• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Aurorea - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aurorea - Erin Naveen Lightwood

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 16:52 ]


    James - wezen

    Natuurlijk met Andrei nog even op Willow reageren, tot mijn grote irritatie. Ik wil alles zo snel mogelijk achter de rug hebben. "Ja, lieve schat, dat meen ik." Ik hoop maar dat ze aan die achterlijke toon hoort dat hij niet te vertrouwen is en ik dit doe om iedereen, nou ja Xavier en haar, te beschermen. Ik stel gelijk een ruil voor. Hierdoor kijkt hij terug naar mij op, zijn fronsende blik veranderd naar doortrapt en hij grijns ietwat duivels. "Hm, een ruil?" herhaalt hij dan, gniffelend, terwijl hij ietwat heen en weer ijsbeert, maar dan abrupt stopt om naar me om te kijken. "Hoe verlokkelijk dat ook klinkt: ik kan je niet vertrouwen, James. Zorg er maar voor dat ik weet dat je niet liegt."
    "Ik zal jullie wel met rust laten." hoor ik Willow dan zeggen en als ik even om kijk naar haar, loopt ze weg zonder naar mij te kijken. "Tot zo." zeg ik kortaf. Verdomme, ze snapt het dus mooi niet. Ik maak het later wel goed, dat zeker weten. Ik grom ietwat geïrriteerd omdat ik wat van deze situatie krijg en richt mijn vlammende blik dan op Andrei. "Best, dan niet. Dan houd ik dan domme wicht wel voor mezelf, plezierig genoeg." antwoord ik en ik probeer wat nonchalant te klinken, alsof het me maar weinig uitmaakt. Ik hoop echt niet dat Willow nu af staat te luisteren, want dan is het zo meteen helemaal mis. Natuurlijk meen ik die woorden dan ook niet echt.
    "Wat stel je dan voor, waar heb je zin in vandaan?" vraag ik en ik probeer mijn houding wat losser te krijgen. Ik weet hoe gewaagd Andrei en ik aan elkaar zijn, nog veel meer dan Athan en ik. Athan kan je makkelijk in een val laten lopen en vermoorden, Andrei is daar te slim voor. "Een weddenschap? Misschien een klein gevechtje?" Ik haal mijn schouders iets op en hoop dat hij voor de weddenschap kiest. Ik heb weinig zin om nu een gevecht aan te gaan met hem. "De inzet is duidelijk. Als ik win, maak je hem beter en krijg ik dat meisje." Ik wijs op het meisje op zijn schouder. "Als jij wint, krijg je hem en Willow."


