• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik kreunde en voelde de warmte en het genot door mijn lichaam trekken in de vorm van heerlijke tintelingen.
    "God, Alexi." kreunde ik zacht en tikte met mijn tong tegen haar onderlip.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    ik open mijn mond een stukje en verhoog het tempo nog een stuk.
    Ik klem de dekens in mijn handen en voel de spanning verhogen. Ik kreun zachtjes tegen zijn lippen aan.

MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Maar het was wel een droom dus..' Begint ze, 'Maar anders dan zou ik verbaasd en bang zijn denk ik? Demonen zijn een slecht iets dus.' Vervolgt ze schouderophalend, 'Maar jij kan geen demon zijn, daar ben je veel te lief voor.' Zegt ze met een scheve glimlach. 'Hmm.' Mompel ik weer waarna ik uit haar bed stap om vervolgens naar mijn eigen bed te lopen en een shirt aan te trekken. Hoe moest ik het ooit gaan vertellen als het zo ging? Daarbij, zou ze bang voor me zijn als ik het zou zeggen.

Don't be like the rest of them, darling

Axton
    Onze tongen speelden een vurig liefdsspel, terwijl het genot zich in mijn onderbuik samenbalde. Ik balde mijn handen tot vuisten.
    Kreunend verplichtte ik mezelf te wachten met klaarkomen tot zij kwam.

Hayden Fitch
    Nick stapt uit mijn bed en mijn ogen volgen zijn handelingen, is er soms iets mis ineens? Hij reageert nauwelijks, en ging ook nog eens weg bij me. Hij trekt een shirt aan, een jogginsbroek had hij al aan, en blijft dan bij zijn bed staan. Er valt een stilte tussen ons. Ik ga rechtzitten en leun met mijn rug tegen de muur terwijl ik naar Nick kijk met mijn hoofd een tikkeltje scheef. 'Is er soms iets mis?' vraag ik aan Nick. 'Heeft het te maken met dat familiegebeuren van gisteren?'

Leslie Day
    'Niet lui,' zeg ik grinnikend. 'Gewoon ontspannen en rustig. Zonder energie te verspillen.' Jake is opgestaan en ik kijk naar zijn sexy lichaam. Mijn gedachten gaan weer even terug naar gisteravond en ik voel me zo weer warm worden van binnen. Jake komt terug liggen en ik ga dicht bij hem liggen. Hij heeft finding nemo erin gedaan en ik knik. 'P. Sherman, 42 Wallaby Way, Sydney,' zeg ik dan met een lachje.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik wip nog een paar keer en kom dan kreunend klaar. Mijn armen verslapen en ik zak erdoor waardoor ik nu op hem lig.
    Ik adem zwaar maar dwing mezelf nog even door te gaan voor hem en leun toch weer op mijn armen.

Nick
    Het is een tijdje stil tot zij begint te praten, 'Is er soms iets mis?' Vraagt ze, 'Heeft het te maken met dat familiegebeuren van gisteren?' Vraagt ze, 'Nee, dat heeft het niet. Het heeft meer te maken met de droom die je had. Aangezien de dingen die je gedroomt hebben echt waar zijn.' Andwoord ik vervolgens zuchtend, 'Ik ben een demon, en niet alle demonen zijn slecht. En aangezien je zometeen jezelf of mij voor gek verklaard is dat de reden dat ik het je niet vertelt heb' Zeg ik wachtend op een lach en een vraag of ik een grapje maakt of gek ben.

Axton
    Ik kwam meteen na haar klaar en bleef gewoon even liggen uithijgen.
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte een kus op haar voorhoofd. "Je bent geweldig." zei ik zacht.

Hayden Fitch
    Weer is het even stil, maar dan begint Nick wel met praten. 'Nee, dat heeft het niet. Het heeft meer te maken met de droom die je had. Aangezien de dingen die je gedroomt hebben echt waar zijn.' Ik kijk met verwarde ogen richting Nick. Wat? 'Ik ben een demon, en niet alle demonen zijn slecht. En aangezien je zometeen jezelf of mij voor gek verklaard is dat de reden dat ik het je niet vertelt heb' Ik slik een keer, dat zou ik inderdaad wel willen doen ja. Maar ik ben niet gek, en Nick lijkt er ook wel prima uit te zien. 'Meen je dit?' vraag ik dan aan hem en ik kijk hem aan. Ik loop met langzame passen naar hem toe.

Nick
    'Meen je dit?' Vroeg ze en keek me aan en liep vervolgens met langzame passen naar me toe, wacht wat? Geen: je bent gek? 'Ja' Andwoord ik, het was waar. Alleen verwachte ik nogsteeds dat ze iedermoment kon zeggen dat ik gek was of iets dergelijks.

Huaso schreef:
    Axton
    Ik kwam meteen na haar klaar en bleef gewoon even liggen uithijgen.
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte een kus op haar voorhoofd. "Je bent geweldig." zei ik zacht.

Alexi
    'Jij geweldiger.' fluister ik zachtjes en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik ben doodmoe en mijn spieren werken even niet meer mee.
    Ik sluit mijn ogen en luister naar ons gehijg.

Jake
    Ik kijk naar het menu en start de film. Ik leg mijn hoofd tegen het hare.
    Ik zit direct helemaal in de film.

Hayden Fitch
    Het enige wat hij zegt is ja en mijn blik wordt nog verwarder en verbaasder. Ik schud mijn hoofd om mijn gedachten op een rijtje te krijgen.
    Het is heel simpel Hayden, zeg ik tegen mezelf in gedachten, orden je gedachten.
    Nick is een lieve leuke jongen waar je verliefd op bent. Hij is aardig tegen je, en is ook nog eens heel erg aantrekkelijk.
    Maar een demon, zoals hij dat zegt.
    Moet ik hem nu flippen? Ja eigenlijk wel ja. Demonen zijn slecht.
    Ik denk weer terug aan de avond waarop we de film keken... Nick vroeg aan me of ik dacht dat alle demonen slecht waren..
    Zou dat betekenen dat Nick niet slecht is? Of geen slechte demon in ieder geval...
    Ik weet het niet.. Maar tot nu toe heeft hij me nog niets aangedaan.
    Hee... wacht eens even.
    'Dat ding wat je deed, toen met de politie. Heeft dat ermee te maken?' vraag ik aarzelend aan hem.

Leslie Day
    Ik voel me eigenlijk heel primitief zo, nu ik geen kleren aan heb en bij Jake lig. Zijn hoofd ligt tegen de mijne aan en mijn arm ligt om zijn middel.
    De film start en ik kijk er aandachtig naar, ik ken de film heel goed. Disney is gewoon iets wat altijd leuk blijft.

Jake
    Ik trek haar iets dichter tegen me aan. Ik vind het begin altijd zo triest. Als dat beest al die visseneitjes en de moeder vis op eet, maar dan vind hij nemo. Ik druk een kus op haar wang en kijk verder.

[ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 18:23 ]

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Het enige wat hij zegt is ja en mijn blik wordt nog verwarder en verbaasder. Ik schud mijn hoofd om mijn gedachten op een rijtje te krijgen.
    Het is heel simpel Hayden, zeg ik tegen mezelf in gedachten, orden je gedachten.
    Nick is een lieve leuke jongen waar je verliefd op bent. Hij is aardig tegen je, en is ook nog eens heel erg aantrekkelijk.
    Maar een demon, zoals hij dat zegt.
    Moet ik hem nu flippen? Ja eigenlijk wel ja. Demonen zijn slecht.
    Ik denk weer terug aan de avond waarop we de film keken... Nick vroeg aan me of ik dacht dat alle demonen slecht waren..
    Zou dat betekenen dat Nick niet slecht is? Of geen slechte demon in ieder geval...
    Ik weet het niet.. Maar tot nu toe heeft hij me nog niets aangedaan.
    Hee... wacht eens even.
    'Dat ding wat je deed, toen met de politie. Heeft dat ermee te maken?' vraag ik aarzelend aan hem.

Nick
    Ze leek na te denken, en schudde haar hooft terwijl haar blik nog verwarder en verbaader werd.
    'Dat ding wat je deed, toen met de politie. Heeft dat ermee te maken?' Vroeg ze aarzelend, 'Ja' andwoorde ik weer, ik keek naar haar verwarde en aarzelende blik