• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*




    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik lief zulke reacties aangezien me dat weer extra het gevoel geeft van, ik heb er goed aan gedaan om te kiezen (en bij die keus te blijven) voor de school waar Thomas nu op zit aangezien ik nog best veel tegengas heb gekregen de afgelopen weken. Nu, ik ben ervan overtuigd dat ik er goed aan heb gedaan aangezien ik dus 200% achter Freinet staat, maar het is niet plezant om continue je standpunt te moeten blijven verdedigen en het commentaar te moeten horen van de afstand en dat een school maar een school is.


    Dat snap ik, maar het is echt de moeite waard. Mijn ouders reden ook elke dag 20 minuten om me te brengen terwijl een goede school een paar straten verder lag. Zelfs nu ik al bijna 5 jaar niet meer op de lagere school zit, ga ik soms nog langs om iets te zeggen tegen de leerkrachten. Het is gewoon zo'n toffe sfeer en je laat er toch altijd iets achter (:

    Ik denk dat je een erg goede keus hebt gemaakt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat snap ik, maar het is echt de moeite waard. Mijn ouders reden ook elke dag 20 minuten om me te brengen terwijl een goede school een paar straten verder lag. Zelfs nu ik al bijna 5 jaar niet meer op de lagere school zit, ga ik soms nog langs om iets te zeggen tegen de leerkrachten. Het is gewoon zo'n toffe sfeer en je laat er toch altijd iets achter (:

    Ik denk dat je een erg goede keus hebt gemaakt!


    Je bent veel meer betrokken met elkaar. Ik merk dat nu ook als ouderzijnde. Ik heb vandaag pas m'n 2de dag achter de rug en ze doen precies alsof ik er al jaren kom, zo praten ze tegen me. Dat is plezant, want je wordt als ouder zijnde ook niet door de andere ouders buitengesloten. Zelfs op de oude school waar ik de jongste moeder was (de jongste na mij was al de 30 gepasseerd) en toch hoorde ik er ook gewoon bij.
    En met die kleine is dat exact hetzelfde. Alle ouders deden meteen de moeite om zijn naam te vragen en ik hoorde van een afstandje ze het alsnog enkele keren herhalen om het niet te vergeten. En die sfeer is hetzelfde met de lerares, precies alsof je dat mens al jaren kent. Het is echt plezant en de kleine was gisteren helemaal hysterisch toen ik wegging en vandaag stond hij alweer te springen dat ik weg moest gaan :'D

    En eindelijk een echte voorstander voor m'n keus betreft school :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Je bent veel meer betrokken met elkaar. Ik merk dat nu ook als ouderzijnde. Ik heb vandaag pas m'n 2de dag achter de rug en ze doen precies alsof ik er al jaren kom, zo praten ze tegen me. Dat is plezant, want je wordt als ouder zijnde ook niet door de andere ouders buitengesloten. Zelfs op de oude school waar ik de jongste moeder was (de jongste na mij was al de 30 gepasseerd) en toch hoorde ik er ook gewoon bij.
    En met die kleine is dat exact hetzelfde. Alle ouders deden meteen de moeite om zijn naam te vragen en ik hoorde van een afstandje ze het alsnog enkele keren herhalen om het niet te vergeten. En die sfeer is hetzelfde met de lerares, precies alsof je dat mens al jaren kent. Het is echt plezant en de kleine was gisteren helemaal hysterisch toen ik wegging en vandaag stond hij alweer te springen dat ik weg moest gaan :'D

    En eindelijk een echte voorstander voor m'n keus betreft school :3


    Haha wat schattig ^^
    Nee echt, je moet nooit twijfelen aan de keus die je gemaakt hebt. Ook de kinderen die ik daar heb leren kennen, zijn nu nog steeds erg goede vrienden van me. Natuurlijk zullen er hier en daar wat problemen zijn, dat is onvermijdelijk. Maar ik denk echt dat ik er voor een groot deel bespaard van ben geweest, als ik de verhalen hoor van anderen die naar een gewone school gingen.
    Creativiteit is btw ook een heel grote troef in de freinet scholen. Ik heb thuis echt nog dozen vol met werkjes en tekeningen :3

    Wat ik eigenlijk gewoon wil zeggen, is dat - wat de anderen ook zeggen - je een goede keus gemaakt hebt ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha wat schattig ^^
    Nee echt, je moet nooit twijfelen aan de keus die je gemaakt hebt. Ook de kinderen die ik daar heb leren kennen, zijn nu nog steeds erg goede vrienden van me. Natuurlijk zullen er hier en daar wat problemen zijn, dat is onvermijdelijk. Maar ik denk echt dat ik er voor een groot deel bespaard van ben geweest, als ik de verhalen hoor van anderen die naar een gewone school gingen.
    Creativiteit is btw ook een heel grote troef in de freinet scholen. Ik heb thuis echt nog dozen vol met werkjes en tekeningen :3

    Wat ik eigenlijk gewoon wil zeggen, is dat - wat de anderen ook zeggen - je een goede keus gemaakt hebt ^^


    Je wilt niet weten hoeveel tekeningen, schilderijen en knutselwerkjes ik op één jaar tijd heb meegekregen van de kleine. Ik heb begod geen idee waar ik alles heb moeten laten en weggooien vind ik zo zonde. Dus het ligt allemaal in een doos bewaard zodat ik het niet kwijtraak. Enkele dingen heb ik hier in de veranda of op de schouw staan aangezien dat echt keischattig is en ik er mega mama trots op ben zoals bijvoorbeeld het moederdag-cadeautje wat hij gemaakt had :3
    Dan nog een leuk flesje gevuld met water, gekleurd met crepepapier en dan daarna een bomvol glitters erin en schudden maar (: Keileuk gewoon om op de schouw te hebben staan :3 En zo nog van die dingen.

    Ik kijk nu ook al echt uit naar zijn vrije teksten wanneer hij begint met schrijven (hoopt stiekum dat hij ook een voorliefde voor schrijven gaat ontwikkelen :3)

    En ik ben nu echt even schrijven aan m'n wedstrijd verhaal aangezien ik een uur de tijd heb om het af te krijgen XD ik heb al 1 punt aftrek en wil er geen 2 XD maar ja, zal toch ook redelijk op tijd naar bed moeten dus dat is doorschrijven :P

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 22:19 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Wat ik wel grappig vind, is dat ik vaak kinderen tref op school die dan van een 'gewone' school komen en opeens helemaal openbloeien. Dan krijg je te horen van de ouders dat het niet goed ging, dat het elke dag een strijd was om ze op school te krijgen en dat ze nu doodgraag gaan en dat ze opeens wel kunnen leren. Maar dat heeft denk ik ook weer te maken met de kinderen zelf.

    Achja, ik zou zeggen, wacht gewoon nog lekker een hele lange tijd met moeder worden en doe eerst lekker je eigen ding (;


    Dat komt me eerlijk gezegd heel erg bekend voor. :'D Ik heb zelf namelijk twee maal op een 'normale school' gezeten (zes jaar basisschool en een halfjaar middelbaar), maar iedere keer ben ik weer weggevlucht naar de vrije school. Het duurde daar wel telkens weer een paar maanden voordat ik echt mezelf weer was, aangezien ik gewoon gewend was om iedereen van me af te bijten voor mijn eigen bestwil, maar nu gaat het juist ontzettend goed. En ik ben niet de enige bij wie het zo gelopen is. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb eigenlijk ITC maar ik ga lekker schrijven :Y)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 11:29 ]


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik heb eigenlijk ITC maar ik ga lekker schrijven :Y)


    Zit ook in de les. Heel hard aant werken...
    Aan alles behalve opletten xD
    Oh, wat stout, laatste les voor het examen. Nou ja, ik zit er toch, da's al beter als meer dan de halve klas...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Zit ook in de les. Heel hard aant werken...
    Aan alles behalve opletten xD
    Oh, wat stout, laatste les voor het examen. Nou ja, ik zit er toch, da's al beter als meer dan de halve klas...

