• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson

    Ik open mijn ogen weer en glimlach terug als ze dat ook doet. We zitten nu tegenover elkaar. "Wat gaan we doen?" Vraag ik vrolijk, om de stilte te verbreken. Van mij had die eeuwig mogen duren, maar andere mensen vinden dat soms vervelend. Ik Ga even verzitten zodat ik nu precies tegenover haar zit. Grijnzend leg ik mijn benen net naast haar op het bankje tegenover. Mijn armen vouw ik achter mijn hoofd. Ik lig zo wel lekker. Ik zucht even om te bedenken of dat Harry zou liegen over de auto. Dan zou ik pas echt boos worden. Ik hou mijn hoofd schuin en wacht op het antwoord. In de tussentijd bestudeer ik een vogel die buiten op een auto zit. Eigenlijk boeien vogels me niks, maar op dit moment is het gewoon beter om naar iets nutteloos te staren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Melody Serena Lockwood

    Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen om mijn benen. Vervolgens laat ik mijn hoofd op mijn knieën rusten en blijf Louis met een glimlach aankijken. Dit zat gewoon een stuk makkelijker. 'Zeg het maar, want jij bent degene die meestal goede ideeën heeft' antwoord ik lachend. De stilte die er net hing was niet ongemakkelijk, maar aan de andere kant vind ik het ook niet erg dat die weer verbroken werd. Met ene glimlach kijk ik even opzij als hij zijn benen net naast meer neer legt, maar kijk al snel weer terug. Ik open mijn mond om wat te zeggen, maar op dat moment klinkt er een bekend liedje door de ruimte. 'Sorry..' zeg ik en zoek ik mijn tas naar mijn telefoon om vervolgens het gesprek weg te klikken. Ik kijk heel even rond en ga dan weer in dezelfde houding zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Hmpff, fans." Ik trek Rae snel naar binnen en bestel wat ik wil. "Als we het meenemen en bij mij eten hebben we alle tijd en kunnen we rustig eten." Ik wijs naar de fans. "Het is al laat dus dan komt het wat beter uit." Ik kijk naar Rae hopend op een bevestiging. Ik vraag me af hoe ze weten dat ik hier ben. Ik kijk op twitter en zie Louis' tweet.
    @Niallofficial: @Louis_Tomlinson thanks bro, the whole world knows where I am now...

    Ik stop mijn mobiel weg en richt me op Rae. "Bedank Louis later maar voor zijn geweldige tweet." Zucht ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rae Jade Parker
    Hij trekt me weer mee aan mijn arm en het begint al een beetje te trekken. 'Niall kan je misschien niet zo trekken aangezien ik een lamme arm van krijg.' Zeg ik blozend. "Als we het meenemen en bij mij eten hebben we alle tijd en kunnen we rustig eten." Hij wijst naar de fans. "Het is al laat dus dan komt het wat beter uit." Zegt hij wachtend blijkbaar op MIJN goedkeuring of bevestiging. 'Ik vind het goed hoor.' Zeg ik vriendelijk tegen hem en bestel wat me lekker lijkt bij de ober. Ik probeer niet naar het raam te kijken naar alle hoofden tegen het raam en de vuile blikken naar mij. "Bedank Louis later maar voor zijn geweldige tweet." Zegt hij nadat hij zijn mobiel wegdoet. 'O het maakt mij niet veel uit. We hebben het gezellig en misschien moet ik eraan wennen aangezien mijn twitter followers ook erg gestegen is dus het maakt niet veel uit.' Zeg ik vriendelijk. Ik was altijd vriendelijk en eigenlijk had ik geen eigen mening, denk ik tenminste maar dat maakt me ook niet uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    Ik zeg nog snel dat we het meenemen en sta alvast op. "Kom, gaan we meteen naar huis nadat ik betaald heb." Ik rijk mijn hand naar haar uit omdat ze niet wil dat ik haar telkens mee trek. Ik betaal en neem de tas met het eten in mijn handen. "Omdat je zoveel eet en niet hier blijt zit er nog wat extra eten in." Zegt het meisje achter de kassa. Ik knik dankbaar er loop naar Rae's scooter. "Mijn huis is hier om de hoek." Ik wijs expres niet zodat de fans tenminste niet weten waar ze mij moeten stalken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rae Jade Parker
    Ik loop alvast naar buiten en zie een aantal fans rond mijn scooter. 'Mag ik erlangs?' Vraag ik vriendelijk. Ze kijken me glunderend aan en laten me erbij. 'Hebben jij en Niall al gezoent.' Vraagt een vande meisjes. Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Nee. Ik en Niall zijn gewoon vrienden.' Zeg ik met een glimlach rond mijn lippen. 'Maar jullie zijn zo leuk samen.' Zegt ze. Ik grinnik. 'We zijn tot nu toe gewoon vrienden. Hij is mijn coach. We hoeven niet meteen wat te hebben.' Zeg ik vriendelijk tegen haar. Ze knikt en ik zie nu Niall naar buiten komen. Ik zie de tas en zie nu dat hij betaalt heeft. Ik pak het bonnetje kijk naar de rijs en haal het uit mijn zak om het in die van hem te stoppen. 'Ik zou betalen remember.' Zeg ik grinnikend. Hij gaat achterop zitten en zegt waas ik heenmoet. Ik knik. Ik doe mijn scooter aan en rij weg. En paar denken achter me aan te rennen dus ik ga even wat sneller. Ik ga de hoek om, maar niet welke niall zei aangezien ze ons nogsteeds volgen door achter ons aan te rennen en ik mag hopguit 30 zonder helm. Ik ga een steegje door en dan weer terug en stop voor Nialls huis. 'Afgeschud.' Zeg ik ietwat trots. Ik glimlach naar hem doe mijn scooter op de standaard naast zijn deur en wacht tot hij open zou doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Jawaad Malik

