• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*




    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha wat klinkt dat schattig van die lijm :'D

    En je had gelijk, het moest in het off-topic (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb voor mijn verhaal een plaatje nodig, maar ik vind maar niet de goed.>.<


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Frodo schreef:
    Haha wat klinkt dat schattig van die lijm :'D

    En je had gelijk, het moest in het off-topic (;


    Die lijm was echt wel geniaal :'D
    Maar die doet dus altijd van die dingen... soms is z'n haar ook gewoon helemaal blauw of groen, of alle kleuren van de regenboog doordat hij zo lomp kan doen met de kwast :'D of dan hangt zijn handen vol verf, denkt hem heel hard na wat hem walt gaan verven en dan doet hij per ongeluk dus aan zijn hoofd krabben of tegen zijn gezicht leggen, waardoor de verf dus niet bepaald op het papier komt :'D
    Met zand spelen ook zoiets... ik kreeg hem van de week thuis en z'n haar zat zo vol zand dat ik z'n haar niet eens meer zag :'D en die hebben dus gewoon zo'n kleine, simpele speelzandbakje in de klas, waar ze dus niet in kunnen zitten ofzo :'D

    @ Memoria... wat zoek je voor foto? Ik ben een geniale zoeker, dus ik wil gerust helpen mocht het nodg nodig zijn.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Weeeeeekeeend <3
    Ik ga mijn idee uitwerken :Y)


    •*• Lululu •*•

    Wel, van een meisje waarvan de linker of rechter kant van haar gezicht in de schaduw verdwijnt en recht in de camera kijkt. Ook een oorlogs genre foto.:3
    Ook plaatjes die je laat denken aan Fluistering.(:
    Als je niks vind is het niet erg hoor, ik blijf zelf ook zoeken.^^

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 18:46 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben mijn opdracht voor een thema-wedstrijd van Harry Potter aan het schrijven en eigenlijk ben ik heel tevreden ;3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    *doet de inspiratie dans*


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    *doet de inspiratie dans*


    De inspiratie dans? :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Memoria: Ik moet zoveel dingen doen, maar ik heb echt nergens de fut voor gewoon. Gisteren lagen we half 10 al op bed en nog ben ik doodop. Het is niks dat iedere dag tussen 6 uur en half 7 op. Dus doelloos zoeken en internet afspeuren is een pak aantrekkelijker dan nuttig zijn :'D

    Edit: Als ik dit btw zelf kan maken in photoshop met een goede foto, is dat ook goed? Normaal gezien zou ik zulke effecten met alle gemak van de wereld kunnen toepassen, namelijk XD

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 18:55 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Tuurlijk.^^
    Zeg maar Aniek.(;

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 19:35 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in datgene waar ik aan het schrijven was: Een lief klein klikje


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in datgene waar ik aan het schrijven was: Een lief klein klikje


    Van zodra ik meer fut in m'n donder heb, ga ik het lezen (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Van zodra ik meer fut in m'n donder heb, ga ik het lezen (K)


    Awhh, thanks (K)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    O.o de kleine is zogezegd aan het picknicken in de keuken, in zijn eentje, met onzichtbaar voedsel. Dat is echt onwijs grappig om dat dus bezig te horen. Hij zit dan aan de grote tafel, heeft een theedoek uitgespreid erop, twee glazen erop en heeft dus uit de kast zijn bordje gepakt en zit dus heel de tijd te babbalen :'D

    Okay, terwijl ik dit aan het tikken ben, komt ie met een leeg dienblad aan en zegt heel trots van 'pak maar een koekje'. En hupz, weer weg naar de keuken is hem... nu m'n keukenla aan het plunderen voor een lepel :'D
    En nu mag ik mee-eten van de macaroni, terwijl hij pannekoeken gaat bakken :'D Werkelijk, ik heb het dus naar m'n zin om dat manneke dus zo bezig te zien XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hahaha wat schatteeeug! Jouw verhalen maken altijd dat ik kinderen wil, wat heel raar is omdat ik nog maar 15 ben :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien