• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*




    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Stiekem krijgt Bes later hele schattige kindekes en dan kom ik op bezoek. Ghehehe. :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frodo schreef:
    Hahaha wat schatteeeug! Jouw verhalen maken altijd dat ik kinderen wil, wat heel raar is omdat ik nog maar 15 ben :'D


    Gehe neem m'n kleine een paar dagen en je bent voorgoed genezen :'D Ik vertel natuurlijk over het algemeen alleen de leuke/schattige dingen XD

    Opzicht is het niet raar, ik wilde ook al vanaf die leeftijd (eerder zelfs) al kinderen :'D
    De ene heeft het nu eenmaal vroeger, de ander later, en weer een ander helemaal nooit.

    Vandaag was wel ontzettend leuk, of vanmiddag toch. Hadden nieuwjaarsreceptie op school. Normaal gesproken is Thomas echt een ramp met dat soort dingen, aangezien hij dan echt het monster uithangt om je heerlijk voor schut te zetten. Op zijn vorige school was dat heel erg met z'n grote mond, niet luisteren, schreeuwen, vervelend doen, andere kinderen lastig vallen en ga zo maar door met de rampscenario's. Dus ik keek er een beetje tegenop. Wonder boven wonder heeft hij zich echt goed gedragen op een enkele schreeuw en een 'fuck you' (lang leven een schoonvader die er de lol in zag om hem dat te leren) na, omdat hij zijn zin niet ergens in kreeg.

    Oke, hij is op dreef vanaaf :'D Danny had nog wat koffie in zijn beker, maar dat was dus koud. Thomas vraagt dus of tie dat nog gaat opdrinken of dat het weggegooit moet worden. Danny dus terug van, gooi maar weg en vraag mama maar een nieuwe te maken. Ik zie de kleine dus met dat kopje naar de keuken lopen en plaats van dat hij het dus in de wasbak gooit, gooit hij het dus in de vuilbak - als in weggooien :'D

    Maar goed de pannekoeken zijn klaar... hij heeft dus de kleine tafel helemaal afgeruimd en gedekt dus ik ben verplicht onzichtbare pannekoeken te eten :'D Hij roept al heel de tijd, mama kom nu mee eten, je moet die pannekoeken proeven xD
    Dus ik ben er eventjes mee door nu :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Frodo schreef:
    Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in datgene waar ik aan het schrijven was: Een lief klein klikje

    Prachtig.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tortura schreef:
    Stiekem krijgt Bes later hele schattige kindekes en dan kom ik op bezoek. Ghehehe. :D.


    Jij bent de meter (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Memoria schreef:
    (...)
    Prachtig.(:


    Oh wauw dankje (K)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jij bent de meter (;

    Hahaha, dat zou echt ongelooflijk lief en schattig zijn. Dank je, cutiepie. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merrow schreef:
    O.o de kleine is zogezegd aan het picknicken in de keuken, in zijn eentje, met onzichtbaar voedsel. Dat is echt onwijs grappig om dat dus bezig te horen. Hij zit dan aan de grote tafel, heeft een theedoek uitgespreid erop, twee glazen erop en heeft dus uit de kast zijn bordje gepakt en zit dus heel de tijd te babbalen :'D

    Okay, terwijl ik dit aan het tikken ben, komt ie met een leeg dienblad aan en zegt heel trots van 'pak maar een koekje'. En hupz, weer weg naar de keuken is hem... nu m'n keukenla aan het plunderen voor een lepel :'D
    En nu mag ik mee-eten van de macaroni, terwijl hij pannekoeken gaat bakken :'D Werkelijk, ik heb het dus naar m'n zin om dat manneke dus zo bezig te zien XD


    Haha, geweldig, ik zie het zo voor me
    Sgattig!!! :D


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Aniek, door je quiz heb je er tien abo's bij ;'D


    •*• Lululu •*•

    Tortura schreef:
    (...)
    Hahaha, dat zou echt ongelooflijk lief en schattig zijn. Dank je, cutiepie. <3


    Maar dan moet je wel in België komen wonen (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Maar dan moet je wel in België komen wonen (bloos)

    Of jij in Nederland, bedoel je? :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Of jij in Nederland, bedoel je? :D.


    Ahahaha :D of op de grens (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ahahaha :D of op de grens (wbw)

    Hmm... Ja, okay. Dat is een deal dan! :].
    De grens is wel awesome, ghehe. Dan reizen we allebei de helft, dat is wel goed bedacht van je lieve schat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wel, hets sneeuwt dus dat betekent naar buiten.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sneeeeeuwwww.


    •*• Lululu •*•

    Sneeuw = warme chocomelk maken :p


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen