• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Eigenlijk is het best wel raar dat ik, als hele oude demon, nog steeds dit soort dingen graag kijk. Maar eigenlijk blijf ik ook wel de gevoelens en dingen van een tiener, 18-jarige hebben. Hoewel ik wel wijzer word, door wat ik allemaal meemaak en door alle jaren heen.
    'Het is zo''n mooie zielige film,' fluister ik tegen Jake.
    Het is lekker warm zo, bij Jake liggend.

    Hayden Fitch
    Weer antwoordt Nick ja en ik knik dan.
    'Oke,' antwoord ik dan en loop weer naar mijn bed toe en ga erop zitten.
    Ik weet dat ik daarnet gezegd heb dat ik bang zou worden als mijn droom werkelijkheid zou zijn...
    Maar ik voel geen spoortje angst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Waar denk je aan?' Vraag ik en het beetje twijfel is te horen in mijn stem, ik vond het jammer dat ze weer is gaan zitten en niet gewoon naar mij toe is gelopen. Dat bewijst in iedergeval iets.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik kijk op als hij vraagt waar ik aan denk en ik hoor de twijfel.
    'Eigenlijk niet echt aan iets, behalve dat ik geen angst voel,' zeg ik dan en kijk Nick aan.
    Ik sta weer op en loop dan, licht aarzelend alsnog, in zijn richting.
    'Dus je bent een demon, die dingen kan, en die niet slecht is?' vraag ik aan hem.
    Als hij nu ja zegt, dan geloof ik hem gewoon. Ik sta stil voor hem en kijk naar hem op.
    'En je gaat me geen pijn doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Eigelijk niet echt aan iets, behalve dat ik geen angst voel' Andwoord ze, ze was dus niet bang voor me.. Die woorden werden duidelijker toen ze toch weer op staat en aarzelend naar me toe loopt.
    'Dus je bent een demon, die dingen kan, en die niet slecht is?' Vraagt ze aan me, 'Ja' Andwoord ik alweer, ik was nu niet slecht. Ik was het wel geweest maar niet op dit moment. 'Ik ben een demon, die verlieft is op jouw en je nooit pijn zou doen.' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Zijn woorden zorgen ervoor dat ik weer lichtelijk rood word en dan moet glimlachen. Hij is verliefd op me en zou me nooit pijn doen.
    'En ik ben een mens, dat hopeloos verliefd is en een demon vertrouwd,' zeg ik dan tegen hem. Ik druk dan mijn lippen op die van hem, gewoon om het voor mezelf zeker te maken dat ik hem echt vertrouw. Want waarom zou ik dat niet doen? Hij is hartstikke lief voor me!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Zijn woorden zorgen ervoor dat ik weer lichtelijk rood word en dan moet glimlachen. Hij is verliefd op me en zou me nooit pijn doen.
    'En ik ben een mens, dat hopeloos verliefd is en een demon vertrouwd,' zeg ik dan tegen hem. Ik druk dan mijn lippen op die van hem, gewoon om het voor mezelf zeker te maken dat ik hem echt vertrouw. Want waarom zou ik dat niet doen? Hij is hartstikke lief voor me!


    Nick
    'En ik ben een mens, dat hopeloos verliefd is en een demon vertrouwd',' Zegt ze waarna ze haar lieppen op die van mij drukt. 'Daar kan ik mee leven' Zeg ik met een grijns en kus haar terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat hij daar mee kan leven en ik lach en daarom verbreek ik de kus. Ik kijk hem aan. 'Ik ga even douchen, anders ben ik niet helemaal fris.' Ik druk nog een kus op zijn lippen en loop dan richting de badkamer.

    [Wanneer gaat Nick naar Leslie? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi
    'Jij geweldiger.' fluister ik zachtjes en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik ben doodmoe en mijn spieren werken even niet meer mee.
    Ik sluit mijn ogen en luister naar ons gehijg.

    Jake
    Ik kijk naar het menu en start de film. Ik leg mijn hoofd tegen het hare.
    Ik zit direct helemaal in de film.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hij zegt dat hij daar mee kan leven en ik lach en daarom verbreek ik de kus. Ik kijk hem aan. 'Ik ga even douchen, anders ben ik niet helemaal fris.' Ik druk nog een kus op zijn lippen en loop dan richting de badkamer.

    [Wanneer gaat Nick naar Leslie? :3]


    Nick
    Ik kijk haar na als ze naar de badkamer loopt, en glimlachte. Ze had niet gedaan. Behalve nadenken en twijfelen. Ik was blij dat ze het wist. Nu dat gedaan was was er nog maar 1 ding te doen en ik haalde mijn telefoon tevoorschijn. 'Mijn beurt om te zeggen dat we moeten praten, ik denk dat je het ook wilt weten. N.' stuurde ik naar Leslie.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 21:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [FEM? ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op als ik een geluidje krijg van mijn mobiel. Ik zat net zo lekker de film te kijken, die is bijna afgelopen. Ik ga uit Jake's warme armen en reik naar het nachtkastje waar mijn mobiel op ligt. Ik zie dat het Nick is en ik zucht een keer. Ik ga weer terug liggen bij Jake en open het sms'je. Jake kan het ook zo zien, maar dat is niet erg. Mijn ogen glijden over de letters. Niet weer iets slechts toch? Maar zo klinkt het wel. Ik kijk opzij naar Jake. We liggen hier nog helemaal naakt. Is het belangrijk? Want dan ga ik me even aankleden klaarmaken. X. Ik kijk Jake aan. 'Ik weet niet wat het is waar hij over wil praten maar aangezien het nick is die zegt dat we moeten praten is het waarschijnlijk wel belangrijk,' zeg ik met een zucht tegen hem.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 21:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jakey? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk op als ik een geluidje krijg van mijn mobiel. Ik zat net zo lekker de film te kijken, die is bijna afgelopen. Ik ga uit Jake's warme armen en reik naar het nachtkastje waar mijn mobiel op ligt. Ik zie dat het Nick is en ik zucht een keer. Ik ga weer terug liggen bij Jake en open het sms'je. Jake kan het ook zo zien, maar dat is niet erg. Mijn ogen glijden over de letters. Niet weer iets slechts toch? Maar zo klinkt het wel. Ik kijk opzij naar Jake. We liggen hier nog helemaal naakt. Is het belangrijk? Want dan ga ik me even aankleden klaarmaken. X. Ik kijk Jake aan. 'Ik weet niet wat het is waar hij over wil praten maar aangezien het nick is die zegt dat we moeten praten is het waarschijnlijk wel belangrijk,' zeg ik met een zucht tegen hem.


    Jake
    Ik zucht en bijt op mijn lip. 'Ga dan maar maar kom zo snel mogelijk terug?' vraag ik en laat haar met tegenzin los.
    Ik heb geen idee wat ik nu ga doen zonder haar. Naar de film verder kijken?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ik ben een trein

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik maar moet gaan als ik maar snel terug ben. 'Ik heb helemaal geen zin om te gaan,' zeg ik glimlachend. Jake heeft me los gelaten maar ik knuffel hem gewoon nog. 'Hm, dit is veel leuker om te doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.