• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    HurtedHeart schreef:
    [We kunnen beter wachten. Iedereen kan oefenen liedjes uitzoeken elkaar leren kennen en alleen maar de shows doen is ook niet super leuk aangezien het ook leuk is het verhaal eromheen te maken. En wat Nessje ook zegt. Rae vind het heel moeilijk om vertrouwen te geven dus iedereen kan gewoon met zijn of haar coach opstap of niet. Dat ze de hele middag getraint hebben? plus Nessje kan je misschien reageren :D?]


    (Het is voor jullie het beste om te wachten, maar hoe lang hebben jullie nog nodig? Ik heb niet gezegd dat we alleen de shows doen, je moet lezen. Ik bedoel -voor de zoveelste keer- dat er nog meer mensen zijn die moeite hebben om in de avond/nacht even met hun coach een liedje te zoeken. Velen kunnen zo niet verder en ik heb geen zin om twee weken te gaan wachten totdat Rae en Niall eens besluiten om naar bed te gaan. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Melody Serena Lockwood
    Zo verbaasd mogelijk kijk ik Louis aan en sla dan mijn hand voor mijn mond. 'Echt? Serieus? Dat meen je niet' roep ik net zo vrolijk. Heel even kijk ik ook rond en richt dan mijn blik weer op Louis. 'Kijk, dat komt mooi uit. Maar volgens mij is het volgende antwoord smeerkaas.' zeg ik en kijk hem twijfelend aan. Het is om zoiets wat totaal niet serieus is, zo serieus mogelijk te spelen. Ik weet zeker dat het een leuke tijd gaat worden met Louis en vooral omdat hij zo te zien ook op moment dat het niet hoeft zo serieus is. 'Waar zit je met je gedachten of beter gezegd wat ben je aan het verzinnen? Of wacht...dat zijn mijn zaken helemaal niet.' Dat laatste voeg ik er snel achteraan, maar de vrolijke nieuwsgierig twinkeling in mijn ogen is niet te missen. Ja, het is een slechte gewoonte van me.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Voor ik het wist pakte Bella mijn telefoon af en maakte een foto van ons 2. Ik zag haar glimlachen. "I love it. Stuur hem naar mij!" vroeg ze aan me. Ik knikte en had de foto naar haar toegestuurd. Ik bekeek de foto nog eens. Het was echt een hele mooie foto, Bella glimlachte zo lief op die foto. Ik keek haar aan. "Het is wel een mooie foto hé..?" vroeg ik aan haar. Ze knikte. Ik drukte op "stel als achtergrond in". Bella keek me even verward aan. "Nou, kijk ik vindt het een leuke foto, en tja leuke foto's moeten wel op mijn achtergrond hé." zei ik voorzichtig tegen haar en ik beet op m'n lip.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 18:56 ]


    and let me kiss you.

    SuperMalik schreef:
    Voor ik het wist pakte Bella mijn telefoon af en maakte een foto van ons 2. Ik zag haar glimlachen. "I love it. Stuur hem naar mij!" vroeg ze aan me. Ik knikte en had de foto naar haar toegestuurd. Ik bekeek de foto nog eens. Het was echt een hele mooie foto, Bella glimlachte zo lief op die foto. Ik keek haar aan. "Het is wel een mooie foto hé..?" vroeg ik aan haar. Ze knikte. Ik drukte op "stel als achtergrond in". Bella keek me even verward aan. "Nou, kijk ik vindt het een leuke foto, en tja leuke foto's moeten wel op mijn achtergrond hé." zei ik voorzichtig tegen haar en ik beet op m'n lip.


    (Probeer geen acties voor Bella te verzinnen, dit heeft Bella nooit gedaan in haar vorige stukjes. En vergeet de naam van je personage niet boven je stukjes. (': Ik ben een of andere zeur vandaag, maar ik bedoel het alleen maar als hulp. ;p)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 18:54 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Bella Jesy Norwich

    Ik kijk Zayn verward aan als hij hem instelt als achtergrond. 'Nou, kijk ik vindt het een leuke foto, en tja leuke foto's moeten wel op mijn achtergrond hé.' zegt hij voorzichtig en bijt op zijn lip. Opnieuw bijt hij op zijn lip en ik wordt er gek van. Ik zucht en kijk hem aan. Ik ontvang de foto en stel hem dan ook als achtergrond in. Ik laat hem trots aan Zayn zien. Ik begin te lachen, om zijn gezicht. 'Hé Zayn, het is al laat.. en ik moet toch wel zo gaan slapen. Ik ga zo naar huis.' zeg ik zachtjes. Ik voel de teleurstelling bij mezelf, ik wil eigenlijk nog niet weg. Maar ik ga altijd snel slapen, het is een gewoonte.


    Danmarks Dynamite.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik zag hoe Bella de foto ook had ingesteld als haar achtergrond. Ze liet hem trots aan me zien en ik zag dat ze moest lachen, ik had werkelijk gen idee waarom. "He Zayn , het is al laat.. en ik moet toch wel zo gaan slapen. Ik ga zo naar huis." hoorde ik haar zeggen. Even voelde ik bijmezelf een zware teleurstelling opkomen. "Ehm, nou oké is goed, wel jammer.." zei ik stotterend en ik beet op m'n lip.


    and let me kiss you.

    Bella Jesy Norwich

    Ik sta op en stop mijn handen in mijn zakken. Ik voel aan mijn hoofd, omdat ik een tik heb om mijn muts omlaag te doen. Ik zucht. Zayn heeft mijn muts nog.
    Ik pak mijn mobiel, om de moed te verzamelen om om te draaien. Ik weet zeker dat hij zit te lachen, zo is hij. Ik check onze foto en eigenlijk vind ik hem heel leuk.
    Zayn lacht zo lief en ik zie twinkeling in zijn ogen. Hij vind me echt aardig, misschien wel meer dan aardig. Ik weet het niet en ik zou ook niet weten of ik dat wel zo leuk vind. Ik neem een hap adem en draai me om.
    Ik loop op hem af en geef hem zijn pet. 'Hier, die was ik vergeten.'


    Danmarks Dynamite.

    Zayn Jawaad Malik

    Opeens zag ik dat Bella terug kwam lopen. Ze gaf me mijn pet. "Hier, die was ik vergeten." oh ja, shit. Die was ik zelf ook vergeten. "Hou maar." zei ik tegen haar met een lieve glimlach op mijn gezicht. Ze knikte. Toen kwam er opeens een idee in me op, misschien zou ze het leuk vinden om bij me te blijven slapen, gewoon slapen als vrienden, gewoon slapen, voorderest niks. Even raapte ik al mijn moed bij elkaar op. "E-ehm.. Heb je misschien vanavond zin om bij me te blijven slapen? G-gewoon als vrienden?" ik merkte aan mijn stem dat ik stotterde.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 19:24 ]


    and let me kiss you.

    Bella Jesy Norwich

    'E-ehm.. Heb je misschien vanavond zin om bij me te blijven slapen? G-gewoon als vrienden?' vraagt hij stotterend. Ik begin te grinniken. 'Jahoor Zayn.' Ik pak zijn hand en we lopen het parkje uit. Ik druk Zayn's pet weer op mijn hoofd en druk die van Zayn verder over zijn hoofd.
    Ik stop en trek hem terug. Ik druk gauw een kusjes op zijn wang en loop dan door. Ik grinnik. 'Vind je niet erg toch ?' fluister ik. We lopen naar Zayn's huis en mijn mond valt open als ik dan eindelijk zijn grote huis in het echt zie.
    'Wow.' breng ik uit en lach zachtjes. 'Het is zo groot.'


    Danmarks Dynamite.

    Louis

    "Ik bedenk hoe ik Harry kan straffen. Hij heeft mijn auto gejat om hierheen te komen. Ik denk dat ik mijn auto weer ga verplaatsen zodat hij denk dat ie echt gestolen is. Maar wat wil je gaan doen? We kunnen naar mijn huis gaan en daar een beetje rondhangen?" Stel ik voor, en ik laat mezelf op een bankje vallen. Ik vind het altijd wel leuk om te hangen met vrienden, maar na Elenor is er nog nooit een meisje geweest waarmee ik echt iets heb gehad. Nou ja... Ik ben gewoon niet zo als Harry.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Melody Lockwood

    'Dat is logisch, en je verzint wel echt wat. Alleen hoe en waarom zou Harry dat? Behalve om natuurlijk hierheen te komen. Weet je, dat klinkt als een heel goed idee, want dan doet hij het echt niet meer zonder te vragen. Maar het maakt me niet heel veel uit en klinkt als een goed gezellig plan' zeg ik met een glimlach, en draai me om -om Louis aan te blijven kijken. Het was altijd wel gezellig, maar de laatste tijd was er zo weinig tijd of andere dingen dat het zo goed als onmogelijk maakt. 'Maar vertel...' ik stop met praten als ik eigenlijk niets weet te zeggen.
    ( Moet even helpen met dozen naar beneden brengen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis

    "Wat moet ik vertellen?" Vraag ik, en ik doe mijn ogen even dicht. Ze verdwijnt niet. Alsof ze er is. Als een verbeelding. Ik open ze weer en besef dat ze nog mooier is dan mijn verbeelding. Ik kan geesten zien. Jippie -hoor het sarcasme. Ik kijk heel even recht in haar ogen en kan die van mij niet meer afwenden. Ik bestudeer haar oog tot dat ik ieder puntje ken. Daarna lukt het me om mijn blik naar andere plaatsen op haar gezicht te richten. Na een tijdje ken ik haar hele gezicht al. Ik sluit mijn ogen en herhaal haar gezicht. Ik glimlach. Naar haar. Elenor stelt bij haar niks voor. Bijna zeg ik "ik hou van je" maar ik zeg het niet. Ik hou het voor me. Je kan niet verlieft worden op iemand die je niet kent. Ik heb nu een crush op haar ofzo. Na een paar weken kan het pas liefde worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Melody Serena Lockwood

    'Ik hoopte dat je iets zou weten,' Antwoord ik zachtjes, en sloeg mijn ogen neer. Misschien moet ik volgende keer eerst wat verzinnen voor ik mijn mond opendoe om wat te zeggen. Al is het iets dat toch echt nieuw is, want normaal wist ik altijd wel iets te zeggen. Als ik weer opzoek, kijk ik heel even recht in zijn ogen. Deze hebben een bepaalde aantrekkingskracht waardoor afwenden niet mogelijk is. Ik beet even op mijn lip en kantelde mijn hoofd een beetje. Hij heeft iets speciaals dat is niet te missen en bijna gelijk opvalt. Ik weet niet wat het is, maar iets zegt me dat ik daar nog wel in de komende tijd achter kom. Als hij zijn ogen sluit ga ik zo zachtjes mogelijk op het bankje tegenover hem zitten en kan het niet laten om even te glimlachen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ze stemde in en we liepen samen naar mijn huis. "Wow, het is zo groot." hoorde ik haar zeggen. Even lachte ik naar d'r en pakte mijn sleutels. Ik duwde de sleutel in het grote hek en duwde het hek open. Ik zag hoe groot de ogen van Bella waren. Nu ik naar mijn huis keek voelde ik me echt een verwend nest, sommige mensen hebben helemaal geen huis en dan kom ik met m'n kasteel. Ik keek naar Bella en gaf een seintje dat ze me moest volgen. We liepen naar de voordeur en ik deed hem open. Alweer zag ik hoe groot de ogen van Bella worden. "Welcome to the home of Malik, Zayn Malik." geinde ik.


    and let me kiss you.

    Bella Jesy Norwich

    Ik keek mijn ogen ut. Alles was letterlijk zo groot en dat heb ik zelf nooit gehad. Mijn ouders zijn niet zo rijk en daarom ben ik, gelukkig, snel op mezelf gaan wonen. Niet dat ik mijn ouders haat, integendeel ze betekenen alles voor me. 'Welcome to the house of Malik, Zayn Malik.' zei hij en ik lachtte. Ik loop via de grote entreehal, naar wat de woonkamer wordt genoemd. Er staan drie banken en de duurste televisie die je kan bedenken hangt aan de witte muur. 'Waar gaan slapen ?' vraag ik zacht, benieuwd naar hoe lekker het bed zou liggen.

    [Via mijn mobiel, kan kort zijn.]


    Danmarks Dynamite.