• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Aurorea - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aurorea - Erin Naveen Lightwood

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 16:52 ]


    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    “Nee, had je jezelf maar niet naar de hel moeten drinken, oetlul.” Foetert ze me uit, maar ik zoals normaal reageer ik er niet op en kijk haar nu ook niet aan. Ik zeg er zelfs helemaal niets op. Ik wil niet dat ze nog meer weet dan überhaupt nu mogelijk is, alhoewel ik nogal losse lippen kan hebben als ik bezopen ben, dus ze kan zich beter voor bereiden voor een heleboel nutteloze shit die ik straks over haar heen ga kramen. Ongeduldig heeft ze dan ook gezucht.
    Sage fronst even als ik de eerste vraag had gesteld. Ze pakt haar sigaret beet, die al voor de helft op is, buigt voorover en legt deze tussen mijn lippen, waardoor ik dankbaar haar pols vasthoud en een hijs neem van de sigaret. Met een vaag, licht glimlachje op mijn lippen kijk ik haar daarna aan en zeg zonder geluid: “Dank je.” Gewoonweg omdat ik weet dat ze niet zo snel iets aan anderen geeft, net zoals die koffie dus – die ik straks wel heel hard nodig ga hebben.
    Een afkeurend geluidje maakt zij over mijn tweede vraag. “Silly Xavier.” Mompelt zij. “Jij bent echt te ver heen. Je weet op jouw leeftijd toch ondertussen wel dat liefde een sprookje is, bedacht door ongelukkige mensen?” Ik open mijn ogen wazig, een verdrietige glans over mijn bruinige ogen. Hiermee kijk ik in gedachten verzonken ergens in de verte. “Wie zegt dat ik gelukkig ben?” murmel ik zachtjes, zonder adem te halen, waarna ik toch echter duidelijk moet praten van mezelf. “I-Ik wil…” Ik wacht even met praten, maar maak mijn zin niet af, waardoor ik alleen verslagen in de verte blijf kijken, totdat Sage weer begint met praten.
    “Kom, ouwe. Ik denk dat je je beter even in het meertje kan gaan wassen. Je meurt als een vieze zwerver. Misschien voel je je erna toch iets beter.” Ze mag dan wel onbeschoft qua woorden en daden zijn, ik weet toch zeker dat ze ergens goed bedoeld, anders had ze me hier laten liggen en me niet eens naar het meertje geholpen. Of überhaupt de sigaret aan mijn lippen gezet. God, dat had ik gemist, door Willow. Ze sjort haar eigen arm onder die van mij door en probeert me omhoog te trekken, waar ik haar zo goed mogelijk aan mee help. Het wil echter niet echt lukken door het feit dat ik alleen maar heen en weer wankel. “Help eens mee, joh.” Zucht ze. Uiteindelijk sta ik dan toch en probeer ik met alle kracht die ik heb overeind te blijven en normaal te lopen, wat deels lukt. “Het is voor de verandering eens helder buiten, dus mag jij ook wel even helder worden, goed?” Ik grijns wazig en houd de fles drank in mijn hand stevig vast, waarna ik naar voren wijs, een pad die ik me nog iets van kan herinneren. “Die kant.” Maak ik haar duidelijk, waar het meertje zal zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sage Evangeline Clark

    Als ik de sigaret tussen zijn lippen zet, houd hij dankbaar mijn pols vast en neemt een hijsje. Met een vaag, licht glimlachje op zijn lippen kijkt hij me daarna aan en zegt zonder geluid: "Dank je." Ik wijf het alweer weg en laat de sigaret weer tussen mijn eigen, redelijk volle, lippen bungelen. Het is maar goed dat hij weet dat hij niet zomaar alles krijgt, maar ik kan niet goed tegen bedankjes en dat soort dingen. Ik hou meer van een tevreden stilte, of zoiets.
    Hij opent zijn ogen wazig, een verdrietige glans over zijn bruinige ogen heen als ik vertel wat liefde eigenlijk is. Hiermee kijkt hij in gedachten verzonken ergens in de verte. "Wie zegt dat ik gelukkig ben?" murmelt hj zachtjes, zonder adem te halen, "I-Ik wil…" Ik kijk hem even afwachtend aan, maar ergens heb ik het gevoel dat er niet meer komt aangezinen hij alleen maar verslagen in de verte blijft kijken. Dit zorgt ervoor dat ik hem maar besluit mee te nemen op sleeptouw naar het meertje. Ik moet me ook nodig eens wassen.
    Xavier is nog erger dan een lamme tiener, al is hij gelukkig niet zo zwaar als Chris. Hij wankelt vooral heen en weer waardoor ik mijn evenwicht telkens bijna verlies, dat is nog wel het ergste denk ik. Nadat ik heb gezegd dat hij mee moet helpen staat hij dan uiteindelijk toch overeind en probeer ik hem stevig te ondersteunen. Hij grijnst wazig op mijn woorden en houd de fles drank in zijn hand stevig vast, waarna hij naar voren wijst. "Die kant." Volgens mij weer hij waar het meertje is. "Dat zal best." murmel ik, maar aangezien hij er waarschijnlijk vaker is geweest dan ik, besluit ik hem maar de kant mee op te sleuren.
    Ondertussen maak ik hem de fles alcohol afhandig die ik zelf in mijn hand houd. "We willen niet dat je die kapot laat vallen hé? Daarom bewaar ik hem even voor je. Je krijgt hem later wel terug." Ik weet nog niet zeker of ik die fles wel terug geef, maar zelf opdrinken zal ik het in ieder geval niet. Ik heb maar weinig zin in een kater en om uiteindelijk zo te worden als Xavier. Ik heb het wel eens geprobeert hoor, maar het is niets voor mij, ik voelde me alleen nog maar ellendiger. Ik vind het al vreselijk genoeg dat ik hier zoveel ervaring mee heb, ik wil niet dat iemand anders die ervaring op moet doen door mij te helpen. Dronken mensen kunnen namelijk eigenwijs als de tering zijn en hun eerlijkheid rijst de pan uit, wat behoorlijk hard aan kan komen.
    "Waarom heb je toch zo idioot veel gezopen, Xavier?" vraag ik aan hem, al weet ik niet of ik daar wel een antwoord op verwacht, of hij het wel hoort en of het wel doordringt. Ik sleep hem traag mee tussen de bomen, zoek de makkelijkste weg en hoop maar heel erg dat hij niet ergens over heen struikelt. Dat word nog wat om hem opnieuw overeind te krijgen. Ik ben allang blij als ik het water in de verte kan horen, want mijn arm begint behoorlijk lam te worden van hem en zijn gewicht. Ik ben niet bepaald de sterkste.


    Your make-up is terrible

    Amberlynn Jefferson.

    Ik was tijdens het gesprek still gebleven, ik had rudtog geknikt en nog gezegd dat een van hen loog. Het zal vast Sage zijn geweest, maar iets hield me nog tegen om te gaan beschuldigen. Een gevoel van wantrouwen. Een gevoel van schuld en misschien een tikkeltje irritatie.
    Ik was in slaap gevallen en had me tegen Damien aangelegd. Het voelde vertrouwd bij hem, maar toch hield me iets tegen. Mijn wantrouwen voor mensen van heel erg gekelderd.. en soms wist ik niet eens meer als ik op mijn eigen gevoel kon vertrouwen.
    Ik opende rustig mijn ogen en keek tegen Damiens borst aan. Ik glimlachte even en sloot nog even voor een seconde mijn ogen. Toen ik ze weer opende was ik aardig gewend geraakt aan de hoeveelheid licht en donker en ik probeerde me zo rustig mogelijk om te draaien. Meerdere mensen waren al wakker en Willow was geloof ik nog niet terug. Ik haalde mijn schouders op en keek om me heen, Athan die nog steeds op hetzelfde plekje zat en nog op haar wachtte. Ik beet op mijn lip en voelde me schuldig voor hem. Al wist ik niet wat er was gebeurd. Ik stapte van Damien vandaan en ging een eindje verderop wat roken. Wakker worden met een sigaret was fijn, het hielp me van mijn ochtendhumeur af. Ik was nogal chagrijnig zonder mijn sigaretten. Ik stak hem op en inhaleerde diep waarna ik het uitblies. Ik glimlachte kort en ging op een rots zitten waarna ik na evetjes gerookt te hebben weer terug liep naar Damien.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Willow Nastya Reyes
    James lacht. 'Natuurlijk wel, we hebben allemaal onze eigen dingen, al zijn sommige van ons gewoon gek geworden,' zegt hij. 'Ik duidelijk niet dus,' voegt hij er op een serieuze toon aan toe. 'Daar verschillen de meningen over,' grinnik ik plagerig. 'Maar goed, James, kom op. Iemand die tegen bomen en planten praat kan gewoon niet gevaarlijk zijn. Die man is gewoon één of andere hippie slash bomenknuffelaar,' zeg ik.
    Hij knikt serieus als ik zeg dat ik wil dat hij me de volgende keer wakker maakt. 'Goed, daar kan je wel op rekenen,' zegt hij. Ik glimlach zwakjes naar hem. 'Dank je,' zeg ik op een dankbare toon.
    Als ik vraag wat we gaan doen kijkt James bedenkelijk. 'Ik heb honger, laten we iets te eten zoeken. Iets normaals. Dieren of zo. Ik neem aan dat jij zulke dingen ook wel eet?' vraagt hij en hij begint al naar beneden te klimmen. Ik kijk James met grote ogen aan. 'Ik wil geen weerloze konijntjes vermoorden,' mompel ik terwijl ik toe kijk hoe hij aan de weg naar beneden begint. Ik wacht even tot hij beneden is, dan kan hij me tenminste opvangen als ik val, en begin dan voorzichtig naar beneden te klimmen.


    Erin Naveen Lightwood
    Als ik op wil staan pakt het meisje snel mijn arm vast. 'Niet gaan!' smeekt ze met een bang gezicht. 'Straks komt hij weer.' Ze heeft me wat krampachtig vast, wat een beetje pijn doen. Als ze me los laat zet ik gauw een stap naar achteren terwijl zij haar armen over elkaar slaat. Haar benen zijn opgetrokken en haar gezicht heeft ze op de grond gericht. 'Schiet op dan, snel, snel!' jammert ze op een haastige toon. Ik knik, pak het mes van de grond zodat ze zich daar zelf niet mee kan verwonden en loop richting het kamp.
    Als ik bij het kamp aankom zie ik dat de "geweldige" wetenschapper weg is. Hij loopt nu waarschijnlijk halfdronken door het bos. Ik zucht even en loop dan naar mijn eigen tas, waar als het goed is wat verband in zit. Nadat ik mijn hele tas heb overhoop heb gehaald vind ik wat verband onderin. Ik haal het verband uit de tas, stop de rest van de spullen er weer in en loop daarna snel terug richting het meisje.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 10:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen
    "Daar verschillen de meningen over." grinnikt ze plagerig en ik steek lacherig mijn tong uit. Ja, erg normaal ben ik nou ook weer niet. "Maar goed, James, kom op. Iemand die tegen bomen en planten praat kan gewoon niet gevaarlijk zijn. Die man is gewoon één of andere hippie slash bomenknuffelaar." zegt ze. Ik haal kort mijn schouders op. "Hij leeft nog, dus hij heeft iets. We hebben allemaal onze eigen dingen waardoor we overleven, vergeet dat niet." waarschuw ik serieus.
    Willow glimlach zwakjes naar me als ik zeg dat ik haar wakker zal maken. "Dank je." zegt ze op een dankbare toon. Ik knik alleen maar wat omdat ik geen idee heb hoe ik hierop moet reageren en ik weet ook niet echt wat er word verwacht op dit moment. Het is zo'n menselijk ding waar ik nooit goed in zal worden, maar volgens mij hoeft dat ook niet.
    Als ik opkijk naar Willow, kijkt ze me met grote ogen aan. Eet ze nou ook al geen vlees? "Ik wil geen weerloze konijntjes vermoorden." mompelt ze terwijl ze toe kijkt hoe ik naar beneden ga. Pas als ik beneden op mijn voeten land, begint zij voorzichtig aan de weg naar beneden en ik wacht geduldig onderaan terwijl ik haar bewegingen volg. "Niemand zei iets over weerloze konijntjes hoor." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Sage wuift het alweer weg en laat de sigaret tussen haar eigen, redelijk volle, lippen bungelen. Hierna murmelde ik al iets om vervolgens in gedachten verzonken ergens in de verte te kijken. Mijn zin had ik niet eens af willen maken, maar het maakt niets uit, volgens mij wist Sage dat ook al wel. Ze probeert me dan ook omhoog te krijgen, waarbij ik haar zo veel en goed mogelijk mee help. Ik heb echter alleen het idee dat het niet zo wil werken als ik in deze staat ben, ik wankel vooral heen en weer, waardoor sage bijna haar evenwicht telkens verliest.
    Ik wijs welke richting het meertje is, waarop ze mij maar die kant op begint te sleuren. “Dat zal best.” Murmelde ze nog, maar net zoals de hele tijd reageer ik er niet op. Net als ik de fles tegen mijn lippen aan wil zetten, maakt Sage me de fles alcohol afhandig die ze zelf in haar hand houd. Hierdoor kijk ik haar vooral beledigd aan en maak een raar afkeurend geluidje. “Sage!” gromde ik iets, waarbij ik de fles terug wilde pakken, maar het lukte niet echt, dus hield ik op. Later zou ik het wel terug pakken. “We willen niet dat je die kapot laat vallen hé? Daarom bewaar ik hem even voor je. Je krijgt hem later wel terug.” Waarom vertrouw ik het nu niet als Sage het zegt? “Niet van drinken.” Meld ik alleen, murmelend en met een dronken toon in mijn stem, terwijl ik nog door loop richting het meertje.
    “Waarom heb je toch zo idioot veel gezopen, Xavier?” vraagt ze aan mij, maar ik geef er eerst helemaal geen antwoord op. Dat moet er nog eens bijkomen zeg. Ik ben dronken, niet gek! Traag sleept ze me mee tussen de bomen en wanneer ik uiteindelijk opmerk dat we er bijna zijn, komt er een grote grijns op mijn gezicht terecht. Ik ben allang blij als ik me eenmaal mag laten vallen uit Sage haar armen, omdat er we er aan gekomen zijn. Want ik had al gedacht dat als het langer zou duren ik ergens overheen zou struikelen of onhandig zou zijn geweest. Haastig trek ik mijn donkere blouse uit, mijn schoenen en broek en twijfel eventjes over mijn boxer, maar doe het uiteindelijk toch niet. Wanneer ik me naar het meertje begeef, ga ik ergens waar het ondiep is, zitten en was me iets.
    Tenminste zo goed mogelijk, want het lijkt me allemaal nogal vaag te gaan nu, het draait nog een beetje. Eerlijk gezegd ben ik dan ook nog niet klaar met drinken… Later, Xavier, dat komt later! “Sage, kom je ook?” vraag ik zo goed mogelijk, wat lukt met enkele pauzes ertussen. Ik let nog steeds op het water en het wassen. Stonk ik dan zo erg naar drank? Moet mee vallen, toch? Het was eigenlijk ook stom om die vraag aan Sage te stellen, ze is veel te kritisch en nogal een doemdenker voor dat soort dingen. Willow kan ik het ook niet vragen, want die denkt dan gelijk door en met Amber en Damien heb ik amper gepraat. Voor mezelf houden dus.

    Andrei / Lilith, wezen.
    Het blonde meisje zet gauw een stap naar achteren terwijl ik mijn armen over elkaar sla. Mijn benen zijn opgetrokken en mijn gezicht is naar de grond gericht, waarna ik haastig jammer dat ze op moet schieten. Het meisje knikt, pakt het mes van de grond, waardoor ik even een bepaalde pruilende blik opgeef, alsof ik niet wil dat ze het mes meepakt. Ze dacht vast dat ik me allemaal dingen aan wilde doen met dat mes. Ze is zo goed gelovig, mensen geloven eerlijk waar overal in hé. Die goedhartige eigenschappen van hen doet hen nog de das om. Nu moet ik echter mijn façade blijven houden totdat ik dichtbij die man ben gekomen, of misschien iemand anders die James geclaimd heeft. Waarom zou hij anders zo kijken? Het meisje was al weggelopen, maar ik gaf haar voor een kort moment een blik en uiteindelijk stond ik op om wat heen en weer te lopen. Met een eng gekraak kraakte ik de botten van mijn rug en toen ik de voetstappen van het meisje hoorde, ging ik snel terug hetzelfde zitten. Angstig beet ik op mijn lip, totdat deze ook begonnen te bloeden. Helemaal in elkaar gedoken keek ik naar haar op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Erin Naveen Lightwood
    Als ik terugkom zie ik dat het meisje nog precies hetzelfde zit als net. Ik betrap mezelf er op dat ik stiekem hoopte dat ze weg was gegaan. Dat is erg egoïstisch, daar ben ik mezelf ook van bewust. Het is gewoon niet handig als iedereen hierdoor straks in de problemen komt, als het monster haar volgt of zoiets. Dan valt mijn blik op haar lip, die bloed en voel ik me gelijk schuldig dat ik wilde dat ze weg was gegaan.
    'Ik heb het verband gevonden,' glimlach ik zwakjes naar haar terwijl ik weer bij haar neer kniel. Voor ik het verband er om heen doe, haal ik eerst het bloed weg met wat papieren zakdoekjes, zodat ik kan zien waar de wonden precies zitten. Heb ik toch nog wat aan die EHBO-cursus, die is dus niet zo compleet zinloos als ik dacht. Als ik al het bloed heb weggehaald begin ik voorzichtig het verband rand haar arm te wikkelen. Wanneer ik daar klaar mee ben verwijder ik ook het bloed uit haar nek, maar echt een verband kan ik daar niet om heen doen. Ik zucht even en besluit het eerst maar zo te laten. 'Zo, klaar,' glimlach ik naar het meisje. 'Zal ik iets te eten of drinken voor je halen?'

    Willow Nastya Reyes
    James haalt zijn schouders op. 'Hij leeft nog, dus hij heeft iets. We hebben allemaal onze eigen dingen waardoor we overleven, vergeet dat niet,' waarschuwt hij serieus. Ik zucht even en knik. Ik vraag me af hoe ik hier ooit kan overleven, James eet mij dan wel niet op, maar er zijn hier blijkbaar nog veel andere wezens.
    'Niemand zei iets over weerloze konijntjes hoor,' grinnikt James terwijl ik naar beneden klim, waardoor ik even afgeleid word en bijna wegglijd. Ik slaak een zacht kreetje, grijp de stenen stevig vast en knijp mijn ogen dicht. Pas als ik zeker weet dat ik dat ik niet wegglijd, of val open ik mijn ogen en klauter ik voorzichtig en langzaam verder naar beneden. Het duurt dan ook een paar minuten voordat ik eindelijk beneden ben. 'Niet tegen me praten als ik moet klimmen,' zeg ik zo nonchalant mogelijk tegen James, maar mijn stem klinkt nog een beetje trillerig. 'En wat was je anders van plan te vermoorden, wolven?' vraag ik dan. Daarna werp ik een blik op mijn handen. Het verband dat er om heen zit is nog schoon, en ik besluit het er nog even om heen te laten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sage Evangeline Clark

    Net als hij de fles tegen zijn lippen aan wilt zetten, maak ik hem de fles alcohol afhandig. Hierdoor kijkt hij me vooral beledigd aan en maakt een raar afkeurend geluidje wat ik totaal negeer. Ik kan het er niet bij hebben dat hij nog erger word, dat trek ik gewoon niet, dit is al een ramp. "Sage!" gromt hij iets, waarbij hij de fles probeert terug te pakken, maar ik hou hem uit zijn bereik waardoor het hem niet lukt en hij houd op. "Niet van drinken." meld hij me alleen, murmelend en met een dronken toon in zijn stem, waardoor ik hem een kritische blik geef. "Natuurlijk niet, ik wil niet zo worden als jou." antwoord ik wat chagrijnig, terwijl ik het niet eens zo slecht bedoel, want ik voel niet zoveel ergenis als ik normaal zou voelen.
    Hij geeft natuurlijk ook geen antwoord op de vraag waarom hij zoveel gezopen heeft, iets wat ik eigenlijk ook niet verwacht had en niet eens hoef te weten. Dat zijn zijn eigen zaken en ik steek me neus er niet graag in. Het is dat ik hem nu help, anders zou ik het niet eens gevraagd hebben. Er komt een grote grijns op zijn gezicht als we er bijna zijn en ik vraag me af of hij iets van plan is, al zal dat moeilijk gaan. Hij laat zichzelf uit mijn armen vallen als en aangekomen zijn en mijn armen zijn blij, aangezien ze helemaal tintelen. Haastig trekt hij zijn donkere blouse uit, zijn schoenen en broek en ik kijk toe met mijn armen over elkaar geslagen. Het lijkt niet alsof hij hulp nodig heeft dus laat ik hem wel. Wanneer hij zich naar het meertje begeeft, gaat hij ergens waar het ondiep is, zitten en was zich iets.
    "Sage, kom je ook?" vraagt hij met wat pauzes ertussen. Ik frons wat en zucht dan. Eigenlijk was ik wel van plan om me te wassen, maar alleen. Ik zet de fles neer en schop mijn schoenen uit. Hoeveel zal Xavier zich later nou herinneren hiervan? Vast niet veel, waardoor het best kan, zolang ik maar uit zijn buurt blijf. "Ja, best. Waarom ook niet." mompel ik als wat laat antwoord en dan vooral tegen mezelf. Ik trek mijn spijkerjasje en het donkere shirt uit, maar het hempje wat ik aan heb, houd ik aan. Ik weet dat je de bovenkant van het litteken daar wel bovenuit kan zien en misschien zelf er onder uit, maar daar zal hij wel niet op letten en zonder dat zie je het veel te goed. Hierna stroop ik mijn spijkerbroek van mijn benen uit en doe ik mijn sokken uit.
    Ik heb er werkelijk een hekel aan om mijn veel te dunne en lange lichaam aan een ander te tonen, waardoor ik redelijk snel op het meertje afloop en me enkele meters van Xavier af het water in laat zakken. Het is hier wat dieper dan waar hij zit, maar niet veel. Toch dompel ik mezelf zo snel mogelijk onder water zodat er niets te zien valt. Toch houd ik Xavier goed in de gaten, voor hij straks ineens te dronken is om recht op te blijven zitten of dat hij denkt dat hij kan duiken als hij dronken is en verdrinkt. Je weet maar nooit met dronken mensen en hij is toch best ver heen. Ik beweeg me iets naar Xavier toe, blijf ergens zitten en houd hem vanaf deze positie in de gaten. De onderkant van mijn hempje is ondertussen al doorweekt, maar de rest nog niet. "Lukt het zo?" vraag ik.

    James - wezen

    Blijkbaar raakt Willow afgeleid door mijn gepraat wardoor ze bijna wegglijd. Ik schrik me een ongeluk als ze een zacht kreetje slaakt en de stenen stevig vast pakt. Ze blijft even zo staan, voordat ze voorzichtig en langzaam verder naar beneden klautert. Het duurt dan ook een paar minuten voordat ze eindelijk beneden is. "Niet tegen me praten als ik moet klimmen." zegt ze zo nonchalant mogelijk, maar haar stem klinkt nog een beetje trillerig. "Dat was ik ook niet meer van plan, ik schrok me dood." zeg ik en ik klop zacht op haar schouder.
    "En wat was je anders van plan te vermoorden, wolven?" vraagt ze dan. Ik zie hoe ze naar het witte verband om haar handen kijkt. "Nou, zoiets." antwoord ik nonchalant. Er loopt hier genoeg rond. "Hoe is het eigenlijk met je handen?" vraag ik daarna. "Doet het pijn?" Ik klink iets bezorgd, maar meer omdat ik niet wil dat ze het er af haalt vanwege het bloed en de geur.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 20:24 ]


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    Amberlynn had rustig geluisterd en gezegd dat een van ons beide loog. Ik had op haar hart gedrukt dat ik geen woord van mijn verhaal gelogen had. Want dat had ik ook niet, niet dat ik wist tenminste, zover ik weet had ik goed en correct gereageerd. Goed niet helemaal, maar ze verdiende het wel en dat maakt het in mijn ogen rechtvaardig. Hierna was ze in slaap gevallen en tegen me aan komen liggen. Ze was lekker warm en ik had haar stevig tegen me aan gedrukt terwijl ik nadacht over alles van de laatste dagen en over het feit dat zowaar een meisje naast me sliep.
    Toen ik mijn ogen opendeed zag ik dat Amber naar me toe liep en er ontsnapte nog wat rook uit haar mond. Om me heen waren alweer wat mensen in de weer. Ik was blijkbaar ook in slaap gevallen, het zou niet veel later moeten zijn geweest dan dat Amberlynn in slaap was gevallen.
    Ik rekte me uit en kwam voorzichtig overheid. Mijn hele lichaam voelde stijf aan. "Bah, slapen op de grond is niet lekker." zei ik mompelend en zuchtte diep. Toen rolde ik met mijn schouders op liep naar Amber toe. "En een beetje goed kunnen slapen?" vroeg ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 21:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Ze geeft me een kritische blik. “Natuurlijk niet, ik wil niet zo worden als jou.” Antwoord ze wat chagrijnig, hoewel ik helemaal niet op de toon let en mijn mondhoeken al wat sipjes naar beneden gaan. Het duurde gelukkig niet zo lang voor we er zijn, waardoor ik me snel helemaal – op mijn boxer na – uitkleed en me begin te wassen in het meertje. Toen ik haar zei dat ze erbij moest komen, fronst ze wat en zucht dan. Uiteindelijk zet ze de fles neer en schopt haar schoenen uit. Ik kijk echter helemaal niet toe, wat eigenlijk ook logisch is gezien mijn geaardheid, en was me verder. Ik voel me direct wat frisser en maak een poeltje in mijn handen om zo mijn gezicht te wassen. Mijn haren strijk ik naar achteren, waardoor ik de waterdruppels op een gegeven moment in mijn nek voel.
    “Ja, best. Waarom ook niet.” Mompelt ze als wat laat antwoord, maar ik let er toch niet op. Ze heeft haar spijkerjasje en donkere shirt uit getrokken, maar het hempje houd ze aan. Hierna stroopt ze de spijkerbroek van haar benen uit en doet haar sokken uit. Ik kijk helemaal niet toe en bedenk me of ik wel normaal onder water kan duiken zonder te verdrinken nu. Enkele meters van mij vandaan laat zij zich in het water zakken, het water zal daar vast wat dieper zijn, want ze dompelt zich onder. Ze beweegt iets naar me toe, blijft zitten en kijkt naar me, maar ik doe net alsof ik het niet merk. “Lukt het zo?” vraagt ze, waarop ik haar dit keer wel wat aan kijk met een vaag grijnsje op mijn lippen en ik knik. “Ik voel me ook iets beter.”
    Na een klein tijdje echter zo gezeten te hebben, heb ik er al genoeg van en begeef mezelf toch naar een iets diepere water, waar ik kort onderduik. Hier ging het fout, want uiteindelijk moet ik toch naar adem happen en probeer ik snel naar de kant te zwemmen, waar ik mezelf optrek en op mijn rug ga liggen. Mijn haar plakt aan mijn gezicht, maar ik doe de moeite niet het naar achteren te strijken. Ik ben gewoon doodmoe vanwege het slechte slapen, de bezopenheid en deze hele depressieve dimensie, dus reik ik – nu Sage nog in het water is – snel naar de fles. Deze zet ik nu wel haastig aan mijn lippen, voordat ze het weer af wil pakken en neem er direct een grote slok van, welke ik doorslik. Had ik dat nu maar echter niet gedaan, want toen ik dat deed, begon mijn hart te duidelijk te kloppen, pijn te doen en kreeg ik last van mijn ademhaling. De fles liet ik voor wat het was, waardoor ik deze liet vallen toen ik op probeerde te staan. Ik had echter nog steeds pijn en klauwde mijn vingers in mijn gespierde borstkas, terwijl ik op mijn knieën viel en voorover boog om mijn ademhaling terug te krijgen.

    Andrei / Lilith, wezen.
    “Ik heb het verband gevonden,” Glimlacht ze zwakjes naar mij terwijl ze weer bij mij neer knielt. Hierop glimlach ik dankbaar en beweeg mijn arm naar haar toe, zodat ze het kan verzorgen. Bewonderend kijk ik toe hoe ze het bloed eerst weghaalt, die ondertussen iets opgedroogd was, met papieren doekjes. Dan begint ze het verband voorzichtig om mijn arm te wikkelen. Wanneer ze daarmee klaar is, verwijderd ze ook het bloed uit mijn nek, maar een verband doet ze daar niet om heen – wat ik opzich wel kan snappen. Hoewel ze natuurlijk niet weet dat ze een wezen helpt, die helemaal niets van deze wonden heeft gevoeld. Ze zucht eventjes en glimlacht. “Zo, klaar. Zal ik iets te eten of drinken voor je halen?” Ik kijk even naar haar en knipper verbaasd met mijn ogen, maar schud dan mijn hoofd. “Ik heet Lilith, en jij?” vraag ik haar dan zachtjes, terwijl ik haar weer aankijk, omdat ik mijn gezicht iets had afgewend. “Bedankt…” fluister ik dan. “Voor het helpen en verzorgen.” Verklaar ik nader.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sage Evangeline Clark

    Als ik iets heb gevraagt, kijkt hij me voor het eerst weer echt aan, met een vaag grijnsje op zijn lippen en hij knikt. "Ik voel me ook iets beter." zegt hij. "Mooi, dat was ook de bedoeling." mompel ik. Het voelt een beetje alsof ik gewoon op een groot kind pas, aangezien hij gewoon in het ondiep water zit, ik een oogje op hem moet houden en hij verder niet op of om kijkt, zoals normale mannen. Ik ben ergens wel blij dat ik achter zijn geaardheid gekomen ben, waar ik het voor het grootste gedeelte aan toeschrijf. Des te beter, anders had hij mijn hand alsnog in zijn smoel gehad, dronken of niet. Eigenlijk heeft Damien ook nog een klap van mij te goed, maar daar wil ik verder niet aan denken omdat ik dan gelijk weer boos word. Ik wil gewoon even niet meer boos worden, dat wat Xavier doet is op zo'n moment veel te aanlokkelijk, maar ik wil mezelf niet in zo'n walgelijke situatie krijgen.
    Ik word uit mijn gedachtes gehaalt door Xavier die plotseling in het water beweegt en naar het ondiepere gedeelte gaat. God, hij is echt een klein kind waar ik op moet passen. Hij duikt naar onderen en ik zucht, terwijl ik in mijn hoofd begin te tellen zodat hij niet dood aan het gaan is daar beneden. Het zegt wel genoeg als ik de luchtbellen zie en een verwilderde zeehond die spartelend naar de kant zwemt. Nou, hij kan zichzelf tenminste nog redden, dat scheelt wel weer een hoop. Op de kant trekt hij zich op en gaat hij op zijn rug liggen. Ik aarzel als ik bekijk hoe nat hij is en hoe het haar aan zijn gezicht plakt. Zo lijkt hij bijna nuchter. Ik hou van nuchtere mensen, ik adoreer ze bijna. Ik heb er altijd al een hekel aan gehad als Chris weer eens dronken was en niets kon, behalve op mij vloeken en eventueel naar me uithalen. Hoevaak ik hem wel niet onder de douche heb gezet en in bed heb gekregen, want als ik dat niet deed en hij de volgende morgen ergens anders wakker werd, moest ik me maar verbergen.
    Als hij toch weer naar de fles reikt, besluit ik hem maar te laten. Wat maakt het nou uit, veel erger kan het niet worden en dan is het zijn probleem. Ik ga hem echt niet meer verplaatsen. Ik schrik wel op als ik zijn ademhaling ineens hoor versnellen en de fles valt als hij probeert op te staan. Ik zwem op hem af terwjl hij naar zijn, iets wat ik nu pas opmerk, gespierde borstkas klauwt. Hij valt op zijn knieën en buigt voorover. Fuck, wat is hier aan de hand? Is deze slok teveel? Hij heeft zich duidelijk niet verslikt, dat gaat niet zo. Ik hijs mezelf snel op de kant. "Fuck, Xavier." brom ik wat paniekerig, met een wat hogere stem, waarna ik zijn bovenlichaam recht trek en vervolgens mijn vingers in zijn mond steek om die naar achter in zijn keel te werken. Het enige waar ik nu op kan komen is dat wat daarnet zijn maag in is gegaan, er zo snel mogelijk weer uit moet. Mijn vingers raken ondertussen de achterkant van zijn keel. "Kom op Xavier, het moet eruit." probeer ik zo kalm mogelijk tegen hem te zeggen, maar ik begin echt in paniek te raken.


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    “Mooi, dat was ook de bedoeling.” Mompelt ze als antwoord erop. Hierna zaten we er al een tijdje in, waardoor ik me begon te vervelen en wel vond dat ik het diepe nu wel aan kon, wat ik echter beter niet had kunnen doen. Van het ene op het andere moment lag ik dan ook opeens spartelend op de kant. Hoewel ik nu wel iets meer bij mijn verstand ben dan eerder, het water heeft me echt geholpen. Het verbaasd me dan ook echt wanneer ik naar de fles reik en Sage me niet eens stop, wat ik wel van haar verwacht had – zoals ze eerder had gedaan.
    Die slokken waren me toch niet zo’n goed idee, want abrupt stortte ik met pijn aan mijn borst en ademhalingsproblemen in. Ik merk niet eens op dat Sage schrikt en snel op me afzwemt, want ik ben te druk bezig mijn ademhaling normaal terug proberen te halen. Sage hijst zichzelf aan de kant. “Fuck, Xavier.” Bromt ze wat paniekerig, met een wat hogere stem, waarna ze mijn bovenlichaam recht trekt, wat best moeilijk gaat, aangezien ik nu helemaal niet mee kan werken. Mijn hart doet gewoonweg te veel pijn en mijn ademhaling gaat met horten en stoten terwijl ik mijn ogen sterk dichtdruk. Mijn stompe nagels zet ik in mijn gespierde borstkas, waardoor er al snel afdrukken beginnen te staan.
    Toen het haar uiteindelijk gelukt was me recht te trekken, steekt ze haar vingers in mijn mond om die naar achter mijn keel te werken. Mijn ogen schieten paniekerig open, omdat ik nu nog minder adem krijg. Is ze verdomme gek of zo? Ik heb al ademhalingsproblemen en dan gaat zij met haar vingers in mijn mond zitten! Haar vingers raken ondertussen de achterkant van mijn keel, waardoor ik ietwat begin te kokhalzen. “Kom op Xavier, het moet eruit.” Probeert ze zo kalm mogelijk te zeggen, alhoewel de paniek er lichtelijk doorheen schijnt. Mijn handen zet ik tegen haar been en schouder aan, terwijl ik haar wat weg probeer te duwen. Het lukt niet echt, omdat ik te druk bezig ben met mijn ademhaling terug te krijgen, de pijn van mijn hart te verminderen en tegelijkertijd mijn hoofd weg te draaien voor haar bezorgde activiteiten. Uiteindelijk lukt het me dan toch en strompel ik haastig naar een bosje vlakbij om me daar opnieuw neer te laten vallen. “Ben je gek geworden of zo?” stort ik uit, met veel pauzes ertussen doordat ik gewoonweg niet meer normaal kan praten. Bij het bosje aangekomen, geef ik over. Het doet pijn aan mijn keel en het is een vieze, zure smaak, terwijl er ook wat water van net uitkomt. Ik doe mijn ogen dicht en veeg mijn mond af waarna ik me op mijn rug laat vallen bij het bosje vandaan. Het doet echter nog steeds pijn en mijn ademhaling krijg ik maar niet terug. “H-hulp!” gebaar ik dan, omdat mijn hele lichaam nu wel klam en warm begint te worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willow Nastya Reyes
    'Dat was ik ook niet meer van plan, ik schrok me dood,' zegt James en hij klopt zacht op mijn schouder. 'Gelukkig voor jou kan jíj niet doodgaan als je je dood schrikt,' mompel ik.
    'Nou, zoiets,' antwoordt hij nonchalant op mijn vraag. Ik kijk gelijk op van mijn handen en wil vragen of hij dat serieus bedoelt als hij wat vraagt. 'Doet het pijn?' Het lijkt ietsjes bezorgd te klinken, maar daar moet ik me haast wel in vergissen. Hij heeft zelf gezegd dat hij om niemand geeft. Ik schud mijn hoofd. 'Het doet niet echt pijn meer,' glimlach ik. 'Maar ik laat het verband laat ik er nog maar even om heen zitten'.
    Ik bijt aarzelend op mijn lip. 'Je meent het hopelijk niet echt dat je op wolven wilt jagen? Want ik kan je nu al wel vertellen dat dat mijn dood wordt,' zeg ik. 'Niet dat dat iets uit zou maken,' mompel ik zacht achteraan.


    [Sorry, ik wist niks voor Erin D: Ik zal zo even proberen iets te verzinnen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sage Evangeline Clark

    Het rechttrekken van Xavier zijn bovenlichaam is nog een hele klus aangezien hij niet meewerkt. Ik probeer de paniek de baas te blijven aangezien ik daar al helemaal niets aan heb, maar ik begrijp niet wat er gebeurt en wat er aan de hand is. Een alcoholvergiftiging komt gewoon niet zo plotseling, dus dat kan het niet zijn. Zijn ademhaling gaat met horten en stoten terwijl hij zijn ogen sterk dichtknijp en al snel komen er afdrukking in zijn borstkas van zijn nagels. Het lijkt wel helemaal waus geworden te zijn. De adrenaline gonst door mijn aderen waardoor ik net niet in paniek raak en toch door kan worstelen met zijn zware lichaam om die recht te trekken, wat me uiteindelijk met veel moeite ook lukt. Wat een geweldige kutdag, ik plak en krijg het gelijk enorm warm van de inspanning, aangezien ik zeker de sterkste niet ben.
    Als ik mijn vingers achter in zijn mond drukt, schieten zijn ogen open. Hij begint te kokhalzen als ik de juiste plek raakt, maar meer niet, waardoor ik gewoon door ga omdat het nog altijd het beste lijkt. Hij zet zijn handen tegen mijn been en schouder aan terwijl hij me weg probeert te duwen, maar ik geef niet in en hij kan niet eens echt hard duwen. Hij probeert ondertussen zijn hoofd weg te draaien, wat uiteindelijk lukt en hij strompelt haastig naar een bosje om zich daar vlakbij neer te laten vallen. Ik ga wat verslagen op mijn knieën zitten en laat mijn armen zakken, die nog in de lucht hingen. "Ben je gek geworden of zo?" stort hij uit, met veel pauzes ertussen doordat hij gewoonweg niet meer normaal kan praten. "Nee, jij bent gewoon een idioot." kaats ik beledigd terug. Ik adem zwaar van de inspanning en mijn lichaam voelt moe aan. Gretig zuig ik mijn longen vol met de koele lucht, iets wat Xavier niet kan en dat baart me enorm veel zorgen. Wat blokkeert zijn luchtwegen?
    Bij het bosje aangekomen, geeft hij over, wat me iets oplucht. Hierna veegt hij zijn mond af waarna waarna hij zich op zijn rug laat vallen bij het bosje vandaan. "H-hulp!" gebaart hij dan. Ik grom wat chagrijnig. "Ja, nu ben ik zeker niet meer gek omdat je hulp nodig hebt." mompel ik, maar ik sta toch op om naar hem toe te lopen. "Xavier, ik weet echt niet meer wat ik moet doen." mompel ik, terwijl ik het enige doe wat ik ken, al weet ik dat het waarschijnlijk toch niet helpt. Zijn armen til ik op tot boven zijn hoofd zodat zijn luchtwegen verwijdden en vrij worden, zoals ik heb geleerd bij sport. "Je kan beter rechtop gaan zitten." zucht ik wat hopeloos en ik veeg de natte, donkerblonde lokken uit mijn gezicht. Voor dit moment ben ik even vergeten dat ik nat en halfnaakt ben. "Maar daar ben je vast te eigenwijs voor. Je lijkt mij wel." brom ik er nog achter aan.

    James - wezen

    "Gelukkig voor jou kan jíj niet doodgaan als je je dood schrikt." mompelt ze. Ik kijk haar even bedenkelijk aan en haal mijn schouders op. "Geen idee." antwoord ik. "Dat heeft nog niemand geprobeert." Of misschien wel een poging tot, maar nu zijn ze in ieder geval dood, dat is alles.
    Ze schud haar hoofd als ik vraag of het nog pijn doet. "Het doet niet echt pijn meer." glimlacht ze. "Maar ik laat het verband laat ik er nog maar even om heen zitten." Ik knik even en glimlach lichtjes. "Dat lijkt me een heel erg goed idee, Willow. Zie je wel dat je het kan, ga zo door." plaag ik haar bewust.
    Ze bijt aarzelend op haar lip. "Je meent het hopelijk niet echt dat je op wolven wilt jagen? Want ik kan je nu al wel vertellen dat dat mijn dood wordt." zegt ze. "Niet dat dat iets uit zou maken." mompelt ze er zacht achteraan. Ik frons even. "Wat? Natuurlijk zou dat wel uitmaken. Waar heb jij nu weer last van?" brom ik tegen haar, omdat ik niet snap dat ze zoiets idioots vraagt. "En jij hoeft er niet achter aan, gekkie. Je slimme opmerkingen zijn ook erg beperkt hé. Ik ga het doen, geen moeite voor mij." leg ik snel uit.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 22:33 ]


    Your make-up is terrible

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Het is toch echt duidelijk dat Sage in paniek is, hoewel ze dit hard probeert te verbergen, dat weet ik zelfs nu ik half dood aan het gaan ben, lijkt wel. Sage is daar gewoonweg te koppig voor. Bovendien zie ik haar ook helemaal niet als kip zonder kop rondrennen, ze lijkt me wel wat mee gemaakt te hebben en precies om deze redenen maken dit haar sarcastische, nogal bitse gedrag goed. Voor mij dan.
    Het irriteert me echter mateloos als ze zich niet ingeeft, wanneer ik haar weg probeer te duwen. Ik heb echt geen zin in vingers die achterin mijn keel worden gestoken om me zo over te laten geven, hoor. Uiteindelijk lukt het me toch, waar ik erg blij en opgelucht mee ben. “Nee, jij bent gewoon een idioot.” Kaatst ze beledigd terug. Er breekt echter een golf van paniek door me heen als het niet lijkt te werken en ik gewoonweg weer neerzak bij het bosje vandaan. Ik kan niet eens normaal een blik op Sage richten, wat zij nu doet of hoe haar gezichtsuitdrukking staat. Wel hoor ik nog vaag wat ze zegt, het komt wel bij me binnen, maar het duurt iets langer dat het bij me doordringt. Ze gromt chagrijnig. “Ja, nu ben ik zeker niet meer gek omdat je hulp nodig hebt.” Mompelt ze, terwijl ze toch op staat om naar me toe te lopen.
    “Xavier, ik weet echt niet meer wat ik moet doen.” Mompelt ze vervolgens, waar ik al bang voor was. Ik kan echter niet echt terug reageren, aangezien het lijkt alsof mijn ademhaling steeds meer afgepakt word. Sage tilt mijn armen op tot boven mijn hoofd zodat mijn luchtwegen verwijdden en vrij worden, het helpt iets, maar nog steeds niet genoeg, waardoor ik een beetje hakkelig adem haal. “Je kan beter rechtop gaan zitten.” Zucht ze wat hopeloos en veegt de natte, donkerblonde lokken uit haar gezicht. “Maar daar ben je vast te eigenwijs voor. Je lijkt mij wel.” Bromt ze er nog achter aan. Kort knik ik even, als teken dat ik er inderdaad te eigenwijs voor ben, maar gebaar dan iets. Ondanks dat ik betwijfel of ze weet wat ik bedoel. “Kamp.” Zeg ik eerst, schor, merk ik nu. “Breng… me…” Misschien konden Amberlyn en Damien helpen, of weet ik veel, ik heb in elk geval geen zin om hier in the middle of nowhere te blijven. Koppig kom ik dan wankelend en mijn hand weer op mijn borstkas overeind, om te laten weten dat ik geen tegenzin duld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.