• Er komt een nieuwe film aan, Winters Tale.
    6 jongens en meisjes zijn samen met de hele crew en de schrijver van het boek naar Noorwegen gegaan. Het zijn de acteurs. De film gaat over 12 jongeren die door speciale krachten in deze wereld gekomen zijn. Maar in deze RPG gaat het niet om de film, het gaat om de set. We zien niets over de film zelf, alleen over de jongeren die achter de schermen zitten en oefenen, lol maken, vriendschappen sluiten, proberen ook te leren, hun scripts in hun hoofd stampen, eten, slapen, dus eigenlijk een normaal leven leiden. Jullie zijn die jongeren. Misschien klinkt het nogal saai en simpel, maar ik heb het gevoel dat dit best een leuke RPG gaat worden.


    Regels
    * Rond de 7 regels, 5 is écht minimaal, er is geen max.
    * Het liefst ervaren spelers
    * Geen perfecte of "normale" personages, maak iets origineels
    * Maak geen posts over hoe je acteert, je mag wel er over praten of er een klein beetje over schrijven, maar hele posts over alleen je acteren en rol wil ik niet.
    * 16+ toegestaan, houd het netjes
    * Absoluut géén afgesproken liefdes of liefdes na 2 bladzijdes (bij wijze van spreke). Houd het realistisch, die liefdes die meteen opspelen in RPG's zijn dus niet realistisch.
    * Negeer niemand, probeer niet steeds met maar 1 iemand op te trekken. Probeer ook groepsgesprekken te houden bijvoorbeeld. Probeer ook te reageren op andermans posts, denk niet alleen aan jezelf.
    * Denk er aan, Noorwegen, Sneeuw!!! het kan dus niet dat ze lekker buiten gaan zwemmen of zo.
    * Heb veel plezier!! Vragen mag je altijd stellen (:
    * Ooc in [haakjes] oid.

    Jongens -6-
    – Adam Cain Palvin - Anguish
    – Gryffyn Robin Sanders - Flitwick
    – Zac Edward Smith - Coockies
    – Aramis Charles Johnson - Squib
    – Nick Mike Forthe - Firebolt
    - Beau Peter Brooks - Nessje

    Meisjes -6- VOL!
    - Hailey Williams - Rider
    - Melody Catherine Sanders - Sinistra
    - Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison - Kwijt
    - Zoë Aimée Palvin - Anguish
    - Rosalie Amy Angels - Coockies
    - Celeste Charlotte Bouvier Avoire

    Dingen over hun verblijf komt er aan!

    Huiskamer
    Zithoek
    Slaapkamer, 3 in een kamer. indeling maak ik.
    Badkamer, 1 per slaapkamer

    De acteer locatie:
    Bos
    Andere deel van het bos
    Dorp
    Geen idee hoe je dit moet noemen. Eh... vlakte? Heuvels?

    Wat je aan het begin van het topic ziet is het kamp waar de acteurs, actrices, cameraploeg, schrijver en de rest van de crew verblijft tijdens de opnames.

    BEGIN
    Je begint dat je aankomt bij het kamp en je je kamer op zoekt. Ik zal in mijn 1ste post een lijst van wie bij wie in de kamer komt. Jongens en meisjes zijn gescheiden. Je kent elkaar nog niet (op je familie na natuurlijk). Deze dag wordt er nog niet opgenomen, dat is pas 'morgen'.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Mijn topics (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Mijn topics. (: ]


    everything, in time

    {Mijn topics}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Luna schrijf jij eerste post? Je heet luna toch @Flitwick (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jij, weet dat ik op je wacht.
    Naar jouw hand in de mijne
    smacht.
    Ee stukje van een gedichtje dat ik schreef. Eigenlijk is dit een 'mijn topics' berichtje.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gryffyn Robin Sanders
    Met een grijns op mijn gezicht spring ik uit de luxe auto. Ik grijns als ik zie dat alles is bedekt met een hoop sneeuw. Yes. Ik loop samen met Melody het kamp in. Het ziet er heel erg gaaf uit. Dit was mijn eerste film! Het was Melody's tweede, op de twee reclamespotjes na, ze vond me vast een groentje. Wat kon het me ook schelen, ik was anderhalf jaar ouder dan Mel! Ik gooide wat sneeuw naar haar gezicht en ze gaf me gelijk een bak terug. Grijnzend liep ik verder. Ik liep het hoofdgebouw in. Daar hing een lijst met de kamerindelingen en ik bekeek het.

    KAMERINDELING
    Kamer 1 -Begane Grond-:
    Aurélie Jones
    Melody Catherine Sanders
    Katherine 'Kate' Amiëlle Dina Cecilya Meaghan McEllison

    Kamer 2 -Begane Grond-
    Aramis Charles Johnson
    Nick Mike Forthe
    Beau Peter Brooks

    Kamer 3 -Eerste Verdieping-
    Adam Cain Palvin
    Gryffyn Robin Sanders
    Zac Edward Smith

    Kamer 4 -Eerste Verdieping-
    Zoë Aimée Palvin
    Rosalie Amy Angels
    Celeste Charlotte Bouvier


    'Nou, ik ga naar mijn kamer, Mel.' zei ik en liep de trap op naar Kamer 3, mijn koffer meezeulend.

    Melody Catherine Sanders
    Samen met Gryff bekeek ik de lijst. Ik zat in kamer 1, dat bordje had ik zien hangen. Met mijn koffer en sporttas in mijn handen liep ik daarheen. Ik zette al mijn spullen op een van de bedden en liep weer naar buiten, op zoek naar andere mensen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ga zo weg daarom is Melody zo kort. En noem mij maar Luna, eigenlijk heb ik een andere naam maar die vind ik minder leuk. Veel mensen noemen me Luna dus (:]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aure Jones
    De chauffeur geeft me mijn koffer. Daarna begeleidt hij me tot aan de voordeur van het gebouw en neemt afscheid. Met mijn ene hand tegen de muur en de andere rond het handvat van mijn koffer geklemd, stap ik door de gang. Traag, maar trefzeker vervolg ik mijn weg. Totdat ik tegen een stoel opbots en bijna voorover val. Nadat ik gecontroleerd heb of er niemand op zit, ga ik erop zitten en luister. Stemmen galmen door de gang. Serieus gepraat, gegiechel en gekibbel. De koude die mij daarnet een indruk gaf van hoe het er hierbuiten moet uitzien, trekt langzaam weer uit mijn huid. Slechts mijn handen zijn nog ijsklopjes. Ik zie, zoals altijd, slecht zwart, alhoewel mijn ogen wijd opengesperd zijn. Het maakt me niet bang, alleen een beetje onzeker. Ik hoopte dat er iemand zou helpen mijn koffer en mezelf biven te krijgen.

    [Kan Melody haar helpen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    {Of Beau... Luna moet toch zo weg...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [doe beau maar. Jammer want ik wil wel. Maar anders pakt m'n moeder m'n mobiel af O.o]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Mijn topics)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rosalie Amy Angels

    Ik kijk uit het autoraam en zie overal sneeuw. Ik klem mijn handen om de gordel. Ik ga deze auto niet uit! Verderop zie ik mensen al uitstappen en sneeuwballen gooien. Ik klem mijn kaken op elkaar en ril. Beelden flitsen voor mijn ogen. Ik staar met grote ogen naar buiten. De kou was zelfs door de auto heen te voelen. Ik zucht diep.
    'Meisje je moet nu echt de auto uit.' Ik kijk de man hatelijk aan en bijt hard op mijn lip. Hij stapt uit en gooit mijn spullen uit de auto. Verontwaardigd kijk ik de man aan. 'Eruit,' zucht hij diep. Ik schud van nee. Hij opent mijn auto deur en pakt mijn pols. Voordat ik tegen kan stribbelen sta ik in de koud. Vlug pak ik mijn spullen vast en probeer zo snel mogelijk naar binnen te lopen. Doordat ik snel probeer te zijn glijd ik uit, recht op mijn kin. Ik vloek en het huilen staat me nader dan het lachen. Hoewel ik van acteren houd zou ik willen wensen dat ik in amerika ben. Ik krabbel overeind en loop vlug, maar voorzichtig naar binnen. Ik bijt hard op mijn lip en kijk op de lijst voor slaapkamers en vervolg mijn weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Beau Peter Brooks
    Vrolijk stap ik uit de taxi. Ik betaal en pak mijn koffers uit de achterbak. Ik stap door de witte poeder sneeuw en geniet van het geluid dat de sneeuw maakt als ik er op stap. Ik stop even om een sneeuwbal te maken en die zo ver mogelijk te gooien. Na een paar sneeuwballen pak ik mijn koffers weer. Als ik naar binnen loop zie ik een grote lijst tegen de muur. Ik trek mijn koffers met me mee en lees wat er op staat. De lijst met wie waar moet slapen! Ik loop naar kamer 2 en neem een bed in beslag. Ik gooi mijn koffers ernaast en open mijn laptop-tas. Ik start mijn laptop alvast en loop weer naar beneden. Ik kijk rond om te kijken wie er allemaal al is, zoveel zijn er nog niet. Ik zie de zithoek en loop naar haar toe. Ik plof op de bank en pak een tijdschrift. Grijnzend lees ik het stukje over de film waar we in gaan spelen, dit word vast leuk! Ik leg het tijdschrift weg en loop terug naar mijn kamer. Ik plof op mijn bed en log in op mijn laptop.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 17:43 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Beau Peter Brooks
    Vrolijk stap ik uit de taxi. Ik betaal en pak mijn koffers uit de achterbak. Ik stap door de witte poeder sneeuw en geniet van het geluid dat de sneeuw maakt als ik er op stap. Als ik naar binnen loop zie ik een meisje. Ik trek mijn koffers met me mee en ga naast haar staan. "Hoi, ik ben Beau. En wie ben jij?" Ik kijk haar grijnzend aan. Ze lijkt me wel aardig. Ik ga naast haar zitten en mijn oog valt op een lijst. "Ik ben zo terug..." Ik loop er naartoe en zie dat ik op kamer 2 overnacht. Ik zie ook dat Aure op 1 hoort. Ik loop terug en ga weer zitten. "Je moet je spullen op kamer 1 leggen, ik op kamer 2. Zal ik je helpen?" Ik sta alvast op en pak Aure's koffers. "Kom je mee?" Ik loop naar kamer 1 en zet de spullen van Aure ervoor. "Ik ga even naar mijn kamer, zie ik je straks weer beneden?" Ik loop met mijn koffers naar kamer 2 en bekijk de kamer eens goed. Het ziet er goed uit, moet ik zeggen.


    [Sorry, maar als jij zo gaat spelen, speel ik niet met jou. Je weet haar naam niet eens.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Clock schreef:
    (...)

    [Sorry, maar als jij zo gaat spelen, speel ik niet met jou. Je weet haar naam niet eens.]


    {Je kan er toch op reageren dat ze haar naam heeft gezegd, er is een regel waarop het niet is toegestaan dat je minder dan 5 regels mag schrijven. Ik heb geen zin om daarmee gezeik te krijgen en weg worden gestuurd. Je kan er toch gewoon op antwoorden, anders heb je ook minder dan 5 regels en dat is niet mogelijk. Snap je?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'