    Your make-up is terrible

    Andrei / Lilith, wezen.
    “Ik zal jullie wel met rust laten.” Zegt Willow op een zachte toon en James kijkt even naar haar om, waardoor ik zijn blik volg en zacht grinnik. “Tot zo.” Zegt hij kortaf. Ik lik kort over mijn tanden heen, terwijl ik nadenk over hun houding naar elkaar toe, want als Willow echt zijn prooi is, zal hij haar heus niet zo gaan ruilen. Dan nog zijn woorden die hij kortaf naar haar uitspreekt, Willow ziet niet in wat hij probeert te doen waarschijnlijk. Ach, het zijn niet mijn zorgen.
    James gromt ietwat geïrriteerd en richt zijn vlammende blik op mij. “Best, dan niet. Dan houd ik dat domme wicht wel voor mezelf, plezierig genoeg.” Antwoord hij en hij klinkt alsof het hem weinig uitmaakt, maar waarom wilde hij dan niet dat ze erbij kwam? Des te meer reden om het haar te laten horen toch. Al wil ik dit nu ook snel op gelost hebben, ik begin namelijk ook langzamerhand geïrriteerd te raken van deze hele situatie. “Wat stel je dan voor, waar heb je zin in vandaag?” vraagt hij en probeert zijn houding wat losser te krijgen. “Een weddenschap? Misschien een klein gevechtje?” Hij haalt zijn schouders iets op en ik krijg een bedachtzame blik in mijn ogen.
    “De inzet is duidelijk. Als ik win, maak je hem beter en krijg ik dat meisje.” Hij wijst op het meisje over zijn schouder. “Als jij wint, krijg je hem en Willow.” Ik knik even een paar keren, maar dat alleen om over de deal na te denken en niet om er alvast op in te gaan, wat ik sowieso vast wel ga doen. Ik vind het erg leuk om gewaagd aan hem te zijn qua competitie en alles. Hoewel ik het gevecht wil kiezen, zal James vast winnen. Hij heeft die kracht en ondanks dat hij geen zin heeft in de situatie, zal hij vast zijn kracht optimaal te gebruiken. Voor een wezen ben ik ook wel redelijk sterk, in ieder geval sterker dan een mens, maar niet zo sterk als hem, dus is het logischer als ik voor de weddenschap kies.
    “Goed,” zeg ik dan. “Ik ga erop in en kies voor de weddenschap.” Alsof hij dat al niet wist. Het meisje zet ik nu wel op de grond, omdat het me ietwat begint te irriteren, maar ik duw haar tegen een boom aan en fluister iets van een spreuk, waardoor de boom begint te bewegen en de takken om haar heen wikkelt. Zo kan ze niet zomaar weglopen of eruit wurmen. Ze zal echt niet zomaar van me af zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Als ik praat, verschijnt die bedachtzame blik weer in de ogen van Andrei. Hij weet dat hij moet oppassen en hij is ook wel slim genoeg om niet in een of andere list van mij te trappen, maar dat probeer ik nu ook niet. Ik kan het me niet veroorloven om Willow en Xavier te verliezen. Om het andere meisje maak ik me niet druk, die is er alleen om alles gelijk te stellen. Als hij haar later toch pakt, maakt het mij bar weinig uit. Na mijn woorden knikt hij een aantal keer om duidelijk te aken dat hij er over na denkt en ik wacht, ongeduldig. Elke seconde is al teveel. Ik gok er op dat hij toch niet voor het gevecht gaat omdat ik sterker ben, wat heel slim van hem zal zijn.
    "Goed." zegt hij dan en ik grijns even tevreden. "Ik ga erop in en kies voor de weddenschap." Ik knik op zijn woorden, net wat ik al dacht. Het meisje dat hij op zijn schouder had, zet hij nu wel op de grond en duwt haar tegen een boom aan waarna de boom begint te bewegen en de takken om haar heen wikkelt. "Mooi. prima keuze." mompel ik. "Maar dan zal je Xavier eerst moeten neutraliseren, zodat het niet erger kan worden. Het kan nogal lang duren." vertel ik hem dan en ik sla opnieuw mijn armen over elkaar heen, vijandig, maar opgelucht dat er schot in begint te komen. "Wie het langst in de poel kan blijven zitten." Hij weet wel welke poel ik bedoel, de koudste die hier is. Hij bubbelt, waardoor er nog net geen ijs op komt te liggen, maar het is kouder dan de koudste nacht die je je voor kan stellen, een temperatuur die in tegenstelling tot vele anderen wel iets met ons en ons lichaam kan doen.
    Ik kijk Andrei afwachtend aan, maar van binnen vreet ik mezelf op. Ik krijg zowat spijt van gisteravond, hoe we tegen Xavier deden. Hoe hij afdroop als een hond met zijn staart tussen zijn poten en hoe ik het goed bedoelde uiteindelijk. Zou Andrei het weten, zou hij dit daarom doen? Ik hoop het niet, want hij mag dit absoluut nooit te weten komen. Zijn aantrekkingskracht is me nog altijd vreemd en ik ben er nog niet zeker van wat ik er van moet vinden, vooral omdat hij zo absurd op mij kan reageren. Alles wat ik doe is fout voor hem.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Vanaf de plek waar ik zit kan ik het gesprek tussen James en de onbekende man net horen. 'Best, dan niet. Dan houd ik dan domme wicht wel voor mezelf, plezierig genoeg,' hoor ik James dan op een nonchalante toon zeggen. De rest van wat er gezegd wordt hoor ik niet meer. Er welen tranen op in mijn ogen en gekwetst bijt ik hard op mijn lip, zo hard dat die begint te bloeden. Xavier had gelijk dat James niet te vertrouwen is. Hij zal daar vast erg tevreden over zijn als ik het zeg.
