• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*




    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De kleine heeft dus gisterenaaf een Vtech V smile gekregen van z'n opa en oma, naast zo'n Vtech smile pocket. We hebben dus de Vtech v Smile aangesloten op de tv vandaag en hij vind het grandioos om continue door de microfoon te praten :'D Hoor je opeens uit z'n slaapkamer komen 'ik ben een sukkel' :'D
    Er zitten in ieder geval heel veel leuke en leervolle spelletjes bij (waaronder ook cars, wat de kleine dus helemaal geniaal vind :'D) om te leren tellen, rekenen, het alfabet, liedjes leren, kleuren en vormen herkennen en weet ik het wat er nog meer op die spelletjes te doen valt.

    Het is in ieder geval erg leuk om hem bezig te zien en ideaal met dit verrekt koude weer om hem wat bezig te houden (:
    Hopelijk valt er gauw genoeg sneeuw tegen woensdag, want dan gaan we gezellig naar domein Bovi om te gaan wandelen in de bossen en om daarna een lekkere warme chocomel te drinken en pannekoekjes te gaan eten :3
    En anders wordt het woensdag lekker middagje zwembad aangezien we van het gemeentehuis gratis zwembonnen hebben gekregen die tot maart geldig zijn ^_^ Het koude weer heeft zijn voordelen aangezien m'n vriend dus weerverlet heeft en niet hoef te gaan werken ^_^
    Vrijdag gaat de kleine lekker weekendje logeren bij mijn ouders en waarschijnlijk gaan we dan gezellig met z'n twee naar de bios (:

    En om deze post nog iets van nuttigheid te geven... Hebben nog meer mensen al leuke plannen voor in de loop van de week of komend weekend?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Frodo schreef:
    Ik heb buikgriep en dat is niet leuk (no_chears)


    oei, dat suckt. Heel veel beterschap (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Frodo: veel beterschap!

    @Juus: Haha, ik kan me voorstellen dat dat lachen is, maar goed dat sommige spelletjes ook nog leerrijk zijn ;) (en niet alleen vechtspelletjes zoals mn broer speelt. Oké, die is ook heel wat ouder natuurlijk)
    En nee, geen plannen. Studeren :( En ik dacht da de week na de examens vrij was, maar da hebben ze ook al afgeschaft. Zucht...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Merrow schreef:
    De kleine heeft dus gisterenaaf een Vtech V smile gekregen van z'n opa en oma, naast zo'n Vtech smile pocket. We hebben dus de Vtech v Smile aangesloten op de tv vandaag en hij vind het grandioos om continue door de microfoon te praten :'D Hoor je opeens uit z'n slaapkamer komen 'ik ben een sukkel' :'D
    Er zitten in ieder geval heel veel leuke en leervolle spelletjes bij (waaronder ook cars, wat de kleine dus helemaal geniaal vind :'D) om te leren tellen, rekenen, het alfabet, liedjes leren, kleuren en vormen herkennen en weet ik het wat er nog meer op die spelletjes te doen valt.

    Het is in ieder geval erg leuk om hem bezig te zien en ideaal met dit verrekt koude weer om hem wat bezig te houden (:
    Hopelijk valt er gauw genoeg sneeuw tegen woensdag, want dan gaan we gezellig naar domein Bovi om te gaan wandelen in de bossen en om daarna een lekkere warme chocomel te drinken en pannekoekjes te gaan eten :3
    En anders wordt het woensdag lekker middagje zwembad aangezien we van het gemeentehuis gratis zwembonnen hebben gekregen die tot maart geldig zijn ^_^ Het koude weer heeft zijn voordelen aangezien m'n vriend dus weerverlet heeft en niet hoef te gaan werken ^_^
    Vrijdag gaat de kleine lekker weekendje logeren bij mijn ouders en waarschijnlijk gaan we dan gezellig met z'n twee naar de bios (:

    En om deze post nog iets van nuttigheid te geven... Hebben nog meer mensen al leuke plannen voor in de loop van de week of komend weekend?