    Haha :'D
    Mijne was haar stem kwijt, dus ze kon er toch niks van zeggen :Y)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Haha :'D
    Mijne was haar stem kwijt, dus ze kon er toch niks van zeggen :Y)


    Stem kwijt, hilarsich xD
    Heb da ook wel eens voor, en of ge kunt da vreselijk vinden, of ge lacht der mee en gebaart, schrijft en maakt er een hilarische tijd van
    Mn record stem kwijt zijn is een week, wie biedt meer? :P


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb Zaterdag pas weer tijd om te schrijven.>.<


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb dus geen idee of dit dus hier moet of in het Q-writer topic geplaatst maag worden, mar voor de zekerheid doe ik het hier.
    Op school hebben ze dus een soort schoolkrant (de Rippertipse Gazet) en daarin doen ze dus altijd van die voorstelartikeltjes van de nieuwe kindjes. Ik heb dus een vragenlijstje meegekregen, maar er stond ook in dat je totaal iets anders mag schrijven als je dat wilt. En natuurlijk schrijf ik graag dus ik heb natuurlijk iets geschreven. Ik zou dus graag even jullie mening willen weten over dat stukje. Niet dat het perfect moet zijn ofzo, maar ik suck eigenlijk behoorlijk in van die voorstelstukjes opmaken en ik wil eerst jullie mening wat weten voor ik het doorstuur via de mail :'D


    Hoi iedereen,
          Ik ben dus Thomas en wordt 21 Januari vier jaar oud. Mijn papa, mama en ik wonen sinds de kerstvakantie in Munsterbilzen en daarom ben ik van school moeten veranderen. Mijn oude Freinetschool ligt namelijk in Lille en dat is toch net iets te ver weg om iedere dag naartoe te rijden met de auto.
          Ik zit in het jongste kleuterklasje en ik heb het al vanaf de eerste dag reuze naar m’n zin. Natuurlijk vond ik het de eerste dag ontzettend eng en wilde ik heel graag terug met mijn mama mee naar huis, maar de juf en de andere kindjes maakten algauw dat ik me thuis voelde in de klas. Niet tegen mama zeggen, maar stiekem heb ik haar niet eens echt gemist. Al was ik natuurlijk wel superblij dat ze me weer kwam ophalen.
          Ik ben helemaal dol op de tekenfilm ‘Cars’ en ik heb dan ook veel spulletjes daarvan. Toch speel ik ook ontzettend graag met van die graafmachientjes en heel soms mag ik zelfs eventjes bij papa in het grote graafmachine zitten. Tekenen en knutselen vind ik ook heel leuk om te doen en dan vooral om de lijm in m’n haar te smeren in plaats van op het papier.
          Stilzitten doe ik ook niet bepaald en ik wil altijd bezig zijn. Verder weet ik niet echt wat ik nog moet vertellen dus ik ga het hierbij laten.
          O ja, misschien is het handig om te weten dat mijn papa Danny heet en mijn mama Justine.
    Dikke knuf,
    Thomas

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 11:01 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik moet al twee dagen nog maar 21 woorden en dan heb ik 42K gehaald, maar ik heb totaal geen inspiratie. Misschien gaat het vanavond lukken (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Merrow schreef:
    Ik heb dus geen idee of dit dus hier moet of in het Q-writer topic geplaatst maag worden, mar voor de zekerheid doe ik het hier.
    Op school hebben ze dus een soort schoolkrant (de Rippertipse Gazet) en daarin doen ze dus altijd van die voorstelartikeltjes van de nieuwe kindjes. Ik heb dus een vragenlijstje meegekregen, maar er stond ook in dat je totaal iets anders mag schrijven als je dat wilt. En natuurlijk schrijf ik graag dus ik heb natuurlijk iets geschreven. Ik zou dus graag even jullie mening willen weten over dat stukje. Niet dat het perfect moet zijn ofzo, maar ik suck eigenlijk behoorlijk in van die voorstelstukjes opmaken en ik wil eerst jullie mening wat weten voor ik het doorstuur via de mail :'D


