• Eerst en vooral: sorry aan de mensen die zich doodergeren aan al die One Direction stories hier op quizlet, maar ik kan mezelf niet inhouden om zelf eentje te beginnen, hihi. :3
    Voor de duidelijkheid:
    Ik ben net begonnen met dit verhaal, sorry als er spellingsfouten instaan en het is in het nederlands.
    Dus hier stel ik voor...

    For me, it isn't just a summer love - Harry E. Styles

    "It wasn't just a summer love, it isn't just a summer love and it will never be just a summer love."





    -Proloog-

    "Het was 5 voor 6 uur s'avonds en het was tijd om de deur van de winkel, Cupcake World, op slot te doen. Ik had de hele dag gewerkt en een paar minuten voor sluitingstijd zou er toch niemand meer komen. Ik slenterde richting de glazen deur, klaar om op slot te doen, toen er iemand op de deur klopte. Ik keek op en toen zag ik hem, nat van de regen die met bakken uit de lucht viel. Ik wist dat hij me al had toen zijn adembenemende ogen op mij gericht werden." - Emily Adams


    Staat deze story je aan? Neem dan aub een abo want ik zal binnenkort een eerste hoofdstukje online plaatsen! c:
    Linkje naar de story:http://www.quizlet.nl/stories/98980/for-me-it-isnt-just-a-summer-love--harry-e-styles/

    Ik zal is een kijkje nemen (:


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.