• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Bella Jesy Norwich

    Ik keek naar hoe Zayn naar zichzelf keek via zijn mobiel. Hij lachte, waarschijnlijk vond hij het goed staan. Toen keek hij naar en beet op zijn lip. Ik kijk hem voorzichtig aan, want eigenlijk is het ongelooflijk sexy. Hij glimlacht naar me. 'Je bent mooi.' zegt hij dan. Ik staar hem verward aan. Ik zucht. 'Dankje.' fluister ik. 'Jij ook.' Ik ga steeds zachter praten en pak dan als afleiding Zayn's mobiel af. 'Foto !' roep ik en maak gauw een foto. Ik druk me tegen Zayn aan en lach breed. Ik hoor de camera klikken en draai hem weer. Stiekem vind ik het wel leuk dat Zayn zo met mij doet, ik vind hem echt super. Misschien moet ik niet zo negatief tegen dingen aankijken. Ik bekijk de foto en lach. 'I love it. Stuur hem naar mij !'


    Danmarks Dynamite.

    (Ik had een voorstel. Aangezien er veel nieuwe mensen in de avond zijn bijgekomen is het niet heel makkelijk om in te springen voor sommigen, dus ik stel voor om door te gaan op de dag dat ze moeten optreden met hun coach. De laatste aflevering voor de liveshows. Als jullie dit niet willen, doen we dit niet. ;p Maar gewoon omdat het voor sommigen nu heel moeilijk is om in te springen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Zal ik Liam maken???)


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAmore schreef:
    (Ik had een voorstel. Aangezien er veel nieuwe mensen in de avond zijn bijgekomen is het niet heel makkelijk om in te springen voor sommigen, dus ik stel voor om door te gaan op de dag dat ze moeten optreden met hun coach. De laatste aflevering voor de liveshows. Als jullie dit niet willen, doen we dit niet. ;p Maar gewoon omdat het voor sommigen nu heel moeilijk is om in te springen.)


    {het is niet heel erg handig voor Niall en Rae.... Ze zijn net een band aan het opbouwen omdat Rae dat niet Snel toelaat en dat gaat dan nu weer slecht worden...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Melody Serena Lockwood

    Vrolijk zing ik mee met We are young terwijl ik het gebouw van de the X-Factor naar binnen loop. Het helpt me om de zenuwen te vergeten of het eigenlijk te verminderen, want helemaal verdwijnen zou het toch niet. Het laat me ook gelijk weer inzien waarom ik hieraan mee doe aangezien de opmerkingen van mensen me toch wel eens laten twijfelen. Woorden kunnen zo hard aankomen, maar laten je ook gelijk aan alles en vooral jezelf twijfelen. Maar dit was het gene wat ik het liefste wilde en deed. Ik kijk de hal rond om uit te vinden welke kant ik op moet. Mijn richtingsgevoel is niet een van de beste, dus daar hoef ik ook niet op te rekenen. Uiteindelijk neem ik een willekeurig kant in de hoop om zo Louis alsnog tegen te komen.
    ( Niet het beste, maar moet er even inkomen dan komt dat vanzelf wel )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis

    Ik slenter maar een beetje rond, balend over het feit dat mijn fucking auto gejat is. Ik loop even naar de parkeerplaats omdat daar een hotdogkraam staat. Mijn oog valt op een auto die er precies zo uit ziet als de mijne. Ik neem stiekem een kijkje en zie een van mijn jassen achterin liggen. Harry!!! Waag het niet mijn auto nog een keer te jatten!!! Sms ik hem. Ik loop naar binnen en bots tegen een meisje aan. "Kijk even... O sorry," zeg ik als ik zie dat het mijn kandidaat is. "Melody toch? Ik neem aan dat je weet wie ik ben?" Vraag ik grijnzend. Het word vast een leuke tijd met Melody. Sowieso heb ik echt zin in de X factor. Ik ben er beroemd mee geworden, en wil nu dat ook anderen dat kunnen beleven. Het is mijn taak om te zorgen dat Melody zo veel mogelijk punten krijgt, wat waarschijnlijk wel gaat lukken.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 18:08 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    nessje schreef:
    (...)

