• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*




    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merrow schreef:
    OMG, 28 Februari ga ik een eerste poging doen om m'n rijbewijs te halen :'D Zojuist online een afspraak gemaakt bij het examencenter, aangezien ik al veel te lang aan het rekken ben :'D
    Whaha ik ben nu al zenuwachtig en het is pas over een maand dat ik op moet :'D Achja, een maand lang de tijd om nog aan m'n parkeren te werken xD


    Oh, spannend. (:
    Ik had vorige week mijn tussentijdse toets, maar ik heb het helemaal verknald, hoewel ik wel een vrijstelling heb gekregen voor de bijzondere verrichtingen, want die kan ik wel goed. Maar voor de rest ging het heel slecht, dus ik zal voorlopig nog wel geen examen doen, haha.
    Succes alvast! ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    katl1 schreef:
    (...)

    Wow, daar ging iets mis, mn halve bericht verdwenen...

    Dus, wat ik daarstraks al wou typen:
    Ik weet best dat ik ooit zal moeten leren rijden, maar ik ben er echt bang voor (niet gewoon zenuwachtig zoals vele) omdat ik veel situaties niet goed kan inschatten. Zelfs met mijn fiets ben ik een gevaar op de baan, ik waag me in de grootste gevaren zonder het door te hebben. En alles wat ik erover hoor of dingen die ik doe op mn fiets maakt die angst alleen erger.
    Plus, mijn ouders hebben net een auto gekocht om mij en mn broer te leren rijden (broerlief is al weg bezig met zn theorie, al is hij bena vier jaar jonger dan mij) en die auto is veel groter dan ik wou (ik wou dus een kleintje), maar mijn ouders willen geen kleinere en mn broer ook niet
    Zucht...


    Ik snap je probleem wel hoor en zeker als je zelf niet door heb dat je jezelf in gevaar breng. Maar op de fiets is toch totaal iets anders dan rijden met de auto en je kan het allicht proberen. Theorie kost maar 15€ (ik dacht dat jij ook Belgie woonde) en dan kan je gewoon laten begeleiden door je ouders. Niet geschoten is altijd mis en lukt het echt niet, dan kan je nog altijd zeggen dat je het niet doet.

    Je moet je zoiezo niet laten afschrikken omdat de auto groter is dan je zou willen. Dat heb ik ook een lange tijd gehad, ik wilde ook niet met een te grote auto rijden. Het is echter gewoon het idee, meer niet (;
    Ik heb lange tijd met een opel corsa'tje 2deurs gereden en die zijn niet bepaald groot :'D
    Ik rij nu met een opel astra break 5 deurs ( wat dus behoorlijk groter is :'D) en er is eigenlijk echt geen verschil. Het enige waar je rekening mee moet houden is met parkeren, in verband met het steken en de ruimte, maar dat is ook niet het moeilijkste als je dat eenmaal door hebt :'D Betreft het rijden zelf, is het echt niet veel anders ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Madonna schreef:
    (...)

    Oh, spannend. (:
    Ik had vorige week mijn tussentijdse toets, maar ik heb het helemaal verknald, hoewel ik wel een vrijstelling heb gekregen voor de bijzondere verrichtingen, want die kan ik wel goed. Maar voor de rest ging het heel slecht, dus ik zal voorlopig nog wel geen examen doen, haha.
    Succes alvast! ^^


    Ik heb juist wat schrik voor m'n bijzondere verrichtingen :'D Parkeren en straatje keren is niet echt mijn ding xD

    M'n schoonpa gaat niet aankomend weekend, maar het weekend daarop met me naar de ring van Hasselt en het centrum in om dus te kijken hoe ik het doe (vooral om te kijken hoe ik het doe met iemand erbij die ik niet gewoon ben) en om me dus te laten parkeren op straat in plaats van op zo'n oefenterrein :'D

    Anyway thnx en jij ook succes!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    When it's getting really late, but you're talking to the person that you like/love talking to and, you don't want to leave. And your eyes are all like:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bes, dat is erg herkenbaar. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Bes, dat is erg herkenbaar. :Y)


    •*• Lululu •*•

    Tortura schreef:
    Bes, dat is erg herkenbaar. :Y)


    Ik had het over jou (bloos) je wil niet weten hoe vaak ik zo voor de laptop zit bij één van onze gesprekken :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik had het over jou (bloos) je wil niet weten hoe vaak ik zo voor de laptop zit bij één van onze gesprekken :'D

    Hahahaha, erg lief van je hoor, meis.
    Zal ik de volgende keer over interessante dingen praten? :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Hahahaha, erg lief van je hoor, meis.
    Zal ik de volgende keer over interessante dingen praten? :'].


    Als je over geen interessante dingen praatte, bleef ik niet wakker hoor :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het topic is bijna vol!:'D


    •*• Lululu •*•

    Spammen die hap!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Als je over geen interessante dingen praatte, bleef ik niet wakker hoor :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ah kom op, ben ik hier nu echt de enige met leuke gifs in mijn mappen? D:
    Topic 2


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 20:17 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien