt van alles aan en we staan daar zo een tien minuten te wachten op een vraag waar gewoon met 'ja' of met 'nee' gepraat kan worden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Yasmin Christina Golding.

    Ik knikte langzaam en liet mezelf weer op het bed zakken. Het zat wel comfortabel... Ik keek toe hoe Harry de dvd in de tv stopte en ik hoorde hoe er iets naast me werd gegooid, waardoor ik opkeek en de afstandsbediening naast me zag liggen. Ah, ik en afstandsbedieningen... begrijp je waarom ik films op laptops keek? Ik pakte het voorwerp vast en beet op mijn lip terwijl ik het ding eventjes bekeek, om vervolgens op wat knopjes te drukken en uiteindelijk te krijgen wat ik wilde. Voor de zekerheid zette ik het geluid ietsjes zachter, want het enige waar ik nooit tegen kon was het geschreeuw. Nou ja, ik kon er wel tegen, maar het lag aan het volume...
    Ik kroop bij Harry onder de dekens en rilde eventjes, gewoon omdat het lekker warm was. Ik nestelde me dicht tegen Harry aan en hield mijn ogen op het beeld gericht, ook al was er nog weinig interessants te zien...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rae Jade Parker
    Niall pakt mijn hand en trekt me mee. Naad buiten waar opeens een hoop paparazzi staat. Hij trekt me erdoorheen. Ik vang vragen op van. Hoe gaat het met de zangoefeningen, Vinden jullie elkaar leuk? Wat gaan jullie doen? Waar gaan jullie heen? en nog meer flauwekul. Ik ren ahter Niall aan bergopwaarts en we lopen naar een vrouw toe en ze knikt en doet dan wat. Tuurlijk kon je een tandemjump doen. Ze negeert ons compleet en hieraan irriteerde ik me. 'Mevrouw kan je een tandemjump doen?' Vraag ik. Ze kijkt op en. Knikt. 'Een tandemjump.' Zeg ik rustig. Ze knikt en ik betaal al weet ik dat Niall dat wilt doen aangezien hij de heer is. Ik pak zijn hand en trek hem mee. Ik loop naar de man die ons vastmaakt en hij doet ons een soort pak aan zodat we niet los kunnen. Dan klikt hij ons zo vast zodat we lichaam tegen lichaam zitten met gezicht naar elkaar. Hij maakt het touw aan ons onze voeten vast en ik kijk al stiekem naar beneden waardoor mijn ogen groot worden. Dat was pas hoog. We waren buiten en tot mijn geluk was het droog. Ik kijk hem aan. 'Klaar?' Vraag ik hem een tikkeltje zenuwachtig want ik was ontzettend zenuwachtig. Hier wou mijn vader niet meer dus daarom heb ik nog nooit Gebungeejumpt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    "Wacht!" Voor we springen pak ik het geld dat ik had moeten betalen en stop dat in Rae's zak. Voor ze nog iets kan doen leun ik naar de diepte waardoor we vallen. Eerst schrik ik hevig maar daarna raak ik wel gewend aan het punt dat gaat naderen. Ik kijk naar Rae. "Vaker doen!" Schreeuw ik waarna ik ga juichen en joelen. Het is harstikke leuk met zijn twee.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rae Jade Parker
    Hij doet het geld in mijn zak en voor ik het eruit kan pakken leunt hij naar de val toe. Naar de diepte. Ik schrik en grijp Niall vast. Het was een reflex omdat ik bang was. Als we een paar seconde vallen zie ik dat het touw op is en ik voel hoe we hangen. Even stilstaan en dan naarboven worden gelanceerd. Ik gil even opgewonden en als we vaart minderen weer even hangen en naar beneden vallen. Dit herhaalt zich een paar keer tot we stil hangen. Ze laten ons nog even hangen zodat we van het uitzicht kunnen genieten. 'Dat moeten we zeker vaker doen. Dankje Niall.' Zeg ik met een brede glimlach, waarna ik hem een kusje op zijn wang geef. Ik was hem hier erg dankbaar voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    Ik grijns en geef haar ook een kusje op haar wang. "Graag gedaan, je ziet er zo veel mooier en vrolijker uit wanneer je echt geniet en je ware zelf laat zien." Ik grijns bij het idee dat we een gesprek gaan houden op een plek waar het niet gepast is. Ik kijk naar het uitzicht en dan weer naar Rae. "Het is alleen wel snel klaar, nu moeten we weer iets verzinnen. Wat wil je nog meer doen? Of is dit alles?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rae Jade Parker
