• Ik ben ongesteld, dus het kan gewoon zijn dat ik daarvan chagrijnig ben, but fuck it, het moet er even uit.

Warning: zeiktopic

Ik vind mezelf dik.
    Mensen om me heen zitten allemaal van: 'Oh nee, dat is helemaal niet zo!' en zo, maar ik vind het zelf.
    De gym is elke week een uur vol schaamte, gewoon voor mijn lichaam. Nu hebben we een wit shirt voor de gym en daardoor lijkt het er nog erger uit te zien.
    Nu zit ik dus hier met en Cup-A-Soup terwijl mijn vader en moeder voor de TV zitten met chocola van mijn verjaardag.
    Ik wil ook wel wat pakken, maar mijn vader zegt dan 'Oh, ik dacht dat je aan het lijnen was,' en dan kan ik niet zomaar toch een stuk pakken want ik vind van mezelf dat ik sowieso geen doorzetten ben en volgens mij weten mijn ouders dat ook wel.
    En ik ben ook bang voor mezelf, dat ik dit te erg doorzet en ik dadelijk anorexia ga krijgen omdat ik heel vaak ook bij mezelf denk: " zou ik misschien gelukkiger zijn geweest als ik iemand anders was?" en ik ben verder ook niet echt bang voor dood (van een afstand waarschijnlijk, ik denk dat als puntje bij paaltje komt ik 'm ook uit zou flippen dat ik niet dood wil) en zo en zit heel vaak in mezelf te schelden dat ik dik ben.

You're awesome if you read all my rantings.

OT:
    Ga trouwens alsjeblieft niet van "Ugh, first world problems" of "komt weer zo'n 12-jarige zeuren om aandacht". Because if you do that, fuck you. Let's erase that last sentence.

[ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 20:00 ]

Kubi schreef:
    (...)
    Ik schaam me best wel op school, daarom. :')

Ik heb vandaag een stuk van mijn chocoladeletter op, OMNOMNOMNOM.

Die vierde ben ik dus. :3

Je hoeft je echt niet te schamen hoor! Ga een sport doen waar je plezier in hebt, eet dagelijks twee stuks fruit en drink een flesje water.
    Vergeet niet dat mensen jou maar moeten accepteren zoals je bent. Bovendien telt het innerlijk nog altijd meer dan het uiterlijk.

There is nothing more badass than being yourself

Ik snap jou heel goed :/

Ik vind mezelf niet dik ofzo, maar het kan beter. En ik zou het totaal niet erg vinden als ik dood zou gaan, ik zou het alleen erg vinden voor mijn close vriendinnen.

En dat je vader dat dan zegt, kom voor jezelf op, en zeg dat het jóú chocola is. En neem gewoon chocolade hoor, word je vrolijk van. En beweeg anders wat meer.

Het is ook handig als je een afspraak met jezelf hebt. Dat je niet minder gaat wegen dan ... Kg ofzo. Zo voorkom je miss anorexia.

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Thanks. 8D

Nou, ik krijg morgen zat beweging. Ik moet de Shuttle-Run test doen. Kent iemand die?

Well, laten we zeggen dat ik wel een paar minuten non-stop kan schelden, zo'n zin heb ik daarin.

Kubi schreef:
    Thanks. 8D

Nou, ik krijg morgen zat beweging. Ik moet de Shuttle-Run test doen. Kent iemand die?

Well, laten we zeggen dat ik wel een paar minuten non-stop kan schelden, zo'n zin heb ik daarin.

Soort piepjes test toch?
    Die had ik echt slecht gedaan, en daarna wad ik echt uitgeput, terwijl ik daar normaal wel goed in was. Ik was toen echt boos.

Pak een papiertje, teken er een lelijk gezicht op, scheld et verrot, en ga er dan op stampen ofzo.

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.