    Wat schattig <3


    •*• Lululu •*•

    Voor hem zo min mogelijk vechtspelletjes XD Ik vind het al erg zat dat hij het keigeweldig vind om dat te zien op tv en vol enthousiasme ernaar kijkt -.- Tegenwoordig zijn zelfs de meest 'onschuldige' tekenfilms nog met geweld. Hier staat dan ook voornamelijk vtm kazoom+ op. Je betaalt dan wel 5 euro extra in de maand voor een paar extra kinderzenders, maar wonderbaarlijk genoeg komt daar geen tot heel minimaal geweld op. Je ontkomt er alleen niet helemaal aan helaas en m'n vriend heeft de gewoonte om te zeggen van na half 7 is het tijd voor de volwassenen om tv te kijken.

    Zelf vind ik hem nog iets te jong voor die high tech prul en ik had al eens tegen m'n ouders gezegd dat ik er nog minstens een jaar mee wilde wachten voor ik zoiets voor hem wilde hebben, maarja, ouders he :'D en probeer het nu nog maar eens van hem af te pakken, dat kan ik dan ook weer niet want hij is er zo gelukkig mee XD
    Achja, ik bedenk maar zo, het zijn eigenlijk alleen maar leerzame spelletjes dus dat is al iets waard :'D

    Maar goed, ik ben ermee door want ben weer eens aan het rekken om aan het eten te beginnen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Voor hem zo min mogelijk vechtspelletjes XD Ik vind het al erg zat dat hij het keigeweldig vind om dat te zien op tv en vol enthousiasme ernaar kijkt -.- Tegenwoordig zijn zelfs de meest 'onschuldige' tekenfilms nog met geweld. Hier staat dan ook voornamelijk vtm kazoom+ op. Je betaalt dan wel 5 euro extra in de maand voor een paar extra kinderzenders, maar wonderbaarlijk genoeg komt daar geen tot heel minimaal geweld op. Je ontkomt er alleen niet helemaal aan helaas en m'n vriend heeft de gewoonte om te zeggen van na half 7 is het tijd voor de volwassenen om tv te kijken.

    Zelf vind ik hem nog iets te jong voor die high tech prul en ik had al eens tegen m'n ouders gezegd dat ik er nog minstens een jaar mee wilde wachten voor ik zoiets voor hem wilde hebben, maarja, ouders he :'D en probeer het nu nog maar eens van hem af te pakken, dat kan ik dan ook weer niet want hij is er zo gelukkig mee XD
    Achja, ik bedenk maar zo, het zijn eigenlijk alleen maar leerzame spelletjes dus dat is al iets waard :'D

    Maar goed, ik ben ermee door want ben weer eens aan het rekken om aan het eten te beginnen :'D

    Komt wel goed. Ik snap echt niet wat jongens leuk vinden aan vechtspelletjes.


    •*• Lululu •*•

    Merrow schreef:
    Voor hem zo min mogelijk vechtspelletjes XD Ik vind het al erg zat dat hij het keigeweldig vind om dat te zien op tv en vol enthousiasme ernaar kijkt -.- Tegenwoordig zijn zelfs de meest 'onschuldige' tekenfilms nog met geweld. Hier staat dan ook voornamelijk vtm kazoom+ op. Je betaalt dan wel 5 euro extra in de maand voor een paar extra kinderzenders, maar wonderbaarlijk genoeg komt daar geen tot heel minimaal geweld op. Je ontkomt er alleen niet helemaal aan helaas en m'n vriend heeft de gewoonte om te zeggen van na half 7 is het tijd voor de volwassenen om tv te kijken.

    Zelf vind ik hem nog iets te jong voor die high tech prul en ik had al eens tegen m'n ouders gezegd dat ik er nog minstens een jaar mee wilde wachten voor ik zoiets voor hem wilde hebben, maarja, ouders he :'D en probeer het nu nog maar eens van hem af te pakken, dat kan ik dan ook weer niet want hij is er zo gelukkig mee XD
    Achja, ik bedenk maar zo, het zijn eigenlijk alleen maar leerzame spelletjes dus dat is al iets waard :'D

    Maar goed, ik ben ermee door want ben weer eens aan het rekken om aan het eten te beginnen :'D

    Haha, ga dan maar lekker aan de slag!
    Iemand die bezig is met zijn tentamens?(:
    Ik niet hoor, dat duurt nog wel een paar jaar.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik kan vanavond niet schrijven, we gaan uiteten...


