• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Aangezien ik het heet had gehad sliep ik alleen in een pjama broek en met mijn arm om Hayden heen. Toen ik de tweede keer in slaap viel was het alleen maar de snelle en veraste blik van Katherine toen ik haar had gezien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Dat is ook de bedoeling.' lach ik zachtjes en laat haar verder eten.
    Ik streel zachtjes over haar zij. 'Wat wil je doen vandaag lief?' vraag ik haar.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 13:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde zachtjes. Mijn hele lichaam trilde van het ingehouden moeten wachten tot zij besloot dat het tijd was om te genieten. De manier waarop ze me behandelde maakte me bloedgeil, waardoor ik echt helemaal gek leek te worden.
    Vurig en vol ongeduld beantwoordde ik haar kus.

    Braxlin
    "Mijn Romeo, mijn Edward Cullen, mijn allerliefste schat." ik ging grijnzend plots voor hem staan, zodat hij moest stoppen. "Kortom, je bent van mij."
    Ik ging op mijn tenen staan om mijn lippen op de zijne te drukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach als ik het ongeduld in zijn kus voel. Ik laat zijn handen met één hand los en laat die terug naar zijn lid gaan.
    Ik trek hem terug af en als hij bijna komt stop ik weer abrupt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik lach zachtjes. Edward cullen? 'Iemand kijkt hier graag naar Twilight.' mompel ik tegen haar lippen aan en leg mijn armen om haar middel zodat ik haar dichter tegen me aan kan trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde, toen ze me weer begon af te trekken. Ik hield mijn ogen open, zodat ik haar ondertussen kon aankijken. Het geilde me nog meer op, waardoor mijn hoogtepunt snel dichtbij kwam, maar net voor ik kwam, hielde ze weer op.
    Ik jammerde zachtjes en keek haar smekend aan.

    Braxlin
    Ik haalde grijnzend mijn schouders op en kuste hem teder terug. Hier moesten we niet bang zijn dat we iemand met een kleine 'ieuw' een trauma zouden bezorgen.
    Ik sloeg mijn armen om zijn nek en tikte eens met mijn tong tegen zijn lippen aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    Ik moet lachen, 'Nick, hoe heb je dat gedaan?' Ik kijk hem aan en glimlach. Hij grinnikt. 'Dit kan ik altijd, ze zijn echt.' En ik knik dan. Hm, oké, zal wel. Maar hij kijkt dan serieus. Ik kijk terug naar hem. 'Ik ben een demon.' Mijn mond valt lichtelijk open. 'Een wat?' Zeg ik dan, maar ik heb hem verstaan. En dat is het moment waarop ik de volgende ochtend wakker word.

    Leslie Day
    'Dan is dat zeker gelukt,' zeg ik glimlachend. Ik pak weer een ei en pel die. Jake kan ook gewoon eten pakken als hij wil. Ik begin van mijn ei te eten en Jake vraagt wat ik wil doen vandaag. 'Hm, ik heb niet echt een voorkeur. En aangezien het gisteren mijn dag was, waar heb jij zin in?' En ik kijk hem even aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. Gaat Hayden het aan Nick vragen of haar droom echt was?}

    Nick
    Ik ben nogsteeds diep in slaap als de zon weer opkomt, dat kwam er nou eenmaal van als je een paar dagen lang niet sliep. Het lukte lang genoeg maar daarna als je in slaap viel moest je al die vorige uren weer inhalen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik lach zachtjes en kijk hem aan maar raak hem niet meer aan. Ik laat me naast hem vallen en kijk hem aan.
    'Jammer voor je.' zeg ik plagerig 'Ik denk dat ik eerst een dutje doe.' Niet waar maar ok.

    Joshua
    Ik open mijn mond een stukje en onze kus verandert in een tongzoen.
    Ik laat mijn handen een stukje afzakken naar haar kont en laat ze daar liggen.

    Jakee
    'Eerlijk? De hele dag zo in bed liggen met je maar dat zal niet gaan zeker?' vraag ik haar en lach zachtjes.
    Ik steel een stukje fruit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wil je dat? ^^ ach ik heb al een idee c:]

    Hayden Fitch
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen en besef dan dat ik gedroomd heb. Ik kijk naast me naar een slapende nick en dat beeld stelt me gerust.
    Waarschijnlijk heb ik gewoon de film van eergisteren verwerkt met mijn droom, ik ben gewoon raar.
    Ik lig nog steeds lekker warm bij Nick, ik kan alleen niet meer in slaap komen..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij wil de hele dag zo in bed liggen, ik glimlach. 'Ik vind het eigenlijk ook best wel goed klinken. Samen onder de dekens liggen, knuffelend, heerlijk een dagje niets doen. Geen verplichtingen, niets.'
    Ik pak weer fruitsap en drink ervan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik knipperde een paar keer verwonderd met mijn ogen, terwijl ik haar met open mond aankeek.
    "Wha-" mijn stem stokte, omdat ze te hees was en ik kuchte even. "Wat?" probeerde ik nu nog eens. Ze kon me toch niet zo laten liggen? Ik bedoel: hallo, ik draai hier bijna door!

    Braxlin
    Ik liet me helemaal gaan in de tedere tongzoen.
    Mijn hand gleed in zijn haren en zetten zich daar zachtjes vast. Mijn andere hand lag tegen zijn borstkas aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Na een tijdje word ik wakker en houd ik mijn ogen nog even gesloten, ik wil nog niet wakker zijn. Slapen was veel fijner geweest dan het fijt dat ik zo snel mogelijk met Leslie moest praten.

    {Wat voor idee heb je?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik lach zachtjes en kijk hem aan. 'Hm ik doe nu niets meer.' zeg ik grinnikend.
    Dan sluit ik mijn ogen met een lichte grijns om mijn lippen.

    Joshua
    Ik maak me na een tijdje los uit en kijk haar glimlachend aan.
    Ik druk een paar kleine kusjes op haar lippen.

    [eten]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 13:31 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ikga ook even eten x:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.