    We liepen samen door de grote entreehal richting de woonkamer. "Waar gaan we slapen?" vroeg Bella zacht aan mij. Even dacht ik na, misschien zou ze helemaal niet bij mij in bed willen slapen. Misschien is het beter om haar in de logeerkamer te laten slapen. Ik stapte naar de tv en zette hem aan. Ik zette hem op het muziek kanaal. "Nou, ehm waar zou je willen slapen?" vroeg ik voorzichtig aan haar. "Het kan bij mij in de kamer, of wil je liever in de logeerkamer?" vroeg ik aarzelend aan haar. Ik was doodsbang voor haar reactie, ik had haar natuurlijk liever bij me in bed, maar misschien wou ze dat wel helemaal niet.


    and let me kiss you.

    Bella Jesy Norwich

    'Het maakt mij ook niet uit.' zeg ik glimlachend. 'Al klinkt het wel raar hè. Bij jou in bed. Ik ken je pas een paar dagen.' Ik lach en ga op de dure, leren bank zitten. Ik voel mij erin zakken en ik begin te lachen. Ik weet niet wat Zayn nu doet, maar ik pak mijn mobiel en check mijn twitter. Ik had niets anders verwacht, foto's van mij en Zayn samen. Ik sluit mijn mobiel en kijk naar hem. Dan begint Give me love van Ed Sheeran te spelen. 'Ik vind dit nummer zo mooi.' zeg ik zuchtend en luister naar de tekst. Langzaam zing en wieg ik mee op de muziek. Ed Sheeran is zo'n goede zanger, van hem kan je echt dingen leren als je goed naar zijn teksten luistert.


    Danmarks Dynamite.

    Zayn Jawaad Malik

    Bella keek me eventjes raar aan. "Het maakt mij ook niet uit. " zei ze met haar mooie glimlach op haar gezicht. "Al klinkt het wqel raar hé. Bij jou in bed. Ik ken je pas een paar dagen." zei ze. Ik dacht even na, ik zuchte. Het is inderdaad ook best wel raar. Maar we gaan toch niets doen.. Denk ik. Ik zuchtte nog een keer en ik ging op de bank naast Bella zitten. Toen kwam het nummer Give Me Love van Ed Sheeran. Ed Sheeran is een goede vriend van mij en de jongens. Ik keek even naar Bella. "Nouja, je kan wel bij mij slapen hoor, we zijn gewoon vrienden, toch.." of zijn we meer dan dat. Tot op dat moment kwamen er allemaal gedachtes rondspoken in mijn hoofd, ik trok me er niet veel van aan. Ik stond op van de bank. "Wil je misschien een pizza eten?" vroeg ik aan Bella.


    and let me kiss you.