    •*• Lululu •*•

    Merrow schreef:
    Voor hem zo min mogelijk vechtspelletjes XD Ik vind het al erg zat dat hij het keigeweldig vind om dat te zien op tv en vol enthousiasme ernaar kijkt -.- Tegenwoordig zijn zelfs de meest 'onschuldige' tekenfilms nog met geweld. Hier staat dan ook voornamelijk vtm kazoom+ op. Je betaalt dan wel 5 euro extra in de maand voor een paar extra kinderzenders, maar wonderbaarlijk genoeg komt daar geen tot heel minimaal geweld op. Je ontkomt er alleen niet helemaal aan helaas en m'n vriend heeft de gewoonte om te zeggen van na half 7 is het tijd voor de volwassenen om tv te kijken.

    Zelf vind ik hem nog iets te jong voor die high tech prul en ik had al eens tegen m'n ouders gezegd dat ik er nog minstens een jaar mee wilde wachten voor ik zoiets voor hem wilde hebben, maarja, ouders he :'D en probeer het nu nog maar eens van hem af te pakken, dat kan ik dan ook weer niet want hij is er zo gelukkig mee XD
    Achja, ik bedenk maar zo, het zijn eigenlijk alleen maar leerzame spelletjes dus dat is al iets waard :'D

    Maar goed, ik ben ermee door want ben weer eens aan het rekken om aan het eten te beginnen :'D


    Ach ja, grootouders, die kunnen vaak niet stoppen met dingen voor 'de klein mannen' te kopen. Kan ik van meespreken, mn ouders werden vroeger op den duur kwaad op mij en mn broer als bomma weer eens iets gegeven had. We mochten niks meer vragen! Probleem is dat we dat ook niet deden xD Onder elkaar bezig zijn over iets dat we niet kregen, een paar uur later had bomma het voor onze neus gezet xD Of 'bomma, gij had da of da toch hé'. En dan was da toch wel ni kapot zeker... nieuwe gaan kopen!
    En nu nog eigenlijk, ik ga me haar shoppen ipv met mn moeder of vriendinnen omdat zij dat toch oh zo graag doet... En omdat ik dan alles krijg zonder een cent uit te geven, zelfs de duurste dingen. Ik krijg onder mn voeten als ik dan alleen een goedkoop kleedje wil :P

    Tja, geweld, waar zie het niet? Mij doet het zelfs nog amper wat, oorlogsbeelden op tv enzo, terwijl ik op zich best gevoelig ben tegenover veel mensen die ik ken. Een bomaanslag op een presidentsgebouw? Pff, ze doen maar, ver van mn bed. Alleen grote dingen in eigen land of dingen met kinderen raken me soms nog... Eigenlijk echt wel erg, ik weet het, maar wat doe je eraan? Je ziet niets anders meer... Maar kijken voor het geweld doe ik ook niet, al zit er in sommige goeie films toch ook heel wat van in...

    Ik zeur


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Ach ja, grootouders, die kunnen vaak niet stoppen met dingen voor 'de klein mannen' te kopen. Kan ik van meespreken, mn ouders werden vroeger op den duur kwaad op mij en mn broer als bomma weer eens iets gegeven had. We mochten niks meer vragen! Probleem is dat we dat ook niet deden xD Onder elkaar bezig zijn over iets dat we niet kregen, een paar uur later had bomma het voor onze neus gezet xD Of 'bomma, gij had da of da toch hé'. En dan was da toch wel ni kapot zeker... nieuwe gaan kopen!
    En nu nog eigenlijk, ik ga me haar shoppen ipv met mn moeder of vriendinnen omdat zij dat toch oh zo graag doet... En omdat ik dan alles krijg zonder een cent uit te geven, zelfs de duurste dingen. Ik krijg onder mn voeten als ik dan alleen een goedkoop kleedje wil :P

    Tja, geweld, waar zie het niet? Mij doet het zelfs nog amper wat, oorlogsbeelden op tv enzo, terwijl ik op zich best gevoelig ben tegenover veel mensen die ik ken. Een bomaanslag op een presidentsgebouw? Pff, ze doen maar, ver van mn bed. Alleen grote dingen in eigen land of dingen met kinderen raken me soms nog... Eigenlijk echt wel erg, ik weet het, maar wat doe je eraan? Je ziet niets anders meer... Maar kijken voor het geweld doe ik ook niet, al zit er in sommige goeie films toch ook heel wat van in...

    Ik zeur


    Grootouders.. understatement of the year :'D whaha ik had gehoopt dat het wat zou minderen van zodra ik neefjes zou hebben, maar helaas, m'n ma blijft Thomas verwennen tot en met. Eerste klein kindje en daarbij is de band die ik en m'n vriend met m'n ouders hebben, totaal anders - hechter - als die van m'n ouders met m'n broertje en diens vriendin. Zoiezo moeten ze haar al niet en tja, ik kan ze geen ongelijk geven daarin :'D
    Ze proberen geen onderscheid te maken tussen hun kleinkinderen, maar je merkt toch dat Thomas een streepje voor heeft. Misschien ook omdat we mijn ouders - mijn ma vooral toch - ook bij de zwangerschap hebben betrokken en m'n ma is ook al eens meegeweest naar de gynecoloog om het hartslagje te luisteren en voor de echo's. Ze was na mij en Danny ook de eerste die Thomas vasthield en al die dingen was zo niet bij die kleine van m'n broertje. Ze mocht dan ook aan m'n buik voelen wanneer de kleine schopte (iedereen in m'n omgeving trouwens) en bij m'n schoonzusje was dat niet, en dat doet ook veel. Het is echt iets speciaals om zijn klein hummeltje te voelen schoppen in een moeders buik. Mijn twee zusjes van m'n vriend glunderden ook altijd helemaal als ze hun neefje voelde schoppen :3 Heel raar, maar dat maakt toch een soort band.
    Ik zeg vaak zat tegen m'n ma van dat ze dat niet kan maken, maar ze blijft continue cadeautjes en spulletjes kopen voor Thomas. Die van m'n broertje krijgt ook wel, maar bij lange niet zoveel als Thomas.

    Gehe jij bent evil :'D maar groot gelijk, zolang het kan nog profiteren. En daarbij, oma's doen dat echt gewoon graag (over het algemeen toch XD). Daar zijn het nu eenmaal oma's voor :'D

    Als ik het met geweld op tv wat kan inperken, doe ik dat, maarja, je houdt het nu eenmaal niet tegen. Het enigste waar ik nooit tegen kan is inderdaad als er kinderen mee gepaard gaan, maar verder heb ik er zelf geen problemen mee. Ik ken alleen m'n kleine, die doet en zegt dus alles na. M'n vriend had dus 's avonds dat new kids nitro opgezet en ik had hem al gewaarschuwd van doe dat nou pas als die kleine slaapt. Hij heel koppig en eigenwijs, tot de kleine opeens heel de tijd iedere zin afsloot met 'kut' en papa opeens begon uit te maken voor 'homo' :'D toen was het rap gedaan met de film xD Danny ziet niet gauw in of iets kwaad kan of niet en daar ontstaan nog weleens discussies over. Hij vind dat ik weer te rap panikeer en overdrijf :'D
    Zo zaten we enige tijd geleden bij zijn tante en oom en daar stond ook een film op. Zo'n hele oude horror wat dus nergens op trekt en te belachelijk voor woorden is. Ik had dus gezegd dat het overgezet moest worden, voor de kleine. En iedereen (ook tante en oom) beweerde dat het gaan kwaad kon. Jaja, papa is er 's avonds op terug gekomen omdat z'n zoon niet durfde te gaan slapen, bang voor het grote monster. Ik heb zeker vier nachten afgezien met het arme kind, en dat omdat niemand naar me luistert.

    Ik ben een echte die-hard betreft actie, geweld en horror, maar ik mijd het echt voor de kleine. Kinderfantasie is namelijk niet het meest gemakkelijke om mee om te gaan. Probeer een kind maar eens wijs te maken dat er geen monster in de kast of onder zijn bed zit... Als ze dat eenmaal in hun hoofd gehaald hebben, is het lastig om ze van iets anders te overtuigen. En daarbij zie ik het niet zitten als hij dus een vechtscene nadoet op school :'D

    En ik zeur eveneens :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Allemaal lange berichten hier.:'D
    Ik ben aan het brainstormen.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb mijn rapport gekregen. >.<


    •*• Lululu •*•

    Ik ben echt zo opgelucht. :'D Ik had gedacht dat alle plaatsen voor snuffelstages bij het winkelcentrum in de buurt wel bezet zouden zijn, maar ze hadden nog een plaatsje voor me bij de Bart Smit! ^^ Niet echt mijn favoriete winkel, maar ach, ik vind het niet slecht. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wel, het is op de plek waar je wilt zijn.(:
    Hoe lang duurt de snuffelstage?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Muziek zorgt altijd voor inspiratie.


    •*• Lululu •*•