• Ja, ik ga een verhaal schrijven dus en ik weet niet echt wat er in moet. Het is een fanfiction over Justin. Wat vind jij leuk wat er gebeurt in een verhaal? Vooral veel romantiek of ontvoeringen of veel problemen of haat-liefde? Geef hier alsjeblieft je mening! Thanks! xo (ik heb al wel ongeveer een idee maar ik weet niet of dat de richting op is wat jullie graag willen hihi)

    Ideeën die ik kan gebruiken:
    -
    -
    -


    Laughter is the music of the soul.

    Justin Bieber having sex with Harry Styles :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Justin Bieber having sex with Harry Styles :Y).

    HAHHAHHAHAHA no. Is niet iets voor mij. Over sex schrijven vind ik al lastig, vooral omdat ik er totaal niet ervaren in ben. Laat staan dat het dan een bromance is haha :P


    Laughter is the music of the soul.

    :O Jij hebt gelogen!
    Je hebt me hulp niet nodig, want ik lees dit soort story's ook niet. Daarom ben ik ook geen kenner op het gebied van deze story's, het enige wat ik ervan weet is dat er heel veel seks in voor moet komen en ook een of andere boyband genaamd één richting daarin moet. Want anders heeft het totaal geen kans om in de top 5 te komen. Thematiek, metaforen, personificatie, plot, diepgaande personages, de juiste setting is totaal niet nodig. Dat blijkt erg hinderlijk te zijn hier.
    Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb :)
    Veel succes met je verhaal (Y)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    :O Jij hebt gelogen!
    Je hebt me hulp niet nodig, want ik lees dit soort story's ook niet. Daarom ben ik ook geen kenner op het gebied van deze story's, het enige wat ik ervan weet is dat er heel veel seks in voor moet komen en ook een of andere boyband genaamd één richting daarin moet. Want anders heeft het totaal geen kans om in de top 5 te komen. Thematiek, metaforen, personificatie, plot, diepgaande personages, de juiste setting is totaal niet nodig. Dat blijkt erg hinderlijk te zijn hier.
    Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb :)
    Veel succes met je verhaal (Y)

    HHAHAHA veel sex no lol. Wel een beetje doe ik erin, dat sws. Ik heb hier wel eerder een verhaal geschreven en dat had 50 abo's. Of ja ben er nog mee bezig, en er is nog geen enkele keer sex in geweest. Ik probeer altijd een heel diepgaand verhaal te maken. Maar ook ik kwam niet meer dan 5 kudo's el o el


    Laughter is the music of the soul.

    Destined schreef:
    :O Jij hebt gelogen!
    Je hebt me hulp niet nodig, want ik lees dit soort story's ook niet. Daarom ben ik ook geen kenner op het gebied van deze story's, het enige wat ik ervan weet is dat er heel veel seks in voor moet komen en ook een of andere boyband genaamd één richting daarin moet. Want anders heeft het totaal geen kans om in de top 5 te komen. Thematiek, metaforen, personificatie, plot, diepgaande personages, de juiste setting is totaal niet nodig. Dat blijkt erg hinderlijk te zijn hier.
    Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb :)
    Veel succes met je verhaal (Y)



    Dude, echt waar xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    HHAHAHA veel sex no lol. Wel een beetje doe ik erin, dat sws. Ik heb hier wel eerder een verhaal geschreven en dat had 50 abo's. Of ja ben er nog mee bezig, en er is nog geen enkele keer sex in geweest. Ik probeer altijd een heel diepgaand verhaal te maken. Maar ook ik kwam niet meer dan 5 kudo's el o el


    Kudo's en abo's zijn geen goede maatstaf als het gaat om de kwaliteit van het verhaal. Mensen geven hier namelijk alleen zulke dingen als je heeeeel veel seks gebruikt en één richting met elkaar of met wie dan ook laat doen. Kwaliteit van je hoofdstuk kun je beter laten testen door het door iemand te laten lezen wie er verstand van heeft. En met diepgaand bedoel ik niet echt een bassie en adriaan verhaal over iemand, maar echt dat je een persoon analyseert en gedetailleerd weer geeft in je verhaal. Alles moet kloppen en je moet mensen echt bestuderen in hun gedrag, om hun verhalen en hun visie om het echt goed te maken. Een beetje verhaaltjes verzinnen over iemand en zeggen dat het diepgaand is, dat kan iedereen wel. Maar echte mensen van personages maken dat is de kunst van het schrijven.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Kudo's en abo's zijn geen goede maatstaf als het gaat om de kwaliteit van het verhaal. Mensen geven hier namelijk alleen zulke dingen als je heeeeel veel seks gebruikt en één richting met elkaar of met wie dan ook laat doen. Kwaliteit van je hoofdstuk kun je beter laten testen door het door iemand te laten lezen wie er verstand van heeft. En met diepgaand bedoel ik niet echt een bassie en adriaan verhaal over iemand, maar echt dat je een persoon analyseert en gedetailleerd weer geeft in je verhaal. Alles moet kloppen en je moet mensen echt bestuderen in hun gedrag, om hun verhalen en hun visie om het echt goed te maken. Een beetje verhaaltjes verzinnen over iemand en zeggen dat het diepgaand is, dat kan iedereen wel. Maar echte mensen van personages maken dat is de kunst van het schrijven.

    Je hebt gelijk ja. Maar op quizlet schrijf ik niet zulke verhalen, omdat precies zoals jij zegt, het meeste naar de sex toegaat. Maar als ik hier schrijf doe ik dat voor de lol. Als ik echt serieus aan een verhaal ga werken, zal ik dat in eerste instantie al niet op internet zetten haha. En over een echt verhaal, met dingen die jij zegt, daar doe ik ook echt heel lang over haha.


    Laughter is the music of the soul.

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    Je hebt gelijk ja. Maar op quizlet schrijf ik niet zulke verhalen, omdat precies zoals jij zegt, het meeste naar de sex toegaat. Maar als ik hier schrijf doe ik dat voor de lol. Als ik echt serieus aan een verhaal ga werken, zal ik dat in eerste instantie al niet op internet zetten haha. En over een echt verhaal, met dingen die jij zegt, daar doe ik ook echt heel lang over haha.


    Wat is voor jou heel lang? Heel lang is namelijk een relatieve term. :P
    Ik ben 2 jaar bezig geweest met het uitdenken en uitwerken voor het boek en ik twijfel nog over enkele dingen of ik daar niet te snel overheen ben gegaan. Dus voor mij doen ben ik er miss niet eens lang genoeg mee bezig geweest, terwijl veel mensen al wel zouden denken van 2 jaar dat is ontzettend lang.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Wat is voor jou heel lang? Heel lang is namelijk een relatieve term. :P
    Ik ben 2 jaar bezig geweest met het uitdenken en uitwerken voor het boek en ik twijfel nog over enkele dingen of ik daar niet te snel overheen ben gegaan. Dus voor mij doen ben ik er miss niet eens lang genoeg mee bezig geweest, terwijl veel mensen al wel zouden denken van 2 jaar dat is ontzettend lang.

    Heel lang dan ehm, denk ik aan een aantal jaren. Vooral omdat ik druk met school ben zou het zo lang duren, maar ook omdat, als ik een echt boek ga uitbrengen, ik het helemaal perfect wil hebben. Iedere zin die ik schrijf zal ik waarschijnlijk 100 keer overlezen haha. Ik wil graag een verhaal waarover niet vaak word geschreven. Iets nieuws. En dat is lastig. Waar schrijf jij over dan?


    Laughter is the music of the soul.

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    Heel lang dan ehm, denk ik aan een aantal jaren. Vooral omdat ik druk met school ben zou het zo lang duren, maar ook omdat, als ik een echt boek ga uitbrengen, ik het helemaal perfect wil hebben. Iedere zin die ik schrijf zal ik waarschijnlijk 100 keer overlezen haha. Ik wil graag een verhaal waarover niet vaak word geschreven. Iets nieuws. En dat is lastig. Waar schrijf jij over dan?


    Iedere zin moet ook een eigen functie hebben in het boek dat ervoor zorgt dat het boek een goed lopend kunstwerk is. Er zit ontzettend veel achter het schrijven van een boek en om alles te kennen, moet je echt veel oefenen. Een verhaal waar niet vaak over wordt geschreven is vrij lastig, omdat elk onderwerp zowat al ontdekt is. Punt is dat je als schrijver een ontdekt onderwerp opnieuw moet ontdekken en een nieuwe kant moet laten zien die de wereld nog nooit heeft gezien. Je moet mensen aan het denken zetten en ze het thema van meerdere perspectieven laten zien, het liefst van allemaal.

    Ik schrijf over mensen wie hun leven lijden met gebroken herinneringen. Dat wil zeggen dat ze erg vastzitten met hun herinneringen en ze allemaal roepen hoe oneerlijk, gemeen en hard de wereld is. Ze hebben allen iets meegemaakt dat hen als mensen min of meer kapot heeft gemaakt en niet content kunnen worden met hun leven vooral door hun herinneringen. Dat is een beetje het thema van mijn boek met zoals wellicht van mij bekend een fantasy tintje eromheen.

    Waar schrijf jij over?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Justin Bieber horror verhaal.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Uhm, geen idee, de meeste fanfics zijn met romantiek en vriendinnetjes, en ik vind dat er wel leuk in. Alleen er moet dan wel iets aan de hand zijn. Ik las ooit een 1D fanfic, een erg goede overigens, over een zangeres (OP) die met 1D optrad en anorexia had en een relatie met Styles. In deel twee zat ze in een kliniek en het eindigde met een happy end. Maar goed, iets als een psychische ziekte zoals anorexia of depressie zorgt wel voor de ernstige ondertoon, het gaat dan ook over iets meer dan alleen Justin Bieber en liefde. Maar het kan ook een trauma zijn of bindingsangst of een overleden ouder, broer, zus etc. of een overleden vriendje van het meisje en ze durft geen nieuwe relatie te nemen omdat ze niet durft hem in haar ogen te ,,vervangen''. Probeer scenario's die jou passen.

    Maar het belangrijkste is dat je ZELF het verhaal leuk vind, er hoeven geen lezers te zijn per se te zijn. Als je een asylum fanfic wilt maken, moet je dat doen. c: Misschien doe je dat nu ook al, hoor, maar mijn vader zegt altijd dat je moet schrijven voor je plezier, al zijn er geen lezers.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    mykidrauhl schreef:
    (...)
    HAHHAHHAHAHA no. Is niet iets voor mij. Over sex schrijven vind ik al lastig, vooral omdat ik er totaal niet ervaren in ben. Laat staan dat het dan een bromance is haha :P


    Andere 16+ fanfics lezen is de ideale oplossing. (A)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 15:34 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Licet schreef:
    Justin Bieber horror verhaal.

    Hihi, die schreef ik ooit in mijn Bieber-periode :') Het begon als een hele cliché en eindigde met horror en dood. Dat was nog eens een plotwending...


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Hihi, die schreef ik ooit in mijn Bieber-periode :') Het begon als een hele cliché en eindigde met horror en dood. Dat was nog eens een plotwending...


    Lol ja, maar dat is toch het leukste aan verhalen? Alles kan. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife