• Vijf jongeren [2 jongens en 3 meisjes] dansen hun hele leven al. Sinds 5 jaar geleden zijn ze samen een dansgroep, onder leiding van hun docent.
    Drie weken geleden is een van de leden vermoordt. De dader is bekend, niet gevat. Vooral uit op het leven van de anderen.
    Ze leven naar elkaar toe en hebben last van het enorme verdriet dat op hun schouders rust. De docent probeert hen erdoor te helpen, wat moeilijker lijkt dat gedacht.
    Wat als de dader van de moord op de dag van de jaarlijkse voorstelling andere plannen heeft dan een gezellige show?
    Valt de groep uiteen of houden de noten van hun lied hen bij elkaar?


    Rollen:

    Meisjes:
    - # Elizabeth 'Ellie' Esmée O'Pry ~ Clock
    - # Calliope ‘Callie’ McDroozy ~ Rider


    Jongens:
    - # Jonathan Hojem McBright ~ Sinistra
    - # Daniel Cameron Vartanian ~ Shooter


    Docent:
    - # Milenka Popova ~ Sylvesti

    Slachtoffer:
    - # Maia O'Pry ~ Anguish


    Moordenaar:
    - # Valerio Javier Middleton ~ Sinistra

    Regels:
    # Minimum 4 regels.
    Er wordt oop gelet op extra enters!Meer mag natuurlijk!
    # 16+ mag.
    Daaronder wordt alles verstaan. Hou het wel netjes.
    # Géén eendags rpg.
    Je hoeft niet ervaren te zijn. Doe toch je best.
    # Sluit niemand uit etc.
    Praat met meerdere personen!
    # LET OP SPELLING EN ANDER DINGEN.
    Leestekens, woorden en andere.
    # Eén personage per account.

    Invullen!

    Rol:
    Volledige naam: [Tweede naam hoef niet persé.]
    Leeftijd: [Tussen 13-17 leerlingen. De rest maakt niet uit.]
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [foto+beschrijving]
    Extra:

    BEGIN:
    Over dertig minuten begint de eerste dansles na de kerstvakantie. De leerlingen hebben wel gedanst, maar de docente komt nu weer lesgeven. Op dit moment is iedereen gewoon nog thuis en maakt zich klaar om te vertrekken. Flitwick, Orlando [ben zijn naam vergeten. Dat gaat nog vaker gebeuren...], is plannen aan het maken. Over circa een maand gaat de moord plaatsvinden. Nu verloopt alles echter nog rustig.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 8:26 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Happy New year allemaal (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ook van mij!


    Bowties were never Cooler

    [kan ik nog meedoen als het hulpje van de moordenaar ofzo?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    0o7 schreef:
    [kan ik nog meedoen als het hulpje van de moordenaar ofzo?]


    Nope, Valerio werkt alleen en de "moord" is al gepleegd. Sorry


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Daniel Cameron Vartanian ||

    Met mijn gezicht verborgen in mijn handen zit ik doodstil op een oude keukenstoel in mijn kamer, Ellie ligt diep onder dekens in mijn bed en lijkt wild te dromen - aan de geluiden en bewegingen op te maken. Wanneer ze schreeuwend overeind schiet laat ik mezelf op mijn knieën naast het bed vallen en sla mijn armen direct om haar lichaam, waarmee ik haar dicht tegen mijn naakte borst trek. Sussend laat ik een hand door Ellie's haren glijden, terwijl mijn andere opnieuw onzichtbare tekeningen begint te maken op de huid van haar arm. 'Stil maar kleintje, ik ben er, je bent alweer wakker,' fluister ik geruststellend, hopend dat ze niet direct aan Maia zou denken en weer zou beginnen te schreeuwen. Op de een of andere manier heb ik zelf het gevoel dat ik mee zou gaan schreeuwen, dat Maia naar mij had moeten luisteren en niet met Valerio mee had moeten gaan. Natuurlijk heb ik geen enkel hard bewijs tegen Valerio, maar het toeval zit me behoorlijk dwars - er zou geen enkele andere mogelijkheid voor verzonnen kunnen worden, maar op dit moment moet mijn aandacht uitgaan naar Ellie in mijn armen en niet naar het stuk verdriet dat waarschijnlijk ergens ligt na te genieten over de misdaad die hij heeft begaan.
    Zachtjes slik ik even en verslap mijn greep op Ellie's lichaam, waarna ik mezelf direct overeind laat schieten en mijn mobiele telefoon van tafel gris. Het nummer van Milenka is binnen twee seconden op mijn scherm verschenen wanneer ik de telefoon snel tegen mijn oor druk. Zoals ik had verwacht kreeg ik direct de voicemail, Milenka wilde nooit gestoord worden wanneer ze aan het dansen was, en begon ik als een gek te ratelen. 'Milenka, met Daniel, roep de rest bij elkaar over een uur in de danszaal, er is iets verschrikkelijks met Maia gebeurd...' Nadat ik het gesprek heb dicht geklikt loop ik direct weer op Ellie af en zak door mijn hurken, terwijl ik haar gezicht in mijn handen neem en haar strak in haar ogen aankijk. 'Ellie, we gaan zo naar de danszaal, hou je mooie koppie erbij kleintje,' fluister ik dan zacht, waarna ik mijn lippen zachtjes op de hare druk en mezelf even verlies in de zoen.

