• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik ratel echt aan een stuk door en nick drukt dan ineens zijn lippen op die van mij. Van verbazing stop ik met praten en Nick heeft me sowieso doen stoppen. Na even kus ik hem terug en glimlach dan. Dit is wel een lieve manier om me te laten stoppen met praten. 'Je hebt niets beloofd,' zeg ik dan nog tegen zijn lippen. 'Maar ik vind het toch wel fijn dat je hier blijft.' En ik zoen weer verder.


    nick
    'dan doe ik dat nu' andwoord ik 'ik zal je met kerst niet meer alleen laten' prevel ik tegen haar lippen en zoen haar vervolgens verder. waarom moest alles zo ingewikkeld zijn als dit zo simpel was?


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    Braxlin
    Mijn lichaam nam vanzelf de juiste pose aan voor een mooie backhand. Ik sloeg hem hard terug en sprong een beetje op en neer, terwijl ik wachtte op zijn reactie. Het was eigenlijk best grappig hoe geconcentreerd we hier stonden... Nee. Concentreer je!

    Axton
    "Pff, ik weet niet. Wat van alles. Van zwemmen tot tv kijken tot eens gaan bowlen of zo..." zei ik dan.
    Ik haalde mijn schouders op. We zouden wel iets vinden om te doen.

    }ah, komt wel goed :){


    Joshua
    Ik mep weer terug en verlies even bijna mijn evenwicht maar herstel me vlug.
    Het is serieus, dit spel blijkbaar.

    Alexi
    'Zwemmen? Het is ijskoud?' grinnik ik niet begrijpend. 'Of heb je nog niet gezien dat er sneeuw ligt?' zeg ik weer grinnikend en druk een kusje op zijn lippen. Ik streel zachtjes over zijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Jake vraagt vanuit het niets of er hapjes moeten zijn. Ik denk na. 'Dat kan wel ja, iets van toostjes met beleg erop? Of had je iets anders in gedachten?' Ik beleg de pizza met de ingrediënten en leg die dan aan de kant. Ook ik begin aan de tweede pizza.


    Jake S.
    'Nee ik had gewoon chips gepland maar meer niet echt.' zeg ik en kijk haar even glimlachend aan. Het gaat nog wel vooruit maar straks moet ik me omkleden. Ik ben iets zenuwachtig om mijn zus terug te zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ok, nu begon ik er plezier in te krijgen. Ik sloeg hem hard terug. Deze keer met een forehand, mijn specialiteit.
    De bal vloog maar net boven het net , maar dat was dan ook de kunst. Hoe lager, hoe sneller hij aan de andere kant was.

    Axton
    "Je hebt nog lang niet alles gezien in dit huis, schatje." grinnikte ik.
    "Er is hier genoeg te doen." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik duik om de bal terug te slaan maar faal hard als ik op de grond beland. 'Auw.' grinnik ik droog en sta weer op.
    Ik kijk haar aan. 'Laat me raden... jij hebt tennissen gevolgd?'

    Alexi
    'Nog een binnenzwembad?' vraag ik met grote ogen. 'Serieus Ax, hoeveel heb je er wel?' Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Wat is er dan nog te doen en o ja je moet me eens gitaar leren spelen, enkel niet vandaag.' zeg ik met de nadruk op moet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Ik heb het geleerd van de beste amateurtennisser van Amerika." grijnsde ik.
    "Je hebt je toch niet pijn gedaan?" vroeg ik toen voor de zekerheid, maar hij had net gelachen...