    {het is niet heel erg handig voor Niall en Rae.... Ze zijn net een band aan het opbouwen omdat Rae dat niet Snel toelaat en dat gaat dan nu weer slecht worden...}


    (Hoe kan dat slecht worden na een paar dagen, dan? Ach goed, ik heb er niks op tegen, maar sommigen weten nu niet precies wat ze moeten doen. Houdt iedereen er trouwens rekening mee dat het avond is en dat de meesten mensen in de avond gaan slapen? ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Hoe kan dat slecht worden na een paar dagen, dan? Ach goed, ik heb er niks op tegen, maar sommigen weten nu niet precies wat ze moeten doen. Houdt iedereen er trouwens rekening mee dat het avond is en dat de meesten mensen in de avond gaan slapen? ;p)


    (ze zijn net een band aan het opbouwen en de muziek keuze maken maakte het er alleen maar slechter op... maar goed, als niemand zich er raad mee kan geven. Dan voeren we jou plan wel in.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Melody Serena Lockwood

    Ik heb ondertussen mijn muziek alweer uitgezet en mijn telefoon in mijn tas gegooid. Het is echt onmogelijk om hier niet te verdwalen, zelfs als je wel een goed richtingsgevoel heb, lijkt me dat je hier nog de weg niet altijd kan vinden. Na enkele verkeerde routes, deuren en voor mijn gevoel uren verder besluit ik toch maar om het te vragen aan iemand.
    Net op het moment dat ik me wil omdraaien bots er iemand tegen me aan. Precies het juiste moment als je het mij vraagt. 'Sorry ik moet misschien niet gelijk stilstaan en het maak niet uit,' zeg ik en zie dat het degene is die ik aan het zoeken was. 'Ja klopt en ik denk of weet zeker dat jij Louis Tomlinson bent' antwoord ik grijzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    "Dingdingding! Ze is door naar de volgende ronde voor een mooie wasmachine!!!" Roep ik vrolijk. Ik draai me om en kijk overdreven of dat er niemand is. "De andere spelers zijn weg, dus je hebt vrij spel. Het volgende antwoord is smeerkaas. Zeg smeerkaas!" Fluister ik voor de grap. Mijn blik staat zo serieus mogelijk, maar heel serieus is dat niet. Zo ben ik nou eenmaal niet. Ik wacht op haar antwoord, en in de tussentijd ben ik aan het bedenken hoe ik Harry kan straffen voor het feit dat hij mijn auto heeft gejat. De sleutels heb ik nog... Ik rij gewoon alvast weg en zet mijn auto dan ergens in een steegje, zodat Harry denkt dat hij mijn auto echt kwijt is. Ja, dat zou echt geniaal zijn! Dan moet hij lekker opbiechten dat hij het gedaan heeft.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [vraagje : Kan je schrijven als je coach er niet is, of is het dan misschien beter om te wachten tot hij/zij online is ? want aan de andere kant gaat de rest dan door, maar dan loop je toch zelf achter ?]


    Danmarks Dynamite.

    MalikMore schreef:
    [vraagje : Kan je schrijven als je coach er niet is, of is het dan misschien beter om te wachten tot hij/zij online is ? want aan de andere kant gaat de rest dan door, maar dan loop je toch zelf achter ?]


    (Je zal moeten wachten totdat je tegenspeler op jouw reactie gereageerd heeft. De rest zal dan ook moeten wachten op jullie, maar het probleem is dat ik geen weken ga wachten omdat mijn personage en dat van Lieke al in bed ligt. -.-)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Je zal moeten wachten totdat je tegenspeler op jouw reactie gereageerd heeft. De rest zal dan ook moeten wachten op jullie, maar het probleem is dat ik geen weken ga wachten omdat mijn personage en dat van Lieke al in bed ligt. -.-)


    [daarom, Sebas is dus ook niet online.. en tja. ugh]


    Danmarks Dynamite.

    [We kunnen beter wachten. Iedereen kan oefenen liedjes uitzoeken elkaar leren kennen en alleen maar de shows doen is ook niet super leuk aangezien het ook leuk is het verhaal eromheen te maken. En wat Nessje ook zegt. Rae vind het heel moeilijk om vertrouwen te geven dus iedereen kan gewoon met zijn of haar coach opstap of niet. Dat ze de hele middag getraint hebben? plus Nessje kan je misschien reageren :D?]


    I'm finally back, Finally after a Year break