• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

|Sorry Jaimes, Jules was een klasgenoot van mij in het lager en is een beetje.. nu ja gestoord. (: |

kindness is never a burden.

OMG das echt schrikken : Bloody Mary

Nick
    'Anders had ik het praten wel vermijd. Waar?' stuur ik teurg, met het waar doelde ik op waar we afspreken. En ik denk dat zij dat ook wel weet.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Ik krijg weer een sms van Nick en ik zucht een keer. Ik kom wel naar jou toe. Ben er in twee minuten. X ik kijk naar Jake. 'Ik ga schat, ik ben zo snel mogelijk terug.' Ik druk een kus op zijn lippen en verschijn dan in Nick zijn kamer.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik zucht en concentreer me op het scherm. Ik leg mijn hoofd op het kussen en kijk verder naar de tv maar ik kan me er niet op concentreren. Ik kijk dan maar naar het plafond maar laat de film doorspelen.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik krijg weer een sms van Nick en ik zucht een keer. Ik kom wel naar jou toe. Ben er in twee minuten. X ik kijk naar Jake. 'Ik ga schat, ik ben zo snel mogelijk terug.' Ik druk een kus op zijn lippen en verschijn dan in Nick zijn kamer.

Nick
    'Ik ben zo terug' zeg ik tegen Hayden die nu nog in de badkamer staat en loop vervolgens de kamer uit met de logica dat Leslie me wel zou volgen en liep naar buiten. 'slechte nieuws of het goede nieuw eerst?'

[ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 22:45 ]

Leslie Day
    Ik volg Nick, Hayden staat blijkbaar te douchen, die was ik alweer vergeten. 'Doe maar eerst het slechte nieuws?' Mompel ik dan en weet niet wat me te wachten staat. Ik heb totaal geen idee.

Nick
    Het slechte nieuws dus.. Was er eigelijk wel goed nieuws? Ik had geen idee hoe ik het moest indelen en of het nu goed nieuws was of niet. 'aangezien ik in dit geval niet presies weet wat er goed en wat er slecht is zeg ik het gewoon. Ik ben zo vrij geweest om het ziekenhuis een bezoekjemte brengen, onz- Katherine leeft nog en is niet dood' zeg ik vervolgens.

Leslie Day
    Ik kijk naar hem, loopt hij nu een grapje te naken als hij zegt dat hij niet weet wat er precies goed en slecht is? Ik klem mijn kaken opeen en dwing mezelf gewoon verder te luisteren. Ziekenhuis? Welk ziekenhuis en waarvoor? Maar dan praat hij verder en mijn wereld staat even stil als hij de naam Katherine noemt. 'Dat is onmogelijk,' zeg ik fluisterend en met verstrikte stem.

Nick
    'Niet echt, ik heb haar gezien. In iedergeval haar ogen, en die leken sprekend op die van jouw' andwoorde ik mijn stem was een beetje zachter dan gewoonlijk Volgensmij had er niets aan haar echt op mij geleken.

Leslie Day
    Ik raak helemaal in de war en laat mezelf met mijn rug tegen de muur aan naar beneden zakken tot ik op de grond zit. Ik staar voor me uit en er verschijnen tranen in mijn ogen. 'D-dat is onmogelijk nick, ze hebben tegen me gezegd dat ze dood was. Ik heb een hele b-b-begrafenis voor haar geregeld.' Ik zie zo weer voor me hoe de kist het graf in gaat.

[even voor de duidelijkheid :3 ze heeft niet gezien dat Katherine erin lag of niet. De kist was al dicht :3]

Nick
    Ik ga naast haar zitten en sla tegen mijn gewoonten in mijn armen om haar heen. Ik haalde de herinnering aan het geschrokken en veraste meisje met dezelfde ogen als Leslie weer op en liet er een foto van verschijnen. 'Ze lijkt op jouw' zeg ik vervolgens en leg hem op haar schoot neer als ik mijn handen van haar af heb gehaalt.

Leslie Day
    Ik merk het amper als Nick naast me komt zitten en zijn armen om me heen slaat, ik ben te verward over wat Nick zegt dat ik niet verbaasd kan zijn over het feit dat hij me zowaar knuffelt. Hij zegt dat ze op mij lijkt, maar ik kan het niet geloven. En dan staar ik naar beneden richting de foto en er valt een traan op de foto van mij. Ik kan het gewoon niet geloven. Ik pak de foto met trillende handen terwijl ik tegen Nick aanleun. Ik zie een meisje, ze lijkt dertien-veertien jaar oud, en ze heeft inderdaad dezelfde ogen als ik. Ik tril nu ondertussen licht. 'M-maar ze was dood?' Zeg ik dan en kijk Nick aan en begin te huilen.

[bored]

Boem! Hoi (:

kindness is never a burden.