• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*




    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De eerste keer dat ik meteen een idee heb bij het zien van een opdracht. Justine, wat een geweldige opdracht voor je schrijfwedstrijd!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    *mijn hart dat breekt*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Memoria schreef:
    Wel, het is op de plek waar je wilt zijn.(:
    Hoe lang duurt de snuffelstage?(:

    Hij duurt twee weken (min twee dagen, door Pasen en een presentatie die ik over de stage moet houden). In die twee weken moet ik dan iedere dag ongeveer zes uur werken. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hebben jullie ook wel eens dat je veel te veel in je verhaal gaat zitten en daardoor allemaal stukjes schrijft die pas veel later te pas komen en daardoor maar niet aan het volgende hoofdstuk toekomen? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Hebben jullie ook wel eens dat je veel te veel in je verhaal gaat zitten en daardoor allemaal stukjes schrijft die pas veel later te pas komen en daardoor maar niet aan het volgende hoofdstuk toekomen? :'D

    Dat heb ik heel vaak, ja. Ik vind dat echt vervelend, want soms wil ik gewoonweg direct door en dat lukt dan niet door die drang. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat heb ik heel vaak, ja. Ik vind dat echt vervelend, want soms wil ik gewoonweg direct door en dat lukt dan niet door die drang. :'].

    Precies, dan wil je gewoon zo snel mogelijk doorschrijven naar die stukjes zodat je ze ook echt mag schrijven, maar dan lukt het weer niet omdat je die stukjes zo graag op papier wilt zetten. Ugh, schrijven is moeilijk. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Hebben jullie ook wel eens dat je veel te veel in je verhaal gaat zitten en daardoor allemaal stukjes schrijft die pas veel later te pas komen en daardoor maar niet aan het volgende hoofdstuk toekomen? :'D


    Ja, dat ken ik wel. Ik schrijf ze dan ook altijd gewoon al. Ik heb een verhaal liggen waarvan ik begonnen ben met het eerste hoofdstuk, waar ik pas zo'n 1000 woorden voor heb, maar ik heb al meer dan 8000 woorden geschreven aan stukjes die nog lang niet aan bod zijn. Nou scheelt het natuurlijk dat ik het niet op Q heb staan, dus dan is het niet zo erg, maar als je lezers hebt die op een nieuw stukje wachten, kan ik me voorstellen dat het vervelend is. x]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Ja, dat ken ik wel. Ik schrijf ze dan ook altijd gewoon al. Ik heb een verhaal liggen waarvan ik begonnen ben met het eerste hoofdstuk, waar ik pas zo'n 1000 woorden voor heb, maar ik heb al meer dan 8000 woorden geschreven aan stukjes die nog lang niet aan bod zijn. Nou scheelt het natuurlijk dat ik het niet op Q heb staan, dus dan is het niet zo erg, maar als je lezers hebt die op een nieuw stukje wachten, kan ik me voorstellen dat het vervelend is. x]


    Ik ook, ik zet ze gewoon in een apart document :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Wiarda schreef:
    Hebben jullie ook wel eens dat je veel te veel in je verhaal gaat zitten en daardoor allemaal stukjes schrijft die pas veel later te pas komen en daardoor maar niet aan het volgende hoofdstuk toekomen? :'D


    Nee dat heb ik niet. ik heb eerder dat ik heel veel nieuwe iedeeen heb voor allemaal nieuwe verhalen.


    "There is no such thing as fat girl. Every girl is beautiful on her own way" ~Niall Horan

    Wiarda schreef:
    Hebben jullie ook wel eens dat je veel te veel in je verhaal gaat zitten en daardoor allemaal stukjes schrijft die pas veel later te pas komen en daardoor maar niet aan het volgende hoofdstuk toekomen? :'D

    Herkenbaar. c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Roche schreef:
    (...)
    Herkenbaar. c:


    •*• Lululu •*•

    SweetNiallx schreef:
    (...)

    Nee dat heb ik niet. ik heb eerder dat ik heel veel nieuwe iedeeen heb voor allemaal nieuwe verhalen.


    Ikke ook. Verhalenteller staat over de twintig. Erg hé...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Ikke ook. Verhalenteller staat over de twintig. Erg hé...

    Wow.Waar haal je dat allemaal vandaan?


    •*• Lululu •*•

    Ik heb een vraagje:
    Zou ik misschien jullie namen mogen weten?(:
    Voor mijn nieuwe verhaal kan ik moeilijk namen verzinnen, maar het lijkt me leuk om jullie namen te gebruiken.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik heb een vraagje:
    Zou ik misschien jullie namen mogen weten?(:
    Voor mijn nieuwe verhaal kan ik moeilijk namen verzinnen, maar het lijkt me leuk om jullie namen te gebruiken.:3

    Mijne weet je. Maar volgens mij komt mijn naam er al in voor (krul)


    •*• Lululu •*•