• Vijf jongeren [2 jongens en 3 meisjes] dansen hun hele leven al. Sinds 5 jaar geleden zijn ze samen een dansgroep, onder leiding van hun docent.
    Drie weken geleden is een van de leden vermoordt. De dader is bekend, niet gevat. Vooral uit op het leven van de anderen.
    Ze leven naar elkaar toe en hebben last van het enorme verdriet dat op hun schouders rust. De docent probeert hen erdoor te helpen, wat moeilijker lijkt dat gedacht.
    Wat als de dader van de moord op de dag van de jaarlijkse voorstelling andere plannen heeft dan een gezellige show?
    Valt de groep uiteen of houden de noten van hun lied hen bij elkaar?

Rollen:

Meisjes:
    - # Elizabeth 'Ellie' Esmée O'Pry ~ Clock
    - # Calliope ‘Callie’ McDroozy ~ Rider

Jongens:
    - # Jonathan Hojem McBright ~ Sinistra
    - # Daniel Cameron Vartanian ~ Shooter

Docent:
    - # Milenka Popova ~ Sylvesti

Slachtoffer:
    - # Maia O'Pry ~ Anguish

Moordenaar:
    - # Valerio Javier Middleton ~ Sinistra

Regels:
    # Minimum 4 regels.
    Er wordt oop gelet op extra enters!Meer mag natuurlijk!
    # 16+ mag.
    Daaronder wordt alles verstaan. Hou het wel netjes.
    # Géén eendags rpg.
    Je hoeft niet ervaren te zijn. Doe toch je best.
    # Sluit niemand uit etc.
    Praat met meerdere personen!
    # LET OP SPELLING EN ANDER DINGEN.
    Leestekens, woorden en andere.
    # Eén personage per account.

Invullen!

Rol:
    Volledige naam: [Tweede naam hoef niet persé.]
    Leeftijd: [Tussen 13-17 leerlingen. De rest maakt niet uit.]
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto+beschrijving]
    Extra:

BEGIN:
    Over dertig minuten begint de eerste dansles na de kerstvakantie. De leerlingen hebben wel gedanst, maar de docente komt nu weer lesgeven. Op dit moment is iedereen gewoon nog thuis en maakt zich klaar om te vertrekken. Flitwick, Orlando [ben zijn naam vergeten. Dat gaat nog vaker gebeuren...], is plannen aan het maken. Over circa een maand gaat de moord plaatsvinden. Nu verloopt alles echter nog rustig.

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 8:26 ]

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

|| Ik speel wel even dat Daniel naar de algemene keuken gaat om wat te eten voor Ellie te halen, dan ziet Ellie ook niet dat Daniel bij haar is wanneer Maia wordt vermoord. ||

Daniel Cameron Vartanian ||

'Dit is niet juist, Daniel. Dat weet jij even goed als ik. Maar toch geniet ik van elk volmaakt cirkeltje dat jij op mijn huid vormt en geniet ik van elke blik en glimlach die jij me gunt,' fluister Ellie dan uiteindelijk, waar ze nog achteraan laat volgen, 'ik hou van je.' Het warme gevoel dat gedurende de gehele middag in mijn buik rond heeft gezweed verspreid zich nu over mijn complete lichaam en brengt mijn vertrouwde glimlach weer terug op mijn gezicht. 'Ik ook van jou Ellie,' fluister ik dan even zacht terug, waarna ik mijn geicht terug trek uit haar haren en opnieuw glimlachend naar haar ogen kijk. Kort belanden mijn lippen even op haar voorhoofd, voor een lichte - tedere kus, waarna ik opsta en Ellie daarin mee omhoog trek. Vastberaden zet ik haar op haar voeten neer en tik even tegen haar neus. 'Waar zijn mijn manieren? Mijn gasten niet wat te eten en te drinken geven wanneer het al zo laat is,' grinnik ik dan zacht terwijl ik even door de kamer kijk. 'Ik zal wat voor je halen kleintje, ga maar ergens zitten ; ik kan je vertellen dat het bed - hoe raar dat ook klinkt - waarschijnlijk het schoonst is.' Even glimlach ik verontschuldigend, meisjes zoals Ellie kwamen namelijk nooit op mijn kamer, de meisjes die er wel kwamen hadden zo'n behandeling niet nodig want waren zelf niets beter gewend dan de rotzooi die mijn kamer moest voorstellen. Na nog een lichte kus op haar voorhoofd en een lichte streling over haar wang schiet ik de deur uit en dender de trap af naar beneden, waar zich de gemeenschappelijke keuken bevind en ga op m'n gemakje aan het rommelen in de keukenkastjes om iets te vinden wat goed genoeg is om voor Ellie neer te zetten.

[Flitwick, Anguish, go for it!]

[Hier stop ik zelfs mijn Potter Puppet Pals video voor. Ik zie nu pas dat Anguish al heeft gereageerd. Het is Maia he, niet Chase xd]

[ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 10:45 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[Eerst jij, omdat zij al gereageerd heeft!]

Hahahahahah, ik voel me nu extreem schuldig, maar ik moet over 9 minuten weg.8D voor twee/drie uurtjes.:x

everything, in time

Flitwick is offline en Anguish bijna, dus Shooter en ik kunnen wat verderdoen, niet?

[Sorry als het een beetje 16+ is qua beschrijving en zo... Anders klinkt het zo oppervlakkig...]
    Valerio Javier Middleton
    Ik kon het niet meer, ik kon het niet meer in houden. Mijn handen beefden zo verschrikkelijk, mijn hoofd bonkten en er suisde van alles door mijn oren. Ik drukte Maia tegen de muur en stond bijna tegen haar aan, terwijl ik langzaam mijn mes uit mijn zak haalde.
    'Hier om...' fluisterde ik zachtjes. Normaal zou er een gemene grijns op mijn gezicht staan, maar nu niet. Nu keek ik alleen maar naar haar nek. Ik drukte er een kus op en bleef mijn lippen om haar nek sluiten. Ik was linkshandig en daarom zat het mes in mijn linkerhand.
    Mijn hoofd leek te ontploffen terwijl ik mijn hand naar haar nek bracht. Ze kon niet weg, ik was hier behendig in.
    Langzaam zette ik het mes tegen haar huid aan. Het stond strak. Toen stroomde er een heel klein beetje bloed langs de zijkant van haar nek. Het stroomde daarna over haar kleren. Ik had geen slagader gesneden, dat wist ik zelf ook wel, want dan zou het te kort duren.
    Ik sneed nog meer in haar huid, het meest aan de linkerkant. Steeds meer bloed vloeide. Mijn handen zaten onder de rode vloeistof. Ik liet het langs mijn vingers glijden, over mijn polsen en keek er geobsedeerd naar. Mijn ogen sloot ik en ik rook aan mijn handen. De zoete geur van bloed drong mijn neus binnen en ik rilde. Dit was mijn obsessie. Mijn leven, wat ik altijd deed. Ik begon steeds feller met mijn mes bezig te gaan. Veel meer sneden kwamen in haar huid van haar nek, haar armen, handen, benen... Ik hoorde geruchten.
    'Lieve Maia, het spijt... Het spijt me zo. Ik houd van je. Ik zal je nooit vergeten. Het spijt me.' prevelde ik. Ik hield mijn mes klaar voor de laatste steek. Opeens hoorde ik geruchten. Ik kon het niet doen. Nog een keer keek ik Maia aan. Snel stak ik het mes in haar schouder, waarna bloed begon te stromen. Ik trok het mes er uit en rende weg. Toen ik rende, besefte ik pas wat ik gedaan had.
    Ik kwam aan in het bos waar ik ook was met Maia. Ik knielde neer bij een riviertje. Ik brak het mes doormidden en smeet het in de rivier. Mijn handen zaten onder het bloed van Maia, zweet en tranen van mij. Ik schreeuwde hard, mijn stem was schor en het deed zeer. Het kon me niks schelen.
    [Hij is aangepast zoals moest... (cat)]

[ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 12:21 ]

[Ik ben niet offline O.o Ik was een vet lang verhaal aan het typen. En nee Anguish, do not go, nu moet ik super lang wachten op een reactie van Maia! ):]

[Tss, weet je, maak ervan wat je wilt. Mij kan het niet schelen. Als jij zo pissig gaat doen, kan ik dat ook.]

[nvm, ik ga hem aanpassen, al weer muhaha (6)]

[ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 12:15 ]

[En toen moesten we wachten?]

Flitwick schreef:
    [En toen moesten we wachten?]

Ja...

|| Moet ik wachten op een post van Maia of wat? Want Daniel staat in de keuken. ||

|Ja, we wachten op Maia.|

(Hallootjes, jullie schrijven wel mooi met z'n viertjes hoor c; Ik lees het met plezier. Er was nog niet gereageerd door Jon op Callie toch? Of ben ik blind?)

Happy Birthday my Potter!