• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*




    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merrow schreef:
    In Nederland staat de voorjaarsvakantie als volgt in m'n agenda:
    Regio Noord en Midden: 16 februari t/m 24 februari
    Regio Zuid: 23 februari t/m 3 maart

    In Belgie heet het inderdaad de krokusvakantie XD

    Ik heb dus een ideale agende die dus zowel voor Nederland als voor Belgie aangeeft :'D


    De voorjaarsvakantie wordt bij ons ook wel de krokusvakantie genoemd hoor :P ik woon in het Noorden, ver van de grens verwijderd en ik heb het als krokusvakantie leren kennen ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Erebus schreef:
    (...)

    De voorjaarsvakantie wordt bij ons ook wel de krokusvakantie genoemd hoor :P ik woon in het Noorden, ver van de grens verwijderd en ik heb het als krokusvakantie leren kennen ^^


    Wij mogen het op school geen krokusvakantie noemen, pff
    Alle vakanties zijn van naam veranderd wegens provinciaal onderwijs, geen katholieke namen
    herfstvakantie
    wintervakantie (ipv Kerstvakantie)
    voorjaarsvakantie (ipv Krokus. Waarom is Krokus katholiek???)
    lentevakantie (ipv Paasvakantie)
    Dikke onzin vind ik...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Wij mogen het op school geen krokusvakantie noemen, pff
    Alle vakanties zijn van naam veranderd wegens provinciaal onderwijs, geen katholieke namen
    herfstvakantie
    wintervakantie (ipv Kerstvakantie)
    voorjaarsvakantie (ipv Krokus. Waarom is Krokus katholiek???)
    lentevakantie (ipv Paasvakantie)
    Dikke onzin vind ik...


    Op wat voor school zit jij dan? O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Erebus schreef:
    (...)

    Op wat voor school zit jij dan? O.o


    Provinciaal onderwijs, waar alle godsdiensten zijn toegestaan dus en er rekening mee wordt gehouden. Ook hoofddoeken enzo mogen. Verder wel een goeie school hoor, alleen van die kleine belachelijke dingen af en toe.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Provinciaal onderwijs, waar alle godsdiensten zijn toegestaan dus en er rekening mee wordt gehouden. Ook hoofddoeken enzo mogen. Verder wel een goeie school hoor, alleen van die kleine belachelijke dingen af en toe.


    Okay.
    Ik zit op een CSG-school. Christelijke Scholen Gemeenschap. Dat zal dus wel het verschil zijn ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hallo.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb buikgriep en dat is niet leuk (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb buikgriep en dat is niet leuk (no_chears)

    In gedachten ben ik bij je, haha. :].

    Nogmaals beterschap. (flower)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heel veel beterschap Bes <3
    Hopelijk word je snel beter, rust maar goed uit :Y).
    <3


    •*• Lululu •*•

    Wat voel ik me ineens geliefd (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Awh, dat had ik vorig jaar ook.:c
    Geen fruitsap drinken, geloof me.:'D
    Maar heel veel betreschap<3
    Rust maar lekker goed uit en schrijf lekker verder als dat kan.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Awh, dat had ik vorig jaar ook.:c
    Geen fruitsap drinken, geloof me.:'D
    Maar heel veel betreschap<3
    Rust maar lekker goed uit en schrijf lekker verder als dat kan.(:


    Het spijtige is dat ik net nu niet bezig ben aan een verhaal D: maar misschien kan ik mijn idee wel eens uitschrijven, dat is een goed idee ^^ dankje! En ik zal geen fruitsap drinken :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Erebus schreef:
    (...)

    Okay.
    Ik zit op een CSG-school. Christelijke Scholen Gemeenschap. Dat zal dus wel het verschil zijn ^^


    Nou niet echt hoor. Ik zit op de vrije school en wij noemen alle vakanties ook gewoon zo. Dus dan hebben wij herfstvakantie, kerstvakantie, voorjaars of krokusvakentie we zeggen het allebei en dan hebben wij mei vakantie, dat is in mei :) en we hebben zomervakantie.
    Maar goeed vrijeschool is lekker sovies haha
    Xxx


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    Frodo schreef:
    (...)

    Het spijtige is dat ik net nu niet bezig ben aan een verhaal D: maar misschien kan ik mijn idee wel eens uitschrijven, dat is een goed idee ^^ dankje! En ik zal geen fruitsap drinken :'D

    Doe dat.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Frodo schreef:
    Wat voel ik me ineens geliefd (bloos)

    We love you all <3


    •*• Lululu •*•