    Hoi iedereen,
          Ik ben dus Thomas en wordt 21 Januari vier jaar oud. Mijn papa, mama en ik wonen sinds de kerstvakantie in Munsterbilzen en daarom ben ik van school moeten veranderen. Mijn oude Freinetschool ligt namelijk in Lille en dat is toch net iets te ver weg om iedere dag naartoe te rijden met de auto.
          Ik zit in het jongste kleuterklasje en ik heb het al vanaf de eerste dag reuze naar m’n zin. Natuurlijk vond ik het de eerste dag ontzettend eng en wilde ik heel graag terug met mijn mama mee naar huis, maar de juf en de andere kindjes maakten algauw dat ik me thuis voelde in de klas. Niet tegen mama zeggen, maar stiekem heb ik haar niet eens echt gemist. Al was ik natuurlijk wel superblij dat ze me weer kwam ophalen.
          Ik ben helemaal dol op de tekenfilm ‘Cars’ en ik heb dan ook veel spulletjes daarvan. Toch speel ik ook ontzettend graag met van die graafmachientjes en heel soms mag ik zelfs eventjes bij papa in het grote graafmachine zitten. Tekenen en knutselen vind ik ook heel leuk om te doen en dan vooral om de lijm in m’n haar te smeren in plaats van op het papier.
          Stilzitten doe ik ook niet bepaald en ik wil altijd bezig zijn. Verder weet ik niet echt wat ik nog moet vertellen dus ik ga het hierbij laten.
          O ja, misschien is het handig om te weten dat mijn papa Danny heet en mijn mama Justine.
    Dikke knuf,
    Thomas


    Juus toch, het is 'ik word'! :'D Nee, maar even serieus; ik vind het echt ontzettend schattig. (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Merrow schreef:
    Ik heb dus geen idee of dit dus hier moet of in het Q-writer topic geplaatst maag worden, mar voor de zekerheid doe ik het hier.
    Op school hebben ze dus een soort schoolkrant (de Rippertipse Gazet) en daarin doen ze dus altijd van die voorstelartikeltjes van de nieuwe kindjes. Ik heb dus een vragenlijstje meegekregen, maar er stond ook in dat je totaal iets anders mag schrijven als je dat wilt. En natuurlijk schrijf ik graag dus ik heb natuurlijk iets geschreven. Ik zou dus graag even jullie mening willen weten over dat stukje. Niet dat het perfect moet zijn ofzo, maar ik suck eigenlijk behoorlijk in van die voorstelstukjes opmaken en ik wil eerst jullie mening wat weten voor ik het doorstuur via de mail :'D


    Hoi iedereen,
          Ik ben dus Thomas en wordt 21 Januari vier jaar oud. Mijn papa, mama en ik wonen sinds de kerstvakantie in Munsterbilzen en daarom ben ik van school moeten veranderen. Mijn oude Freinetschool ligt namelijk in Lille en dat is toch net iets te ver weg om iedere dag naartoe te rijden met de auto.
          Ik zit in het jongste kleuterklasje en ik heb het al vanaf de eerste dag reuze naar m’n zin. Natuurlijk vond ik het de eerste dag ontzettend eng en wilde ik heel graag terug met mijn mama mee naar huis, maar de juf en de andere kindjes maakten algauw dat ik me thuis voelde in de klas. Niet tegen mama zeggen, maar stiekem heb ik haar niet eens echt gemist. Al was ik natuurlijk wel superblij dat ze me weer kwam ophalen.
          Ik ben helemaal dol op de tekenfilm ‘Cars’ en ik heb dan ook veel spulletjes daarvan. Toch speel ik ook ontzettend graag met van die graafmachientjes en heel soms mag ik zelfs eventjes bij papa in het grote graafmachine zitten. Tekenen en knutselen vind ik ook heel leuk om te doen en dan vooral om de lijm in m’n haar te smeren in plaats van op het papier.
          Stilzitten doe ik ook niet bepaald en ik wil altijd bezig zijn. Verder weet ik niet echt wat ik nog moet vertellen dus ik ga het hierbij laten.
          O ja, misschien is het handig om te weten dat mijn papa Danny heet en mijn mama Justine.
    Dikke knuf,
    Thomas


    Sgattig! Hij is echt goed hoor :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Wiarda schreef:
    (...)

    Juus toch, het is 'ik word'! :'D Nee, maar even serieus; ik vind het echt ontzettend schattig. (bloos)


    Dat is echt lompigheid ten top :'D Gehe ik ga dat straks maar eens aanpassen en morgen op m'n gemak even doormailen met een foto :3 Nu eerst de kleine ophalen want ik zie dat het alweer kwart na 3 is XD
    Dus tot strakkies (K)

    Anyway bedankt voor je reactie, en jij natuurlijk ook Kat (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”