    Ik ruk het verband van mijn handen af, sta op en slof dan langzaam richting de open plek. Wanneer ik James weer zie zeg ik hem wel dat ik mijn slaapzak uit zijn grot wil halen. Bij de open plek aangekomen wil ik eerst naar de machine lopen, maar uiteindelijk laat ik me op de grond vallen, een eind bij de machine vandaan. Xavier wil me waarschijnlijk toch niet zien. Ik veeg een paar tranen van mijn wangen, trek mijn knieën op en sla mijn armen er om heen om vervolgens afwezig voor me uit te staren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrei / Lilith, wezen.
    Het is duidelijk dat James ongeduldig is, maar ik vind het nog knap dat hij me niet dwingt om snel een keuze te maken. Hij grijnst dan ook tevreden als ik eindelijk heb ingestemd. Ik kijk naar hem, terwijl hij knikt op mijn woorden, waardoor ik al begreep dat hij het eigenlijk al wist. “Mooi, prima keuze.” Mompelt hij. “Maar dan zal je Xavier eerst moeten neutraliseren, zodat het niet erger kan worden. Het kan nogal lang duren.” Vertelt hij me dan en slaat opnieuw zijn armen over elkaar heen, vijandig, maar opgelucht dat het al op begint te schieten. Ik wil hem zeggen dat ik hem niet nog steeds niet vertrouw, maar daarentegen laat ik hem eerst uitpraten, voordat ik ook maar iets daarvan laat blijken.
          “Wie het langst in de poel kan blijven zitten.” Afwachtend keek hij mij aan. Dat water is het koudste wat er is, waardoor een mens dan ook direct aan onderkoelde zal sterven, als het giftige water het alleen al niet is. Bij wezens doet het echter niet veel, tenzij we er echt lang in blijven zitten, wat ik nu wel van onze situatie verwacht. We zijn best gewaagd aan elkaar en ik weet dat hij, net zoals ik, het niet zo snel zal opgeven – zeker niet als het om een prooi gaat. Ik probeer hem te doorgronden, maar snap uiteindelijk dat het me toch niet zal lukken, omdat hij het meent. Hopelijk voor hem heeft hij dan ook geen achterbakse plannen om te winnen en wanneer hij er een ander plan aan nahoudt, wanneer ik Xavier heb geholpen, zal hij dat te weten komen ook. Ik kan hem dan ook direct laten sterven, dan heeft James één prooi minder en heeft hij gemerkt dat hij niet met me kan spotten.
          “Prima.” Stem ik dan in, ietwat knarsetandend omdat ik hem eigenlijk nog steeds niet vertrouw, iets waaraan hij het wel kan merken. Hierna begeef ik me weer naar de boom, herhaal hetzelfde ritueel en gooi Erin weer over mijn schouder, alsof ze één of andere hooi baal is. “Naar het kamp dan maar.” Grijns ik nogal sadistisch, maar vooral vermakelijk. Dan begeef ik me op mijn snelheid naar de open plek, hoewel ik zeker weet dat James er eerder zal zijn. Wanneer ik bij de machine aan kom, negeer ik de mensen die er zijn en zet Erin neer, dit keer zonder iets te doen, terwijl ik haar wel aan kijk. “Ik heb jou straks nog nodig, blijf staan.” Waarschuw ik haar eisend en erg hard. Ik zal haar heus wel weer terug vinden als ze wegloopt, ik ben niet voor niets een wezen. Sowieso zal ik haar dan niet vergeven en haar straffen, zodat ze weet het niet meer te doen.
          Dan loop ik naar James toe, pak zijn arm beet en haal een mes tevoorschijn, waarna ik een snee in zijn arm maak en het bloed opvang met één van de flesjes die ik bij me heb. Je weet maar nooit wat er allemaal gebeurd of waar je het voor nodig hebt, dit blijkt maar weer. In het flesje zat nog een ander goedje, maar ik zal maar niet vertellen wat dat is, want dan wil hij het al helemaal niet meer. Het bloed had ik persé van James nodig, aangezien Xavier praktisch gezien nog van hem was. In elk geval zal mijn bloed niet werken, want dan zou hij direct dood gaan. Op een nonchalant tempo loop ik naar Xavier toe en mompel wat woorden terwijl ik het flesje tegen zijn lippen aan zet. Natuurlijk draait hij een paar keer met zijn hoofd weg toen ik dit deed, terwijl hij een vies gezicht trekt. Mensen zijn zo kieskeurig. Waarom heeft James hem gekozen? Wat voor voldoening krijgt hij hiervan? Ik snap het niet… maar ik weet wel dat ik er op alle mogelijke manier achter zal komen, te beginnen met de weddenschap.
          Het is duidelijk dat ik geïrriteerd raak en dit keer drinkt hij het gelukkig wel op, hoewel ik niet weet of hij dit in de gaten had, waarna ik humeurig weer op sta en naar James kijk. “Nou, je lieflijke prooi is beter hoor. Hij zal alleen wel nog een hoofdpijn hebben en wat klam aan voelen, maar hij sterft in elk geval niet meer.” Murmel ik wel wat, ondanks dat het niet echt tevreden genoemd kan worden. In mijn geval was hij ook mijn voedsel geweest. Ik snap niet waarom hij überhaupt nog leeft als hij James zijn prooi is, eveneens voor die chick. Ik had opgemerkt dat er bloed naast hem lag, klaarblijkelijk van hem - wat betekend dat hij inderdaad niet meer lang had. Nog even en hij was er geweest..

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 19:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik reageer na het eten met Amber, hoe was jullie kerst btw ? :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin Naveen Lightwood
    'Ik hoef het ook niet te vragen, je bent nu van mij. Jij vraagt toch ook niet aan jouw eigendommen of je eraan mag komen?' vraagt Andrei simpel. Mijn mond valt een stukje open van verontwaardiging. Zijn bezít? Wat denkt hij wel niet! Voordat ik er op kan reageren klinkt er een andere mannelijke stem. Wanneer ik hem hoor zeggen dat er gif in Xavier zit vraag ik verbaasd of dat waar is. Andrei zegt helemaal niks en de andere man, die volgens mij James heet, tenminste Andrei noemde hem zo, geeft alleen een kortaf 'ja'.
    Ze beginnen een gesprek over competitie en soms valt er een andere naam. Verveeld hang ik over Andrei's schouder terwijl de twee maar door praten. Af en toe doe ik een poging mezelf los te wurmen, maar het baat niet. Ik kijk pas op als ik een meisjesstem hoor roepen. Ze negeren haar echter en praten gewoon verder. De meisjesstem begint weer te roepen en komt steeds dichterbij. Al snel hoor ik wat geritsel in de bosjes en stapt er een meisje met donkere lokken uit de bosjes. Volgens mij hoort ze net als mij, bij de groep van de tijdmachine. De man die James heet reageert nogal geïrriteerd en kleinerend, wat zo te zien bij haar hard aankomt. James en Andrei beginnen over een ruil te praten en Willow meldt dat ze hen met rust zal laten. Wanneer ik doorkrijg dat ze met een ruil, een ruil tussen mensen bedoelen snuif ik verontwaardigd. Ze doen net alsof we een stel poppen zijn waarmee ze kunnen doen wat ze maar willen. Hufters.
    Dan zet Andrei me ineens op de grond, maar voordat ik de kans krijg weg te rennen duwt hij me tegen een boom aan en nadat hij iets raars heeft gefluisterd begint de boom te bewegen en vouwt het zijn takken om me heen. Mijn ogen worden wat groot en angstig en ik probeer me los te wurmen, helaas is de greep van de boom nog sterker dan die van Andrei. Ik blijf het echter proberen terwijl James en Andrei aan het onderhandelen zijn over de weddenschap. Na een paar minuten zijn ze blijkbaar al tot een deal gekomen want Andrei loopt naar me toe, murmelt weer iets raars waardoor de boom me godzijdank loslaat en hij me weer over zijn schouder gooit. Vervolgens loopt hij op snel tempo richting het kamp, waarbij ik mijn ogen dichtknijp omdat de snelheid me duizelig maakt.
    Als we bij het kamp zijn aangekomen zet Andrei me weer op de grond. 'Ik heb jou straks nog nodig, blijf staan,' waarschuwt hij mij eisend en hard. Ik knik braafjes maar zodra hij zich bezig houdt met Xavier loop ik linea recta de andere kant op. Hij vindt maar iemand anders wie hij als zijn slaafje kan gebruiken en wie hij door het bos sleept. Hopelijk blijft hij nog even bezig, dan merkt hij niet dat ik weg ben en kan ik nu echt opzoek naar andere vruchten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nychta schreef:
    Ik reageer na het eten met Amber, hoe was jullie kerst btw ? :3

    Goed hoooooor. Maar waar blijft je reactie? ;p Je zegt wel vaker dat je het later doet, maar dan komt er niks. Dat is best vervelend, omdat ik / we ons erop instellen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Goed hoooooor. Maar waar blijft je reactie? ;p Je zegt wel vaker dat je het later doet, maar dan komt er niks. Dat is best vervelend, omdat ik / we ons erop instellen.


    Ik denk niet dat er binnenkort een reactie zal komen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okay ik weet het ben een oplichter. Ging mijn tante erna helpen :/ 3 minutes


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amberlynn Jefferson

    Ik glimlachte. 'Hmm, ik heb anders heerlijk geslapen.' Zei ik toen met een knipoog. Ik plaatste me naast hem en keek hem met een lachje aan. Na een viertal minuten drukte ik mijn peuk uit tegen een steen en ik rekte me nog eens uit. Hielp mijn ochtendhumeur altijd.
    Ik twijfelde nog lichtjes.
    Moest ik hem daadwerkelijk vertrouwen? Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Natuurlijk kon ik hem vertrouwen. Dat zei ik dan ook meteen. 'Damien, ik geloof je. ' ik moest sage en haar leugens gewoon laten praten denk ik.
    Ik zuchtte en keek achterom. Ik keek naar Damien en ik zuchtte.
    'Ik verveel me dood. Ik hoop dat die machine het snel doet. ' mopperde ik. Jup, mijn humeur was er weer. Wat moest ik nog meer zeggen? Hetirriteerde me dat ik zo weinig kon doen. Ik ging achterover liggen en keek naar hem. 'Denk je dat diemachine snel weer is gemaakt?' Vroeg ik waarna ik op mijn onderlip beet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James - wezen

