• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ola c:

    Leensel, je kan nog meedoen in dat RPG van New kingdom. Ik zal je wel de link sturen! Want Jessica staat ineens inactief zonder iets te laten weten dus heel het RPG is overgenomen >_<

    En er is een zwaar tekort aan jongens die trouw zijn aan de koning, hint hint (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Voor iemand die wil ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Jij geweldiger.' fluister ik zachtjes en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik ben doodmoe en mijn spieren werken even niet meer mee.
    Ik sluit mijn ogen en luister naar ons gehijg.

    Axton
    "Dat betwijfel ik." zei ik zachtjes en sloot ook mijn ogen. Mijn ademhaling bedaarde wat tot een iets normaler tempo, nog steeds wat sneller dan normaal.
    "Ik hou van je." mompelde ik dan zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [A FUCK, ik ben vannacht om half 1 van de trap af gevallen. Damn. Ik heb nu pijn x.x nog steeds >_> toen ik tegen iemand zei dat ik even naar beneden ging strompelen om naar het toilet te gaan bedoelde ik dat niet letterlijk :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }auwtch.
    mijn neefje is blijven slapen, heeft me wakkergehuild omdat hij een nachtmerrie had en deze morgen wakker geroepen omdat hij wakker was en het tijd was om op te staan -.-
    Kon ik eindelijk eens uitslapen...

    maar ben gelukkig niet van de trap gedonderd. :){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik ook van jouw.' zeg ik zachtjes. Ik draai mijn hoofd een stukje en druk een kusje op zijn borstkas.
    'En toch ben jij geweldiger.' mompel ik. Ik hoor gehuil en probeer recht te staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ocharme, de doktr? misschien iets gebroken of zo]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hm, ik heb niet iets gebroken, ik denk wel iets verrekt. Zo handig als ik ben >_< en mijn stiefvader was nog wakker en zat beneden tv te kijken en ik KABAM zo op die trap. Lol. Hij schrok heel erg ^^ maar ik stond gewoon op alsof er niets aan de hand was :Y) en damn. Toen lag ik in bed en werd ik duizelig. Hahaha. En dat te bedenken om half 1 's nachts als je allang hoort te slapen (nerd)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ik ook van jouw.' zeg ik zachtjes. Ik draai mijn hoofd een stukje en druk een kusje op zijn borstkas.
    'En toch ben jij geweldiger.' mompel ik. Ik hoor gehuil en probeer recht te staan.

    Axton
    "Ik ga wel." glimlachte ik. Ik tilde haar van me af en legde haar naast me neer. Toen stond ik op, trok even snel mijn boxer aan en liep naar de kinderkamer.
    "Hebben jullie alweer dorst?" vroeg ik glimlachend, maar zag toen dat het enkel Tyler was die huilde. Ik nam hem op en rook meteen dat het wat anders was dan dorst. Oh, fijn, het is nog eens mijn beurt.
    Ik legde hem op zo'n ding dat er speciaal voor dient en begon zijn pamper te verversen.
    "Zo, jij kakbroek." grinnikte ik en nam hem weer op. Ik bedacht me dat we ze beter nu even konden laten drinken. Dan huilden ze ons straks niet wakker, want volgens mij had Alexi wel even een goede rust nodig. Ze leek wel wat moe.
    Ik nam Mayra ook op en droeg ze dan allebei naar de slaapkamer.
    "Even wat drinken en dan zijn ze helemaal tevreden." glimlachte ik naar Alexi en gaf eerst Tyler aan haar over.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 9:45 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bedek mijn onderlichaam met het deken en pak Tyler over. Ik leg hem op mijn arm en laat hem drinken. Ik zucht zachtjes en laat mijn hoofd steunen tegen zijn arm. Ik voel hem plots bijten. 'Auw?' grinnik ik. 'Ik denk dat hij al tandjes begint te krijgen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Goh, Tyler begint op zijn vader te lijken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eigenlk wel eh xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Gheheeh ^^ en ik zie dat Ellie ook online is :3

    Whoopwhoop ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik merk het amper als Nick naast me komt zitten en zijn armen om me heen slaat, ik ben te verward over wat Nick zegt dat ik niet verbaasd kan zijn over het feit dat hij me zowaar knuffelt. Hij zegt dat ze op mij lijkt, maar ik kan het niet geloven. En dan staar ik naar beneden richting de foto en er valt een traan op de foto van mij. Ik kan het gewoon niet geloven. Ik pak de foto met trillende handen terwijl ik tegen Nick aanleun. Ik zie een meisje, ze lijkt dertien-veertien jaar oud, en ze heeft inderdaad dezelfde ogen als ik. Ik tril nu ondertussen licht. 'M-maar ze was dood?' Zeg ik dan en kijk Nick aan en begin te huilen.


    Nick
    'Dat dacht ik ook, maar dat lijkt niet echt op dat ze dood is' Andwoord ik, Leslie is begonnen te huilen en trillen en zelf weet ik niet echt wat ik moet doen... 'Ze zat eerst in een weeshuis en is daarna geadopteerd.' zeg ik vervolgens.

    {Mischien dat de mensen die haar geadopteerd hebben engelen zijn? -wbw- }


    Don't be like the rest of them, darling

    [O dat is goed ja Ellie ^^]

    Leslie Day
    Nick zegt dat hij dat ook dacht maar dat het dus niet zo is. De tranen glijden achter elkaar naar beneden en ik vervloek mezelf erom. Ze is geadopteerd. 'W-wacht,' zeg ik dan tegen hem en kijk hem aan. 'Waarom hebben ze haar naar een weeshuis gestuurd? Ik leef toch nog! Jij leeft nog.' Dan realiseer ik me iets waar ik op slag stil van word. Nick en ik hebben samen een kind.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.