• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[fem?]

Axton
    Ik leunde even met mijn hand tegen haar wang en glimlachte.
    "Seattle it is. Bel me als je terug wilt." glimlachte ik en na een kus op haar lippen gedrukt te hebben, liet ik haar in de schaduw ergens in de drukke winkelstraat van Seattle verschijnen.

}laten we Brax en Josh meteen ook wakkerworden?{

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik ga even met mijn hand door mijn haar en stap de winkelstraat in. Ik let er op dat ik tegen niemand aanbots en loop de eerste winkel binnen. De goedkope winkels ben ik van plan te doen aangezien ik niet zo veel geld meer heb staan. Hm misschien moet ik na de vakantie maar eens een baan gaan zoeken.

[ok]

Axton
    Ik ging terug in de zetel liggen en keek verder naar het 'grappige' programma.
    "Komaan, dude, das gewoon achterlijk!" mompelde ik, toen een gast persé over een plank wou rijden met zijn fiets en natuurlijk omver viel...

}Joshua eerst?
    Of omgekeerd?{

[Brax dit keer?]

Braxlin
    Ik opende mijn ogen en keek recht naar de borstkas van Joshua. Ik gaapte even en trok me toen een klein beetje terug. Ik merkte dat ik mijn been tijdens het slapen achter het zijne had gehaakt en mijn arm om zijn middel gelegd. Ik grinnikte even zachtjes en legde mijn hoofd neer, terwijl ik naar zijn slapende gezicht keek.
    Die knappe, lieve, schattige cutie van mij.

Joshua
    Ik trek Braxlin zonder dat ik het besef of wakker word wat dichter tegen me aan.
    Ik nestel mijn gezicht in haar haren.

Braxlin
    Ik grinnikte even zachtjes en drukte een kusje op zijn wang.
    "Je bent een schatje, Josh." mompelde ik zacht en met een glimlach om mijn lippen.

[ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 20:21 ]

[axton vind Josh een schatje xd

Joshua
    Ik hoor iets ver weg en ik knipper verdwaast met mijn ogen en zie Braxlin's gezicht op maar een paar cm van het mijne.
    'Goedemorgen.' fluister ik iets hees.

Alexi
    Na een tijdje -zo'n uur of 4- heb ik gedaan en ben ik blij met mijn aankopen. Ik heb 6 shirt en 2 truis en dan nog wat kleedjes en andere spulletjes. Ik pak mijn gsm en bel naar Axton. 'He Ax ik wil naar huis.' Als zijn humeur verbeterd is kunnen we misschien uitgaan dan vraag ik oma en opa wel om even op de kleintjes te passen.

}het is absoluut mijn faaldag vandaag
    OFFICIEEL{
    Braxlin
    Hmm, wat een sexy hese stem.
    "Goedemorgen." antwoordde ik glimlachend en drukte een kusje op zijn lippen.

Axton
    Uiteindelijk had het programma mij toch aan het lachen gekregen. Na een uur of 4.
    Ik nam mijn gsm op. "Ik kom eraan." zei ik al wat vrolijker tegen Alexi en flitste naar haar. Ik sloeg snel mijn armen om haar heen en flitste terug naar de woonkamer.

Joshua
    Ik glimlach even door haar lippen. 'Wil je ontbijt?' vraag ik haar dan. Ik wil er best voor haar gaan maken.
    Ik trek haar weer dichter als een knuffelbeer.

Alexi
    Ik kijk hem aan in de woonkamer en zie dat hij een heel stuk vrolijker is. Ik zet mijn tassen in de zetel en sla mijn armen om zijn hals.
    'Zullen we uitgaan vanavond? Het is lang geleden en oma en opa vinden het vast niet erg om even te babysitten of je vader.'

Braxlin
    "Neuh. Heb nog geen honger en zeker geen zin om al uit bed te komen." glimlachte.
    "Je bent trouwens heel schattig als je slaapt." grinnikte ik en toen besefte ik me plots iets. "Oh, shit!" ik herinnerde met totaal niets meer van de film of wat er daarna gebeurd was. "Ik ben in slaap gevallen, eh?"

Axton
    "Ja, hoor. Maar..." ik wou zeggen dat we ze misschien best bij haar oma en opa deden, want dat mijn pa niet veel van kinderen wist, maar eigenlijk... Hij had ook wel voor mij kunnen zorgen... En ik durf te wedden dat ik veel moeilijker was dan die twee.
    "Nee... geen maar. Maakt niet uit. Kies jij maar waar ze heen gaan."

Joshua
    Ik geeuw even. 'Ja inderdaad.' mompel ik en leg mijn hoofd weer tegen het hare.
    'En hoezo ben ik schattig? Ik ben helemaal niet schattig.' mopper ik.

Alexi
    'Wel aangezien zij op hen passen terwijl wij naar Parijs gaan denk ik dat het eerlijker is als we nu je vader de kans geven om met zijn kleinkinderen bezig te zijn. Wil jij het hem vragen?' vraag ik zachtjes en ga in de zetel zitten.

[ik heb een ideetje xd -weer drama- Dit maal kan Alexi een misstap begaan door met een vreemde jongen in de club te zoenen terwijl ze dronken was en weet ik veel wat, en is Axton gekwetst en maakt hij het uit woede en verdriet uit zonder na te denken en laat haar achter, zij gaat naar haar oma en opa, en de volgende dag beseft hij dat het een grote fout was en blablabla xd]