    Axton
    "Ok, zal ik doen en tja, ik heb hier een binnenzwembad en bowlingbaan, jacuzzi,... Oh en ik heb nog veel plannen voor de rest van het eiland." glimlachte ik.
    "Ik laat je beginnen met mijn oude gitaar. Eentje waar ik op leren spelen heb." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vanessa Woods.
    Vans parkeerde drie uur later haar auto op de oprit van de grote villa van meneer en mevrouw Woods. Ze zwaaide de deur open en op dat moment kwamen er 3 knappe jongemannen naar buiten. "Miss Woods," zei de eerste van hen en boog even voor haar. Veel tijd om gecharmeerd te zijn kreeg Vans echter niet want Butler liep het huis uit richting haar en fluisterde wat in haar oor. "Wát?!" gilde Vans voor het hele domein. Blijkbaar waren oudtantes van Vanessa hier deze namiddag heen gekomen om een groot chic feest te houden ter ere van haar. "Breng Samuel naar zijn kamer, ik regel dit wel." Vans trok haar leren handschoenen af die ze altijd droeg wanneer ze autoreed en stapte de trappen op de grote hal binnen. Vrijwel direct kwamen er drie oude vrouwen op haar afgelopen, opgespoten met botox zodat ze jonger zouden lijken. Vans' oudtantes waren ook demonen en gingen al eeuwen mee. "Nessie!"-"Vanessa!"-"Darling!" kirde ze alle drie en Vanessa forceerde een glimlach. "Tantetjes."


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Jake dacht aan chips en ik lach even. 'Ja dat kan natuurlijk ook. Chips en wat nootjes ofzo?' Zeg ik dan glimlachend. Dat is ook simpeler. Maar ik heb geen flauw idee waar zijn ouders en zus van houden. Ik merk iets aan Jake's houding. 'Is er iets Jake?' Vraag ik daarom aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    *Nog steeds bewusteloos*


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'Nee nee; Ik kan wel tegen een stootje.' grijns ik en sta recht.
    Maar dat is niet eerlijk, ik speel bijna nooit tennis.' pruil ik lichtjes en kijk haar aan.

    Alexi
    Het begint te duizelen voor mijn ogen even. 'Zolang je maar niet de natuur verwoest moei ik me er niet mee.' zeg ik en rol even voor mijn ogen. 'Je hebt echt veel te veel geld.' mompel ik. Waarschijnlijk is het nog waar ook aangezien hij er nu allemaal zulke dingen mee koopt. Nou ja nog steeds beter dan twintig dure auto's.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Nerveus voor Tessa.' mompel ik zachtjes en doe verder. Chips zal wel goed zijn nu moet ik gewoon opletten dat ik niet in mijn eigen vingers snijd.
    Ik kijk daarom even naar Leslie en kus haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Nee nee; Ik kan wel tegen een stootje.' grijns ik en sta recht.
    Maar dat is niet eerlijk, ik speel bijna nooit tennis.' pruil ik lichtjes en kijk haar aan.

    Alexi
    Het begint te duizelen voor mijn ogen even. 'Zolang je maar niet de natuur verwoest moei ik me er niet mee.' zeg ik en rol even voor mijn ogen. 'Je hebt echt veel te veel geld.' mompel ik. Waarschijnlijk is het nog waar ook aangezien hij er nu allemaal zulke dingen mee koopt. Nou ja nog steeds beter dan twintig dure auto's.

    Braxlin
    "Hmm... mijn forehand is het beste... Dus wat als ik alleen nog maar sla met backhand?" stelde ik voor. Dan was mijn rechterflank wel een zwakke plek, als ik niet meer met een forehand kon reageren. Als hij wat tactisch nadacht kon hij er gebruik van maken.

    Axton
    "Tjah..." grinnikte ik.
    "En waar heb je zin in? Filmpje kijken? of iets anders?" glimlachte ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Nerveus, hm. 'Dat zal nergens voor nodig zijn lief, het is je zus,' zeg ik glimlachend tegen hem. De pizza's zijn bijna klaar en ik kijk even naar de tijd. Jake kust me op mijn lippen en ik glimlach. Ik druk een kus terug. 'Hoe laat komen je ouders?' Vraag ik aan Jake dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ga ff niet met Josh posten want ik ben te moe om tactisch te denken xd]

    Alexi
    'Hm ik heb wel zin in die jacuzzi.' grinnik ik. Voor de warmte alleen al. Zalig. Ik kijk hem aan.
    'Of heb je daar geen zin in?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    '2 uurtjes denk ik.' zeg ik en kijk haar even glimlachend aan. Ik zucht terug en pak haar hand als de pizza's klaar zijn.
    Ik trek haar zachtjes lachend terug mee naar de living en laat me in de zetel vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'