Frodo schreef:
(...)
Haha wat schattig ^^
Nee echt, je moet nooit twijfelen aan de keus die je gemaakt hebt. Ook de kinderen die ik daar heb leren kennen, zijn nu nog steeds erg goede vrienden van me. Natuurlijk zullen er hier en daar wat problemen zijn, dat is onvermijdelijk. Maar ik denk echt dat ik er voor een groot deel bespaard van ben geweest, als ik de verhalen hoor van anderen die naar een gewone school gingen.
Creativiteit is btw ook een heel grote troef in de freinet scholen. Ik heb thuis echt nog dozen vol met werkjes en tekeningen ![:3 :3](/images/smilies/smile3.gif)
Wat ik eigenlijk gewoon wil zeggen, is dat - wat de anderen ook zeggen - je een goede keus gemaakt hebt ^^
Je wilt niet weten hoeveel tekeningen, schilderijen en knutselwerkjes ik op één jaar tijd heb meegekregen van de kleine. Ik heb begod geen idee waar ik alles heb moeten laten en weggooien vind ik zo zonde. Dus het ligt allemaal in een doos bewaard zodat ik het niet kwijtraak. Enkele dingen heb ik hier in de veranda of op de schouw staan aangezien dat echt keischattig is en ik er mega mama trots op ben zoals bijvoorbeeld het moederdag-cadeautje wat hij gemaakt had
![:3 :3](/images/smilies/smile3.gif)
Dan nog een leuk flesje gevuld met water, gekleurd met crepepapier en dan daarna een bomvol glitters erin en schudden maar (: Keileuk gewoon om op de schouw te hebben staan
En zo nog van die dingen.
Ik kijk nu ook al echt uit naar zijn vrije teksten wanneer hij begint met schrijven (hoopt stiekum dat hij ook een voorliefde voor schrijven gaat ontwikkelen
)
En ik ben nu echt even schrijven aan m'n wedstrijd verhaal aangezien ik een uur de tijd heb om het af te krijgen
![XD XD](/images/smilies/laugh.gif)
ik heb al 1 punt aftrek en wil er geen 2
![XD XD](/images/smilies/laugh.gif)
maar ja, zal toch ook redelijk op tijd naar bed moeten dus dat is doorschrijven
[ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 22:19 ]
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”