• Ergens vorig jaar hebben wij te horen gekregen dat mijn oma kanker heeft. En het is niet alsof ze voor mij zomaar een oma is: ik heb echt een hele goede band met haar.
    Afijn, we hadden er vertrouwen in dat het beter zou gaan, en na een tijdje (ze had al een operatie gehad, gevolgd door meerdere chemo's), kregen we te horen dat de situatie stabieler was en dat ze weer wilden gaan opereren. Vanochtend zou ze dus geopereerd moeten worden, maar er is uiteindelijk niet meer gebeurd dan het opensnijden en dichtnaaien omdat er te veel uitzaaiingen zaten die eerder niet waren gezien. Nu kunnen ze dus niets meer doen dan chemo's en heeft ze nog maximaal een jaar te leven (waarschijnlijk zelfs veel minder), terwijl dat er gisteren nog zeker 5 waren.

    En nu is zo ongeveer de hele familie (mij inbegrepen) helemaal hysterisch. Fijn.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ah.. Dat is ook niet leuk om te horen ):
    *Dikke vette cyberhug*


    26 - 02 - '16

    Dat is geen leuk nieuws.. Veel sterkte voor jou en je familie! -hug-


    You are beautiful, you are love.

    Opera schreef:
    Ah.. Dat is ook niet leuk om te horen ):
    *Dikke vette cyberhug*


    i put the fun in funeral

    Aw, wat naar. Heel veel sterkte!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dat is niet om te horen. Zeker niet in deze tijd.:3
    *Hug*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik heb hetzelfde meegemaakt, als je er over wilt praten kun je me altijd een berichtje sturen!
    heel veel sterkte! :(


    To love is to destroy.

    Opera schreef:
    Ah.. Dat is ook niet leuk om te horen ):
    *Dikke vette cyberhug*


    •*• Lululu •*•

    @All of the above, Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. <3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Damn, sterkte !
    Kanker is echt een verschrikkelijke ziekte, ben iemand die heel veel voor mij betekende dr aan verloren..
    Als je wil praten kan je me altijd een berichtje sturen ! xx

    Dat is echt klote. Veel sterkte!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat klote om te horen! Als je wilt kun je me altijd bellen of whatsappen.

    Veel sterkte.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ah wat erg om te horen! Heel veel sterkte.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Opera schreef:
    Ah.. Dat is ook niet leuk om te horen ):
    *Dikke vette cyberhug*


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    That sucks D:

    Veel, veel sterkte!


    Tijd voor koffie.

    Opera schreef:
    Ah.. Dat is ook niet leuk om te horen ):
    *Dikke vette cyberhug*


    Birds born in a cage think flying is an illness.