• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Braxlin
    Ik grinnikte en dronk nog wat van mijn chocomelk.
    "Nou, heb jij nog geen vriendinnetje dan?" vroeg ik toen aan hem, om hem wat terug te plagen. "Of ben je in het geheim verliefd?" ik deed alsof ik hem onderzoekend aankeek. "Jaja, jij bent verliefd! Ik zie het aan je ogen. Zo, wie is het?"

Axton
    Ik grinnikte.
    "Ja, maar ga alsjeblieft je best niet zitten doen." zei ik toen en porde even plagerig in haar zij. "Want dat zal niet ongestraft blijven." niet dat ik veel zou kunnen doen als ze eenmaal begon met me te plagen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Nick
    ‘Wil je even naar mij luisteren?’ Vraag ik en kijk naar het meisje dat op Leslie lijkt, eigelijk leek er niets aan haar op mij. ‘Leslie, het meisje dat net met je prate is je echte moeder. Ze heeft jaren lang gedacht dat haar dochter dood was, terwijl de engelen die zich voordoen als je ouders je opvoeden. Ze heeft zelfs een begrafenis geregeld en is in niets een slechte demon.’ Zeg ik, en ze knikt. Ze luisterde en bracht er nu niets tegenin. ‘Wil je mee naar beneden komen en gewoon naar haar kijken?, kijken is meer dan genoeg om te zien dat je sprekend op haar lijkt’ Vraag ik haar en ze bijt op haar lip terwijl ze nadacht en vervolgens knikte. Ik liep eerst naar beneden waarna Katherine er twijfelend achterna kwam en ze in Leslie's richting liep.

[ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 17:52 ]

Don't be like the rest of them, darling

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik word aan de kant geduwd waardoor het vuur weer oplaait, de engelen verdwijnen en ik kijk gebroken naar de plek waar ze zojuist nog waren. Ik voel het amper als Jake me beetneemt en wat tegen me zegt. Ik staar voor me uit. 'Nee, nee, nee, nee, nee,' zeg ik de hele tijd zacht en kijk voor me uit. Ik heb niets meer door van de omgeven, alsof ik in een soort shock raak.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

{Jaimes, Lees Nick's post XD}

[Ja maar ze heeft Katherine niet door >_< maar Okay. Ik post wel wat :')]

Leslie Day
    Ik staar nog steeds naar de plek waar zojuist de engelen zijn verdwenen, ze zij verbrand op een gruwelijke wijze. Ik voel me schuldig dat ik het niet tegen heb kunnen gaan. Ik heb niet door dat Katherine samen met Nick de trap af komt gelopen, ik blijf maar voor me uit kijken en 'nee' zeggen. Ik heb Jake niet door die me beet houdt, zelf mezelf heb ik niet door. Als ik had geweten dat Katherine nu keek had ik niet gewild dat ze me had gezien zo.

Nick
    Ik kijk Jake vragend aan en kijk vervolgens naar Leslie, wat was er gebeurt? 'Leslie' Zeg ik vervolgens ik een poging om haar zover te krijgen om te zien dat Katherine een eindje van haar vandaan naar haar was blijven kijken.

[Ik moet eten :3_]

Huaso schreef:
    Braxlin
    Ik grinnikte en dronk nog wat van mijn chocomelk.
    "Nou, heb jij nog geen vriendinnetje dan?" vroeg ik toen aan hem, om hem wat terug te plagen. "Of ben je in het geheim verliefd?" ik deed alsof ik hem onderzoekend aankeek. "Jaja, jij bent verliefd! Ik zie het aan je ogen. Zo, wie is het?"

Axton
    Ik grinnikte.
    "Ja, maar ga alsjeblieft je best niet zitten doen." zei ik toen en porde even plagerig in haar zij. "Want dat zal niet ongestraft blijven." niet dat ik veel zou kunnen doen als ze eenmaal begon met me te plagen.

[tegen wie zegt ze dat nu xd]

Alexi
    'OOeeh wat ga je dan doen.' lach ik en druk me nog iets dichter tegen hem aan en leg zijn handen op mijn kont die nu maar nauwelijks bedekt is. 'Wat ga je eraan doen?' fluister ik dan plagerig in zijn oor.

}zijn kleine broertje xD{
    Axton
    "Ga nog wat langer door en je zal het ontdekken."
    Ik had natuurlijk geen flauw idee wat ik zou doen. Misschien kietelen of zo... Nja, als ze me niet zo gek maakte dat ik opnieuw niet meer kon nadenken.

Joshua
    Ik zie hoe dat Tommie helemaal rood word en grinnik. 'Hoe wist je dat?' fluister ik verwondert in haar oor.
    Ik wist het zelfs niet en ik zou zoiets moeten kunnen aanvoelen.

Alexi
    'Zal ik doen want ik ben eigelijk best nieuwsgierig.' Ik kus zijn hals en wrijf terug met mijn lichaam over zijn onderlichaam. Ik grijns en sta recht. Ik zie een radio staan en zet wat zwoele muziek op. Ik begin sensueel te dansen en begin zo een beetje te strippen. Ik ben niet geil maar wel nieuwsgierig.

[Jake? :3]

Jake
    'Leslie, Katherine is hier.' zeg ik dan zachtjes en laat haar los. Ik loop naar Nick. 'Ze wilde de wachter tegen houden maar hij heeft hen in het hellevuur gegooid.' verduidelijk ik hem fluisterend zodat het meisje me niet hoort en help dan Leslie met opstaan.

LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik zie hoe dat Tommie helemaal rood word en grinnik. 'Hoe wist je dat?' fluister ik verwondert in haar oor.
    Ik wist het zelfs niet en ik zou zoiets moeten kunnen aanvoelen.

Alexi
    'Zal ik doen want ik ben eigelijk best nieuwsgierig.' Ik kus zijn hals en wrijf terug met mijn lichaam over zijn onderlichaam. Ik grijns en sta recht. Ik zie een radio staan en zet wat zwoele muziek op. Ik begin sensueel te dansen en begin zo een beetje te strippen. Ik ben niet geil maar wel nieuwsgierig.

Braxlin
    Ik trek me grijnzend terug en keek toen naar Josh. Glimlachend fluisterde ik ook in zijn oor.
    "25% vrouwelijke intuïtie, 25% mijn geweldige karakter, en 50% gokken." grinnikte ik.

Axton
    "Nee, nee, nee, nee, niet nog eens!" Ik bleef plat op het bed liggen en legde mijn handen voor mijn ogen.
    "Jij wilt me helemaal gek krijgen of wat?" schudde ik heftig mijn hoofd, terwijl mijn handen nog steeds voor mijn ogen lagen.

Leslie Day
    Nick zegt mijn naam, maar het wil niet tot me doordringen. Volgens mij noemen mensen dit een shock. Als je iets meemaakt wat je niet mee wil maken en traumatiserend is. Iets wat je niet wil onthouden. Jake zegt tegen me dat Katherine er is. Katherine. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en voel dan hoe Jake me overeind helpt. Ik kijk met lege ogen in Jake's richting. En dan richting Katherine. Mijn kind, mijn dochter. Ik slik een keer en herpak mezelf. Weet ze wat er zojuist gebeurd is? Zoiets hoor je toch te vertellen? Katherine staat een eindje van me af en kijkt naar me. Ik kijk terug naar haar en voel de verbondenheid tussen ons. Ze is mijn dochter, ik voel het. Maar voelt zij het ook? Ze zet voorzichtig stappen in mijn richting en houdt dan halt voor me. Zou ze een gave hebben? Toch stiekem weten wie ik ben? Ik slik en zwijg dan en blijf haar aankijken. Ik krijg een verlossend gevoel als ze haar armen dan onverwachts om me heen slaat en er rollen tranen over mijn wangen. Ze vertrouwt me.

Joshua
    Ik lach en druk een kus op haar wang. 'Hm.' zeg ik gewoon en kijk aan Tommie.
    'Je ziet een beetje rood Tom... moet je me iets zeggen?' vraag ik grinnikend en hij rent weg.

Alexi
    'Oke dan niet.' zeg ik gewoon en haal grinnikend mijn schouders op. IK haak mijn bh weer vast en loop de kamer uit.
    Ik zoek de weg terug naar de woonkamer en naar de buitendeur. Ik loop naar buiten en ga op het strand zitten. In mijn lingerie wat niet erg is omdat er toch niemand is. Ik sla mijn armen om mijn knieën en geniet van de zonsondergang.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt