• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik grijns tegen zijn lippen aan en wrijf met mijn onderlichaam wat over het zijne.
    'You like it?' fluister ik tegen zijn lippen aan en kus hem terug.

    Joshua
    'Geen flauw idee.' zeg ik naar waarheid en druk dan een kus op haar lippen.
    'Volgens mij hadden ze de verkeerde voor.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde nog wat en streelde met mijn handen over haar rug.
    "Zeker." fluisterde ik hees terug.

    Braxlin
    "Ow... tja, jammer voor haar dan." Ik keek hem glimlachend aan.
    "Om hoe laat begint die film?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach zachtjes en voel zijn stijve onder me. 'Weet je, ik denk dat ik toch nog niet opgeef.' lach ik en stap heupwiegend de jacuzzi uit. Het is leuk om hem te plagen. Ik pak een handdoek en ren naar de slaapkamer. Ik pak een sexy lingeriesetje die ik meegenomen had en trek die aan. Het is makkelijk om hier alle zorgen te vergeten.

    Joshua
    Ik kijk haar aan. '15 uur denk ik.' glimlach ik en druk een kus op haar lippen.
    'Zullen we terug gaan?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    aangezien ik al snel in slaap was gevallen kwamen de dromen ook eerder, het enigste verschil was dat ik niet in mijn slaap prate aangezien er alleen maar beelden in de droom voorkwamen, Leslie, Katherina, Hayden..


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik keek haar verwonderd aan...
    Auwtch. Ik stond snel op en stapte ook uit de jacuzzi. Snel liet ik mezelf opdrogen en liep haar toen achterna. Zie me hier rondlopen. Haar met een erectie achtervolgend. Man, die meid had echt teveel macht over me. Eerst dat smeken en nu dit. Maar was dat het niet net dat me zo opgeilde?
    Ik liep de slaapkamer binnen en bleef staan toen ik haar zag. Haar prachtige lichaam, plus nog eens sexy lingerie werd me bijna teveel. Ik kreunde zachtjes, terwijl ik haar aankeek. Ik was gewoon zo geil dat het bijna pijn deed.

    Braxlin
    "Ja, is goed!" glimlachte ik en gaf onze tennisraketten terug aan de man. Ik tok hem nog even mee terug naar de baan om onze jassen te halen, die ik niet had meegenomen. Ik deed mijn jas aan en ging toen afwachtend naast hem staan tot hij klaar was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik draai langzaam een rondje. 'You like.' zeg ik met een ondeugende blik en loop dan terug op hem af. Ik beroer even zachtjes met mijn hand zijn lid. 'Hoe graag wil je dat ik me overgeef?' vraag ik dan hees fluisterend in zijn oor.

    Joshua
    Ik doe snel mijn jas aan en pak dan haar hand vast. 'Hm... Ik ben klaar.' grinnik ik.
    Ik leid haar terug naar buiten en slenter weer door de koude besneeuwde straten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Wow." kreeg ik alleen maar uit mijn mond en zelfs dat klonk een beetje pieperig. Ik bloosde en kuchte even.
    Ik sloot mijn ogen, toen haar hand mijn lid beroerde. "Heel, heel graag." antwoordde ik nog heser en opende mijn ogen, omdat ik gewoon naar haar moest kijken. Mijn benen voelden aan als blubber.

    Braxlin
    "Dus... je broer en zusje waren ook engelen... Maar kunnen ze dan ook niet al die... dingen die jij kan. Is dat dan niet gevaarlijk? Het zijn nog maar kinderen." daar begon mijn vragenuurtje weer. Ah, hij had mij onverwachts in een totaal ander leven gekatapulteerd. Wat ik niet erg vond, zolang ik mijn vragen mocht stellen en antwoord kreeg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij kan het niet weerstaan en ik moet er om lachen. 'Ik laat je toch niet verhongeren gekkie?' Zeg ik glimlachend. Ik zie hem vanuit zijn ooghoeken naar me kijken en ik buig me voorzichtig naar hem toe en druk een kus op zijn wang. Ik voel me er eigenlijk niet ongemakkelijk bij dat we hier naakt ontbijten. Ik neem een slok van mijn drinken.

    Hayden Fitch
    Nick en ik slapen beiden en ik vertrouw er gewoon op dat hij me dit keer niet weer in zo'n wurggreep neemt, dat zal hij toch niet doen. Ik droom eigenlijk vrij normaal, Nick komt erin voor en we zijn gewoon in een open veld. We zijn samen aan het picknicken, je ruikt de bloemen om ons heen. Ik kijk glimlach naar nick, hij heeft een zwarte blouse aan die openhangt. Hij ziet er belachelijk goed uit zoals gewoonlijk. Dan staat hij op en ik kijk met een glimlach naar hem. Hij doet zijn blouse uit en ik begin lichtelijk verbaasd te raken. Maar ik word echt met stomheid geslagen als hij ineens vleugels uitvouwt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik glimlach speels en duw hem zachtjes op het bed. Ik ga boven hem hangen en veeg de haren uit mijn gezicht voor ik mijn lippen terug op de zijne druk. 'Hm dan zal ik het maar opgeven zeker?' zeg ik met een lichte grinnik ik mijn stem. Ik streel terug zijn lid zachtjes.

    Joshua
    Ik glimlach 'Ze kunnen het in feite maar ze weten niet hoe. En we leren ze die dingen pas als ze oud genoeg zijn. Alles vraagt oefening. Ze weten dat ze engelen zijn en het enigste dat ze nu al kunnen is gewoon de temperatuur wat verwarmen en laten afkoelen. Het zou te gevaarlijk zijn als ze konden dingen laten verschijnen, met vuur spelen of verdwijnen als ze nog naar school gaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij kan het niet weerstaan en ik moet er om lachen. 'Ik laat je toch niet verhongeren gekkie?' Zeg ik glimlachend. Ik zie hem vanuit zijn ooghoeken naar me kijken en ik buig me voorzichtig naar hem toe en druk een kus op zijn wang. Ik voel me er eigenlijk niet ongemakkelijk bij dat we hier naakt ontbijten. Ik neem een slok van mijn drinken.

    Hayden Fitch
    Nick en ik slapen beiden en ik vertrouw er gewoon op dat hij me dit keer niet weer in zo'n wurggreep neemt, dat zal hij toch niet doen. Ik droom eigenlijk vrij normaal, Nick komt erin voor en we zijn gewoon in een open veld. We zijn samen aan het picknicken, je ruikt de bloemen om ons heen. Ik kijk glimlach naar nick, hij heeft een zwarte blouse aan die openhangt. Hij ziet er belachelijk goed uit zoals gewoonlijk. Dan staat hij op en ik kijk met een glimlach naar hem. Hij doet zijn blouse uit en ik begin lichtelijk verbaasd te raken. Maar ik word echt met stomheid geslagen als hij ineens vleugels uitvouwt.


    Nick
    De droom blijft eigelijk doorgaan tot ik ergens op 2 uur wakker word, ik hoor Hayden iets mompelen over vleugels en mijn naam. Maar ben te moe om er verbaast over te zijn en nog veel te slaapdronken dus val ik al snel weer in slaap.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik beet op mijn lip en liet mijn ogen nog eens over haar lichaam glijden, terwijl ze me op het bed duwde. Een kreun verliet opnieuw mijn lippen, toen zijn mijn lid zachtjes streelde. Ik knikte snel.
    Man, zij had zich snel herpakt. Mij hoorde je niet klagen...

    Braxlin
    Ik grijnsde. "Dus ik moet alleen maar bang zijn dat ze zoals jij de kamer even in een sauna veranderen?" vroeg ik toen en kneep weer even in zijn hand.
    In de verte zag ik het huisje al dichterbij komen.
    "Of in een ijskelder..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik glimlach als ik haar lippen voel. 'Ik wil je nog zeggen dat ik gisterenavond echt geweldig vond.' zeg ik zachtjes en eet weer verder.
    Ik knabbel wat van het broodje.

    Alexi
    Ik laat mijn lippen naar zijn hals afzakken en druk er kusjes in. Ik pak zijn lid vast en trek hem dan rustig af.
    Ik druk nu kusjes op zijn oor en schraap even zachtjes met mijn tanden erover.

    Joshua
    'Geen paniek, daarvoor zijn ik en mijn moeder er. Trouwens zo erg houden ze niet van de bittere koude en de felle hitte, behalve als ze willen zwemmen of ijsschaatsen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Mijn ademhaling ging haperig, maar ik genoot er met volle teugen van. Haar lippen bij mijn oor maakten me gek. Eigenlijk deed alles dat. Haar lippen, haar handen, haar stem, haar hele lichaam...
    Het ging te langzaam voor me. "Alexi." kreunde ik zachtjes, smekend.

    Braxlin
    Ik glimlachte.
    "Ik ben niet in paniek, mijn beschermengel is er toch altijd bij." grijnsde ik en legde mijn hoofd tegen zijn schouder, tijdens het lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik knik na zijn woorden, 'Het was ook geweldig.' Ik glimlach naar hem en ik eet nu wat fruit. Ik eet eigenlijk nooit zoveel fruit, dat moet ik meer doen. Want ik vind die smaakexplosie altijd heerlijk. Nu eet ik mango. 'En misschien wel voor herhaling vatbaar,' zeg ik dan tegen hem. Ik kijk naar het eten om een ongemakkelijke situatie te voorkomen.
    Ik maak dan een goedkeurend geluidje, 'het eten is echt verrukkelijk.'

    Hayden Fitch
    Ik kijk met grote geschrokken ogen naar Nick. 'W-wat zijn dat?' Vraag ik aan hem, maar ik weet wel wat het zijn. Vleugels. Kan dat wel? Nee, het kan niet. Het is onmogelijk, maar was er niet nog iets wat onmogelijk was maar wel gebeurd? Ik weet het niet meer. Dan zal het wel niet. Ik sta op en loop behoedzaam richting Nick. Voorzichtig breng ik mijn hand omhoog en raak dan een vleugel aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach zachtjes en kijk hem aan. 'Wil jij de leiding nemen dan Ax? Gaat het je te langzaam? Dan heb je pech.' zeg ik en hou zijn handen vast boven zijn hoofd en ik kus hem weer. Hij zou zich zo makkelijk kunnen lostrekken en de rollen omdraaien maar ik denk niet dat hij dat gaat doen.

    Joshua
    'Liefdesengel, beschermengel, wat ben ik nog allemaal?' lach ik zachtjes.
    Mijn arm ligt terug op zijn plaats. Om haar heupen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'