• Dyscalculie is een soort Dyslexie alleen dan met cijfers.

    Ik moest vroeger altijd al in aparte rekenklasjes want ik kon het gewoon weg niet. Op de middelbare school kwam Wiskunde waardoor ik van de TL naar de KB moest en uiteindelijk na een jaar Wiskunde heb moeten laten vallen omdat ik het niet kon. En nu doe ik al 3 jaar een studie en hebben we hoofdrekenen, je raad het al... DRAMA'S!

    Twee jaar geleden heeft mijn leraar ooit eens gezegd dat ik me moet laten testen op Dyscalculie, mijn coach zei toen elke keer dat ze het zou regelen maar het is nooit gebeurt. Ik vroeg er elke maand wel naar en elke keer zei ze ohja zou ik zo doen. Nu eindelijk na de zomervakantie heeft ze het geregeld hoor! En guess wie er zo meteen lekker dyscalculie testjes mag gaan maken? :')

    IK! x'D


    Hebben jullie dyscalculie?


    dream, dare, fly!

    Nee, en ook geen dyslexie.
    Maar het is uiteraard niet leuk voor jou!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, maar op mijn opleiding kunnen ze er niks aan doen. Kut mbo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    nee, ik lees gewoon te snel, dus maak ik onnodige fouten ofzoiets


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    Nee, ik lees gewoon te snel, dus maak ik onnodige fouten ofzoiets

    Ik ook. Heel frustrerend. Dan snap ik het helemaal, maar dan maak ik allemaal van die domme fouten. En als ik dan het pw terugheb, dan denk ik van: oja, dat wist ik wel.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Daar moest ik nog steeds op getest worden ja...
    Mocht ik zelf de 90 euro gaan dokken. :x Pfft.


    Your make-up is terrible

    Ik ben waarschijnlijk te slim voor Dyscalculie, maar ik kan geen barst van rekenen en hoofdrekenen. Net zoals ik eigenlijk in een dovenklas moest, terwijl ik daar te slim voor was :'D


    SLOAN.

    Ik niet, maar een vriendin van me wel. Maar die heeft het denk ik minder erg dan jouw, want die heeft wel wiskunde gekozen. Ze heeft wel bijles en krijgt misschien meer tijd bij examens en toetsen voor wiskunde. Economie eigenlijk ook, maar dat heeft ze niet.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb het rekeninzicht gewoon niet.
    - haat aan wiskunde -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb dyslectie én dyscalculie. Hierdoor zit ik op de MBO in plaats van de HBO en nu móét ik mijn nederlands voldoende halen omdat je anders je diploma niet krijgt... en dat als je je examen al hebt gahaalt van de VMBO-T en denkt dat je er vanaf bent. Nee hoor, dan bedenkt de regering zóiets.


    Hell is what you make it.

    Yes, ik heb dyscalculie.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik hoef geen testen te doen om te weten dat ik dyscalculie heb!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb het volgens mij niet want ik zit op Vwo maar wiskunde is mijn allerslechtste vak ever! Mijn hoogste punt is een 6,7 dus heel frustrerend...ik moet eigenlijk op bijles, maar ach....xD


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dudley schreef:
    Ik heb het rekeninzicht gewoon niet.
    - haat aan wiskunde -


    Alis volat propriis.

    Dudley schreef:
    Ik heb het rekeninzicht gewoon niet.
    - haat aan wiskunde -


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb zelf dyslexie, en zo slecht is mijn taal en spelling nou ook weer niet. Maar kom niet met grammatica aan want dat is gewoon drama bij mij (A)


    Love sheds light one the darkest of times