    || Gelukkig nieuw jaar allemaal! Sorry voor de late reactie maar vandaag en gisteren waren even twee hectische dagen! ||


    Milenka Popova
    Ik had alweer vroeg in de dansstudio gestaan om te oefenen. Het was lastig, en het moest perfect gaan, maar het voelde ook zo goed. Mijn telefoon lag uit in de hoek bij mijn tas en die van mijn danspartner. Wij hadden deze vrije dag afgesproken om extra te oefenen, omdat dit het eerste jaar was dat wij samen dansten. Ik draaide pirouette na pirouette en maate sprong na sprong. Na een uur of 3 tot 4 liet ik mezelf op de grond nast mijn tas zakken voor wat water en om te checken of ik berichtjes had. Mijn danspartner was even de zaal uit om te roken, ieuw, maar goed. Ik had een voicemail van daniel. Wat zou er zijn? Ik luisterde het korte berichtje af met grote ogen. Het moest wel heel ernstig zijn. Zijn stem was gebroken en hij wist hoe erg ik waarde hechtte aan mijn eigen dansen, dat hij dit eigenlijk nooit deed. Even keek ik naar de tijd. 45 minuten geleden... Mijn vingers vlogen vliegensvlug over het scherm om een berichtje naar iedereen te sturen: 'Kom allemaal naar de danszaal om kwart over 11. WEES ER OPTIJD! Heel belangrijk!' Ik verstuurde het en begon zo rap als ik kon mijn spitzen voor normale gympen om te wisselen. Ik gooide die met mijn mobiel in mijn tas en liep naar buiten, met mijn jas nog over mijn arm. Mijn partner keek me raar aan. "Er is hier heel ergs gebeurt, Diego. Ik moet echt weg." Hij knikte. "Ik breng je wel." zei hij, waar ik van op keek, maar ik vond het wel fijn. Ik stapte bij hem in de auto en hij reed letterlijk als een dolle naar de zaal, terwijl ik aanwijzingen gaf.


    Bowties were never Cooler

    Jonathan Hojem McBright
    Met mijn hoofd achter de krant verscholen hoor ik de muziek van de film die al zo vroeg op staat. Ik laat hem even zakken. Op de film zie je hoe de hoofdpersoon schaatst. Ik zucht.
    Waarom deed ik zoveel sporten? Ballet, schaatsen, snowboarden... Het was druk. Opeens trilde het mobieltje dat naast me lag. Ik nam nog een hap havermout terwijl ik verbaasd zag dat het van mevrouw Popova was. Snel las ik het bericht. Ik vloekte en stootte mijn havermout om over de krant. Ik lette er niet op. Snel drukte ik op de sneltoets voor Callie.
    'Cal, met Jon. Weet jij wat er gebeurd is? Milenka roept ons op.' Verwoed zocht ik naar mijn schoenen en probeerde de bende op tafel op te ruimen met een doekje.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    || Ik ben twee dagen naar Scheveningen dus weet niet zeker of ik kan reageren. ||


    Dit gaat toch niet doodlopen??


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Dit gaat toch niet doodlopen??

    Neen, maak je maar geen zorgen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Maar waarom reageert niemand? Sorry dat ik zo vreselijk ongeduldig ben. Ik kan niet naar beneden want daar ligt m'n moeder die ziek is en m'n broertje te slapen en het enige wat ik kan doen is in m'n kamer zitten. Sorry dat ik zeur en zo ):


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wees dan zo slim om een gb te plaatsen in het gastenboek van mensen die moeten reageren, daar heb je veel meer aan. :'D


    everything, in time

    (doe rustig. Ik heb hier niks te doen gehad en kan dus niet ruiken wanneer ik weer kan reageren. Bovendien heb je het pas gisteravond geplaatst en vandaag was ik zwemmen)


    Happy Birthday my Potter!

    || Allemaal gewoon chillen, iedereen heeft nog 'n leven naast Quizlet doet moet gewoon kijken wanneer hij/zij reageert, al duurt dat soms een dag of langer, boeeeeiend, dan zal er wel iets zijn wat belangrijker is ; wat ik voor de volle honderd procent begrijp. Gewoon blijven genieten van de RPG en de stukjes die je schrijft, als iedereen binnen een dag tien post plaatst zal het snel afgelopen zijn met de actie en wordt het niet meer leuk. Dus keep calm & relaaax. ||

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:06 ]


    Shooter schreef:
    || Allemaal gewoon chillen, iedereen heeft nog 'n leven naast Quizlet doet moet gewoon kijken wanneer hij/zij reageert, al duurt dat soms een dag of langer, boeeeeiend, dan zal er wel iets zijn wat belangrijker is ; wat ik voor de volle honderd procent begrijp. Gewoon blijven genieten van de RPG en de stukjes die je schrijft, als iedereen binnen een dag tien post plaatst zal het snel afgelopen zijn met de actie en wordt het niet meer leuk. Dus keep calm & relaaax. ||


    Gotta agree with this. Nu is het toevallig vakantie, maar zodra de school weer begint zal ik het echt veel drukker krijgen. Sowieso, die reacties komen vanzelf wel. (;


    everything, in time