• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Hmm' Mompelde ik niet echt instaat andwoord te geven.. Hoe kwam het dat ze nou juist dat had gedroomt? Waarom nou juist dat? En daarbij, hoe kon ze dat weten, de enige keer dat ze ze gezien had had ik het haar laten vergeten.. Toch?


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik grinnik als Nick alleen een 'hm' zegt. 'Ik weet het! Het klinkt heel raar hè?' Zeg ik met een lachje. 'Waarschijnlijk heb ik het gewoon met die film gecombineerd die we eergisteren gezien hebben.' Ik zie nick denken. 'Waar denk je aan?' Vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zucht en kreun en ontspan me al snel weer. Ik trek hem dichter naar me toe.
    'Neem me, alsjeblief.' fluister ik tegen zijn lippen aan.

    Axton
    Eigenlijk zou ik nu wraak moeten nemen, maar ik was zelfs zo geil dat ik geen seconde langer kon wachten. Ik haalde mijn vingers uit haar en liet me toe bij haar naar binnen glijden. Meteen begon ik te stoten op een al redelijk snel tempo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Ik haal mijn schouders op voor zover dat gaat. 'Dat ik vind het niet zo raar vind klinken' andwoord ik, het was de waarheid toch? En daarbij moest ik het toch een keer vertellen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kreun hard en zet mijn vingers in zijn schouderblaren. Ik sla mijn benen om zijn middel zodat ik hem beter en dieper in me voel. Ik rol ons om zonder het te verbreken en begin hem dan gewoon te berijden op hetzelfde tempo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hij haalt zijn schouders half op en hij zegt dat hij het niet zo raar vindt klinken. 'Ja oké, het was een droom en daarin kan alles, dus in dat geval is het niet raar,' zeg ik glimlachend. 'Die vleugels zagen er wel gaaf uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ja oké, het was een droom en daarin kan alles, dus in dat geval is het niet raar' Zegt ze met een glimlach. 'Die vleugels zagen er wel gaaf uit.' Zei ze vervolgens.
    'Wat zou je er van vinden als het geen droom was geweest?" Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lizl reageer je nog met Jake? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [sorry James ben bezig met mn begrippen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik kijk hem even aan, nadenkend. 'Maar het was wel een droom dus..' Begin ik. Wat zou het uitmaken? 'Maar anders dan zou ik verbaasd en bang zijn denk ik? Demonen zijn een slecht iets dus.' En ik haal mijn schouders op. 'Maar jij kan geen demon zijn, daar ben je veel te lief voor,' zeg ik met een scheve glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Maar het was wel een droom dus..' Begint ze, 'Maar anders dan zou ik verbaasd en bang zijn denk ik? Demonen zijn een slecht iets dus.' Vervolgt ze schouderophalend, 'Maar jij kan geen demon zijn, daar ben je veel te lief voor.' Zegt ze met een scheve glimlach. 'Hmm.' Mompel ik weer waarna ik uit haar bed stap om vervolgens naar mijn eigen bed te lopen en een shirt aan te trekken. Hoe moest ik het ooit gaan vertellen als het zo ging? Daarbij, zou ze bang voor me zijn als ik het zou zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    Jake
    'We zouden wel lui zijn dan.' lach ik zachtjes en sta recht. Ik leg de tv aan . Ik denk na en laat een film verschijnen. Finding Nemo. Ik steek de dvd in de dvdspeler en kruip terug in het bed. 'Filmpje kijken dan maar?' zeg ik met een glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes?


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kreun hard en zet mijn vingers in zijn schouderblaren. Ik sla mijn benen om zijn middel zodat ik hem beter en dieper in me voel. Ik rol ons om zonder het te verbreken en begin hem dan gewoon te berijden op hetzelfde tempo.

    Axton
    Haar nagels in mijn schouderbladen deerden me voor geen meter. Ik kreunde hard, terwijl ze ons omdraaide en me begon te bereiden. Ik nam haar heupen vast om te proberen haar tempo wat te versnellen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik ga sneller en zet mijn handen naast zijn hoofd zodat ik daar op kan steunen. Ik kreun af en toe en bijt op mijn lip om het tegen te houden.
    Ik voel me warm worden door het genot en druk mijn lippen op de zijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'