• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Gelukkig komt Louis dan eindelijk binnen, hij trekt direct Alicia aan haar haren weg en geeft mij een klap in mijn gezicht. Een geluidje verlaat mijn mond maar ik weet dat ik het verdient heb, ook al is er amper iets gebeurd. Als ik Louis in zijn ogen aankijk voel ik me direct heel schuldig, ik wil net wat zeggen, maar precies op dat moment draait hij zich om en loopt weg dat geld evenals voor Alicia. Ik kreun zacht, ik moet nu m'n relatie redden. 'Louis! Wacht even! Laat me het uitleggen!' Ik duw de deur een stukje verder open en rende achter Louis aan. Ik grijp hem bij zijn pols en maak dat hij me aankijkt. 'Alsjeblieft...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Harry greep mijn pols vast en zorgt ervoor dat ik hem moet aankijken. "Wat uitleggen? Ik heb het zelf toch gezien." Snauw ik terwijl ik mijn pols hopeloos probeerde los te trekken maar zonder succes. "We hebben nog niet eens een dag iets en je staat op het punt seks te hebben met iemand andere." Ik wist dat et misschien overdreven was maar ergens wist ik dat als ik niet binnen was gekomen het waarschijnlijk gewoon gebeurt was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik maak een verontwaardigd geluidje. 'Zij was mij aan het opgeilen hoor! Ik was de hele tijd aan jou aan het denken maar jij kwam gewoon precies op het verkeerde moment binnen! Nu moet je mij niet de schuld gaan geven want ik heb helemaal niets gedaan!' Onbewust kneep ik volgens mij iets te hard in zijn pols en beet op mijn lip voordat ik die losliet. 'Sorry, Lou, ik begrijp als je nu niets meer met me te maken wilt hebben...' Mijn kwaadheid was iets gezakt en begon plaats te maken voor alle schuld, terwijl ik amper iets gedaan had.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 23:33 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Even kreeg ik medelijden met Harry maar ik moest mezelf eraan herinneren dat hij dat niet verdiende. "Ja had haar op zijn minst weg kunnen duwen." Zei ik nu op een iets rustigere toon maar nog steeds was ik niet hellemaal klaar met mijn woeden. Al had ik nu gewoon al weer de neiging hem vol te zoenen en niet lang boos op hem te blijven. Nee, ik was wel degelijk gekwetst en ik beet op mijn lip terwijl ik mijn ogen neersloeg. Niet wetend wat ik nog meer moest zeggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Je hebt gelijk, ik had het kunnen doen, weet ook niet waarom ik het niet heb gedaan, eigenlijk.' Verward schudde ik even met mijn hoofd. 'Het spijt me echt, Lou, maar ik wil je niet kwijt. Het klinkt misschien gek, maar ik hou nu al van je. Alsjeblieft...' Smekend keek ik hem aan en pakte zijn handen vast, het liefste drukte ik mijn lippen tegen die van hem aan maar wist niet of hij dan helemaal uit zijn vel zou vliegen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Hoe kon ik nou boos blijven op Harry als die zulke dingen ze? "Gewoon niet meer doen, oke?" Zei ik zacht. Ik was nog steeds niet hellemaal zeker van mijn zaak maar besloot toch toe te geven. Nee, ik ging hem nu niet meteen weer kussen. Dat mocht hij maar mooi doen. "Maar mag ik wel mijn pols terug?" Vroeg ik op dezelfde zachte toon en keek naar mijn hand die al bijna ging tintelen van het bloed dat er niet meer naar toe liep, omdat Louis het afkneep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Echt?' Piepte ik waarna ik hem aankeek. Mijn ex had er wel veel moeilijk over gedaan toen ik vreemd was gegaan, oke, dat was wel echt vreemd gaan in de zin van met iemand anders naar bed, maar ik was gewoon blij dat Louis me terug accepteerde. Ik drukte mijn lippen direct tegen die van hem aan. 'Dankjewel.' Het bloed steeg naar mijn wangen en direct liet ik zijn pols los. 'Sorry! Oh god, ik ben zo dom... Sorry, sorry, sorry.' Ik pakte zijn pols terug vast en drukte er een kusje op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik glimlachte moeizaam en wreef even over mijn pols heen. "Maar denk maar niet dat ik je ooit nog alleen in haar buurt wil zien." Waarschuwden ik Harry en ik streelden even door mijn haar heen. Het ging nog wel even duren voordat ik hier overheen was en ik hoefde die Alicia verloopig hellemaal niet te zien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Ik voel me zo stom...' Murmel ik zacht, terwijl ik mijn armen om Louis heen sla en mijn gezicht in zijn nek verberg. 'Het spijt me echt zo hard, Lou. Ik heb geen idee hoe ik het goed met je kan maken...' Ik teken met mijn vingertoppen cirkeltjes op Louis' rug en heb zin om te gaan huilen, ik heb gewoon zo'n gevoel dat Louis me niet meer vertrouwt, ik kan hem geen ongelijk geven, maar het doet me wel pijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Stilletje streek ik door Harry zijn haar een en steunden met mijn wang op zijn hoofd die in mijn nek verstopt was. "Het komt wel goed Hazza, het heef alleen wat tijd nodig voor ik jou weer opgewonden kan zien en niet meteen aan Alicia te denken." Ik drukten een kus op zijn voorhoofd. Ik was dan wel gekwetst, ik wilden oom weer niet dat Harry zich kut voelde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Om Louis handen door mijn haar te voelen deed me wel goed, het maakte me ietsjes rustiger. 'Ik had nooit op haar in moeten gaan...' En voor ik het wist verliet een kleine snik mijn mond, ik voelde me zo stom, ik had alles verpest. Ik kneep met mijn handen Louis t-shirt fijn. 'Ik wil alleen jou, Lou, echt waar, alleen jou...' Snikte ik zachtjes. 'W-wil je nog wel samen slapen?' Vroeg ik daarna heel zachtjes, waarna de eerste traan over mijn wang rolden. Alles was verpest. Ik had alles verpest, ik ben gewoon nutteloos.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 0:32 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik glimlachte om Harry zijn reactie en haalde snel zijn hoofd uit mijn nek en pakten zijn hoofd tussen mij handen. "Ik zei toch dat het goed was, schat." Ik veegde met mijn duim zijn tranen weg en kust hem zachtjes en kort waarna ik mijn Marne om hem heen sloeg. "Niet meer huilen nu." Ik drukten mijn neus tegen zijn wang en streelde zachtjes zijn rug met mijn handen. Bij elke andere relatie die ik had gehad, zou ik diegene zeker een week niet meer aan hebben gekeken en dan nog eens overwegen of ik diegene wel terug wilde. Maar bij Harry kon ik dan niet. Ik leek wel gek te zijn geworden zins ik in dit huis was en ik Harry had ontmoet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [mijn topics, maar nu ga ik naar school (:]


    Do what people say you can't.

    Ik ben van vandaag tot en met donderdag afwezig, want ik heb middag en avond uitvoeringen van de kerstmusical op school. Als je vast zit aan mijn personage en verder wilt, mag je mijn personage besturen, zodat je weer verder kunt.

    -xxx-


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    'O-oke,' snifte ik nog zachtjes waarna ik Louis met betraande ogen aankeek. Ik had eigenlijk nog geen antwoord gehad en was een beetje bang dat hij het ontwijkt had omdat hij het niet meer wilden. 'Wil je nog met mij op een keer slapen?' Ik had de neiging om mijn hoofd weer in zijn nek te verbergen, want mijn wangen waren waarschijnlijk nu zo rood als een tomaat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you