• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Mijn erectie bleef priemend omhoog steken, alsof het me zat uit te lachen. Ik zou mezelf kunnen bevredigen. Maar zoiets in haar bijzijn? Zo laag zou ik niet zakken. Voor geen geld van de wereld niet.
    Ik dacht koortsachtig na, maar mijn hersenen leken niet mee te willen werken. Nja, al het bloed was nu wel ergens anders heen, dus die kregen niet genoeg lucht om actief mee te werken. Uiteindelijk waren er maar 2 opties.
    Of ik zou mezelf bevredigen. Maar laat ik het even herhalen. Nooit waar zij bij is. Dat is zowat het gênantste mogelijk. Nja, als ze zou slapen zou het al minder erg zijn, maar nog steeds...
    Of ik moest smeken. En geloof me ik zou ver willen gaan om te krijgen wat ik wou.
    "Alexi, please." smeekte ik zacht. "Je kan me toch zo niet laten liggen?"

    Braxlin
    Ik glimlachte en beantwoorde de klein kusjes stuk voor stuk liefdevol.
    "Kom, mijn Clark Kent." verwees ik nu grijnzend naar superman. "Volgens mij is het bijna 12 uur." dat was toch het signaal dat mijn maag doorgaf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem even aan met opgetrokken wenkbrauw. 'Hm laat me even denken. Ik denk van wel.' zeg ik lacherig.
    Ik weet dat als hij blijft smeken ik zoiezo toegeef en ook omdat ik zelf ook wel geil ben, maar het verschil met Axton is dat ik het kan verbergen... zolang hij me niet aanraakt of zo dan.

    Joshua
    Ik lach 'Ik snap de boodschap.' zeg ik en loop verder met haar naar huis. Ik zie 2 hyper actieve kinderen rond het huis rennen terwijl ze met sneeuwballen gooien. 'Zoek dekking.' grinnik ik naar Braxlin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [douchen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik stond op van het bed en ging voor haar staan. Ik spreidde mijn armen en keek haar recht aan.
    "Alsjeblieft, Alexi, ik doe alles voor je. Wat wil je? Touw?" ik liet wat touw verschijnen. "Handboeien?" ook dat liet ik verschijnen en omdat ik niets meer kon bedenken, ging ik maar weer over tot het smeken. "Alsjeblieft?"

    Braxlin
    "Oh oh." grinnikte ik. Ik ging wat dichter tegen hem aan lopen, maar ging me nu niet meteen achter zijn rug verstoppen of zo.
    Sowieso als ze me zouden raken, dan zou ik een excuus hebben om mee te doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Na een tijdje word ik wakker en houd ik mijn ogen nog even gesloten, ik wil nog niet wakker zijn. Slapen was veel fijner geweest dan het fijt dat ik zo snel mogelijk met Leslie moest praten.

    {Wat voor idee heb je?}


    Hayden Fitch
    Ik merk hoe nick's ademhaling verandert waardoor ik er van uit ga dat hij wakker is, maar hij opent zijn ogen niet. Ik kijk naar Nick en glimlach dan. Ik druk een kus zachtjes op zijn wang en blijf zo heerlijk warm bij hem liggen.

    [Gewoon, dat ze zegt; ik heb vannacht zo raar gedroomd

    :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Axton
    Ik stond op van het bed en ging voor haar staan. Ik spreidde mijn armen en keek haar recht aan.
    "Alsjeblieft, Alexi, ik doe alles voor je. Wat wil je? Touw?" ik liet wat touw verschijnen. "Handboeien?" ook dat liet ik verschijnen en omdat ik niets meer kon bedenken, ging ik maar weer over tot het smeken. "Alsjeblieft?"

    Braxlin
    "Oh oh." grinnikte ik. Ik ging wat dichter tegen hem aan lopen, maar ging me nu niet meteen achter zijn rug verstoppen of zo.
    Sowieso als ze me zouden raken, dan zou ik een excuus hebben om mee te doen.



    Alexi
    Ik grijns en wenk hem zachtjes naar me toe door middel van mijn vinger te bewegen.
    'Ik wil jouw.' zeg ik hees in zijn oor. Gedaan met het hard spelen.

    Joshua
    Ik zie dat ze me opgemerkt hebben en ze beginnen met sneeuwballen naar ons te gooien.
    '3...2...1... rennnen!' zeg ik snel en zet het op een rennen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij wil de hele dag zo in bed liggen, ik glimlach. 'Ik vind het eigenlijk ook best wel goed klinken. Samen onder de dekens liggen, knuffelend, heerlijk een dagje niets doen. Geen verplichtingen, niets.'
    Ik pak weer fruitsap en drink ervan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Ik merk hoe nick's ademhaling verandert waardoor ik er van uit ga dat hij wakker is, maar hij opent zijn ogen niet. Ik kijk naar Nick en glimlach dan. Ik druk een kus zachtjes op zijn wang en blijf zo heerlijk warm bij hem liggen.

    [Gewoon, dat ze zegt; ik heb vannacht zo raar gedroomd

    :Y)]


    Nick
    'Hmm' Mompel ik als ik haar lippen op mijn wang voel en open vervolgens mijn ogen. 'Lekker geslapen?' Vraag ik haar vervolgens nog een beetje slaperig en kijk haar aan

    {Dan vraagt Nick waar ze over gedroomt heeft :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick opent zijn ogen en ik glimlach. Hij vraagt of ik lekker geslapen heb en ik knik. 'Eh ja hoor,' zeg ik erbij. 'Alleen raar gedroomd.' Heel raar, niet waar kunnen zijn raar. Ik zucht een keer diep en ik geniet van Nick zijn aanwezigheid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kroop over het bed naar haar toe. Ik wou maar al te graag haar wens laten uitkomen.
    Mijn lippen drukte vurig op de hare en ik klikte meteen haar bh los. Ik dwaalde met mijn lippen af naar haar tepels, terwijl ik haar slipje en kousen uitdeed. Door de bretellen ging het wat langzamer, wat mijn ongeduld nog meer vergrote. Toen alles eindelijk uit was, nam ik een condoom uit het nachtkastje en deed die om.
    Opnieuw ging ik boven haar hangen, terwijl ik meteen 2 vingers bij haar naar binnen liet glijden.

    Braxlin
    Ik rende hem lachend achterna en voelde toen hoe ik op mijn schouder geraakt werd. Ik liet zijn hand los en begon op dramatische toon:
    "Ah! Ik ben geraakt! Ga verder... zonder.. mij." met nog een fade-away erbij ook.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Nick opent zijn ogen en ik glimlach. Hij vraagt of ik lekker geslapen heb en ik knik. 'Eh ja hoor,' zeg ik erbij. 'Alleen raar gedroomd.' Heel raar, niet waar kunnen zijn raar. Ik zucht een keer diep en ik geniet van Nick zijn aanwezigheid.


    Nick
    Ze andwoord mijn vraag met ja maar voegt er vervolgens aan toe dat ze raar gedroomt heeft en ze zucht vervolgens een keer diep. 'Waar heb je over gedroomt?' Vraag ik haar en veeg vervolgens mijn mijn hand een paar verdwaalde plukjes bij haar ogen vandaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik kreun als ik 2 vingers in me voel. Ik voel mijn lichaam iets opspannen.
    Ik klem me aan hem vast en kijk hem nu smekend aan. Nu is het mijn beurt om te smeken.

    [chemie --']


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte en begon mijn vingers in haar te bewegen. Zolang zij zich zo opspande kon ik haar zelf niet nemen, dus bleef ik haar vingeren tot ze zou ontspannen.
    Hoe irritant het ook was om nog langer te moeten wachten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zucht en kreun en ontspan me al snel weer. Ik trek hem dichter naar me toe.
    'Neem me, alsjeblief.' fluister ik tegen zijn lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Nick's hand gaat langs mijn huid en ik kijk naar zijn hand met mijn ogen. 'Hm, het klinkt raar,' zeg ik dan met een lachje. Ik kijk op naar hem. 'Ik droomde dat we samen aan het picknicken waren en dat je ineens opstond. Je deed je blouse uit en tada, je ontvouwde ineens vleugels. Iets van een demon zei je ofzo?' En ik lach zachtjes. 'Ze voelde wel fijn aan.'

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 14:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.