• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo

NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

[ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Yeaaahhhh ik ben geslaagd voor mijn examen Engels spreken(flower)

~

Willen jullie mij sponsoren voor €6000,- ? Jullie zouden mij er erg gelukkig mee maken :Y)

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jo gurls. Waar kan ik een glitterhemdje halen, kleur zilver, in Rotterdam?
    @Demi, waarvoor? Hahaha.

Aislinn schreef:
    @Demi, waarvoor? Hahaha.

Geen idee haha
    Maybe Coolcat, H&M, Vera Moda, Only, The Sting ??
    1 van die winkels zal er vast wel 1 hebben

Lyon schreef:
    (...)
    Geen idee haha
    Maybe Coolcat, H&M, Vera Moda, Only, The Sting ??
    1 van die winkels zal er vast wel 1 hebben

Waar zit de Vero Moda? Rest weet k wel te vinden, hahahaha. Dacht zelf ook al aan Coolcat, maar ben niet echt gecharmeerd van die winkel, lol.

Aislinn schreef:
    (...)
    Waar zit de Vero Moda? Rest weet k wel te vinden, hahahaha. Dacht zelf ook al aan Coolcat, maar ben niet echt gecharmeerd van die winkel, lol.

Er zitten er 5 in het centrum haha
    Hoogstraat
    Korte Lijnbaan
    Lijnbaan
    Beurstraverse (koopgoot)
    Binnenwegplein

Lyon schreef:
    (...)
    Er zitten er 5 in het centrum haha
    Hoogstraat
    Korte Lijnbaan
    Lijnbaan
    Beurstraverse (koopgoot)
    Binnenwegplein

LOL SERIEUS, HAHAHAAHAHA. Ik heb hem serieus nog nooit gezien, hè.

Aislinn schreef:
    (...)
    LOL SERIEUS, HAHAHAAHAHA. Ik heb hem serieus nog nooit gezien, hè.

Hahaha, serieus ?? Hoe kan je die nou over het hoofd zien x'D

Aislinn schreef:
    @Demi, waarvoor? Hahaha.

Ik ga dit doen over 3 jaar. Haha. Het kost alleen wel wat :'D

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boira schreef:
    (...)

Wow, gaaf (:
    Lijkt me niks voor mij, maar wel leuk dat je dat wilt gaan doen

Lyon schreef:
    (...)
    Wow, gaaf (:
    Lijkt me niks voor mij, maar wel leuk dat je dat wilt gaan doen

Haha. Meerdere mensen zeggen dat maar wacht maar, als je eenmaal in donker Afrika bent geweest, wil je nooit meer weg.

Het leuke aan deze reis is dat ik de plekken in Kenia en Uganda voor een groot deel al heb gezien. Naivasha, Hells Gata, Masai Mara, Nairobi, Nakuru etc. en dat maakt het voor mij extra speciaal.

Helleuu girlss(flower)

Ik heb echt een super lekkerding ontmoet donderdag met de kerstmarkt, hij ging ook helpen. En nu moet ik van hem komende donderdag mee naar Oldenburg met de kerstmarkt
    :$

~

Boira schreef:
    (...)

Ziet er leuuk uit Deems(flower)

En heb je nou inmiddels al met je ouders gesproken over de meeting? Want we moeten wel echt afspraken gaan maken nu denk ik:)

~

Stuttgart schreef:
    (...)

Ziet er leuuk uit Deems(flower)

En heb je nou inmiddels al met je ouders gesproken over de meeting? Want we moeten wel echt afspraken gaan maken nu denk ik:)

Nee, dat heb ik nog niet gedaan en ik heb besloten dat ik dat ook niet meer ga doen, sorry. Ik heb mijn hele vakantie planning omgegooid want ik ben zo kapot van school. Echt tegen het oververmoeide aan, telkens moet ik huilen om niets, ik heb nergens zin in, ben chagrijnig en ongelooflijk gestresst dus echt sorry, maar ik geloof niet dat jullie iets aan mijn hebben als ik zo in mijn vel zit. Sorry, sorry, sorry.

Boira schreef:
    (...)

Nee, dat heb ik nog niet gedaan en ik heb besloten dat ik dat ook niet meer ga doen, sorry. Ik heb mijn hele vakantie planning omgegooid want ik ben zo kapot van school. Echt tegen het oververmoeide aan, telkens moet ik huilen om niets, ik heb nergens zin in, ben chagrijnig en ongelooflijk gestresst dus echt sorry, maar ik geloof niet dat jullie iets aan mijn hebben als ik zo in mijn vel zit. Sorry, sorry, sorry.

Echt jammer, maar als je je niet goed voelt moet je niet komen inderdaad. Er komt vast nog wel een andere keer en dan kan gewoon iedereen hopelijk(flower)

~