    Hij geeft mij ook een kusje op de wang en ik glimlach. "Graag gedaan, je ziet er zo veel mooier en vrolijker uit wanneer je echt geniet en je ware zelf laat zien." Zegt hij dan. Ik zie een grijns maar ik kijk even naar het uitzicht. Ik kijk om ons heen en zie een groepje mensen met licht. Wacht eens even. Fuck papparazzi. En ze hadden de kusjes vast ook geflitst. "Het is alleen wel snel klaar, nu moeten we weer iets verzinnen. Wat wil je nog meer doen? Of is dit alles?" Vraagt hij dan aan mij. Ik kijk hem aan. 'Ik heb dit gekozen en nu mag jij kiezen en betaal ik.' Zeg ik met een lachje rond mijn lippen. Ik voel iets bewegen aan de kabel en merk dat we omhoog worden getrokken. Ik kijk hem vragend aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Styles.
    Ik gaapte en trok de dekens nog wat hoger op. Yasmin was bezig om de film aan de praat te krijgen en toen dat lukte ging ook zij onder de dekens liggen en nestelde ze zich tegen me aan, met een glimlach sloeg ik mijn arm om haar heen en drukte een zacht kusje op haar kruin. Voor vijf minuten keek ik naar het beeldscherm, maar ik wist dat ik het niet lang vol zou houden, hopelijk zou Yasmin het niet erg vinden... Ik murmelde zachtjes iets, sloot mijn ogen en bijna direct viel ik in slaap.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Smile for the camera." Ik lach en zwaai naar de paparzzi, ik leg later wel uit dat we niks hebben. "Hmm, we kunnen... naar Nandos." Schiet me te binnen. Ik glimlach en kijk even naar beneden, voor de laatste keer. We worden losgemaakt en krijgen onze spullen terug. Ik pak mijn mobiel en check Twitter.
    @1D_is_my_life: woww, @Niallofficial do you really date this girl? #FollowMePlease
    Er staat een foto van het moment dat ik Rae een kusje gaf.
    @Niallofficial: @1D_is_my_life nope, we had a kindda lol. Nothing more :)
    Ik kijk naar Rae. "Nandos?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rae Jade Parker
    hij lacht em zwaait naar de camera Terwijl ik me eerder verberg al hadden ze mijn gezicht al op de foto. 'We kunnen...' Begint hij en ik kijk hem verwachtingsvol aan. 'Naar Nandos.' Ik kijk hem vragend aan. Wat was Nandos. Was ik nu heel dom ofzo, maar ik had namelijk geen idee. Voor ik het kon vragen werden we overeind getrokken en kregen we onze spullen terug. Ik keek op mijn telefoon. De foto was onwijs snel versprijd. Ik durfde niet eens op twitter te krijgen. Wat als er heel veel haat op stond. Uiteindelijk kijk ik er even op aangezien Niall ook bezig is met zijn telefoon.
    @Forever1D are @RealRaeParker and @NiallOfficial together? Stond er al. Hoe wisten ze mijn twitter al???
    @TrueDirectioner @Forever1D Thry sure look cute together Er stonden er nog meer. Een paar zeiden dat het niets zou worden, maar een paar zeiden dat we schattig leken. Ik besloot te typen. Mijn followers waren gestegen, maar niet een paar maar honderden misschien zelfs duizenden door een foto.
    Just to clear things up. I'm not Dating @NiallOfficial We're just friend and i was thanking him on the picture Schrijf ik waarna ik hem verzend. Ik stop mijn mobiel weg en kijk weer naar Niall. 'Nandos?' Vraagt hij dan. Ik haal mijn schouders op. 'Ik vind het goed. Ik rij wel, mijn scooter kan ons wel houden. Alleen waar ligt Nandos n wat is het precies?' Vraag ik een beetje beschamend met een blosje op mijn wangen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wat is er gebeurt en waar kan ik met Louis inspringen???]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    [Wat is er gebeurt en waar kan ik met Louis inspringen???]


    [Van de meisjes heeft iedereen zijn haar coaches ontmoet en die zijn nu bezig. ^^ Oke, dat klint fout. Maar Harry heeft Louis auto, een rode eend, jaja, mee gejat om weg te kunnen. Misschien kan je daar iets mee?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Fluitend loop ik naar buiten om naar de X factor te gaan. Ik schrik als hij niet op de parkeerplaats staat. Shit! Hoe kom ik er nu??? Ik besluit met de bus te gaan en aan Harry te vragen of hij iets gezien heeft. Mijn fucking auto is gestolen! Boos trap ik tegen een kiezelsteen. Ik kijk naar een stel meiden die zitten te hyperventileren omdat ik hier loop. Ik zwaai naar ze en loop daarna door. Na een halfuur ben ik bij de studio. Niemand is er. Harry is blijkbaar met een meisje weggegaan en Niall ook. Dat Harry weer met iemand heeft verbaast me niet, maar van Niall had ik het nie verwacht. Ik besluit Twitter te checken. @NiallOfficial, where are yah? At Nando 's i guess PS. Nando 's is no golfplaten for a date buddy!! Twitter ik voor de lol. Vaker al heb ik de jongens geplaagd door dit soort dingen te tweeten. Na een paar seconden hebben er al weer veel gereageerd, maar dat interesseert me niet. Niall namelijk nog niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bella Jesy Norwich

    Ik loop een grote hal binnen en zie dan een bordje hangen met 'Zayn Malik' erop. Ah, die moet ik hebben. Ik loop er naartoe en klop aan. Ik ga wat rechter op mijn benen staan en druk mijn muts wat verder over mijn hoofd. Zachtjes druk ik de hendel omlaag en stap ik de kamer binnen. Ik vraag me af waar Zayn is en eigenlijk nog belangrijker waarom ik hier nog ben. Ik voel een tinteling in mijn buik, precies dezelfde die ik had toen ik auditie deed. Ik neem een hap adem en beslis om maar op één van de stoelen te gaan zitten. Ik druk mijn benen omhoog en sla mijn armen eromheen. Op de één of andere manier had ik ook wel verwacht dat Zayn degene was die het niet veel boeide. Ik denk dat ik wel een beetje goed zat.

    [eerste geschreven stukje in een RPG, wauwie. Nu ga ik niet veel off topic meer]


    Danmarks Dynamite.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik zat lekker in de kleedkamer van Niall naar wat lekkers te zoeken. Totdat het plots tot me te binnen schoot dat Bella nu zou komen. Zo snel als ik kon pakte ik wat te eten en rende naar mijn kleedkamer toe. Met haast duwde ik de deur open. Ik zag dat Bella er al zat. "Euhm, hoi." mompelde ik en probeerde een beetje stoer over te komen. "Hee." zei ze met een lieve glimlach op haar gezicht. Bella was zo'n lieve meid, ik kon het goed met haar vinden. We lachten altijd samen, maar als het erop aankwam deden we ook weer serieus want ik ben ten slotte wel haar coach. Sinds dat ze bij de x-facor is gekomen zijn we heel close geworden. "Heb je misschien zin om vanavond wat leuks te doen? Bij mij thuis?" vroeg ik stotterend aan haar. Ze knikte. "Ja tuurlijk wil ik dat!" zei ze tegen me met een hele grote glimlach op haar gezicht.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 23:06 ]


    and let me kiss you.