    Bella Jesy Norwich

    'Nouja, je kan wel bij mij slapen hoor, we zijn gewoon vrienden, toch..' Ik kijk hem aan en knik dan mijn hoofd, dat zijn we toch gewoon ?
    'Wil je misschien een pizza eten ?' vraagt hij. Een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Pizza, pizza, pizza !' roep ik blij. Één van mij favoriete maaltijden. Dan bedenk ik me iets. Ik had net nog gezegd dat ik wou slapen. Ik haal mijn schouder op en laat het zitten. Ik heb toch honger en waarom zou ik dan geen pizza nemen ? Ja en dan ga we daarna slapen. 'Even naar de toilet.' deel ik mee en verlaat de enorme kamer. Ik zie de toilet al gauw en ga er naar binnen. Na geplast te hebben, doe ik de deur weer open en ga weer op de bank zitten. Alleen Zayn valt nergens te bekennen. Ik staar naar het stilstaande beeld van de radiozender en geeuw. Ik ben toch wel moe.


    Danmarks Dynamite.

    Niall James Horan
    Ik zucht en pak het geld aan. Zodra Rae niet kijkt stop ik het in haar tas. We rijden met een omweg naar mijn huis en ik open de deur. "Welkom in huis Horan, wil je iets drinken?" Ik loop naar de keuken en pak twee glazen die ik naar de tafel breng. Ik haal het eten van Nandos uit de tas en zet het neer. Mes en vork erbij en dan ben ik klaar. Ik haal een fles cola, fanta en appelsap die ik op tafel zet. "Of wil je bier?" Ik kijk naar Rae, ze is het type er niet voor... maar wie weet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rae Jade Parker
    Welkom in huis Horan, wil je iets drinken?" Vraagt hij waarna hij naarn de keuken toe loopt. Wat wou ik drinken. Ikzie de cola en luister naar wat hij te zeggen heeft. 'Of wil je bier?' Vraagt hij. Dat was een heel erg aantrekkelijk aanbod, maar ik hoefde nu geen bier. Niet tijdens het eten. 'Nee dankje ik neem wel Cola.' Zeg ik vriendelijk. Ik pak de cola fles en schenk mijn eigen glas in. Ik pak mijn homp eten en geef de rest aan Niall aangezien dat dan zijn eten moet zijn. 'Je fans zijn aardig. Nou de meeste tenminste. Ze zijn heel vriendelijk tegen me.' Zeg ik met een vrolijke glimlach. Tja tuurlijkmwas ik blij, maar weinig mensen waren ardig tegen mij.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    "Daar ben ik blij om." Glimlach ik waarna ik ga zitten en mijn vork pak. Ik kijk verlekkerd naar het eten en dan naar Rae. "Dit, is nou wat ze bedoelen met Heaven on Earth." Ik neem een grote hap kip en krijg zin om te springen. Ik neem nog een haap en kijk naar Rae. "Probeer maar, het is echt lekker."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rae Jade Parker
    "Daar ben ik blij om." Glimlacht hij waarna hij zijn vork pakt. Hij kijkt van het eten naar mij. "Dit, is nou wat ze bedoelen met Heaven on Earth." Zegt hij waarna hij een grote hap neemt. Hoe kon dat in hemelsnaam passen? Hij neemt nog een hap en kijkt mij dan plots aan. "Probeer maar, het is echt lekker." Zegt hij dan. Ik knik en neem een hapke dat ik in mijn mond stop. Mijn ogen worden groot. Wauw dit was lekker. Alsof ik vuurwerk op de achtergrond hoorde. 'Wauw... Dit smaakt echt te lekker.' Zeg ik met mijn mond vol. Zodra ik dat door hem doe ik snel mijn hand voor mijn mond en bloos ik even waarna ik verder eet. Dit was echt super lekker, waarom kende ik dit niet eerder!!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Jawaad Malik

    Ik zag hoe het kwijl bijna uit de mond van Bella liep toen ik het woord Pizza zei. "Pizza, pizza pizza!" zei ze met een enorme glimlach op haar gezicht. "Ik ga eventjes naar het toilet." deelde Bella mee. Voordat ik haar de route kon wijzen was ze al uit de grote woonkamer verdwenen. Ik beet op mijn lip en dacht aan het feit hoe leuk Bella wel was. Ik verdronk in haar mooie ogen, en die glimlach maakte alles aan haar af. Ze is gewoon puur perfect. Ik liep naar de keuken en haalde twee salami pizza's uit de diepvries. Ik keek even op de verpakking hoelang ze in de oven moesten. "Oh 10 minuutjes.." zei ik zachtjes in mezelf. Ik haalde de pizza's uit de doos en deed ze in de oven. Ik hoorde dat de woonkamer deur weer openging. Ik ging eventjes achter de deur staan in de keuken om te kijken wat Bella deed. Ze keek zoekend om zich heen. Ik duwde de deur open. "Hier ben ik!" geinde ik. En ik glimlachte naar haar.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 22:42 ]


    and let me kiss you.