    "Prima." stemt hij dan in, ietwat knarsetandend omdat hij me waarschijnlijk nog steeds niet vertrouwt, iets wat ik wel duidelijk kan merken. Eindelijk, dit duurde me al veel te lang. Nu maar hopen dat hij nog te redden valt. Hierna begeeft hij zich weer naar de boom, herhaalt hetzelfde ritueel en gooit het meisje weer over zijn schouder, alsof ze één of andere hooi baal is."Naar het kamp dan maar." grijnst hij nogal sadistisch, maar vooral vermakelijk. Dat hoeft hij me niet twee keer te zeggen, want binnen enkele seconden ben ik dan ook in het kamp, waar ik ongeduldig op Andrei blijf wachten. Ik zie Willow wel zitten en weet nu wel zeker dat ik het zo goed moet gaan maken, maar nu negeer ik haar nog. Ongeduldig ga ik van mijn ene op mijn andere voet tot hij er eindelijk is, waar ik bij de machine leun. Hij negeert net als ik de rest en zet het meisje neer terwijl hij haar aankijkt. "Ik heb jou straks nog nodig, blijf staan." waarschuwt hij haar eisend en erg hard.
    Dan loopt hij eindelijk naar mij toe, pakt mijn arm beet en haalt een mes tevoorschijn. Ik kijk er even wantrouwend naar, maar laat het gewillig toe omdat het me noodzakelijk lijkt. Hij zal het wel weten met zijn rare dingetjes. Hierna maakt hij een snee in mijn arm en vangt het bloed op met één van de flesjes die hij bij zich heeft. In het flesje zit nog een ander goedje, waardoor ik net zo goed onder de complete controle van Andrei kan komen te staan, maar dat risico moet ik nu maar nemen, voor Xavier. Ik vraag niets en kijk gewoon toe hoe hij op een nonchalant tempo naar Xavier toe loopt en wat woorden mompelt terwijl hij het flesje tegen zijn lippen aan zet. Natuurlijk draait hij een paar keer met zijn hoofd weg, terwijl hij een vies gezicht trekt. Ik wacht gespannen af, alle spieren in mijn lichaam zijn aanspannen en iemand hoeft nu maar wat te zeggen en die krijgt een knal van mij, ik kan mijn zenuwen amper bedwingen.
    Het is duidelijk dat hij geïrriteerd raakt en dit keer drinkt hij het gelukkig wel op, waarna hij humeurig weer op staat en naar mij kijkt. "Nou, je lieflijke prooi is beter hoor. Hij zal alleen wel nog een hoofdpijn hebben en wat klam aan voelen, maar hij sterft in elk geval niet meer." murmelt hij wel wat, ondanks dat het niet echt tevreden genoemd kan worden. Mijn gespannen blik ontspant wat, net zoals de spieren die ik al de hele tijd gespannen houd. Het meisje met het donkerblonde haar snelt gelijk op Xavier af, maar ik negeer hen beide om me op Andrei te richten terwijl zij aan hem vraagt hoe het gaat. "Mooi zo, dan kunnen we nu gaan. Ik wacht daar op je." zeg ik op een tevreden toon en de opluchting is me net iets te duidelijk te horen in mijn stem.
    Ik draai me gelijk om en snel naar de desbetreffende poel, al ga ik makkelijk sneller dan net, geniet ik even van de vrijheid van deze snelheid, de wind die het veroorzaakt en de stilte om me heen. Ik haat deze mensen, toch doe ik mijn best voor hen. Misschien haat ik ze daarom wel zoveel. Ik kleed me alvast uit en wacht daarna wat geduldiger dan eerst op Andrei, nu maakt het niet meer uit hoeveel tijd er nou eigenlijk verstrijkt. Xavier leeft en aan de gekwetstheid van Willow is makkelijk te werken, zeker als ze mijn uitleg hoort.


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Het voelt ongemakkelijk doordat James zo toekijkt. Ik voel me al niet op mijn gemak doordat hij zo naar me kijkt, zo ongeduldig en .. ik weet niet wat ik moet doen. Behalve dan dat gore drankje opdrinken. Wie weet wat er nog meer in zit dan James bloed? Ik heb er helemaal niet om gevraagd om zijn bloed op te drinken. Het is dus ook maar dat het persé moet, want anders had ik het al helemaal niet gedaan. Het ruikt goor en het smaakt net zo, naar rotte vis. Gatverdamme, ik wil nooit meer zo'n bijna dood ervaring hebben, maar ik moet wel toegeven dat ik blij ben dat James in elk geval moeite heeft gedaan me te laten leven.
    Met mijn hand veeg ik mijn haar naar achteren, zodat ik er tenminste iets fatsoenlijker uitzie en bedacht me maar dat ik zo even mijn kleding bij het meertje op moest halen. Dan zou ik direct Sage haar kleding op halen. Zij rent direct naar me toe en vraagt hoe het gaat, waardoor ik glimlach naar haar en rechtop ga zitten. Ik heb nog wel pijn, maar dat voel ik bijna niet meer en die man zei toch net dat het wel weg zou gaan? Ik ben allang op gelucht dat het ademhalingsprobleem over is, daar had ik echt heel veel last van. "Het gaat wel prima nu. Hoe is het met jou?" vraag ik haar, een licht bezorgde toon erin. De toon die zij eerder in haar stem had gehad, had ik heus wel gehoord en dat liet ik haar nu ook zo weten.

    Andrei / Lilith, wezen.
    James was er zoals ik al verwacht had eerder dan ik op de open plek aan gekomen van de mensen. Het hele gedoe voor de antidotum deed ik, liet Xavier het opdrinken en het was maar goed dat hij het op dronk, al was het met een vies gezicht. Hierna keek en liep ik terug naar James, hij had de hele tijd gespannen af gewacht, merkte ik op. De spieren in zijn lichaam zijn aan gespannen. Zijn gespannen blik ontspant wat, net zoals zijn spieren. Een meisje rent direct op Xavier af, maar ik gun haar geen aandacht, net zoals de rest van die nietige mensen.
    “Mooi zo, dan kunnen we nu gaan. Ik wacht daar op je.” Zegt hij op een tevreden toon, maar de opluchting erin is me net iets duidelijk te horen in zijn stem. Hierdoor klaart mijn humeur direct op en grijns ik groots, zo zo. Ik wil er wat op zeggen, of eigenlijk vragen, maar hij draait zich al gelijk om en snelt zich naar de desbetreffende poel. Ik weet dat hij veel sneller is dan ik, maar wanneer ik rondkijk, merk ik dat Erin zich uit de voeten heeft gemaakt. Godverdomme, waar is die meid gebleven?
    Diep zuchtend rol ik wat lui mijn ogen en begin nonchalant het bos in te lopen, aan de kant waar ik naartoe moet. Nu fluister ik zachtjes nog een keer een soort spreuk, waardoor de natuur haar voor mij begint te zoeken. Opeens beweegt er dan ook een boom en de takken duwen haar tegen de stam van een boom. Ik hoorde het geritsel vlakbij mij en draai me dan ook om, om gelijk zo snel mogelijk er naartoe te gaan. Wanneer ik haar daar zie, loop ik hoofd schuddend met een klein glimlachje op haar af. Een “tut-tut” geluid komt er uit mijn mond, terwijl ik haar kin vastpak. “Leer je het dan nooit?” zucht ik vermakelijk, maar doe weer iets, waardoor ik haar over mijn schouder kan gooien en ren naar dezelfde poel als waar James nu zich vast bevind.
    Uiteindelijk aan gekomen, merk ik dat James zich al uitgekleed heeft, waardoor ik haastig Erin neerzet en haar dwing me aan te kijken. “Niet wegrennen, James en ik hebben je voor iets nodig.” Ik haal een raar klokje uit mijn zak te voorschijn en geef dit aan haar. “Niet kwijtraken en houd de tijd in de gaten. Wanneer één van ons nog steeds niet over een uur eruit is, moet je ons waarschuwen.” Dwing ik haar. “Níet wegrennen.” Beveel ik haar toe, een beetje sissend, terwijl ik me ook begin uit te kleden en haar mijn jas geef, omdat het hier heel koud is. Straks bevriest ze nog van de koude, dat zouden we niet willen, hé. Ik draai me om naar James en doe mijn armen over elkaar. “Ik ben er klaar voor hoor. Jij dan?” Grijns ik, ik wacht echter niet af en begeef mezelf al naar het ijskoude water.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sage Evangeline Clark

    Met zijn hand heeft Xavier zijn haar naar achteren geveegd, maar hij ziet er nog best ziek uit, vind ik. Zodra ik bij hem ben en vraag hoe het gaat, glimlacht hij en gaat hij rechtop zitten. Nu lijkt het wel alsof hij met de seconde meer kleur krijgt en er weer gezond uitziet. Het lucht enorm op, aangezien ik echt dacht dat hij dood ging. Ik ril iets van de kou en besef me nu pas dat onze kleren heel ergens anders liggen, waardoor ik me toch wel lichtelijk ongemakkelijk begin te voelen hier. Normaal laat ik mijn lichaam aan niemand zien, behalve Chris dan, dat ik het in mindere mate aan Xavier laat zien komt alleen maar doordat hij toch zo'n beetje veel te bezopen was om dat te kunnen onthouden, maar nu heeft iedereen ons ondertussen wel zo gezien.
    "Het gaat wel prima nu. Hoe is het met jou?" vraag hij aan mij, een licht bezorgde toon erin. Ik frons even als ik hem bedenkelijk aan kijk. "Goed, want ik ben niet degene die dood ging." help ik hem even herinneren. "Ik hoop niet dat het ook je hersens aangetast heeft hoor, of je bent nog altijd onder invloed van die vreselijke drank. Ik hoop dat je er nu voorlopig vanaf zult blijven." waarschuw ik hem. Toch staat er een klein glimlachje op mijn lippen. "Je stinkt weer, ouwe." merk ik daarna op. "Misschien krijg je wel koffie, om te vieren dat je nog leeft."
    Ik heb echt geen idee wat we nou moesten als Xavier echt dood was gegaan. Ik reageer dan wel groot en deels bot tegen alles en iedereen, maar dat gaat gewoon automatisch. Hoewel hij ons in deze situatie heeft gebracht, is het niet eens geheel zijn schuld en kan hij ons hieruit halen. Hoewel ik hem kan helpen en me daar nu zeker voor in ga zetten, krijg ik dat ding never nooit aan de praat. Ik zeg wel dat hij een wetenschapper van niets is, maar hij heeft toch meer bereikt dan wij allemaal bij elkaar, maar onze verrotte verhalen op een hoopje.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 20:41 ]


    Your make-up is terrible

    Erin Naveen Lightwood
    Ik ben slechts enkele minuten in het bos, maar ik heb nu al geen idee meer waar ik ben. Net als ik besluit dat ik beter terug kan gaan naar het kamp, als een boom vlakbij mij ineens beweegt en mij met zijn takken tegen de stam aanduwt. Ik slaak een zachte schreeuw van schrik. Wat is dit verdomme nou weer dan! Die rare kerel is niet eens in de buurt, hoop ik tenminste. Ik begin zacht te vloek en probeer me los te wurmen. Klote bos. Ik had beter op de open plek kunnen blijven. Die Andrei is dan wel eng, deze bomen zijn enger. Alsof je het over de duivel hebt komt Andrei uit de bosjes gelopen. Hoofd schuddend en met een klein glimlachje op zijn volle lippen loopt hij op me af. Er komt een vaag “tut-tut” geluidje uit zijn mond terwijl hij mijn kin vastpakt. 'Leer je het dan nooit?' zucht hij geamuseerd. Ik trek mijn wenkbrauw op. Hoezo leer ik het nou nooit? Dit is pas de eerste keer dat ik weg loop, van hem dan. Zeikstraal.
    Hij voert zijn rare riedeltje weer uit en gooit me weer over zijn schouder. Als hij vervolgens weer op een snel tempo begint te rennen knijp ik mijn ogen weer dicht. Niet veel later zet hij me alweer neer. 'Kan je niet iets comfortabelers vinden om me te vervoeren?' brom ik geïrriteerd. Andrei dwingt me hem aan te kijken. 'Niet wegrennen, James en ik hebben je voor iets nodig'. Hij haalt een raar klokje uit zijn tas en geeft die aan mij. 'Niet kwijtraken en houd de tijd in de gaten. Wanneer één van ons nog steeds niet over een uur eruit is, moet je ons waarschuwen,' dwingt hij. Ik rol met mijn ogen. 'Je geeft me niet echt een keus, hé,' mompel ik sarcastisch. 'Níet wegrennen,' beveelt hij sissend. 'Wat jammer nou, ik was net van plan dat te doen,' zeg ik, hoewel ik dat eigenlijk helemaal niet van plan ben. Ik wil niet weer doodgeknuffeld worden door een boom. Ik kijk toe hoe hij zich uitkleed, en ik moet toegeven dat het er niet verkeerd uit ziet. Als hij zijn jas aan mij geeft kijk ik hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan, maar trek ik de jas toch aan. Ik ben hier nog maar net, en ik begin het nu al koud te krijgen.
    Hij draait zich om naar James en slaat zijn armen over elkaar. 'Ik ben er klaar voor hoor. Jij dan?' vraagt hij grijnzend. Hij wacht niet op een antwoord en loopt al naar het water. Stelletje patsers, volgens mij fokt deze dimensie ze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered