• De jongens van One Direction zijn gevraagd om te jureren in X-Factor en nemen deze opdracht met plezier aan.
    Maar er is een probleempje waardoor de jongens ruzie beginnen te krijgen. Elk nemen ze een groep kandidaten onder hun hoede en zijn ze gebrand om met één van hun ‘leerlingen’ te winnen. Hierdoor ontstaan onderlinge strijden, weddenschappen, ruzies en zelfs relaties… Wie wint deze strijd en zal dit jaar de X-Factor winnen?


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal één personage p.p.
    - Probeer zo weinig mogelijk off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor minimaal drie dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij.
    - Als je meedoet, schrijf je dan niet na een of twee topics meteen uit.
    -Schrijf geen acties van een ander. De meesten vinden dit vervelend en hierdoor krijg je onenigheid.


    Juryleden:
    Niall James Horan. || nessje || Rae Jade Parker.
    Harry Edward Styles. || DeGeneres || Yasmin Christina Golding.
    Zayn Jawaad Malik. || SuperMalik || Bella Jesy Norwich.
    Liam James Payne.
    Louis William Tomlinson. || MindBreaker ||

    Kandidaten (Max 5. Jongens mogen ook.)
    - Yasmin Christina Golding. || Crudelis || Harry Edward Styles.
    - Rae Jade Parker. || HurtedHeart || Niall James Horan.
    - Bella Jesy Norwich || MalikMore || Zayn Jawaad Malik.
    - Melody Serena Lockwood. || Serpentskiss ||

    X-Factor is dit jaar nogal veranderd. Niemand valt af, maar er wordt met een puntentelling gerekend en na een aantal weken komt er een winnaar uit de bus.
    Van tevoren wordt afgesproken wie de coach van wie wordt. Dit mag je bespreken met de anderen die hier meedoen en anders gaan we het willekeurig opdelen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:06 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Mijn mond zakt open. "Je weet niet wat Nandos is?! Dan heb je nooit van je jeugd genoten!" Ik trek Rae snel mee naar het X-Factor gebouw. Ik zie Louis nog snel en zwaai naar hem. "Geen zorgen, Harry heeft hem." Ik ren verder en duw Rae op haar scooter en ga achterop zitten. "De straat uit, honderd meter rijden, links afslaan, straat uit rijden en daar nog eens links. Daar is Nandos." Som ik op.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    SuperMalik schreef:
    Zayn Jawaad Malik

    Ik zat lekker in de kleedkamer van Niall naar wat lekkers te zoeken. Totdat het plots tot me te binnen schoot dat Bella nu zou komen. Zo snel als ik kon pakte ik wat te eten en rende naar mijn kleedkamer toe. Met haast duwde ik de deur open. Ik zag dat Bella er al zat. "Euhm, hoi." mompelde ik en probeerde een beetje stoer over te komen. "Hee." zei ze met een lieve glimlach op haar gezicht. Bella was zo'n lieve meid, ik kon het goed met haar vinden. We lachten altijd samen, maar als het erop aankwam deden we ook weer serieus want ik ben ten slotte wel haar coach. Sinds dat ze bij de x-facor is gekomen zijn we heel close geworden. "Heb je misschien zin om vanavond wat leuks te doen? Bij mij thuis?" vroeg ik stotterend aan haar. Ze knikte. "Ja tuurlijk wil ik dat!" zei ze tegen me met een hele grote glimlach op haar gezicht.


    (Een opmerking, schrijf geen acties voor anderen. ;p Dit kan vrij vervelend zijn als de ander dit niet wil... Verder is het heel goed geschreven, maar onthou dat jij alleen je eigen acties mag bedenken, en niet die van Bella.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Bella Jesy Norwich

    Ik lach zachtjes. 'Zayn, het is al avond.' Ik kijk naar buiten, de straten zijn verlicht en het is donker. Hij begint ook te lachen. 'Laten we eerst een stuk zingen en dan gaan we daarna uit ?' Ik voel mijn buik alweer ontspannen en zoek ons lied op. 'More..' mompel ik. Usher met More, maar dan langzamer dan normaal.
    Ik begin te zingen en ik weet meteen dat ik in een andere wereld ben. De wereld van de muziek, waarin ik me beter voel en niet verlegen ben. Via mijn muziek durf ik voor mezelf op te komen, roep ik altijd. 'If you really want more..' zing ik mee met de beat en Zayn springt in. Zijn stem is zo mooi, dat die van mij ineens niets meer lijkt. Ik hef mijn hoofd, niet opgeven Bella !


    Danmarks Dynamite.

    Zayn Jawaad Malik

    Samen waren we begonnen met oefenen. Ik zong aan het begin mee met de muziek maar langzamerhand zong ik steeds zachter totdat Bella alleen zong. Ze had een ongelofelijk mooie stem en verdiende ook echt een plaats in X-Factor. Ik wil er echt alles aandoen om haar in die finale te krijgen. Als het nummer is afgelopen kijkt ze even naar me en glimlacht ze. "Je hebt echt een mooie stem, Bella. Ik ga er echt álles aan doen om jou in die finale te laten komen. Ik heb verder geen kritiek meer op je, je hebt het perfect gedaan." ik gaf haar een schouderklopje en glimlachte naar haar.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 23:28 ]


    and let me kiss you.

    DeGeneres schreef:
    Harry Styles.
    Ik gaapte en trok de dekens nog wat hoger op. Yasmin was bezig om de film aan de praat te krijgen en toen dat lukte ging ook zij onder de dekens liggen en nestelde ze zich tegen me aan, met een glimlach sloeg ik mijn arm om haar heen en drukte een zacht kusje op haar kruin. Voor vijf minuten keek ik naar het beeldscherm, maar ik wist dat ik het niet lang vol zou houden, hopelijk zou Yasmin het niet erg vinden... Ik murmelde zachtjes iets, sloot mijn ogen en bijna direct viel ik in slaap.


    Yasmin Christina Golding.

    Ik liet het toe dat Harry zijn arm om me heen sloeg en ik glimlachte toen hij een kusje op mijn kruin drukte, waarna ik rustig naar de film keek en Harry ineens iets hoorde zeggen, maar het was vrijwel onverstaanbaar. Ik draaide me voorzichtig om en zag dat hij in slaap was gevallen, waardoor ik zachtjes grinnikte en een kus op zijn voorhoofd drukte. "Slaap lekker, Harry." zei ik stilletjes, waarna ik het geluid nog ietsjes zachter zette en me weer even focuste op de film. Harry's arm hing nog steeds om me heen, maar dan losjes. Ik liet het maar zo en probeerde niet teveel te draaien omdat ik Harry niet wilde wekken, hij was al de hele dag vermoeid geweest.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rae Jade Parker
    Zijn mond zakt open. "Je weet niet wat Nandos is?! Dan heb je nooit van je jeugd genoten!" Zegt hij waarna hij me meesleurt. Terug naar het xFactor gebouw. Er staan overal paparazzi die vragen of we wat hebben en ik schud nee. Hij zet me op mijn scooter en gaat zelf ook zitten. Ik steek mijn sleutel in het slot. Please doe het voor deze ene keer. Gelukkig slaat ze aan. "De straat uit, honderd meter rijden, links afslaan, straat uit rijden en daar nog eens links. Daar is Nandos." Zegt hij dan. Ik knik. 'Hou je maar aan mij vast en je voeten.' Ik kijk naar mijn scooter en klap van die dingetjes uit waar je met je voeten op kan steunen. Zodra hij mij vast heeft en zijn voeten goed zitten scheur ik weg. Mijn voorwiel komtnzelfs even van de grond. Ik ga de straat uit en na ongeveer honderd meter links en ik rij de straat uit. Ik zie een soort van zwarte kip met een hart wat denk ik het logo was en verlichte woorden Nandos. Ik stop ervoor en zie een hoop gillende meiden. Tha fuck hoe wisten ze dat Niall hier zat?
    [Door Louis tweet :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bella Jesy Norwich

    Ik schrok van wat hij zei. Tuurlijk wist ik dat ik wel talent moest hebben, maar om dat te horen van Zayn. Ik glimlach lief, ik vind het oprecht aardig.
    Nadat hij mij had vertelt dat hij wou dat ik won, kon ik wel gaan stuiteren. Ik deed het alleen niet, want zo was mijn imago niet. Hij gaf mij een schouderklop en lachte even lief. 'Zullen we dan maar gaan.' stelde ik voor. En zo liepen we samen het grote gebouw uit. Ik schrok even toen zijn hand in de mijne gleed en keek hem raar aan. Wat was dit nou weer, wat wou hij van me ? Aan de andere kant ziet hij er niet slecht uit en tja, aardig is hij ook wel. Vooral nu we zo close zijn. Toch voelt het raar. Ik zucht en volg hem de straten door.


    Danmarks Dynamite.

    Zayn Jawaad Malik

    Samen loop ik met Bella hand-in-hand door de straten van Londen. We worden gevolgd door paparazzi en fans. Ik probeer zo veel mogelijk op de foto's te gaan met fans en om handtekeningen uit te delen. "Zijn jullie samen?! Hebben jullie wat?! Is het meer dan alleen samenwerken?" hoor ik de paparazzi door de straten van Londen schreeuwen. Ik keek even lief naar Bella. Wat had ze toch prachtige ogen. Ik had de neiging om haar een kusje te geven maar dat kon ik niet doen doordat er tientallen paparazo's bij stonden. "Zullen we anders samen ergens in het park gaan zitten?" vroeg ik lief. Ze knikte en we liepen naar het park toe. Ik kon wel uren blijven staren naar die prachtige ogen van d'r. Ze was echt geweldig.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 23:48 ]


    and let me kiss you.

    [No offence maar zo je niet andermans acties bedenken. Ik weet niet of dit je eerste RPG is, maar de meeste vinden dat niet zo fijn. Dan heb je minder te schrijven. Personages die niet worden gespeelt is goed, maar niet iemands personage aangezien dat personage een eigen persoonlijkheid heeft en misschien wel heel anders reageert door het karakter..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [No offence maar zo je niet andermans acties bedenken. Ik weet niet of dit je eerste RPG is, maar de meeste vinden dat niet zo fijn. Dan heb je minder te schrijven. Personages die niet worden gespeelt is goed, maar niet iemands personage aangezien dat personage een eigen persoonlijkheid heeft en misschien wel heel anders reageert door het karakter..]


    [had ik hem ook al gezegd. ghhehee. hij veranderd het nu. whihihi.]


    Danmarks Dynamite.

    HurtedHeart schreef:
    [No offence maar zo je niet andermans acties bedenken. Ik weet niet of dit je eerste RPG is, maar de meeste vinden dat niet zo fijn. Dan heb je minder te schrijven. Personages die niet worden gespeelt is goed, maar niet iemands personage aangezien dat personage een eigen persoonlijkheid heeft en misschien wel heel anders reageert door het karakter..]


    (Ik heb 't ook aangepast, ik was het helemaal vergeten. Sorry, sorry, sorry!)


    and let me kiss you.

    (Lol Louis tweet verpest het voor Niall xD)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bella Jesy Norwich

    Ik knik als Zayn vraagt of we naar het parkje zullen gaan.
    Ik val neer op het bankje en blaas wat lucht uit. 'Paparazzi..' zucht ik. Ik leun wat meer tegen Zayn aan en krijg dan een grappig ideetje. Ik doe mijn muts af, en pak zijn pet. Zijn pet doe ik op mijn hoofd en ik ga geknield voor hem zitten. Ik kijk in zijn ogen, maar richt ze dan snel op zijn haar. Ik druk de muts erover heen en duw hem wat naar achter. 'Niet eens zo gek.' mompel ik. Ik ga lachend op zijn schoot zitten. 'Toch gek dat we zo close zijn, terwijl we elkaar..' Ik tel even. 'een week kennen of langer. Ik weet het eigenlijk niet.' zeg ik lachend. Domme ik.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 0:06 ]


    Danmarks Dynamite.

    [wrong post, crying]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 0:14 ]


    Danmarks Dynamite.

    Zayn Jawaad Malik

    Voordat ik ook maar iets kon zeggen had Bella een muts op m'n hoofd gezet. "Staat niet slecht.." hoorde ik haar mompelen. Ik had de muts iets steviger op mijn hoofd gezet en pakte mijn telefoon en opende de camera en gebruikte de voor-camera een bekeek hoe de muts me stond. Hij stond me echt heel erg goed. Ik keek nog even naar Bella die mijn snapback op haar hoofd had gezet. Ze zag er ontzettend schattig uit. Ik beet even op mijn lip en glimlachte naar haar. "Je bent mooi." zei ik tegen haar en ze keek me aan.


    and let me kiss you.